به عنوان مثال، یک برند لباس که با یک وبلاگ نویس مشهور مد همکاری می کند، یا یک شرکت الکترونیکی که با یک بازبین فناوری همکاری می کند، می تواند ویژگی های محصول، گزینه های استایل، یا سناریوهای استفاده واقعی را به نمایش بگذارد و منجر به افزایش آگاهی و تبدیل شود.
حساب های دیگر خود را تبلیغ کنید
با همکاری با یک حساب کاربری دیگر یا اینفلوئنسر اینستاگرام، به مخاطبان موجود آنها ضربه میزنید و به محتوای شما اجازه میدهید تا به گروه وسیعتری از افرادی که ممکن است هنوز با حساب شما آشنایی نداشته باشند، دسترسی پیدا کند. این قرار گرفتن در معرض میتواند منجر به افزایش فالوورها، لایکها و مشارکت در پستهای شما شود، زیرا پست در فیدهای دنبالکنندگان هر دو نویسنده مشترک ظاهر میشود.
همکاری با دیگران می تواند طراوت و تنوع را به محتوای شما تزریق کند. با کار با افراد یا برندهای مختلف، می توانید طیف وسیع تری از دیدگاه ها، سبک ها و موضوعات را به مخاطبان خود ارائه دهید. این تنوع می تواند فالوورهای جدیدی را جذب کند که به محتوای مشترک علاقه مند هستند و منجر به رشد بالقوه بلند مدت برای حساب اینستاگرام شما شود.
شبکه با برندها و سازندگان دیگر
اگر بیش از یک حساب اینستاگرام دارید، میتوانید یکی از آنها را در یک پست مشارکتی با دیگری تبلیغ کنید. به عنوان مثال، شما یک حساب برند اصلی و یک حساب دیگر برای پشتیبانی مشتری، مشاغل خالی و زندگی اداری، یا حتی مدیر عامل خود دارید که می خواهید در مورد آن صحبت کنید. برای این کار، می توانید یک پست مشترک نیز ایجاد کنید و آگاهی مخاطبان خود را افزایش دهید.

کمپین های آگاهی بخشی
4. همکار را در قسمت جستجو پیدا کنید.
شما می توانید فقط یک نویسنده مشترک را به پست دعوت کنید. به گفته خود اینستاگرام، یک پست مشترک برای هر دو نویسنده به معنای موارد زیر است:
- هم نام شما و هم نام نویسنده دیگر در هدر پست ظاهر می شود.
- هم فالوورهای شما و هم فالوورهای نویسنده همکارتان این پست را در فیدهای خود خواهند دید.
- این پست در شبکه نمایه شما و همنویسنده نمایش داده میشود.
- هم شما و هم نویسنده مشترک آمار و مشارکت پست (لایک، نظرات و اشتراک گذاری) را مشاهده خواهید کرد.
1. طبق معمول یک پست فید یا Reel ایجاد کنید.
پست های Collab به شما این امکان را می دهد که با سایر سازندگان محتوا، تأثیرگذاران یا برندهای موجود در جایگاه خود ارتباط برقرار کرده و روابط برقرار کنید. این ارتباطات میتواند درهایی را برای همکاریها، فریادها یا شراکتهای آینده باز کند، دسترسی شما را افزایش داده و بر رشد صفحه شما تأثیر بگذارد.
چگونه از یک پست همکاری اینستاگرام بیشترین بهره را ببریم؟ برای آن نیز پاسخی داریم.
پست های مشترک در مقایسه با پست های فید معمولی یا قرقره ها تعامل بیشتری ایجاد می کنند. وقتی دو اکانت با هم همکاری میکنند، فالوورهای آنها از این همکاری هیجانزده میشوند، این منجر به لایکها، کامنتها و اشتراکگذاریهای بیشتر میشود که به نوبه خود دیده شدن پست شما را در الگوریتم اینستاگرام افزایش میدهد و به طور بالقوه باعث جذب بیشتر کاربران جدید میشود.
حالا قبل از گذاشتن پست مشترک در اینستاگرام به این موارد توجه کنید.
نکاتی که باید قبل از اشتراک گذاری پست مشترک در اینستاگرام به خاطر بسپارید
وقتی شخصی از شما دعوت میکند تا یک همکار شوید، یک اعلان در صفحه فعالیت میبینید. برای پذیرش دعوت نامه موارد زیر را انجام دهید:
- به صفحه فعالیت خود بروید.
- روی اعلان دعوت کلیک کنید.
- اصابت مرور.
- ضربه زدن تایید کنید اگر می خواهید دعوت را بپذیرید
این قطعه نشان می دهد که چگونه پست های مشترک ایجاد کنید، چرا باید آنها را امتحان کنید، و در چه مواردی پست های مشارکتی می توانند برای بازاریابی اینستاگرام معجزه کنند.
پست مشارکتی اینستاگرام چیست؟
2. انتخاب کنید افراد را تگ کنید در منوی جزئیات پست
پست های مشترک می تواند یک رسانه عالی برای افزایش آگاهی در مورد یک هدف اجتماعی یا یک کمپین خیریه باشد. برندها میتوانند با سازمانهای غیرانتفاعی، فعالان یا تأثیرگذارانی که از همان هدف دفاع میکنند شریک شوند تا پیام را تقویت کنند و مخاطبان بیشتری را درگیر کنند. پست مشارکتی به مخاطبان آموزش می دهد، باعث تعامل می شود و آنها را تشویق می کند تا از هدف حمایت کنند.
همکاری و آموزش محتوا
5. ضربه بزنید انجام شده همانطور که شما یکی را پیدا کردید
هنگام برنامهریزی پستهای مشترک، انتخاب نویسندگانی که مخاطبانشان با جمعیت هدف شما همسو باشد، ضروری است. این تضمین می کند که همکاری برای دو طرف سودمند است، قابلیت کشف را افزایش می دهد و احتمال جذب فالوورهای درگیر که علاقه واقعی به محتوای شما دارند را افزایش می دهد.
از ارسال مجدد و محتوای تکراری خودداری کنید
برندها میتوانند با متخصصان، متخصصان یا تأثیرگذاران خاص برای به اشتراک گذاشتن دانش، نکات، آموزشها یا بینشهای صنعت شریک شوند.
و در اینجا موارد خاصی وجود دارد که می توانید از پست های همکاری به نفع خود استفاده کنید.
راه اندازی یا تبلیغ محصول
6. جزئیات باقی مانده را پولیش کنید و ضربه بزنید اشتراک گذاری.
اکنون بیایید ببینیم که چگونه یک پست مشارکتی می تواند دسترسی و تعامل شما را در اینستاگرام افزایش دهد.
چرا از پست های Collab اینستاگرام استفاده کنیم؟
علاوه بر این، همنویسندگان نظرات و لایکها را به اشتراک میگذارند، به این معنی که وقتی دنبالکنندگان همنویسنده شما در یک پست نظر میدهند، شما این نظرات را نیز مشاهده خواهید کرد و میتوانید پاسخ دهید.
محتوا را متنوع کنید
پست های مشترک را می توان برای اهداف بازاریابی خاص تنظیم کرد و نیازها و اهداف منحصر به فرد هر برند را برآورده کرد. با شناسایی فرصتها و شرکای مناسب، میتوانید از پستهای همکاری برای افزایش دیده شدن نام تجاری خود، جذب مخاطبان و دستیابی به اهداف بازاریابی خود استفاده کنید.