چگونه برند خود را با مشارکت افراد مشهور و اینفلوئنسر افزایش دهید

چگونه برند خود را با مشارکت افراد مشهور و اینفلوئنسر افزایش دهید

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

اخیراً، برندهای بزرگ، از فست فود گرفته تا خرده فروشی، به افراد مشهور برای افزایش درآمد و جذابیت – به ویژه در میان مصرف کنندگان جوان – متکی هستند. این اثر می تواند چشمگیر باشد: یک ماه پس از معرفی غذای تراویس اسکات توسط مک دونالد، فروش 10 درصد افزایش یافت. پیتزای شکیل اونیل به پاپا جان کمک کرد تا بیش از 3 میلیون دلار برای امور خیریه جمع آوری کند. انتظار می‌رود تیموتی شالامه به‌عنوان سفیر عطر Bleu de Chanel، سهم عمده‌ای در رشد برند Chanel داشته باشد که نشان‌دهنده رشد کلی بازار جهانی عطر مردانه است که انتظار می‌رود تا سال 2025 به 19.6 میلیارد دلار برسد.

تأثیر آن واضح است: مشارکت افراد مشهور می تواند برای برندها بسیار ارزشمند باشد. با این حال، قبل از سرمایه گذاری بر روی روندهای مختلف، ابتدا مهم است که انواع افراد مشهور را که به بهترین وجه با برند شما مطابقت دارند، درک کنید، چرا همکاری با اینفلوئنسرهای کوچکتر ممکن است امکان پذیرتر باشد (اما به همان اندازه تاثیرگذار)، و چگونه ارائه اینفلوئنسرها با آدرس های وب جدید به یاد ماندنی می تواند به شما کمک کند. مخاطبان خود را جذب کنند.

مطالب مرتبط: چگونه مشارکت افراد مشهور می تواند نام تجاری شما را به سطح بعدی برساند

افراد مشهوری را که با برند شما همسو هستند شناسایی کنید

اولین قدم برای یافتن شریک بازاریابی برای افراد مشهور این است که با افراد مشهوری آشنا شوید که برندهایشان به بهترین شکل با برند شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر سازمان شما محصولات مراقبت از پوست را می فروشد، یک فرد مشهور به داشتن یک رژیم مراقبت از پوست سخت کوش می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. اگر در فضای B2B هستید، همکاری با یک کارآفرین مشهور را برای ایجاد یک مشارکت سودمند دوجانبه با نام تجاری خود در نظر بگیرید.

نکته کلیدی این است که مطمئن شوید جمعیت و ارزش‌های هدف سلبریتی با ارزش‌های شما مطابقت دارد. هر گونه ناهماهنگی می تواند مخاطبان را از خود دور کند و انتخاب این که چه کسی با یک مخاطب بسیار مهم است را انتخاب کند.

به عنوان مثال، زمانی که مایکروسافت سرفیس را معرفی کرد، با اپرا وینفری همکاری کرد تا سر و صدا ایجاد کند. این همکاری زمانی که وینفری توییتی درباره دستگاه از iPad خود منتشر کرد، نتیجه معکوس داشت – که در متن “از طریق توییتر برای iPad” در گوشه توییت مشهود است. اگر مایکروسافت یک فرد مشهور را انتخاب می کرد که قبلاً به محصول آنها اعتقاد داشت، می توانست از یک کابوس روابط عمومی جلوگیری کند.

مطالب مرتبط: آیا اینفلوئنسرها واقعا تأثیرگذار هستند؟

با اینفلوئنسرها شریک شوید تا مخاطبان اختصاصی آنها را جذب کنید

البته، برندهای کوچکتر بودجه و دسترسی محدودتری دارند و ایجاد مشارکت با افراد مشهور مشهور ممکن است بسیار گران باشد. اگر شما جزو این برندها هستید، مشارکت اینفلوئنسر راه مقرون به صرفه تری برای تعامل با مخاطبان شما ارائه می دهد.

چه از طریق اینستاگرام، یوتیوب یا تیک تاک، اینفلوئنسرها ارتباط نزدیکی با مخاطبان خود برقرار می کنند. از آنجایی که این مخاطبان معمولاً کمتر از افراد مشهور سنتی هستند، اینفلوئنسرها هزینه کمتری خواهند داشت و در عین حال فرصت تعامل مستقیم با مخاطبان هدف شما را فراهم می کنند. علاوه بر این، آنها را می توان به عنوان قابل اعتماد تر تلقی کرد و محتوای خرد را ارائه کرد که ممکن است به یک برند مرتبط تر باشد.

آموزش اینفلوئنسرها در مورد کسب و کار شما برای یک مشارکت موفق ضروری است. پس از شناسایی افرادی که می خواهید با آنها کار کنید، یک جعبه ابزار ایجاد کنید که نام تجاری، پیشنهادات و ارزش پیشنهادی شما را توضیح دهد. این سند همچنین می تواند یک اسکریپت پیشنهادی یا نکات گفتگو برای محتوایی که ایجاد می کند ارائه دهد. اگرچه تضمینی وجود ندارد، برخی از اینفلوئنسرها ممکن است کسب و کار شما را به صورت رایگان تبلیغ کنند، اگر محصولات رایگان برای آنها بفرستید و آگاهی از برند را در بین مخاطبان خود افزایش دهید. به این دلایل، 93 درصد از بازاریابان از اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان بخشی از استراتژی برند خود برای کمک به رشد کسب و کار خود استفاده کرده اند.

مطالب مرتبط: انتخاب شغلی شماره 1 ژنرال Z چیست؟ اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی

شرکای اینفلوئنسر را با آدرس های وب جدید به یاد ماندنی تجهیز کنید

پس از شناسایی و مشارکت با اینفلوئنسرها، به راهی برای هدایت سریع مخاطبان آنها به وب سایت خود نیاز دارید، جایی که آنها می توانند بیشتر با برند شما ارتباط برقرار کنند و خرید کنند. گفتن آدرس‌های وب طولانی برای اینفلوئنسرها در دوربین دشوار است، به خصوص زمانی که محدودیت‌های طول ویدیو یا صدا محدود شده باشند. آدرس‌های وب پیچیده همچنین در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام که به کاربران اجازه نمی‌دهند لینک‌هایی به کپشن پست اضافه کنند، چالش‌هایی را ایجاد می‌کنند. نام دامنه طولانی در نهایت این احتمال را کاهش می دهد که مخاطبان پس از خروج از پلت فرم، وب سایتی را بیابند یا به خاطر بسپارند.

یکی از راه های حل این مشکلات این است که به شرکای اینفلوئنسر یک آدرس وب جدید مرتبط با برند و وب سایت خود بدهید. نام های دامنه جایگزین مانند .info، .pro و .world دارای کلمات کلیدی به یاد ماندنی قبل و بعد از نقطه هستند. اینها می توانند به تأثیرگذاران و مخاطبان کمک کنند تا نام، پیشنهادات، ارزش و موارد دیگر برند شما را به سرعت درک کرده و به خاطر بسپارند.

مطالب مرتبط: 4 راز برای یک مشارکت موفق اینفلوئنسر

آدرس‌های وب جدید نیز برای اینفلوئنسرها سریع و آسان است که در ویدیوهای YouTube، حلقه‌های اینستاگرام، TikToks و موارد دیگر با صدای بلند صحبت کنند. اینفلوئنسرها می‌توانند این آدرس‌های کوتاه‌تر را در عکس‌ها، فیلم‌ها، زیرنویس‌ها و بیوگرافی‌های خود در رسانه‌های اجتماعی به‌طور برجسته نشان دهند. علاوه بر این، آدرس‌های وب جدید به سازمان‌ها این امکان را می‌دهند که کلمات کلیدی بیشتری را در نام دامنه خود بگنجانند، که به طور بالقوه برای رتبه‌بندی بهینه‌سازی موتور جستجویشان مفید خواهد بود.

با حضور افراد مشهور و تأثیرگذار به عنوان سفیران برند، می‌توانید با مخاطبان کاملاً جدیدی ارتباط برقرار کنید. با مسلح کردن این شرکا با آدرس‌های وب جدید به یاد ماندنی، برند شما قابل تشخیص‌تر می‌شود و این احتمال را افزایش می‌دهد که سال‌های آینده در ذهن افراد مشهور، تأثیرگذاران و طرفداران باقی بمانید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-supercharge-your-brand-with-celebrity-and-influencer/484653

دیدگاهتان را بنویسید