چرا “کمتر انجام می شود” کلید اصلی مقیاس کسب و کار کوچک شما در این 6 ماه آینده است

چرا “کمتر انجام می شود” کلید اصلی مقیاس کسب و کار کوچک شما در این 6 ماه آینده است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

من برای کار خود بسیار سفر می کنم ، و اگرچه در جاده های حضور در جاده ها وجود دارد ، اما یک مزیت قابل توجه وجود دارد: این به من زمان می دهد تا فکر کنم.

وقتی سفر می کنید – به خصوص وقتی که انفرادی هستید ، همانطور که اغلب اوقات هستم – وقت زیادی برای فکر کردن دارید. در Uber در امنیت قدم زدن در فرودگاه. منتظر پرواز خود هستید. در پرواز خود هستید. انجام معکوس در مقصد. برخی از افراد در این زمان خرابی به موسیقی یا پادکست ها گوش می دهند و مواردی وجود دارد که من همین کار را می کنم. اما بیشتر اوقات ، من فکر می کنم. افکار من چیست؟

همان شما ، اگر صاحب مشاغل هستید. من در مورد چیزهایی که در زندگی و شرکتم اتفاق می افتد فکر می کنم. محصول جدیدی که ما روی آن کار می کنیم. یک کمپین فروش که می خواهم امتحان کنم. یک وضعیت مشتری چالش برانگیز. یک کارمند دشوار این که آیا فیلی ها باید با الک بوم تجارت کنند. چرا مردی که در کنار من نشسته است ، صندل پوشیده است. بسیاری از افکار از ذهن کوچک ، احمقانه و احساساتی من عبور می کنند. اما خوب است فکر خوب است و هنگامی که من از یک سفر برمی گردم ، معمولاً ایده های جدیدی دارم ، رویکردهای مختلفی برای یک مسئله – افکار درخشان برای به اشتراک گذاشتن.

وقتی سفر می کنم ، به اندازه وقتی در دفتر هستم از طریق تلفن نیستم. من همچنین به عنوان تعداد زیادی ایمیل ارسال نمی کنم یا به عنوان بسیاری از جلسات شرکت می کنم. من کمتر کار می کنم ، اما در واقع ، من بیشتر کار می کنم.

روز بعد به دفتر من بازگشت ، من در حال انجام وظایف هستم. من در حال بررسی قراردادها هستم. من روی یک پیشنهاد کار می کنم. من در بزرگنمایی هستم من به یک کارمند پیام می دهم. من با یک پیمانکار تماس می گیرم. من به یک جلسه مشتری می روم. من خیلی کار می کنم اما آیا من کارهای درست انجام می دهم؟ آیا من واقعاً در سودآوری بلند مدت و رشد تجارت خود مشارکت دارم؟ آیا من عمل می کنم یا فقط واکنش نشان می دهم؟ من فکر می کنم شما جواب را می دانید.

به عنوان صاحبان مشاغل ، همه ما به جای آنچه واقعاً مهم است ، وقت زیادی را صرف انجام کارهای بی ربط زیادی می کنیم: فکر کردن. فکر کردن در مورد آینده فکر می کنیم در مورد چگونگی لذت بردن مشتریان ، محصولات ما بهتر ، کارمندان ما شادتر هستند. ما باید در مورد اقتصاد ، مقررات و قوانین جدید فکر کنیم که ممکن است بر تجارت ما تأثیر بگذارد و نحوه برخورد با آنها را تحت تأثیر قرار دهیم. ما باید به فکر جریان نقدی ، سرمایه گذاری های خود و چگونگی افزایش ارزش مشاغل خود باشیم. اما در مورد تمام روزانه Minutiae که باید با آنها سر و کار داشته باشیم چیست؟ من باید کمتر از آنها کار کنم. بنابراین ، من بیشتر به دست می آورم.

در اینجا برخی از اقدامات من امسال انجام می دهم تا بتوانم با انجام کمتر کار بیشتر انجام دهم.

مرتبط: 10 استراتژی رشد هر صاحب مشاغل باید بداند

برون سپاری به متخصصان

من نباید حقوق و دستمزد خودم را انجام دهم ، نقل قول ها ، تحقیق در مورد مسائل یا ارسال ایمیل های فله ای را انجام دهم. امسال این کارها را برون سپاری می کنم. من به حسابداران ، فروشندگان و بازاریابان خارجی می پردازم تا این کار را برای من انجام دهند. این باعث می شود ساعت ها وقت من را نجات دهد. و بله ، هزینه خواهد داشت ، اما نسبت هزینه و سود بسیار بیشتر خواهد بود.

خودم را مجبور به بیرون آمدن بیشتر کنم

من میز خود را ترک می کنم ، کدو حلوایی بازی می کنم یا در وسط روز دوچرخه خود را سوار می کنم ، به مشتری های بیشتری می روم و با افرادی که باید سالها پیش ناهار بخورم ناهار می کنم. هرچه بیشتر از این خارج شوم ، بیشتر کار خود را ترک می کنم تا توسط افراد با استعدادی اداره شوم و زمان بیشتری برای فکر کردن در مورد تجارت و چگونگی مقیاس آن فکر می کنم.

به یک گروه مدیرعامل بپیوندید

بسیاری از سازمان های عالی در سراسر کشور وجود دارند که گروه های محلی از مدیر عاملان و صاحبان مشاغل را جمع می کنند که به طور مرتب برای گفتگو در مورد مشاغل خود جمع می شوند. آنها در مورد مشکلات خود بحث می کنند ، اطلاعات مالی خود را به اشتراک می گذارند ، راهنمایی می کنند و درخواست کمک می کنند. اگر بخواهم وقت خود را برای حضور در کنار آنها بگذارم و به آنچه آنها باید بگویند گوش دهم ، من سود می بردم و رشد می کنم. من حتی ممکن است چند فکر برای کمک به آنها نیز داشته باشم.

قانون 80/20 را دنبال کنید

برای من شگفت آور است که چقدر وقت را برای مشتریانی می گذارم که سود کمی کسب می کنند. مثل خیلی ها ، من فقط می خواهم مردم را خوشحال کنم. من می دانم که هر مشتری مهم است ، و من می خواهم مشتری به من 100 دلار بپردازد تا همان اندازه مشتری که 10،000 دلار به من پرداخت می کند ، راضی باشد. اما بیا ، آیا این واقعاً معنی دارد؟ امسال ، من قصد دارم وقت کمتری را برای آزار و اذیت در حساب های کوچک و حاشیه ای سودآور بگذرانم و روی مشتریانی که واقعاً با ارزش ترین تجارت من هستند تمرکز کنم. من قصد ندارم مشتری های کوچکتر را نادیده بگیرم. اما من می خواهم محدودیتی داشته باشم که چقدر وقت می خواهم برای آنها بگذرانم. من همین کار را با محصولات و خدمات خود انجام خواهم داد. آیا ما نیاز به تعداد زیادی داریم؟ آیا می توانیم با پیشنهادات کمتری بیشتر انجام دهیم؟

مرتبط: 5 روش نوآورانه برای ایجاد فرصت های رشد برای کارمندان خود

سرانجام ، من می خواهم امسال بیشتر به فناوری تکیه دهم

من به هر کاری که در طول روز انجام می دهم نگاه خواهم کرد – پاسخ دادن به ایمیل ها ، پیگیری فرصت ها ، ارسال پیام های فله ، حضور در جلسات ، بررسی فاکتورها و نوشتن پیشنهادات – و از خودم بپرسم که چگونه می توان این کار را سریعتر با فناوری انجام داد. شرکت من از یک نرم افزار عالی CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) استفاده می کند که دارای بسیاری از گردش کار و ویژگی های اتوماسیون است که شروع به اهرم AI می کند ، همه برای انجام کارهای بیشتر در زمان کمتری طراحی شده اند. من مرتباً با این فروشنده صحبت خواهم کرد و می پرسم که چگونه می توانم با نرم افزار آنها سریعتر و بهتر کارها را انجام دهم.

2025 زمانی است که من کمتر کار خواهم کرد. کار کمتر مشغول کمتر ریزگردها کارهای کمتر جزئیات این همان کاری است که باهوش ترین مشتریان من انجام می دهند: آنها زمان فکر کردن را می دهند. آنها با انجام کمتر انجام می دهند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-doing-less-is-the-key-to-scaling-your-small-business/486000

دیدگاهتان را بنویسید