رسانههای اجتماعی دائماً خود را تغییر میدهند و در چند سال اخیر به شدت تغییر کردهاند. این برند متولد اینستاگرام مجبور شده است استراتژی رسانه های اجتماعی خود را همراه با آن توسعه دهد.
به جیمی دینار، مدیر ارشد رسانه های اجتماعی و محتوای دیجیتال Glossier بپیوندید، زیرا او در مورد سال گذشته منعکس می کند و نشان می دهد که چگونه این برند در سال 2023 و بعد از آن به تکامل رویکرد خود ادامه می دهد.. در مورد آن خواهید شنید:
- چگونه استراتژی اجتماعی خود را تنظیم کنید تا مرتبط باقی بماند
- چرا جامعهسازی اساس برند گلوسیر است و چگونه آن را به خوبی انجام دهیم
- نکات برتر برای TikTok و تجارت الکترونیک اجتماعی