حساب های دیگر خود را تبلیغ کنید
مصرفکنندگان انتظار دارند که برندها با ارزشهای خود همسو باشند، همانطور که در دادههای The Sprout Social Index نشان میدهد که نشان میدهد همسویی شرکت با ارزشهای شخصی افراد از سال 2021 تا 2022 از اهمیت 74 درصدی برخوردار بوده است. برای ایجاد تعامل و وفاداری، هر زمان که ممکن است، برندها باید به نمایش بگذارند. ارزش هایی که مشتریانشان نیز به آنها اهمیت می دهند. همکاری اینستاگرام به شما امکان می دهد باورهای خود را در عمل به اشتراک بگذارید و آگاهی را به یک هدف مهم بیاورید. برد – برد.
عرضه محصول جدید
اگر نام تجاری شما در حال حاضر از پست های قابل خرید استفاده می کند، چرا این ویژگی فروش پسند را با یک Collab ترکیب نکنید؟ با ترکیب Collabs با خرید اینستاگرام، می توانید از مزایای فوق بهره مند شوید و شانس خود را برای تبدیل افرادی که در پست شما قرار می گیرند به خریداران افزایش دهید.
نحوه ارسال پست در اینستاگرام
در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چگونه پست های Instagram Collab می توانند در استراتژی رسانه های اجتماعی شما قرار بگیرند.
پست اینستاگرام Collab چیست؟
یک هدیه یا تخفیف را تبلیغ کنید
پست اینستاگرام Collab یک پست فید یا حلقه ایجاد شده منفرد است که همزمان در دو نمایه نمایش داده می شود. یک نفر پست می گذارد و نفر دوم را برای همکاری دعوت می کند. پس از پذیرش، پست و نظرات، لایکها و اشتراکگذاریهای آن توسط هر دو حساب به اشتراک گذاشته میشود.
یک کمپین هدیه یا تخفیف نیز می تواند از تأثیر ترکیبی دو حساب بهره مند شود. وقتی هدف تعامل و تبدیل است، داشتن دو برابر تعداد فالوورهای شرکت کننده می تواند به طور تصاعدی ردپای کمپین شما را افزایش دهد.
سؤال بعدی که احتمالاً در ذهن شما وجود دارد: چه زمانی و چگونه باید از یک Collab اینستاگرام استفاده کنم؟ برای شروع چند ایده و مثال گردآوری کرده ایم.
با برندهای دیگر شریک شوید
مرحله 1. یک فید پست یا قرقره مانند حالت عادی ایجاد کنید.
مرحله 2. هر گونه سفارشی سازی و جزئیاتی را که می خواهید اضافه کنید.
مرحله 3. انتخاب کنید افراد را تگ کنید از منوی جزئیات پست
مرحله 4. انتخاب کنید دعوت از همکار از منو
مرحله 5. از نوار جستجو برای یافتن کاربری که می خواهید با آن همکاری کنید استفاده کنید و روی آن ضربه بزنید انجام شده.
مرحله 6. قبل از ضربه زدن، جزئیات پست را تمام کنید اشتراک گذاری.
نحوه پذیرش پست Collab اینستاگرام
این ویژگی اینستاگرام به آسانی و مشتاقانه توسط اینفلوئنسرها و Capital-C Creators استفاده شده است. برندها وارد ترکیب شده و آب را آزمایش می کنند، که یک حرکت هوشمندانه است، زیرا اغلب آنچه برای سازنده خوب است برای برند نیز خوب است.
دسترسی خود را افزایش دهید
آیا رابطه کاری خوبی با برند دیگری با مخاطبان مشابه دارید؟ آن کسب و کار ممکن است کاندیدای عالی برای Collab باشد. به فرصت هایی برای تبلیغ متقابل محتوای یکدیگر یا حتی اجرای یک فروش با هم فکر کنید. در نظر بگیرید که هر دو مخاطب شما به چه نوع محتوایی علاقه مند هستند و آن را ارزشمند می دانند. سپس یک برنامه برای توسعه آن ایجاد کنید و آن را با هم به اشتراک بگذارید.
با اینفلوئنسرها کار کنید
به خاطر داشته باشید که در هر پست فقط می توانید یک همکار (به جز خودتان) داشته باشید. و Lives و Stories هنوز در این ویژگی جدید گنجانده نشده است.
پست های اینستاگرام Collab چگونه برای برندها مفید هستند؟
پستهای Collab یکی از عناصر کلیدی اقتصاد در حال رشد سازنده هستند. این همکاریها در حال تبدیل شدن به بخش مرکزی استراتژی اجتماعی هستند، به این معنی که برندها باید در نحوه رویکرد اجتماعی خود تجدید نظر کنند. اگر میتوانید از کمک کوچکی در این زمینه استفاده کنید، مقالهای داریم که شما را در ایجاد یک استراتژی بازاریابی قوی در اینستاگرام راهنمایی میکند که همه پایهها را پوشش میدهد و برند شما را برای رشد و موفقیت پایدار تنظیم میکند.