چگونه با این 5 نکته در اینستاگرام فالوور نگه داریم؟

چگونه با این 5 نکته در اینستاگرام فالوور نگه داریم؟

این مقاله شما را با 5 نکته در مورد نحوه حفظ فالوور در اینستاگرام راهنمایی می کند. حفظ فالوورهای متعهد تضادی است که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و می‌تواند بار سنگینی باشد، مخصوصاً زمانی که می‌خواهید تجارت خود را بازاریابی کنید. همانطور که تا آنجا که به بازاریابی رسانه های اجتماعی مربوط می شود، تعداد کمی از کانال ها به اندازه اینستاگرام برای درآمدزایی موثر هستند.

اینستاگرام ابزاری باورنکردنی برای حفظ ارتباط افراد است. مطمئناً فیس‌بوک و توییتر می‌توانند در این زمینه کمک کنند، اما اینستاگرام بهترین ابزار برای بازاریابان دیجیتال است که به دنبال ایجاد نام برای برندهای مربوطه خود هستند.

کلید چگونگی حفظ فالوورها در اینستاگرام این است که آنها را درگیر محتوای خود کنید. بله، دوباره آن کلمه الکترونیکی وجود دارد: “مشارکت”. مهم نیست که در بازاریابی اینستاگرام تازه کار هستید یا در سال 2010 به راه‌اندازی باند مبتنی بر تصویر روی آورده‌اید، به زودی، شما نیز اهمیت حفظ فالوورهای خود در اینستاگرام را خواهید دید.

بنابراین، چگونه یک کسب و کار برای ایجاد این نوع تعامل پیش می رود؟ متأسفانه، بیشتر مقالات و پست های وبلاگ را بصورت آنلاین خوانده ایم همین را بگو-لایک، نظر، پیام، ارسال محتوای با کیفیت بالا و غیره اما، نکات واقعی بازاریابی اینستاگرام کجا هستند؟

بله، این‌ها روش‌های بسیار خوبی برای جلوگیری از فالو کردن فالوورها و جلب توجه آن‌ها به جای دیگری هستند، اما مطمئناً در اینجا بیشتر از چیزی که به نظر می‌رسد وجود دارد. خبر خوب—خیلی زیاد است. اگر نگران نحوه حفظ فالوور در اینستاگرام و تعامل هستید، به نکات زیر توجه نکنید:

هک رشد

مدل موی وحشی؟ بررسی کنید. سایه ساعت پنج؟ البته. لباس فرازمینی؟ بهتره باورش کنی اگرچه برای برخی عجیب است، حداقل در ظاهر، اینها آشکارترین جنبه های هکر رشد مستقر در لندن وینسنت دیگنان هستند. بله، هک رشد غیرعادی است، اما به عنوان یکی از جوان‌ترین و موفق‌ترین هکرهای رشد روی کره زمین، وقتی صحبت می‌کند، کارآفرینان گوش می‌دهند.

خوشبختانه، اینجا در Kicksta، اخیراً این فرصت را داشتیم که با نابغه‌ترین نابغه هک رشد بنشینیم. سخنان وینسنت، اگرچه گاهی اوقات پراکنده بود، چیزی جز طلای خالص بازاریابی دیجیتال نبود.

CTA ها را واضح، مختصر و آشکار کنید

بازی‌های سر را قطع کنید و به اصل مطلب برسید – بهترین راه برای ایجاد گروهی از فالوورهای بسیار درگیر این است که بیرون بیایید و مستقیماً به آنها بگویید دوست دارید چه کاری انجام دهند. این را می توان در کپی عنوان پست یا حتی بهتر از آن گنجانده شود بخشی از یک تصویر.

چه یک پست «دوبار ضربه بزنید» یا «یک دوست را تگ کنید»، استفاده از یکی از آن تصاویر «باکیفیت» که بازاریابان اینستاگرام همیشه در مورد آن صحبت می‌کنند تا دنبال‌کنندگان را جذب کنند، تکنیکی است که ارزش وقت و انرژی شما را دارد. فید خود را با اینها پر نکنید، اما هر از چند گاهی یکی را در صف قرار دهید.

بله، این یکی از آن استراتژی‌های معمولی و معمولی است که سعی کردیم با این پست از آن اجتناب کنیم، اما با استفاده از هشتگ ها روشی بسیار مهم است که بتوان آن را در سرما کنار گذاشت. برای هر پستی که منتشر می کنید، هر چه هشتگ های بیشتری داشته باشید، بهتر است.

در واقع، مطالعه اخیر انجام شده توسط Buffer Social نشان داد که پست هایی با حداقل 11 هشتگ بیشترین توجه کاربران را به خود جلب می کنند. از هشتگ های مرتبط با صنعت استفاده کنید، اما از شاخه شدن نترسید، زیرا هشتگ های محلی، مرتبط با صنعت، تعطیلات و حتی خاص نیز عملکرد خوبی دارند.

پشت یک برند دیگر را برای یک فریاد خراش دهید

شما ضرب المثل قدیمی را شنیده اید، درست است؟ “تو پشت من را بخاران، من پشتت را خواهم خاراند.” از نظر روانشناسی، این یک چیز واقعی است-قانون رفتار متقابل. هنگامی که از راه خود برای انجام کاری محبت آمیز برای شخص دیگری تلاش می کنید، فرد گفته شده نمی تواند لطف خود را جبران نکند – این در DNA ماست.

مثال متقابل بنیانگذار در اینستاگراممثال متقابل بنیانگذار در اینستاگرام

از این دانش به نفع خود در اینستاگرام استفاده کنید. آیا قبلاً مخفف S4S را دیده اید؟ این مخفف “فریاد برای فریاد زدن” است. اساسا، حساب های همفکر با مخاطبان مشابه، کار یکدیگر را در تلاش برای تقویت قابلیت های دسترسی اجتماعی آنها تبلیغ می کنند.

چگونه فالوورهای اینستاگرام را از طریق طول های مختلف کپشن مجذوب نگه داریم

این یک مورد عجیب است، اینطور نیست؟ به هر حال، آیا قانون کپی رایتینگ کمتر، تقریبا همیشه بیشتر نیست؟ حق با شماست، اما کلمه کلیدی در آنجا “تقریبا” است. گوش کنید، اینستاگرام بصری است – بیشتر اوقات، همه چیز در مورد تصاویر و تکه‌های ویدیویی است.

نمونه پروژه های هشتگ از پست اینستاگرامنمونه پروژه های هشتگ از پست اینستاگرام

گفته شد، دست کم نگیرید قدرت کلمات– آنها به دلیلی مهم هستند. اگر داستانی برای گفتن دارید، از محدودیت کپشن 2000 کاراکتری اینستاگرام استفاده کنید. با توجه به اینکه بیشتر زیرنویس‌های پست شما کوتاه و شیرین هستند، وقتی کپی طولانی را فشار می‌دهید، احتمالاً مردم متوجه خواهند شد.

برای تبلیغ محتوا خارج از اینستاگرام سرمایه گذاری کنید

پیوند دادن صفحه فیس بوک برای اشتراک گذاری خودکار پست های اینستاگرام می تواند به شما کمک کند مطالب خود را در پلتفرم های دیگر تبلیغ کنید و همچنین مطمئن شوید که مخاطبان فیس بوک شما آن را می بینند.

برای انتشار تیزر مستقیماً در فیس بوک و توییتر و تشویق مردم به دیدن صفحه اینستاگرام شما برای اطلاعات بیشتر، از استوری اینستاگرام استفاده کنید. مطالب تیزر را در لینکدین و توییتر به اشتراک بگذارید تا طرفداران را به تماشای پست اینستاگرام کامل ترغیب کنید.

برای ویدیوهای طولانی تر، از IGTV استفاده کنید. آنها را در یوتیوب پست کنید تا بینندگان جدیدی را به خود جلب کنید. برای جذب فالوورهای جدید که به موضوع شما علاقه مند هستند، عکس های اینستاگرام خود را به Pinterest پین کنید.

مطالب تخصصی را در لینکدین ارسال کنید تا پروفایل خود را بسازید و فالوور اینستاگرام خود را گسترش دهید. پست های اینستاگرام را با قرار دادن آنها یا ارائه پیوندی به نمایه خود در وبلاگ ها و خبرنامه های ایمیل اضافه کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را درگیر نگه دارید، با اینفلوئنسرها برای فریادها یا محتوای مشارکتی کار کنید و مسابقاتی را برگزار کنید که نیاز به مشارکت بین پلتفرمی دارند. برای اینکه بیشترین تعامل را در هر پلتفرمی داشته باشید و صدای برندتان را ثابت نگه دارید، کمی محتوا را تغییر دهید.

فک خود را از روی زمین بردارید و صدای ما را در این مورد بشنوید – پس از اینکه حساب اینستاگرام خود را با محتوای درجه یک بارگیری کردید، به شبکه های اجتماعی دیگر مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و حتی اسنپ چت تا مخاطبان اینستاگرام خود را بیشتر تقویت کنید.

مثال زیرنویس سریعمثال زیرنویس سریع

اشتراک‌گذاری آدرس اینستاگرام یا آدرس حساب کاربری خود در هر یک از کانال‌های فوق‌الذکر یک چیز است – این کار می‌کند، و اگر آن را انجام نمی‌دهید، باید باشید. اما در مرحله بعد، فراتر از ندای وظیفه بروید و از اسکرین شات های پست اینستاگرام برای تبلیغ متقابل محتوا نیز استفاده کنید.

نتیجه گیری

در عصر دیجیتال ما، رقابت مصرف‌کننده شدیدتر از همیشه است. نحوه حفظ فالوورها در اینستاگرام به چیزی بیش از ابزارهای اساسی درگیر شدن در کمربند کاری شما نیاز دارد—شما به تاکتیک های آزمایش شده و واقعی که در اینجا در Kicksta استفاده می کنیم برای کمک به مشتریان خود نیاز دارید.

خوشبختانه، آنچه در بالا یافت می شود چند مورد از موارد مورد علاقه ما است. اما در مورد ما بس است – سر شما با همه اینها کجاست؟ با استفاده از اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر، تماس بگیرید و به ما بگویید که به چه فکر می کنید. به زبان ساده، ما خوشحالیم که به هر طریق ممکن به شما کمک کنیم. زود صحبت کن

  • کاترین حرفه ای با موهای مجعد که نشان دهنده موفقیت تجاری و رشد تعامل است. با اعتماد به نفس، جاه طلب و انرژی مثبتکاترین حرفه ای با موهای مجعد که نشان دهنده موفقیت تجاری و رشد تعامل است. با اعتماد به نفس، جاه طلب و انرژی مثبت

    کاترین متخصص در تقویت تعامل واقعی در رسانه های اجتماعی است. او با تمرکز بر ایجاد روابط پایدار با فالوورها، به برندها کمک کرد تا لایک های غیرفعال را به مکالمات فعال تبدیل کنند. کاترین دوست دارد که برندها را با ایجاد تعاملات معنادار آنلاین ببیند و در زمان استراحت خود از سفر و کشف فرهنگ های جدید لذت می برد.

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

How to keep followers on Instagram

دیدگاهتان را بنویسید