چگونه برای اینستاگرام محتوا تولید کنیم؟ 8 ابزار طراحی که بازاریابان استفاده می کنند

چیزی که واقعاً در مورد Bannersnack عالی است این است که دارای تنظیمات پیش‌فرض داخلی برای طرح‌های بنر رسانه‌های اجتماعی است که با همه توصیه‌ها سازگار است. شما می توانید یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام را تنها در چند دقیقه یا یک مجموعه کامل از بنرها را برای تمام حساب های رسانه های اجتماعی خود در همان زمان طراحی کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، Bannersnack به شما امکان می دهد بنرهای ثابت و متحرک را از همان رابط ایجاد کنید که می توانند در فرمت های مختلف فایل از جمله Html5 ذخیره شوند.

ابزارها و مهارت های زیادی وجود دارد که یک بازاریاب رسانه های اجتماعی برای اینکه بتواند بهترین محتوای ممکن را در اینستاگرام ایجاد کند، به آن نیاز دارد. از آنجایی که میزان موفقیت یک کمپین بازاریابی بیشتر به آنچه پست می کنید بستگی دارد و اینکه چقدر می توانید مخاطب را با محتوای خود درگیر کنید، ابزارهایی که استفاده می کنید اهمیت زیادی دارند.

فرض کنید تعدادی عکس فوق العاده در درایو خود ذخیره کرده اید و دقیقا نمی دانید چگونه در یک پست اینستاگرام قرار می گیرند. یا از قبل می‌دانید که خیلی بزرگ هستند و می‌خواهید اندازه آن‌ها تغییر کند و متناسب با نیازهای اینستاگرام باشد. می دانم، شما می توانید این کار را با یک ویرایشگر عکس حرفه ای انجام دهید، اما می توانید آن را فقط در چند ثانیه، به صورت آنلاین، با حداقل تلاش انجام دهید.

اگر الهام به شما هم برسد، پس هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند.

در مورد ابزار چطور؟ خوب، این هم یک توصیه عالی دیگر برای طرفداران اینستاگرام. نام آن استنسیل است و مطمئن باشید می تواند کار شما را آسان تر و موثرتر کند. این یک پایگاه داده عالی از تصاویر استوک، نمادها و الگوها برای انتخاب، یک رابط کاربری آسان و بسیاری موارد دیگر دارد. می توانید متون، افکت ها، فیلترها و لوگوها/واترمارک ها را به پروژه های خود اضافه کنید. همه آثار شما در حساب کاربری شما ذخیره می شوند، اما می توانید آنها را برای بارگذاری در رسانه های اجتماعی نیز دانلود کنید.

می توانید با یک قالب از پیش ساخته شده شروع کنید یا می توانید طراحی اینفوگرافیک خود را از ابتدا شروع کنید. نکته جالب در مورد این ابزار این است که دارای تعداد قابل توجهی از اشکال، اشیاء و نمادها است که می توانید آنها را بکشید و در ویرایشگر رها کنید، و همه کار شما را بدون دردسر و در عین حال لذت بخش می کند.

4. Social Image Resizer Tool – اندازه تصاویر خود را برای رسانه های اجتماعی تغییر دهید

فونت ها در ارسال پیام بسیار مهم هستند. همچنین، برای یک نگاه حرفه ای و متعادل در پست خود، به ترکیبی عالی از کلمات و تصاویر نیاز دارید. همه این موارد با Over امکان پذیر است. به غیر از پست‌های معمولی اینستاگرام، می‌توانید از این برنامه برای استوری اینستاگرام، آگهی‌ها، کاورهای رسانه‌های اجتماعی، پوسترها و کارت‌های تولد استفاده کنید.

اجازه دهید در این تلاش به شما کمک کنیم و تمام تلاش های تحقیقاتی شما را آسان کنیم. امروز، ما با هم در مورد برخی از بهترین ابزارها و منابع طراحی که می توانید به عنوان یک بازاریاب رسانه های اجتماعی استفاده کنید، اگر کمپین های شما شامل اینستاگرام به عنوان یک کانال تحویل باشد، آشنا می شویم. با خواندن این مقاله به طور کامل متوجه خواهید شد که چگونه مانند حرفه ای ها برای اینستاگرام محتوا ایجاد کنید.

1. Photoshop – نرم افزار حرفه ای Adobe

Photoshop - نرم افزار حرفه ای Adobe
1. پست کردن به طور مداوم.
2. تعامل فعال با فالوورهای خود.
3. سایر اکانت های اینستاگرام مرتبط با جایگاه خود را دنبال کنید و با آنها تعامل داشته باشید.
4. یک تقویم محتوا ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.
5. محتوای ارزشمندی را در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهید.
6. حساب خود را بهینه کنید.

چگونه پروفایل اینستاگرام خود را شیک کنید؟

این برنامه برای iOS در دسترس است اما نسخه اندروید آن در حال توسعه است و به زودی منتشر می شود.

نتیجه گیری – این نحوه ایجاد محتوا برای اینستاگرام است

وقتی به تبلیغات بنری حرفه ای فکر می کنید، به Bannersnack فکر می کنید. این یک ابزار آنلاین عالی برای طراحی تبلیغات حمایت شده اینستاگرام و تبلیغات استوری اینستاگرام با پایگاه داده عظیمی از الگوها و تصاویر موجودی است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد یک بنر را از ابتدا طراحی کنید یا از مجموعه قالب های آنها الهام بگیرید و در یک محیط واقعا حرفه ای و یادگیری آسان کار کنید.

شما می توانید فالوورهای خود را در اینستاگرام از طریق زیر افزایش دهید:

1. هدایا
2. داستان برند
3. پست های تبلیغاتی
4. گواهینامه ها
5. نقل قول
6. پشت صحنه

چگونه پست های اینستاگرام خود را جذاب کنم؟

وقتی صحبت از محتوای بصری به میان می‌آید، اگر می‌خواهید نمونه‌های خیره‌کننده از تصاویر عالی را ببینید، اینستاگرام یکی از بهترین مکان‌ها برای رفتن است. در واقع اینستاگرام یک کانال رسانه اجتماعی است که بر روی عکس ها و فیلم ها تمرکز دارد. این یک مکان عالی برای یک بازاریاب است تا پیامی را به یک مخاطب خاص منتقل کند، اما در عین حال، برای اینکه آن پیام مؤثر باشد، باید با تصاویر بصری عالی نیز همراه شود. اما اینکه چگونه می توان محتوایی برای اینستاگرام ایجاد کرد که موثر باشد، مسئله رایجی است که امروزه برندها با آن مواجه هستند.

در حالی که Unsplash یک ابزار طراح نیست، یک منبع عالی برای تصاویر استوک رایگان است که هر طراح در کار روزانه خود به آن نیاز دارد. همه تصاویر با کیفیت بالا هستند و تحت عنوان “مشترکات خلاقانه” (CC0) منتشر می شوند. این بدان معناست که شما می توانید هر زمان که بخواهید از آنها استفاده کنید. آنها هیچ حق چاپ تجاری ندارند.

امیدوارم هر آنچه را که نیاز دارید را در لیست من پیدا کنید و این برنامه ها به شما کمک کنند کارتان را آسان تر، لذت بخش تر و موثرتر کنید.

Ease.ly ابزار عالی برای ایجاد اینفوگرافیک به روش آسان است. در کوتاه ترین زمان، می توانید یکی را آماده انتشار و به اشتراک گذاری با مخاطبان آنلاین داشته باشید. شما حتی نیازی به داشتن مهارت های طراحی حرفه ای ندارید.

اینفوگرافیک یکی از بزرگترین اختراعات دهه گذشته است. این یک راه عالی برای انتقال یک پیام به صورت بصری است، به خصوص زمانی که می خواهید چیزی بیش از یک فراخوان ساده برای اقدام یا نقل قول را انتقال دهید. اینفوگرافیک به شما امکان می دهد کل مقاله را فقط به یک تصویر تبدیل کنید.

استنسیل برای کاربران معمولی رایگان است و اجازه می دهد تا ده طرح بصری در ماه بدون هزینه انجام شود. دو طرح تجاری دیگر نیز وجود دارد، با قیمت 9 دلار و 12 دلار در ماه، بسته به نیازهای شخصی شما.

6. Unsplash – تصاویر استوک رایگان

با اشتراک Bannersnack، به داده های تحلیلی نیز دسترسی خواهید داشت که به شما کمک می کند بنرهای خود را در زمان واقعی ردیابی کنید. این بدان معنی است که شما می توانید نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید و با کمترین تلاش خود را با مخاطبان خود سازگار کنید.

3. Easel.ly – ابزاری عالی برای ایجاد اینفوگرافیک

من قصد دارم این لیست را با یکی از برنامه های موبایل مورد علاقه خود مرتبط با اینستاگرام برای نحوه ایجاد محتوا برای اینستاگرام به پایان برسانم. این امکان را به شما می دهد که با تصاویر و متون پست های زیبایی ایجاد کنید و دارای انتخاب عالی تایپوگرافی است.

در حقیقت، به دست آوردن 1000 فالوور در اینستاگرام در عرض 5 دقیقه غیرممکن است، مگر اینکه شما یا پست‌هایتان ویروسی شوند. این ممکن است باعث شود فالوورهای شما فوراً افزایش یابد، اما اگر اینطور نباشد، این اتفاق نخواهد افتاد. افراد دیگر از برنامه‌هایی استفاده می‌کنند که وعده جذب فالوور فوری را می‌دهند، اما توصیه نمی‌شود. داشتن فالوورهای جعلی به خصوص به عنوان یک تأثیرگذار، کمکی به شما نخواهد کرد.

چگونه می توانم فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهم؟

می توانید از Unsplash به عنوان منبع الهام نیز استفاده کنید. به وب سایت آنها بروید و شروع به مرور کنید. از این که چه تعداد ایده جدید و عالی فقط با انجام آن به دست خواهید آورد شگفت زده خواهید شد.

7. دوربین شاتر آهسته – سرعت شاتر دوربین موبایل خود را کاهش دهید

دوربین شاتر آهسته برای دستگاه های همراه iOS مانند آیفون، آی پد و اپل واچ در دسترس است.

8. بیش از – راز در مورد چگونگی ایجاد محتوای برای اینستاگرام که پست های زیبا با تصاویر و متن هستند

بله، می دانم، فتوشاپ برای نسل های جوان بازاریابان رسانه های اجتماعی کمی قدیمی است. با این حال، وقتی صحبت از طراحی و دستکاری عکس به میان می آید، نرم افزار حرفه ای Adobe همچنان بهترین در صنعت است. برای تسلط بر این ابزار به صورت حرفه ای به تجربه و مهارت های آموزش دیده نیاز دارید اما به مرور زمان همه چیز ممکن است.

عکس قهرمان توسط Wioleta Zakrzewska در Unsplash

نحوه ایجاد محتوا برای سوالات متداول اینستاگرام

چه نوع محتوایی برای اینستاگرام بهتر است؟

نظر شما در مورد این برنامه ها در مورد نحوه ایجاد محتوا برای اینستاگرام چیست؟ آیا برنامه دیگری دارید که بخواهید به این لیست اضافه کنید؟ آیا می دانید که چگونه مانند بازاریاب ها برای اینستاگرام محتوا ایجاد کنید؟

بهترین نوع محتوا برای اینستاگرام در اینجا آمده است:

بازاریابان رسانه های اجتماعی همیشه به دنبال راه های بهتر و موثرتر برای ارسال پیام های خود هستند. اما برای اینستاگرام، برای موفقیت، باید در درجه اول بر کیفیت محتوای بصری تمرکز کنید. برای این کار به بهترین ابزار بازاریابی اینستاگرام و البته بهترین منابعی که می توانید پیدا کنید نیاز دارید.

از طرف دیگر، حتی نیازی نیست که استاد فتوشاپ باشید تا بتوانید بصری عالی با آن ایجاد کنید. و از آنجایی که هنوز شرکت‌های زیادی وجود دارند که اشتراک Adobe را پرداخت می‌کنند، خوب است بدانید که چگونه آن را برای کارهای روزمره مدیریت کنید. اگر در یک آژانس بازاریابی کار می کنید، شانس خوبی برای دسترسی به فتوشاپ است. یا اینکه هر از گاهی از شما خواسته می شود که با آن کار کنید.

2. Bannersnack – از پیش تنظیمات داخلی برای طراحی بنر رسانه های اجتماعی

1. بدانید که ترجیحات مخاطبان هدف شما چیست.
2. اصول اولیه را فراموش نکنید – نورپردازی و به حداکثر رساندن تنظیمات دوربین خود.
3. از نوردهی بیش از حد و کم نور خودداری کنید.
4. بازی با زاویه.
5. رنگ های مکمل را درک کنید.

چگونه در عرض ۵ دقیقه ۱ هزار فالوور در اینستاگرام به دست آوریم؟

برای اینکه بفهمید چگونه برای اینستاگرام محتوا ایجاد کنید که منجر به ایجاد تصاویری خیره کننده برای حساب اینستاگرام شما می شود، نیازی نیست که یک هنرمند بصری باشید. در واقع، تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار عالی برای کار و کمی تخیل است.

این نکات را در مورد اینکه چگونه پست های اینستاگرام خود را جذاب کنید، بررسی کنید:

ابزاری که من به آن اشاره می‌کنم Social Image Resizer است، یک ابزار آنلاین اولیه و آسان برای استفاده که دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که از نامش نشان می‌دهد: به شما امکان می‌دهد اندازه تصاویر خود را تغییر داده و برش دهید و آنها را با رسانه‌های اجتماعی سازگار کنید. در این صورت قرار است از آن برای اینستاگرام استفاده کنیم البته.

5. استنسیل – پایگاه داده عالی از تصاویر استوک، نمادها و الگوها برای انتخاب

یکی دیگر از برنامه‌های موبایل عالی که به شما کمک می‌کند ایده‌های غیرعادی و تصاویر منحصربه‌فرد برای اینستاگرام داشته باشید، Slow Shutter Cam است. همانطور که از نام آن پیداست، این برنامه به شما امکان می دهد سرعت شاتر دوربین موبایل را کاهش دهید. در نتیجه، عکس‌هایی با نوردهی طولانی با تاری‌های حرکتی شگفت‌انگیز و جلوه‌های مسیر نور دریافت خواهید کرد.

برای شیک کردن پروفایل اینستاگرام خود، مهم است که ابتدا برند خود را ایجاد کنید. به این ترتیب، می‌دانید که چگونه نمایه خود را به طور کلی چیدمان کنید. هنگامی که سبک و موضوع خود را مشخص کردید، می توانید شروع به تحقیق کنید که می خواهید نمایه شما چه چیزی و چگونه به نظر برسد. همچنین می‌توانید رقیب خود را بررسی کنید تا فرصت‌هایی را که می‌توانید برای برندتان اعمال کنید، بیاموزید.

آیا نمی دانید که چگونه می توانید برای اینستاگرام مانند حرفه ای ها محتوا ایجاد کنید؟  در اینجا 8 ابزار طراحی برای ایجاد تصاویری که توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند، آورده شده است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

How to Create Content for Instagram: 8 Design Tools Social Media Marketers Should Use

دیدگاهتان را بنویسید