چه چیزی در سال 2025 یک پست خوب اینستاگرام ایجاد می کند؟ 11 ستون کلیدی

چه چیزی در سال 2025 یک پست خوب اینستاگرام ایجاد می کند؟ 11 ستون کلیدی

اگر می خواهید در اینستاگرام ایستادگی کنید ، دانستن بلوک های ساختمانی که یک پست خوب اینستاگرام را ایجاد می کنند ضروری است.

دلیل این امر این است که در سال 2025 ، کاربران اینستاگرام برای چیزی کمتر از بهترین محتوای ممکن تسویه حساب نمی کنند.

با وجود مارک های بیشتر متعهد به ارائه مخاطبان آنچه می خواهند ، جای تعجب نیست که کاربران به طور فزاینده ای در مورد محتوایی که مصرف می کنند انتخاب می کنند.

بنابراین ، در مورد آن فکر کنید. به نظر شما چه چیزی باعث ایجاد یک پست خوب اینستاگرام می شود؟ یک طراحی براق و مدرن؟ عکس های حرفه ای؟

وسواس با روندهای خاص زیر؟

در سال 2025 ، جواب خیر. کاربران به همراه چند ویژگی دیگر ، شخصی سازی ، نسبیت و ارزش فوق العاده ای را در اختیار دارند.

اگر تعجب می کنید که چگونه هر بار که پست می کنید توجه مخاطبان خود را در اینستاگرام جلب کنید ، به جای مناسب می آیید.

در این مقاله ، ما 11 ستون برتر یک پست خوب اینستاگرام را در سال 2025 فاش می کنیم.

ستون 1: مقدار ، مقدار ، مقدار

ستون شماره یک اگر به ارزش افزوده نمی شود ، آن را ارسال نکنید.

وقتی صحبت از اینستاگرام می شود ، ارزش اشتراک گذاری بسیار مهم است. این همان چیزی است که مخاطبان را کنجکاو ، درگیر و برای بازگشت بیشتر می کند.

هنگام بررسی اینکه چه نوع ارزشی را باید در پست خود بگنجانید ، از خود بپرسید:

چه چیزی مهم است که مخاطبان من می توانند از آنجا دور شوند که به نفع زندگی آنها خواهد بود؟

آیا می توانید چیزی را که همیشه می خواستند به آنها بیاموزید؟ آیا می توانید نقطه درد مخاطبان مشترک را حل کنید؟ آیا می توانید یک کتاب الکترونیکی ، راهنما یا ابزاری که می توانند از آنها استفاده کنند برای بهبود چیزی که به آن اهمیت می دهد ایجاد کنید؟

به عنوان مثال ، اگر نگاهی به پروفایل برنامه های معاملات سهام Robinhood و Webullglobal بیندازید ، متوجه خواهید شد که Robinhood پیروان بیشتری دارد.

فکر می کنید چرا این است؟

پاسخ در ارزش ذاتی Robinhood است.

اگر به پست های Robinhood توجه کنید ، آنها بسیار متمرکز بر آموزش کاربران به نکات کلیدی معاملات هستند که آنها مشتاق دانستن هستند:

پست اینستاگرام که ارزش Robinhood را به ارمغان می آورد

از طرف تلنگر ، پست های Webullglobal در مورد خدمات معاملاتی سهام خود تبلیغاتی تر هستند و بنابراین به اندازه ارزش مخاطبان خود را منتقل نمی کنند:

از پست های خوب اینستاگرام که ارزش آن را توسط Webullglobal به ارمغان می آورداز پست های خوب اینستاگرام که ارزش آن را توسط Webullglobal به ارمغان می آورد

خط پایین؟ تمرکز بر ارائه ارزش در مقابل بیش از حد تبلیغاتی مهمترین مؤلفه یک پست خوب اینستاگرام است.

ستون 2: شخصی سازی

دومین جنبه اصلی یک پست خوب اینستاگرام ، شخصی سازی محتوا با مخاطبان خود در ذهن است.

مخاطبان شما علاقه ای به شنیدن این موضوع ندارند که چقدر عالی هستید – یا چرا آنها باید از شما بخرند. مخاطبان شما می خواهند بدانند که شما به نیازهای آنها توجه می کنید ، آنها را می بینید ، و به آنچه می خواهند اهمیت می دهید.

شخصی سازی در مورد:

  • پیام شما را اصلاح کنید ، بنابراین با سبک ارتباطی مورد علاقه مخاطبان شما هماهنگ است
  • پوشش موضوعاتی که مخاطبان شما بیشتر به آن اهمیت می دهند
  • استفاده از داده ها برای افزایش تجربه کاربر
  • ایجاد محتوا مخاطبان شما درخواست کرده است

ستون 3: نسبیت

اگر ایجاد ارتباطات معنی دار با مخاطبان خود برای شما مهم است ، پس شاهد قدرت نسبیت هستید.

وقتی پست های اینستاگرام شما قابل اعتماد هستند ، شما نه تنها با مخاطبان خود ارتباط بهتری دارید ، بلکه شما نیز به شدت از برند خود انسانی می کنید.

چگونه؟

زیرا وقتی قابل اعتماد هستید ، پیام های شما به عنوان معتبر ، صادقانه و شفاف روبرو می شوند. شما دیگر فقط یک آرم ، یک محصول یا یک فروشگاه نیستید – شما یک فرد زنده و تنفس هستید.

برای تنفس نسبی در پست های خود ، این نکات را دنبال کنید:

  • موضوعاتی را مطرح کنید که مخاطبان شما به آن اهمیت می دهند یا در حال حاضر در مورد آنها صحبت می کنند
  • ایده ها ، راه حل ها یا رهبری فکر را برجسته کنید مخاطبان شما علاقه قبلی خود را نشان داده اند
  • از مخاطبان خود بپرسید که در حال حاضر در مورد آنها چه فکر می کنند یا می گذرانند
  • ناامیدی خود را از نقاط درد مخاطبان مشترک ابراز کنید و برای هر یک راه حل ارائه دهید

ستون 4: عمدی

ارسال به خاطر ارسال یک استراتژی ناکارآمد و استفاده ضعیف از زمان شرکت است.

برای اینکه واقعاً در اینستاگرام ایستادگی کنید ، متعهد شوید که با هر پستی که ایجاد می کنید عمدی باشید.

هنگام برنامه ریزی پست های خود ، از خود سؤالاتی مانند:

  • چرا باید این را ارسال کنیم؟
  • هدف این پست چیست؟
  • چرا این پست برای برند و مخاطبان ما مهم است؟
  • ما می خواهیم مخاطبان ما بعد از خواندن این پست چه کاری انجام دهند و چرا؟
  • آیا این پست به نفع مخاطبان ما خواهد بود؟ چرا یا چرا نه؟
  • چه اهدافی برای این پست داریم و چگونه می توانیم به آنها برسیم؟

ستون 5: الهام بخش

ستون پنجم یک پست خوب اینستاگرام ، مخاطبان خود را با رهبری فکر یا محتوای مثبت الهام می بخشد.

پست های اینستاگرام شما در سال 2025 باید با محتوایی پر شود که پیروان شما از دیدن فید خود احساس خوبی دارند.

به عنوان مثال ، در دنیایی که همه زندگی اجتماعی و ارزش خالص خود را با افراد مشهور و تأثیرگذار ثروتمند مقایسه می کنند ، thefinancialdiet فضایی امن و دعوت کننده را در صفحه اینستاگرام خود ایجاد کرده است:

چه چیزی باعث ایجاد یک پست خوب اینستاگرام می شود: محتوای الهام بخش توسط thefincialdietچه چیزی باعث ایجاد یک پست خوب اینستاگرام می شود: محتوای الهام بخش توسط thefincialdiet

اگر نگاهی دقیق به محتوای آن بیندازید ، متوجه خواهید شد که این امر در حال رشد و تشویق است – که برای یک شرکت مالی چیزهای زیادی می گوید. صحبت کردن در مورد پول به روشی الهام بخش نه تنها باعث می شود thefinancialdiet نزدیکتر شود ، بلکه به کاربران این امکان را می دهد تا بدون احساس غرق شدن ، تصمیمات مالی هوشمندانه بگیرند.

به عبارت دیگر ، محتوای رهبری اندیشه می تواند ما را قادر به انجام اقدامات الهام بخش کند در حالی که به آرامی به سمت تبدیل می شویم.

ستون 6: دسترسی

اگر علاقه دارید به مخاطبان گسترده تری برسید ، اطمینان حاصل کنید که پست های اینستاگرام شما در دسترس است بسیار مهم است.

در اینجا چند نکته سریع برای به خاطر سپردن محتوای خود در دسترس بیشتر آورده شده است:

1. سانسور را در نظر بگیرید

قبل از ارسال هر چیزی ، بررسی کنید که حاوی محتوای حساس نیست که می تواند توسط فناوری کنترل والدین مسدود شود یا توسط اینستاگرام سانسور شود.

2. شنوایی را در نظر بگیرید و از نظر بصری کمرنگ شود

با افزودن زیرنویس های بسته و صدا برای روایت هر پست ، اطمینان حاصل کنید که پست های شما برای شنوایی در دسترس است و از نظر بینایی دچار اختلال بینایی می شود. همچنین می توانید یک متن ، توضیحات صوتی ، توضیحات تصویر و متن ALT را برای بهبود دسترسی حتی بیشتر درج کنید.

3. گرافیک و تصاویر خود را در نظر بگیرید

با اطمینان از تمیز بودن و درک تصاویر شما ، پست های خود را در دسترس نگه دارید. به عنوان مثال ، در صورت داشتن اعضای مخاطب که از خوانندگان صفحه استفاده می کنند ، از emojis کم استفاده کنید. همچنین دور ماندن از هرگونه قلم حواس پرتی یا فانتزی که می تواند به خوانایی پست های شما آسیب برساند ، مهم است.

ستون 7: نامزدی

مطالب عالی در مورد ارسال و سپس راه رفتن نیست. این در مورد ایجاد محیطی است که مکالمه و تعامل را برانگیخته است – محیطی که روابط و جامعه را ایجاد می کند.

هنگام برنامه ریزی پست های خود ، همیشه از خود بپرسید:

  • چگونه می توانیم مخاطبان خود را به پاسخ به این پست سوق دهیم؟
  • چرا پاسخ مخاطبان ما مهم است؟
  • چه نوع تعامل را باید از این پست انتظار داشته باشیم و چرا؟
  • مخاطبان ما با تعامل با پست ما چه چیزی را باید بدست آورند؟
  • چه نوع سؤالی را باید از مخاطبان خود بپرسیم؟
  • چگونه می خواهیم در بخش نظرات به مخاطبان خود پاسخ دهیم؟

به عنوان مثال ، ایجاد مسابقات و چالش ها روشی مؤثر برای ایجاد پست های اشتراکی است که باعث تشویق تعامل مخاطبان سنگین می شود.

راه دیگر برای تشویق تعامل ، تزریق بازی ها به پست های شما است ، مانند سوتین پلت فرم گلزنی سرب ، در اینجا:

یک پست اینستاگرام توسط نان های نان که تعامل بیشتری ایجاد می کند یک پست اینستاگرام توسط نان های نان که تعامل بیشتری ایجاد می کند

و در آخر ، شما همچنین می توانید با فراخوانی به اقدام مانند “نظر شما چیست؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید. “

ستون 8: افتخار الگوریتم

هشتمین ستون مهم یک پست خوب اینستاگرام ، افتخار الگوریتم و استفاده از آن به نفع شماست.

برای استفاده از این نکته تا حد امکان ، حتماً تحقیقات الگوریتم را در کارهای بازاریابی خود بسازید. به این ترتیب ، شما همیشه می دانید که آیا چیزی تغییر می کند.

به عنوان مثال ، الگوریتم فعلی اینستاگرام از سازندگان ارسال می کند که حلقه ها را ارسال می کنند.

قرقره ها دید بهتری دارند و اشتراکی را تقویت می کنند ، و این باعث می شود آنها علاوه بر این به محتوای اینستاگرام شما نیز عالی باشند.

به عنوان مثال ، این حلقه ارسال شده توسط شرکت های خیاطی شرکت بیش از 10،000 نمایشنامه دارد.

فیلم های اطلاع رسانی با فرم کوتاه مانند این بسیار بیشتر از محتوای استاتیک سنتی ، توجه و “دنبال” کاربران جدید را به خود جلب می کنند. این نه تنها به این دلیل است که این نوع محتوا جذاب تر است ، بلکه به این دلیل است که قرقره ها از طریق فید اصلی و صفحه حلقه ها نیز به شدت روی سکو نمایش داده می شوند.

حلقه اینستاگرام توسط tailorbrandsحلقه اینستاگرام توسط tailorbrands

ستون 9: تصاویر حمایتی

هنگامی که نوبت به افزودن تصاویر می رسد ، روی استفاده از مواردی که از داستان پردازی شما پشتیبانی می کنند تمرکز کنید و توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید.

به عنوان مثال ، اگر در حال برنامه ریزی پستی در مورد آخرین راه اندازی محصول خود هستید ، شامل ویدئویی در نظر بگیرید که مجموعه محصول جدید شما را نشان می دهد.

یا ، استفاده از یک ویدیوی How-to را برای نشان دادن نحوه استفاده از محصولات جدید خود در نظر بگیرید. یا با ایجاد یک حلقه شامل پنج مشتری خوشحال که سعی کرده اند و در مورد محصولات جدید شما مشغول هستند ، یک قدم جلوتر آن را بردارید.

برای اطمینان از اینکه تصاویر شما همیشه در برند باقی می مانند ، از ویرایشگر عکس مانند PicsArt استفاده کنید. اگر به یک ویرایشگر قوی تر نیاز دارید ، Adobe Lightroom را بررسی کنید. همچنین می توانید تصاویر و گرافیک های حرفه ای را در سایت هایی مانند Canva و Pexels پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای محتوای اینستاگرام که باید برای تقویت اینستاگرام خود استفاده کنید ، راهنمای ما را در اینجا ببینید.

ستون 10: پتانسیل بازگرداندن

بهترین محتوای اینستاگرام نوعی است که می توانید برای سایر کمپین ها و کانال های رسانه های اجتماعی مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

هنگامی که همیشه محتوای کاملاً جدید ایجاد می کنید ، بازاریابی محتوا می تواند خسته کننده باشد. به عبارت دیگر ، چرا یک بار ایجاد کنید و وقتی می توانید ده بار از آن محتوا استفاده کنید ، دور شوید؟

هنگام برنامه ریزی محتوای اینستاگرام خود ، همیشه از خود بپرسید:

  • آیا می توانیم از تصاویر موجود در این پست در جای دیگری استفاده کنیم؟
  • آیا می توانیم این پست را برای استفاده در داستان ها یا فیلم ها مجدداً مورد استفاده قرار دهیم؟
  • آیا می توانیم این پست را به یک سریال تقسیم کنیم؟
  • آیا می توانیم متن یا پیام را از این پست در جای دیگری به اشتراک بگذاریم؟
  • چه راه های دیگری می توانیم این محتوا را خفه کنیم؟
  • چه راههای خاصی را می توانیم این پست را دوباره جابجا کنیم؟

ستون 11: بیوگرافی خود را فراموش نکنید

و در آخر ، استفاده از بیوگرافی خود را نیز فراموش نکنید.

در حالی که تکمیل پست های شما ضروری است ، ایجاد یک زیستی که می فروشد نیز به همان اندازه مهم است.

چرا؟

بعد از اینکه مخاطبان شما یک پست را هضم می کنند ، ممکن است تصمیم بگیرند که از نمایه شما بازدید کنند تا در مورد آنچه انجام می دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند و سایر پست های خود را بررسی کنند.

با اطمینان از این که بیوگرافی اینستاگرام شما منعکس کننده کارهایی است که شما انجام می دهید ، چرا این کار را انجام می دهید ، و چه کسی می توانید کمک کنید ، می توانید اعضای بیشتری را برای انجام اقدامات و نزدیک تر به تبدیل ترغیب کنید.

اگر برای بیوگرافی خود به الهام نیاز دارید ، ما بیش از 1،050 نمونه نمونه داریم که می توانید در اینجا بررسی کنید.

بسته بندی کردن

با داشتن مارک های بی شماری متعهد به ارائه مخاطبان آنچه می خواهند ، کاربران به طور فزاینده ای در مورد نوع محتوایی که مصرف می کنند انتخاب می شوند.

به همین دلیل دانستن بلوک های ساختمان یک پست خوب اینستاگرام برای ایستادن در اینستاگرام ضروری است.

با تمرکز روی 11 ستون که امروز به اشتراک گذاشتیم ، شما در راه فریب مخاطبان و ارائه ارزش فوق العاده ای در اینستاگرام خواهید بود.

آیا نیاز به کمک به رشد پیروان اینستاگرام خود دارید؟

ما به 100000 مارک و تأثیرگذار کمک کرده ایم که میلیون ها دنبال کننده در اینستاگرام خود به دست آورند. به سایت ما بروید تا ببینیم چگونه می توانیم کمک کنیم.

  • ربکه کارترربکه کارتر

    Rebekah سابقه ای در روزنامه نگاری و اشتیاق به داستان پردازی دارد. او تخصص نوشتن خود را در رسانه های اجتماعی به ارمغان می آورد ، و به مارک هایی که در سطح عمیق تری طنین انداز می شوند ، به مارک ها کمک می کند. Rebekah معتقد است که هر پست باید یک داستان را بیان کند ، و او همیشه روی روش های جدید برای بیرون آوردن صدا در پشت برند کار می کند.

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

What Makes a Good Instagram Post in 2025

دیدگاهتان را بنویسید