همه ما می دانیم که تأیید شخصی که قبلاً می شناسید، دوست دارید و به آن اعتماد دارید، می تواند کمک زیادی به شما در اعتماد به فرد جدید کند. وقتی در فیدهای افراد با مهر تأیید ضمنی برند یا سازندهای که قبلاً دنبال میکنند نشان داده میشوید، احتمال اینکه روی نمایه شما کلیک کنند و دکمه «دنبال کردن» را بزنند بسیار بیشتر از زمانی است که شما بهطور تصادفی در کاوش آنها ظاهر شوید. صفحه
افزایش فروش از طریق خرید اینستاگرام
در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چگونه پست های Instagram Collab می توانند در استراتژی رسانه های اجتماعی شما قرار بگیرند.
پست اینستاگرام Collab چیست؟
پست اینستاگرام Collab یک پست فید یا حلقه ایجاد شده منفرد است که همزمان در دو نمایه نمایش داده می شود. یک نفر پست می گذارد و نفر دوم را برای همکاری دعوت می کند. پس از پذیرش، پست و نظرات، لایکها و اشتراکگذاریهای آن توسط هر دو حساب به اشتراک گذاشته میشود.
هنگام استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار خود، مهم است که بدانید چگونه می توانید تلاش های خود را با استفاده از ویژگی های خاص اینستاگرام بهینه کنید. یکی از جدیدترین این ویژگیها، همکاریهای اینستاگرام است که به شما امکان میدهد با همکاری یک همکار، محتوا را برای افزایش تعامل و دسترسی چند برابر کنید.
مرحله 1. یک فید پست یا قرقره مانند حالت عادی ایجاد کنید.
مرحله 2. هر گونه سفارشی سازی و جزئیاتی را که می خواهید اضافه کنید.
مرحله 3. انتخاب کنید افراد را تگ کنید از منوی جزئیات پست
مرحله 4. انتخاب کنید دعوت از همکار از منو
مرحله 5. از نوار جستجو برای یافتن کاربری که می خواهید با آن همکاری کنید استفاده کنید و روی آن ضربه بزنید انجام شده.
مرحله 6. قبل از ضربه زدن، جزئیات پست را تمام کنید اشتراک گذاری.
نحوه پذیرش پست Collab اینستاگرام
با همکاری با برند یا تأثیرگذار دیگر برای تبلیغ خدمات یا محصول جدید خود، قدرت ترکیبی دو مخاطب را برای راه اندازی بعدی خود دریافت کنید. به همان دلایلی که یک پست مشترک اینستاگرامی روزانه، پیوستن به نیروها با یک حساب دیگر، تلاشهایی را که در حال حاضر انجام میدهید، به حداکثر میرساند. بعلاوه، افزودن یک عنصر مشارکتی به محتوایی که در حال حاضر تولید شده است، کار بسیار کمی است.
پست های همکاری اینستاگرام را بخشی از استراتژی مداوم خود قرار دهید
ایجاد و انتشار پست اینستاگرام Collab دو مرحله دارد. اولی از خالق پست میخواهد که پست یا حلقه را همانطور که معمولاً انجام میدهند بسازد، و دومی از آنها میخواهد که همکار را برای اشتراکگذاری آن دعوت کنند.
اینفلوئنسرها معمولاً فالوورهای بسیار فعالی دارند. کار با یک اینفلوئنسر برای ایجاد یک سری پستهای Collab Instagram میتواند به ایجاد تبلیغات در اطراف برند شما کمک کند. از مخاطبان مشتاق آنها قرض بگیرید و از تأثیری که از نام آنها در پستها یا حلقههای حسابتان نشان داده میشود استفاده کنید.
به طور مشابه، افراد بیشتری که محتوای شما را پیدا میکنند به معنای فرصتهای بیشتری برای آنها است که نظر بدهند یا با پستهای شما درگیر شوند. حتی اگر شما و همکارتان مخاطبان مشابهی داشته باشید، احتمال اینکه بخش سالمی از فالوورهای آنها خارج از جمعیت معمولی شما باشند، بسیار زیاد است. این بدان معناست که مجموعه بزرگتری از افراد که می توانند با محتوای شما تعامل داشته باشند.
فالوورهای بیشتری بدست آورید
مرحله 1. به صفحه فعالیت خود بروید.
مرحله 2. بر روی اعلان دعوت کلیک کنید.
مرحله 3. ضربه بزنید مرور.
مرحله 4. انتخاب کنید تایید کنید.
6 ایده پست اینستاگرام Collab برای برندها
یک هدیه یا تخفیف را تبلیغ کنید
این ویژگی اینستاگرام به آسانی و مشتاقانه توسط اینفلوئنسرها و Capital-C Creators استفاده شده است. برندها وارد ترکیب شده و آب را آزمایش می کنند، که یک حرکت هوشمندانه است، زیرا اغلب آنچه برای سازنده خوب است برای برند نیز خوب است.
دسترسی خود را افزایش دهید
حساب های دیگر خود را تبلیغ کنید
سؤال بعدی که احتمالاً در ذهن شما وجود دارد: چه زمانی و چگونه باید از یک Collab اینستاگرام استفاده کنم؟ برای شروع چند ایده و مثال گردآوری کرده ایم.
با برندهای دیگر شریک شوید
اکنون که پست ایجاد شده است، وقت آن است که همکار وارد شده و دعوت را بپذیرد.
از یک موسسه غیرانتفاعی یا خیریه حمایت کنید
یک کمپین هدیه یا تخفیف نیز می تواند از تأثیر ترکیبی دو حساب بهره مند شود. وقتی هدف تعامل و تبدیل است، داشتن دو برابر تعداد فالوورهای شرکت کننده می تواند به طور تصاعدی ردپای کمپین شما را افزایش دهد.
شاید پایینترین میوههای آویزان، استفاده از افزایش دسترسی به حساب برند شما باشد. اگر احساس میکنید همیشه در حال مبارزه با الگوریتم اینستاگرام هستید، Collabs میتواند به شما کمک کند از طریق حسابهایی که قبلاً آنها را دنبال میکنند و به طور منظم با آنها درگیر هستند، به فیدهای افراد وارد شوید.
تعامل را بهبود بخشید
آیا می دانستید 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می کنند؟ این آن را به یک پلتفرم عالی برای افزایش مخاطبان و قرار گرفتن در مقابل افراد مناسب تبدیل می کند.
برندها اغلب بیش از یک حساب در هر پلتفرم دارند. شاید برای یک محصول خاص یکی داشته باشید. یا شاید مدیر عامل شما یک حساب شخصی واقعاً محبوب داشته باشد. یک پست Collab Instagram به شما این امکان را می دهد که محتوای یکسانی را در همان زمان در مقابل مخاطبان خود قرار دهید. بهعلاوه، اگر شخصی در حال حاضر یکی از حسابهای شما را دنبال میکند، به احتمال زیاد علاقهمند به دنبال کردن حسابهای دیگر نیز خواهد بود.
اگر نام تجاری شما در حال حاضر از پست های قابل خرید استفاده می کند، چرا این ویژگی فروش پسند را با یک Collab ترکیب نکنید؟ با ترکیب Collabs با خرید اینستاگرام، می توانید از مزایای فوق بهره مند شوید و شانس خود را برای تبدیل افرادی که در پست شما قرار می گیرند به خریداران افزایش دهید.
نحوه ارسال پست در اینستاگرام
آیا رابطه کاری خوبی با برند دیگری با مخاطبان مشابه دارید؟ آن کسب و کار ممکن است کاندیدای عالی برای Collab باشد. به فرصت هایی برای تبلیغ متقابل محتوای یکدیگر یا حتی اجرای یک فروش با هم فکر کنید. در نظر بگیرید که هر دو مخاطب شما به چه نوع محتوایی علاقه مند هستند و آن را ارزشمند می دانند. سپس یک برنامه برای توسعه آن ایجاد کنید و آن را با هم به اشتراک بگذارید.
با اینفلوئنسرها کار کنید
پستهای Collab یکی از عناصر کلیدی اقتصاد در حال رشد سازنده هستند. این همکاریها در حال تبدیل شدن به بخش مرکزی استراتژی اجتماعی هستند، به این معنی که برندها باید در نحوه رویکرد اجتماعی خود تجدید نظر کنند. اگر میتوانید از کمک کوچکی در این زمینه استفاده کنید، مقالهای داریم که شما را در ایجاد یک استراتژی بازاریابی قوی در اینستاگرام راهنمایی میکند که همه پایهها را پوشش میدهد و برند شما را برای رشد و موفقیت پایدار تنظیم میکند.