محتوای مارک دار به این معنی است که شما برای ایجاد پستی که محصول خود را نشان می دهد، به سازنده آن پول یا چیز دیگری جبران می کنید.

قبل از شروع، مطمئن شوید که حساب برند شما با استانداردهای واجد شرایط بودن اینستاگرام مطابقت دارد.
3. به ایجاد تبلیغ خود ادامه دهید.
هنگامی که همه شرایط برآورده شد، کسب و کارها پست را در مدیر تبلیغات خود در زیر پستهای موجود مشاهده میکنند و میتوانند آن را بهعنوان آگهی در قالب فید یا داستان اجرا کنند:
- شروع به ایجاد یک تبلیغ به طور معمول کنید.
- یکی از اهدافی را که برای محتوای برند در دسترس است انتخاب کنید:
- نصب برنامه
- آگاهی از برند
- رسیدن
- ترافیک
- بازدیدهای ویدیویی
- تبدیل ها
- تعامل پست صفحه (فقط فید)
اطلاعات بینش محتوای مارک را در Business Manager مشاهده کنید
3. اگر تأیید دستی برچسبها را در تنظیمات تغییر دادهاید، ابتدا باید درخواست شریک یک تأثیرگذار را تأیید کنید. برچسب شریک نام تجاری شما را نخواهد داشت مگر اینکه شما آن را تأیید کنید. اگر درخواست را رد کنید، برچسب مشارکت پولی از پست سازنده حذف خواهد شد.
هنگامی که در یک پست یا داستانی تگ شده اید، می توانید اطلاعات ارگانیک را در مورد محتوای مارک دار بخش اطلاعات صفحه
دو راه ممکن برای ردیابی عملکرد پست های محتوای مارک دار شما وجود دارد: Business Manager و برنامه اینستاگرام.
مشاهده محتوای مارک دار در Business Manager
- قابل اعتماد و متخصص همه ابزارها در مدیریت بازرگانی
- پیدا کن تحلیل و گزارش دهید را بزنید و کلیک کنید مدیر مجموعه های تجاری متا.
- بینش خود را مشاهده کنید
مشاهده محتوای مارک دار در برنامه اینستاگرام
- برای مشاهده صفحه فعالیت به اعلان های خود بروید.
- کلیک کسب درآمد برای مشاهده لیستی از شرکای تجاری که شما را تگ کرده اند.
- سه نقطه را انتخاب کنید و محتوایی را که می خواهید عملکرد آن را بررسی کنید انتخاب کنید.
- کلیک مشاهده Insights.
هنگام ایجاد یک پست مارک، سازندگان باید برند یا شریک تجاری مربوطه را تگ کنند. وقتی آنها شما را تگ می کنند و پست را منتشر می کنند، مشارکت پولی با @your_username برچسب زیر نام کاربری سازنده ظاهر می شود. بنابراین هرکسی که پست اینفلوئنسر را در فید خود می بیند، ممکن است روی دسته شما کلیک کرده و به نمایه شما برود.
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: راهنمای قطعی برای تحلیل اینستاگرام و نحوه عملکرد آن
اگر کسبوکاری هستید که میخواهید محتوای برند ایجاد کنید، مطمئن شوید که این شرایط رعایت شده است:
- سازنده محتوا را به عنوان یک پست یا داستان به اشتراک گذاشته است.
- آنها کسبوکار شما را برچسبگذاری کردهاند و به کسبوکار شما امکان میدهند محتوای برند شما را تقویت کند. یک سازنده همچنین میتواند مجوزهای سطح حساب کسب و کار شما را بدهد.
به عنوان یک برند، اگر اینفلوئنسر در هنگام ایجاد پست آن را ممنوع نکرده باشد، میتوانید پست یک تأثیرگذار را تبلیغ کنید. هنگامی که یک سازنده یک پست محتوای مارک دار یا داستان را با مخاطبان ارگانیک خود به اشتراک می گذارد، می تواند به شما اجازه دهد آن محتوا را به یک تبلیغ تبدیل کنید. هم کسب و کارها و هم سازندگان می توانند از این راهنما برای ایجاد یک تبلیغ محتوای مارک دار استفاده کنند.
💡توجه داشته باشید که سازندگان تنها در صورتی می توانند شما را در نتایج جستجو پیدا کنند که یک حساب تجاری داشته باشید. اگر این کار را نکنید، آنها به سادگی دسته شما را در لیست پیدا نخواهند کرد.
در یکی از مقالههای قبلی خود، محتوای برند اینستاگرام را از دیدگاه تأثیرگذاران، نحوه عملکرد و مفید بودن آن برای سازندگان بررسی کردیم.
موارد دیگری که باید در نظر بگیرید:
5. پست محتوای مارک دار یا داستانی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید. میتوانید تبلیغ خود را در همه مکانهای اینستاگرام (فید، استوری و کاوش) اجرا کنید.
اگر یک برند هستید و میخواهید با یک اینفلوئنسر در اینستاگرام پستی با نام تجاری داشته باشید، به این صورت عمل میکند:
- اینفلوئنسر طبق معمول پست، داستان یا حلقه ایجاد می کند و شما را به عنوان شریک تجاری خود تگ می کند.
- آنها شما را در قسمت جستجوی برندها جستجو می کنند و شما را تگ می کنند.
4. در سطح آگهی، ضربه بزنید از پست موجود استفاده کنید. در اینجا فهرستی از پستها و داستانهای محتوای مارکدار موجود را مشاهده خواهید کرد خلاق بخش.
در اینجا نحوه عملکرد محتوای مارک اینستاگرام برای برندها و تأثیرگذاران آمده است. فراموش نکنید که عملکرد آن را بررسی کنید و اینکه چگونه به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند!