اگر هنوز سئو را به روش سنتی انجام میدهید، به دردسر میخورید – زیرا با ابزارهای مناسب هوش مصنوعی، میتوانید تلاشها و کارایی خود را بهشدت و بلافاصله بهبود بخشید. این در مورد وقت گذاشتن برای کشف این است که کدام ابزارها با یکدیگر کار می کنند و بر خلاف جریان کاری شما نیستند.
موضوعات تحقیق، کلمات کلیدی و ایده های محتوا: به دنبال شکاف هایی در محتوا هستید که وبلاگ شما می تواند بهبود یابد؟ در مورد کلمات کلیدی پربازدید و کم رقابت چطور؟ پلتفرم هایی مانند SE Ranking نه تنها مجموعه عظیمی از ابزارهای سئو را به شما ارائه می دهند، بلکه می توانند با دستیار نوشتاری مجهز به هوش مصنوعی به شما کمک کنند.
در ابتدا، ممکن است خود را کمی تحت تأثیر همه قابلیت های آن قرار دهید. فقط به یاد داشته باشید که آنجا برای کمک است و نه مانع. اما در نهایت، برای بهترین نتایج، باید تعادل مناسبی بین اتوماسیون و نظارت انسانی ایجاد کنید.
مجله ترفندهای اینستاگرام
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-leverage-ai-and-automation-for-greater-seo-success/480172
مطالب مرتبط: 3 اصل برای مقیاس بندی محتوا با هوش مصنوعی بدون به خطر انداختن کیفیت
بهینه سازی محتوا برای سئو از طریق تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی: با استفاده از قدرت پردازش زبان طبیعی، هوش مصنوعی میتواند با پیشنهاد کلمات کلیدی و عبارات مرتبط برای گنجاندن در متن، ضمن بررسی رتبهبندی رقبا، اطمینان حاصل کند که محتوای شما کاملاً برای موتورهای جستجو بهینه شده است. ابزاری مانند NeuronWriter همچنین یک امتیاز کلی بهینه سازی محتوا را به شما می دهد تا به شما اطلاع دهد که محتوای شما چه پتانسیلی برای رتبه بندی بالاتر از رقبا دارد.
حوزه دیگری که ابزارهای هوش مصنوعی می توانند در آن بدرخشند، افزایش گردش کار سئو و فرآیندهای تصمیم گیری شماست. من از ابزارهای مختلفی برای کمک به انجام کارهای زیر استفاده می کنم:
-
طبیعتاً باید بر اهمیت نظارت انسانی در حفظ صدای برند و کیفیت محتوای شما تأکید کنم. به هر حال، آخرین چیزی که میخواهید این است که برای محتوای هوش مصنوعی که با دستورالعملهای EEAT آن مطابقت ندارد، به دلیل کیفیت بسیار پایین یا نازک بودن و عدم برآورده کردن هدف کاربر، جریمههایی از جانب Google به خطر بیاندازید.
نظارت مستمر بر عملکرد محتوای به کمک هوش مصنوعی
در زیر، من چند روش را برجسته می کنم که از طریق آنها می توانید از هوش مصنوعی برای کارایی و موفقیت بیشتر سئو استفاده کنید. اجازه دهید با تمرکز بر لینک سازی شروع کنم.
نظارت بر زمان واقعی و بهینه سازی کمپین ها را فعال کنید
در حالی که گوگل لزوما محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را جریمه نمی کند، و در حالی که محتوای هوش مصنوعی می تواند رتبه بندی کند، استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی برای حفظ کیفیت محتوا ضروری است. چند دستورالعمل که من همیشه به آن پایبند هستم عبارتند از:
-
جستجو برای فرصت های پیوند: یافتن افراد بالقوه دیگر یک کار طولانی و طاقت فرسا نیست که به ساعت ها تحقیق نیاز دارد. شما به سادگی می توانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به یافتن نامزدهای مناسب مانند صاحبان وب، سازمان ها و وبلاگ نویسان در کسری از زمان استفاده کنید.
-
استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نه جایگزینی برای تخصص انسانی
-
ایجاد دستورالعمل های محتوا و فرآیندهای بررسی
-
افزودن ارزش و زوایای اصلی به محتوا در صورت امکان
-
اگرچه گوگل ممکن است عملکرد درونی الگوریتم خود را پنهان کند، اما یک چیزی که همه ما می توانیم روی آن توافق داشته باشیم این است که ایجاد پیوندهای موثر در محتوای شما یک عامل رتبه بندی برای موتور جستجو است.
همیشه ابتدا به قصد کاربر برای پاسخ به سؤالات جستجو نگاه کنید
-
نزدیک به یک دهه است که درگیر سئو هستم، به راحتی می توانم بگویم که سئو کار آسانی نیست. این نیاز به سازگاری و یادگیری مداوم دارد زیرا با چالش هایی همراه است. با این حال، من متوجه شده ام که استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای رفع این خواسته ها صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه در سئو دارد.
با دستیاران نوشتن هوش مصنوعی محتوای پیش نویس تولید کنید: ابزاری مانند Agility Writer را می توان آموزش داد تا محتوای شما را برای شما بسازد. شما آن را با یک کلمه کلیدی اصلی تغذیه می کنید و عنوان پیش نویس ایجاد می کند. همچنین میتوانید تا سه منبع خارجی را برای مطالعه در اختیار آن قرار دهید، فهرستی از کلیدواژهها را در اختیار آن قرار دهید، و سه طرح اصلی را ایجاد میکند که میتوانید ابتدا از بین آنها قبل از شروع به تولید مقاله خود انتخاب کنید.
-
خودکارسازی دسترسی و پیگیری: من از تجربه میدانم که اطلاعرسانی و پیگیریهای مربوطه میتواند ذهن را گیجکننده و بسیار وقتگیر باشد. شما باید بسیار منظم باشید، اما این اغلب سخت است. با هوش مصنوعی، تلاشهای توسعه و پیگیری شما خودکار میشوند، به این معنی که میتوانید روی وظایف اصلی تمرکز کنید.
-
با ابزارهای مولد هوش مصنوعی برای به حداکثر رساندن خلاقیت و بهره وری، ایده پردازی و فرآیند تولید محتوای شما بی نهایت ساده تر و کارآمدتر می شود. در اینجا فقط چند روش برای استفاده از چنین کمک هایی برای کمک به من آورده شده است:
-
کارهای تکراری مانند تحقیق کلمات کلیدی و ممیزی های فنی را خودکار کنید
-
درست است: اگر کسب و کار شما حضور آنلاین و استراتژی بازاریابی دیجیتال نداشته باشد، ممکن است نامرئی باشد. اما بازاریابی دیجیتال تا حد زیادی به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای موفقیت بستگی دارد.
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
«آب پیوند» که بین وبسایتهای معتبر و وبسایتهای شما عبور میکند، سیگنال واضحی است که محتوای شما به اندازه کافی معتبر و قابل اعتماد است که بتوان به آن پیوند داد. اما همه کسانی که در ساخت لینک مشارکت دارند می دانند که این هدفی است که با تلاش زیاد به دست می آید. این جایی است که هوش مصنوعی وارد می شود و در چه مواردی می تواند به شما کمک کند:
تولید و بهینه سازی محتوا به صورت خودکار
مطالب مرتبط: آیا می خواهید استراتژی سئوی خود را ارتقا دهید؟ در اینجا 4 روند نوظهور ایجاد پیوند وجود دارد که باید درباره آنها بدانید.
استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت لینک کارآمد
موارد مرتبط: 4 روشی که این متخصص سئو از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کند – و چگونه می توانید
بهبود گردش کار و تصمیم گیری
ارائه بینش های مبتنی بر داده برای اطلاع رسانی تصمیمات استراتژیک
-
تجزیه و تحلیل پروفایل های پیوند و شناسایی شکاف ها: تجزیه و تحلیل پروفایل های پیوند همچنین می تواند بسیار وقت گیر باشد، همانطور که شناسایی شکاف های بالقوه برای گنجاندن پیوندها نیز انجام می شود. ابزارهایی مانند هوش مصنوعی هارپا به شما کمک می کند پیوندهای شکسته را تجزیه و تحلیل کنید و به شما امکان می دهد قبل از اینکه بر رتبه شما تأثیر بگذارد، اصلاحات لازم را انجام دهید.
-
با این حال، ایجاد تعادل بین هوش مصنوعی و تخصص انسانی ضروری است. این در مورد استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک توانمندساز است و نه تصمیم گیرنده نهایی. هدف اصلی آن کمک به شما در بهبود بهره وری است، اما تصمیم گیری واقعی باید به مردم واگذار شود.
تضمین کیفیت و اجتناب از مشکلات