برخی از بهترین راه ها برای استفاده از فیلم ها عبارتند از:
ویدیوهای نحوه انجام
با سلام یا پیام های شخصی
پشت صحنه
اطلاعات محصول
اطلاعیه های محصول جدید
اینها به اندازه عکسها رایج یا محبوب نیستند، اما مزایای بسیار زیادی را ارائه میدهند که اجتناب از سرمایهگذاری بر روی آنها دشوار است. ویدیوها همچنین فیلترها و ابزارهای قابل ویرایش را برای افزایش کیفیت ویدیوها ارائه می دهند. و دقیقاً مانند عکس های اینستاگرام، فیلم ها را می توان به راحتی در سایر سایت های رسانه های اجتماعی و وب سایت شما تغییر کاربری داد.
تصاویر خود را در فیس بوک، توییتر یا پینترست به اشتراک بگذارید. از تصاویر خود در وب سایت یا وبلاگ خود برای بهبود بخش بصری محتوای خود استفاده کنید. از تصاویر خود به جای تصاویر سهام در محتوای بازاریابی استفاده کنید تا واقعاً دیدگاهی واقعی از شرکت خود به مشتریان ارائه دهید.
اینستاگرام بیشتر درباره عکس ها و ویدیوهای کوتاه است در حالی که فیس بوک جذابیت گسترده تری برای ارتباط با سایر کاربران دارد. اینستاگرام منحصراً یک برنامه اشتراکگذاری عکس است که میتوانید کاربر دیگری را دنبال کنید، عکسهای او را لایک کنید یا استوریهای IG او را تماشا کنید. در همین حال، فیس بوک ویژگی های چند وجهی مانند اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها، فروش چیزی در بازار فیس بوک، پیوستن و تعامل با گروه ها و سایر موارد را ارائه می دهد.
اینستاگرام یک برنامه اشتراکگذاری عکس است که در سال 2010 ساخته شده است. این پلتفرم از زمان راهاندازی تا کنون ماهانه 1 میلیارد کاربر فعال دارد. این برنامه در ابتدا برای استفاده از تلفن همراه ایجاد شد اما در سال 2012، آنها نسخه دسکتاپ با ویژگی محدود را راه اندازی کردند. اینستاگرام دارای ویژگی هایی مانند استوری اینستاگرام، IGTV، حلقه ها، جستجو و کاوش، خرید و همکاری اخیر آنها با فیس بوک است که مسنجر است.
اینستاگرام برای مبتدیان چگونه کار می کند؟
ویدیوهای متنوعی را در حساب خود قرار دهید و از این ویدیوها برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. همچنین میتوانید با قرار دادن ویدیوی اینستاگرام در وبسایت خود و تشویق بازدیدکنندگان به بازدید و دنبال کردن حساب اینستاگرام خود برای محتوای اختصاصیتر، حساب اینستاگرام خود را تبلیغ کنید.
پیام رسانی مستقیم
از طریق پیام مستقیم به مشتریان VIP تخفیف های انحصاری ارائه دهید. همچنین می توانید مشکلات مربوط به خدمات مشتری را از تالار گفتمان عمومی حذف کرده و با استفاده از ویژگی پیام مستقیم آنها را به صورت خصوصی حل کنید.
1. برنامه را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید. 2. اطلاعات مورد نیاز را پر کنید و نام کاربری خود را ایجاد کنید 3. سایر مراحل تکمیل نمایه خود مانند افزودن عکس نمایه را انجام دهید 4. اولین عکس خود را ارسال کنید 5. مکان و بیوگرافی خود را تنظیم کنید 6. ویژگی های دیگر را کاوش کنید
تفاوت اینستاگرام و فیسبوک چیست؟
عکس از SOCIAL . برش در Unsplash
نحوه استفاده از سوالات متداول اینستاگرام
چگونه از اینستاگرام به درستی استفاده می کنید؟
شما می توانید برای هر پیام به حداکثر 15 کاربر پیام مستقیم ارسال کنید و فقط کسانی که در پیام هستند می توانند تصویر و نظرات را مشاهده کنند.
برای شروع کار با اینستاگرام مراحل زیر را باید طی کرد:
این نکات را در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام به عنوان یک مبتدی بررسی کنید:
شما ساعتها را در فتوشاپ میگذرانید یا به طراحان گرافیک پرداخت میکنید تا گرافیک اینستاگرام بسازید یا تصاویر اینستاگرام را برای برند خود ویرایش کنید، وقتی آنچه را که در دست دارید. اکنون، ارزش واقعی یک طراح بزرگ را درک می کنم و یک شبکه اجتماعی جایگزین آنها نخواهد شد. با این حال، می توانید با ایجاد گهگاه محتوای برند خود در هزینه و زمان صرفه جویی کنید.
تنها راه برای استفاده صحیح از اینستاگرام این است که شرایط استفاده و دستورالعملهای انجمن را بخوانید تا مطمئن شوید که هیچ سیاستی را که میتواند منجر به تعلیق حساب شما شود را نقض نمیکنید. هنگام استفاده از برنامه باید نوع محتوای مجاز در برنامه و «بایدها و نبایدها» را بدانید. همچنین بسیار توصیه می شود از ویژگی های برنامه استفاده کنید که می تواند به شما در امور شخصی، تجاری و مرتبط با بازاریابی کمک کند.
اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده می شود؟
1. عکس های رنگارنگ و جالب ارسال کنید 2. با فیلترها بازی کنید اما زیاد از آنها استفاده نکنید 3. از هشتگ های مرتبط و درست استفاده کنید 4. در ارسال مطالب ثابت قدم باشید 5. با فالوورهای خود تعامل داشته باشید 6. با روندهای اینستاگرام و ویژگی های جدید به روز باشید
چگونه با اینستاگرام شروع کنم؟
اینها همه راه هایی هستند که می توانید از اینستاگرام برای بهبود استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. فقط به این دلیل که در اینستاگرام محتوا یا مکالمه ایجاد می کنید، به این معنی نیست که باید در آنجا بماند. از محتوای با کیفیت بالا و فرصت های ارتباطی فراتر از این سایت استفاده کنید تا کمی هیجان را به سایر زمینه های برنامه بازاریابی خود بیافزایید.
بسیاری از مردم بازاریابی اینستاگرام را به عنوان یک سیلو میدانند – پلتفرم مخصوص به خود، بیربط به کارهای دیگری که انجام میدهید. اما ویژگی ها و ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود کل استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. اگر فقط از اینستاگرام برای اشتراک گذاری عکس ها در آنجا استفاده می کنید، فرصت های بیشتری را برای بازاریابی برند خود از دست خواهید داد.
عکس های اینستاگرام
اینستاگرام دارای انواع فیلترها و ابزارهای ویرایش عکس است که می تواند به شما کمک کند تصاویری با کیفیت بالا و سریع و آسان تولید کنید. می توانید به راحتی همپوشانی متن اضافه کنید یا کلاژ تصویر ایجاد کنید. و پس از ایجاد این تصاویر، می توانید آنها را به مکان های دیگر تغییر دهید.
اینستاگرام پیامرسانی مستقیم را معرفی کرد (که به آن اینستاگرام دایرکت میگویند) و اکثر مردم استفاده از آن را برای مکالمات شخصی با دوستان فرض میکردند. اما می توان از آن در راه های خلاقانه برای رشد کسب و کار و بازاریابی برند خود استفاده کرد.
همه ما عاشق عکس هستیم و اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصاویر شگفت انگیز را در تمام نیازهای بازاریابی خود بگنجانید.
ویدیوهای اینستاگرام
مطمئنا، پست کردن یک عکس جدید در اینستاگرام آسان است. فقط چند ثانیه طول می کشد اما آیا تا به حال آن عکس ها را گرفته اید و در جای دیگری از آنها استفاده کرده اید؟