چگونه این کارآفرین گلف را به کانون توجه قرار می دهد

چگونه این کارآفرین گلف را به کانون توجه قرار می دهد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

گلف ورزشی با سنت عمیق است ، اما دقیقاً توسط اتفاقی برای هیجان قلب شناخته نشده است. برای بسیاری ، این کلمه تصاویری از کلوپ های منحصر به فرد کشور ، پیراهن های چوگان واضح و یک آرنولد پالمر سرد را نشان می دهد-نه نوع تماشای پر انرژی که هواداران را در حاشیه صندلی های خود نگه می دارد.

چاد موم ، تهیه کننده اجرایی Full Swing ، بنیانگذار Pro Shop و Bonafide Golf Nut ، به خوبی از این مشکل ماندگار تصویر آگاه است.

موم می گوید: “من فکر می کنم گلف به طور سنتی به عنوان یک بازی آقایان دیده می شود ، که اغلب با ثروت همراه است.” “همچنین این تصور وجود دارد که گلف بازان حرفه ای یا روباتیک هستند یا فقط کسل کننده هستند.”

با توجه به این انجمن ها ، گلف ممکن است انتخابی آشکار برای مدرک های Netflix به نظر برسد. با این حال ، این دقیقاً همان چیزی است که موم با آن تحویل داده است نوسان کامل

اکنون وارد فصل سوم خود است ، نوسان کامل ظاهری همهجانبه در دنیای گلف حرفه ای ارائه می دهد ، دقیقاً مانند رانندگی برای زنده ماندن برای F1 انجام داد این شباهت تصادفی نیست. موم بیشتر موفقیت این نمایش را به همکاری وی با او اعتبار می دهد رانندگی برای زنده ماندن سازندگان پل مارتین و جیمز ریز ، بنیانگذاران باکس فیلم های جعبه.

مامان می گوید: “آنها طرفداران بزرگ گلف نیستند ، اما آنها می دانند که چگونه بینندگان را درگیر کنند و آنها را به خود جلب کنند.”

او معتقد است که آشکار کردن کارهای درونی هر ورزش حرفه ای ، بدون در نظر گرفتن مفاهیم از پیش تصور شده مردم ، داستان پردازی قانع کننده ای را ایجاد می کند. در حقیقت ، مامان فکر می کند که درک عموم از گلف به عنوان “کسل کننده و کند” به نفع نمایش کار می کند ، زیرا این باعث می شود لحظات صمیمی با ورزشکاران تعجب آور تر شود.

او می گوید: “شما می خواهید نمایشی ایجاد کنید که برای مخاطبان گسترده جذاب باشد ، نه فقط هواداران گلف سخت و سخت.” “این نمایش برای افرادی است که عاشق تلویزیون واقعیت هستند یا مستندهای ورزشی جذاب هستند.”

مرتبط: دو Knicks و یک تاجر به یک استودیو می روند – و فشار جانبی خود را به یک تجارت پررونق تبدیل می کنند. در اینجا چگونه آنها این کار را کردند

گفته می شود ، مخاطب به سرعت در حال رشد برای محتوای گلف وجود دارد ، که وقتی بسیاری از افراد برای اولین بار یک باشگاه را انتخاب کردند ، به Covid-19 نسبت می دهد. این ورزش بر روی سیستم عامل هایی مانند YouTube و Instagram به دست آورد و سازندگان مستقل راه را پیش بردند. اکنون این یک رنسانس فرهنگی را تجربه می کند ، و افراد مشهور گلف را به طور عمومی در رسانه های اجتماعی در آغوش می گیرند.

مهمتر از آن ، گلف هرگز امتحان ساده ای نبود. از ضربه زدن به توپ ها بر روی یک شبیه ساز مجازی گرفته تا ضربه زدن به گلف برتر محلی خود ، این ورزش از همیشه برای شخص معمولی در دسترس است. به همین دلیل ، مخاطبان گلف به طور فزاینده ای متنوع هستند ، چیزی که مامان معتقد است “سالم” برای بازی است. همچنین این بدان معناست که شرایط برای محتوای گلف هرگز بهتر نشده است و موم برای سرمایه گذاری آماده است.

شرکت وی ، Pro Shop ، اخیراً یک بخش استودیویی جدید را اعلام کرد که فیلم آینده آدام سندلر “Happy Gilmore 2” را به طور مشترک تولید می کند ، دنباله ای از آنچه که به طور غیرقابل توصیف نمادین ترین فیلم گلف در تمام دوران است. فصل 3 چرخش کامل با نگاهی منحصر به فرد در پشت صحنه به تولید فیلم آغاز می شود.

موم به اشتراک می گذارد: “این فصل با گلف بازان افتتاح می شود ، که معمولاً در مسابقات رقابت می کنند و به بازیگری می روند.”

بیشتر بخوانید: “اصالت مهم است”: چگونه دو بار قهرمان NBA Jrue Holiday اولویت بندی آمادگی جسمانی و مد با Rhone است

به گفته وی ، سندلر می خواست دنباله کمدی افسانه ای خود در سال 1996 نسبت به بازی که نماینده آن بود ، احساس اعتبار بیشتری داشته باشد. این منجر به نوشتن افسانه ای طنز در “27 COMESOS” از گلف بازان حرفه ای ، خطوط صحبت و همه ، قبل از این شد که حتی به آنها نرسیدند تا ببینند آیا علاقه مند هستند.

موم می گوید: “جمع آوری همه گلف بازان در همان زمان یک چالش بود ، اما این یک فروش آسان بود.” “این بچه ها بزرگ شدند گیلمور مبارک و فیلم را دوست دارم. “

او معتقد است بینندگان تعجب می کنند که این موارد فقط كوچك نیستند.

Mumm Share می گوید: “گلف بازان خطوط دارند ، مانع های خود را انجام می دهند و کمد لباس کامل می پوشند.” “آنها در طول فیلم نقش های محوری بازی می کنند و انفجار داشتند.”

اعتبار تصویر: نوسان کامل

به دنبال سرمایه گذاری در حرکت فرهنگی ، Pro Shop در حال راه اندازی است شاخص غرور، یک پادکست جدید که به میزبانی موم و ملت لیسانس ولز آدامز مورد علاقه طرفداران. این نمایش متقاطع روزافزون بین هالیوود و گلف را باز می کند و لحظات پشت صحنه را ارائه می دهد نوسان کاملآخرین فصل ، داستانهای مشهور گلف ، و مباحث مربوط به لیست های A که معلولیت خود را باد می کنند.

این نوع تبلیغ متقابل با دید بزرگتر موم برای سرمایه گذاری های گلف او مطابقت دارد. شرکت هلدینگ وی ، Pro Shop Holdings ، همه چیز را از محتوا گرفته تا تجارت شامل می شود.

موم می گوید: “ما در حال ساختن جهانی هستیم که گلف چیزی بیش از یک ورزش باشد – این یک سبک زندگی است.”

راه اندازی یک شرکت از ابتدا هیچ کار ساده ای نیست ، اما موم با بیش از یک دهه تجربه در Vox ، جایی که وی به شکل گیری نیروگاه رسانه دیجیتال کمک کرد ، این چالش را به عهده می گیرد.

“Vox در تنظیم استاندارد عالی بود ، و اطمینان حاصل کرد که مارک های آنها بهترین کلاس در کلاس است بدون اینکه به خطر بیاندازند فقط به دلیل دیجیتالی بودن.” مغازه طرفدار بنیانگذار “این تعهد بی امان به داستان پردازی با کیفیت نوار بالایی را ایجاد کرد ، و من آن را با خود حمل کردم نوسان کامل.

بیشتر بخوانید: از هالیوود تا برداشت – چگونه Zooey Deschanel در یک مأموریت برای دسترسی به محصولات تازه قرار دارد

او جیم بانكوف ، مدیرعامل VOX را به عنوان یك مربی اصلی اعتبار می دهد و به او می آموزد كه چگونه شرکتی بسازد كه تا انتظارات شغلی رویایی داشته باشد “و” در پیروزی در رده خود بسیار تهاجمی باشد. “

با نمایش Netflix در نوسان کامل (آن را دریافت کنید؟) و آینده گیلمور مبارک دنباله ، طرفداران گلف در عصر طلایی محتوا قرار دارند.

موم می گوید: “کل اکوسیستم فرهنگ پاپ به سمت گلف در حال تغییر است.” “Pro Shop به گونه ای طراحی شده است که مرکز آن جهان باشد ، به خصوص برای نسل بعدی گلف بازان.” کافی است که بگوییم ، این بزرگراه برای علاقه مندان به گلف سبزتر از همیشه به نظر می رسد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-this-entrepreneur-is-bringing-golf-back-into-the/487704

دیدگاهتان را بنویسید