5. پست محتوای مارک دار یا داستانی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید. میتوانید تبلیغ خود را در همه مکانهای اینستاگرام (فید، استوری و کاوش) اجرا کنید.
در مرحله Placements، را انتخاب کنید فید اینستاگرام، استوری یا کاوش کنید.
اطلاعات بینش محتوای مارک را در Business Manager مشاهده کنید
اگر یک برند هستید و میخواهید با یک اینفلوئنسر در اینستاگرام پستی با نام تجاری داشته باشید، به این صورت عمل میکند:
اینفلوئنسر طبق معمول پست، داستان یا حلقه ایجاد می کند و شما را به عنوان شریک تجاری خود تگ می کند.
آنها شما را در قسمت جستجوی برندها جستجو می کنند و شما را تگ می کنند.
برای پست های فید، می توانید دسترسی و تعامل را ببینید.
دو راه ممکن برای ردیابی عملکرد پست های محتوای مارک دار شما وجود دارد: Business Manager و برنامه اینستاگرام.
مشاهده محتوای مارک دار در Business Manager
قابل اعتماد و متخصص همه ابزارها در مدیریت بازرگانی
پیدا کن تحلیل و گزارش دهید را بزنید و کلیک کنید مدیر مجموعه های تجاری متا.
بینش خود را مشاهده کنید
مشاهده محتوای مارک دار در برنامه اینستاگرام
برای مشاهده صفحه فعالیت به اعلان های خود بروید.
کلیک کسب درآمد برای مشاهده لیستی از شرکای تجاری که شما را تگ کرده اند.
سه نقطه را انتخاب کنید و محتوایی را که می خواهید عملکرد آن را بررسی کنید انتخاب کنید.
کلیک مشاهده Insights.
اینفلوئنسر پس از تایید یک اعلان دریافت می کند.
در یکی از مقالههای قبلی خود، محتوای برند اینستاگرام را از دیدگاه تأثیرگذاران، نحوه عملکرد و مفید بودن آن برای سازندگان بررسی کردیم.
4. در سطح آگهی، ضربه بزنید از پست موجود استفاده کنید. در اینجا فهرستی از پستها و داستانهای محتوای مارکدار موجود را مشاهده خواهید کرد خلاق بخش.
هنگامی که همه شرایط برآورده شد، کسب و کارها پست را در مدیر تبلیغات خود در زیر پستهای موجود مشاهده میکنند و میتوانند آن را بهعنوان آگهی در قالب فید یا داستان اجرا کنند:
شروع به ایجاد یک تبلیغ به طور معمول کنید.
یکی از اهدافی را که برای محتوای برند در دسترس است انتخاب کنید:
نصب برنامه
آگاهی از برند
رسیدن
ترافیک
بازدیدهای ویدیویی
تبدیل ها
تعامل پست صفحه (فقط فید)
برای شما، به عنوان یک برند، محتوای برند اینستاگرام می تواند هر محتوایی باشد که توسط یک تأثیرگذار، خالق یا سفیر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما ایجاد شده است.
قبل از شروع، مطمئن شوید که حساب برند شما با استانداردهای واجد شرایط بودن اینستاگرام مطابقت دارد.
بنابراین مزایای برای سازندگان واضح است: آنها به احتمال زیاد برای پست پول دریافت می کنند. اما چه سودی برای برندها دارد؟ بیایید دریابیم.
محتوای برند شده در اینستاگرام برای برندها و مشاغل
در اینجا نحوه عملکرد محتوای مارک اینستاگرام برای برندها و تأثیرگذاران آمده است. فراموش نکنید که عملکرد آن را بررسی کنید و اینکه چگونه به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند!
میتوانید اطلاعات بینش را برای محتوای مارکی که در آن برچسبگذاری شدهاید، از جمله فید، ویدیوی اینستاگرام، داستانها، حلقهها و زنده مشاهده کنید.
💡توجه داشته باشید که سازندگان تنها در صورتی می توانند شما را در نتایج جستجو پیدا کنند که یک حساب تجاری داشته باشید. اگر این کار را نکنید، آنها به سادگی دسته شما را در لیست پیدا نخواهند کرد.
برای داستانs، یک پنجره 14 روزه برای مشاهده دسترسی، ضربه زدن به جلو، ضربه زدن به عقب، پاسخ ها و خروج خواهید داشت. سازندگان همچنان معیارها را مستقیماً در بینشهای اینستاگرام مشاهده میکنند، برخلاف Page Insights در فیسبوک. اطلاعات آماری داستانها فقط 14 روز طول میکشد.
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: راهنمای قطعی برای تحلیل اینستاگرام و نحوه عملکرد آن
هنگامی که در یک پست یا داستانی تگ شده اید، می توانید اطلاعات ارگانیک را در مورد محتوای مارک دار بخش اطلاعات صفحه
بینش زنده به مدت دو سال یا تا زمانی که لایو حذف نشود در دسترس شما خواهد بود.
3. به ایجاد تبلیغ خود ادامه دهید.
علاوه بر این، میتوانید کنترل کنید که یک اینفلوئنسر بتواند شما را بهعنوان شریک پولی خود برچسبگذاری کند و از عملکرد پست و همچنین تأثیرگذار که در ابتدا آن را ارسال کرده است، اطلاعاتی کسب کنید.
اگر کسبوکاری هستید که میخواهید محتوای برند ایجاد کنید، مطمئن شوید که این شرایط رعایت شده است:
سازنده محتوا را به عنوان یک پست یا داستان به اشتراک گذاشته است.
آنها کسبوکار شما را برچسبگذاری کردهاند و به کسبوکار شما امکان میدهند محتوای برند شما را تقویت کند. یک سازنده همچنین میتواند مجوزهای سطح حساب کسب و کار شما را بدهد.
تنظیمات پیشفرض اینستاگرام برای کسبوکارها شما را ملزم میکند تا درخواستهای مشارکت را به صورت دستی تأیید کنید، اما میتوانید آن را در تنظیمات غیرفعال کنید: تنظیمات ← تجارت ← برگه محتوای برند ← تأیید دستی برچسب ها → خاموش.
هر بار که یک اینفلوئنسر شما را در پست محتوای مارک دار خود برچسب گذاری می کند، اعلانی دریافت خواهید کرد و می توانید بینش عملکرد پست خود را مشاهده کنید.
3. اگر تأیید دستی برچسبها را در تنظیمات تغییر دادهاید، ابتدا باید درخواست شریک یک تأثیرگذار را تأیید کنید. برچسب شریک نام تجاری شما را نخواهد داشت مگر اینکه شما آن را تأیید کنید. اگر درخواست را رد کنید، برچسب مشارکت پولی از پست سازنده حذف خواهد شد.
به عنوان یک برند، اگر اینفلوئنسر در هنگام ایجاد پست آن را ممنوع نکرده باشد، میتوانید پست یک تأثیرگذار را تبلیغ کنید. هنگامی که یک سازنده یک پست محتوای مارک دار یا داستان را با مخاطبان ارگانیک خود به اشتراک می گذارد، می تواند به شما اجازه دهد آن محتوا را به یک تبلیغ تبدیل کنید. هم کسب و کارها و هم سازندگان می توانند از این راهنما برای ایجاد یک تبلیغ محتوای مارک دار استفاده کنند.
6. پیش نمایش آگهی خود را خواهید دید. سپس، ایجاد آگهی خود را تمام کرده و کلیک کنید تایید.
نحوه بررسی عملکرد محتوای مارک دار
توجه داشته باشید که سازندگان می توانند حداکثر دو برند را در هر پست تگ کنند.
کدام کسب و کارها می توانند محتوای برند ایجاد کنند: واجد شرایط بودن
محتوای مارک دار به این معنی است که شما برای ایجاد پستی که محصول خود را نشان می دهد، به سازنده آن پول یا چیز دیگری جبران می کنید.
اینستاگرام محتوای برند را «به عنوان محتوای سازنده یا ناشر که دارای یک شریک تجاری برای تبادل ارزش است یا تحت تأثیر آن قرار میگیرد (مثلاً جایی که شریک تجاری به سازنده یا ناشر پول پرداخت کرده است» تعریف میکند.
به عنوان یک برند، باید یک حساب تجاری داشته باشید تا به عنوان شریک پولی برچسب گذاری شوید، از دستورالعمل های انجمن اینستاگرام پیروی کنید و در یک کشور واجد شرایط زندگی کنید.
آیا محتوای برند اینستاگرام قابل تبلیغ است؟
هنگام ایجاد یک پست مارک، سازندگان باید برند یا شریک تجاری مربوطه را تگ کنند. وقتی آنها شما را تگ می کنند و پست را منتشر می کنند، مشارکت پولی با @your_usernameبرچسب زیر نام کاربری سازنده ظاهر می شود. بنابراین هرکسی که پست اینفلوئنسر را در فید خود می بیند، ممکن است روی دسته شما کلیک کرده و به نمایه شما برود.