چرا حتی بیشتر تبلیغ‌کنندگان اینستاگرام را از اسنپ چت انتخاب می‌کنند؟

چرا حتی بیشتر تبلیغ‌کنندگان اینستاگرام را از اسنپ چت انتخاب می‌کنند؟

هنگامی که استوری اسنپ چت در سال 2013 راه اندازی شد، بسیاری از افراد از اینستاگرام فاصله گرفتند و روی این کلیپ های کوتاه و سرگرم کننده تمرکز کردند. اما با گذشت زمان، کاربران شروع به بازگشت به اینستاگرام کردند.

در آگوست 2016، اینستاگرام نسخه استوری خود را اضافه کرد و کاربران آن را دوست داشتند. استوری های اینستاگرام با محتوای باکیفیت تر، شیک تر به نظر می رسید. بر خلاف اسنپ چت، هیچ فیلتر صورت احمقانه ای وجود نداشت که تجربه را تمیزتر و حرفه ای تر می کرد.

شرکت‌ها جایی که کاربران می‌روند را دنبال می‌کنند و استوری‌های اینستاگرام اکنون ترافیک بیشتری نسبت به اسنپ چت دریافت می‌کنند. در حالی که اسنپ چت مدام در حال تغییر است، TechCrunch گزارش می دهد که تعامل کاربران آن از زمان معرفی استوری های اینستاگرام تا 82 درصد کاهش یافته است.

چرا تبلیغ کنندگان اینستاگرام را ترجیح می دهند؟

اینستاگرام اغلب توسط تبلیغ‌کنندگان ترجیح داده می‌شود، زیرا دارای پایگاه کاربری بزرگ‌تر، متنوع‌تر، ابزارهای تبلیغاتی بهتر و نرخ تعامل کاربر بالاتر است. اتصال آن به پلتفرم تبلیغات متا به بازاریابان کمک می کند تا مخاطبان را بر اساس جمعیت شناسی، علایق و رفتارها هدف قرار دهند. اینستاگرام همچنین انواع مختلفی از تبلیغات مانند استوری، خرید و تبلیغات قرقره ای را ارائه می دهد که گزینه های خلاقانه ای را به بازاریابان می دهد.

الگوریتم این پلتفرم قابلیت کشف را افزایش می دهد و باعث می شود تبلیغات به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند. انجمن فعال اینستاگرام از طریق لایک، کامنت و اشتراک گذاری با محتوا در تعامل است، که می تواند دسترسی تبلیغات را افزایش دهد.

اینستاگرام پادشاه است

چگونه بازاریابی دیجیتال باعث افزایش تعامل در اینستاگرام می شود

در سال 2024، اینستاگرام به چند دلیل کلیدی نسبت به اسنپ چت تبلیغات پسندتر باقی می ماند. ویژگی Story آن در بین تبلیغ‌کنندگان محبوب است و مارک‌های بزرگی مانند نایک، بن و جری، و نتفلیکس کمپین‌های موفقی را اجرا می‌کنند که به خوبی با فیدهای کاربران ترکیب می‌شوند.

پایگاه کاربران بزرگ اینستاگرام به برندها کمک می کند تا به دنبال کنندگان وفادار خود دست یابند که با انواع محتوا درگیر هستند. این پلتفرم همچنین معیارهای دقیقی را ارائه می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا میزان دسترسی خود را پیگیری و پیش‌بینی کنند.

مزایای محیط تبلیغات دوستانه اینستاگرام

اینستاگرام تبلیغات را سرگرم کننده و آسان می کند! ابزارهای آن به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بر اساس مکانی که هستند، آنچه دوست دارند و کاری که انجام می‌دهند به افراد مناسب دسترسی پیدا کنند. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد خلاق باشند و به اهداف خود دست یابند، چه فروش یا رشد برندشان.

اینستاگرام با ابزارهای متا کار می کند تا به بازاریابان کمک کند تا ببینند تبلیغاتشان چگونه است. ردیابی و تغییر استراتژی ها در صورت نیاز آسان است. از آنجایی که افراد زیادی با محتوا تعامل دارند، احتمال دیده شدن تبلیغات بیشتر است. این منجر به تعامل بیشتر و ارتباط بهتر با مشتریان می شود.

تبلیغ متقابل اسنپ چت در اینستاگرام

تبلیغ متقابل اسنپ چت در اینستاگرام راهی عالی برای استفاده از نقاط قوت هر دو پلتفرم است. برندها می توانند محتوای اسنپ چت مانند عکس های پشت صحنه یا فیلترهای جالب را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند تا مردم را علاقه مند به دنبال کردن آنها در اسنپ چت کنند.

این به برندها کمک می کند تا در هر دو پلتفرم به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توانید از استوری‌ها یا پست‌های اینستاگرام برای مزاحمت برای محتوای اسنپ چت یا معاملات ویژه استفاده کنید، که می‌تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری در اسنپ چت داشته باشید.

می توانید با استفاده از آمار دقیق اینستاگرام و تعامل بالا، تبلیغات متقابل را بهبود بخشید. کسب‌وکارها می‌توانند عملکرد پست‌هایشان را بررسی کنند و بر اساس محتوایی که افراد بیشتری را به اسنپ‌چت می‌آورد، تنظیم کنند.

یک قطعه از داستان اسنپ چت خود را ارائه دهید

به اشتراک گذاری یک قطعه کوتاه از استوری اسنپ چت خود در اینستاگرام می تواند حس کنجکاوی را برانگیزد و مخاطبان شما را برای دیدن موارد بیشتر ترغیب کند. لحظات هیجان انگیز یا انحصاری را برجسته کنید تا به دنبال کنندگان خود طعم چیزهایی را که از دست داده اند بچشند و آنها را تشویق کنید تا برای تجربه کامل شما را در اسنپ چت دنبال کنند.

دسته Snapchat خود را در Bio خود قرار دهید

افزودن دسته اسنپ چت به بیو اینستاگرام، یافتن و ارتباط با شما را برای فالوورهای شما در اسنپ چت آسان می کند. این افزوده ساده می تواند دید را افزایش دهد و به مخاطبان اینستاگرام شما یادآوری کند که در چندین پلتفرم با شما ارتباط برقرار کنند.

فید اینستاگرام روی آیفون سفید و پس‌زمینه صورتیفید اینستاگرام روی آیفون سفید و پس‌زمینه صورتی

از URL اسنپ چت خود استفاده کنید

استفاده از URL اسنپ چت در پست های اینستاگرام یا استوری ها راهی مستقیم برای هدایت دنبال کنندگان به حساب اسنپ چت شما است. گنجاندن یک تماس برای اقدام در کنار URL می‌تواند کاربران را ترغیب کند که انگشت خود را به سمت بالا بکشند یا کلیک کنند و دسترسی آنها به محتوای اسنپ چت شما بدون مشکل باشد.

اسکرین شات های اسنپ چت را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

ارسال اسکرین شات از محتوای اسنپ چت خود در اینستاگرام می تواند نگاهی اجمالی به آنچه دنبال کنندگان شما می توانند انتظار داشته باشند را ارائه دهد. این استراتژی نه تنها حساب اسنپ چت شما را تبلیغ می کند، بلکه یک ارتباط بصری بین محتوای شما در هر دو پلتفرم ایجاد می کند و ثبات برند را افزایش می دهد.

چیزهای بیشتری وجود دارد که از کجا آمده است…

اینستاگرام خرید تبلیغات را در مقایسه با اسنپ چت برای کسب و کارها آسان تر می کند. شرکت ها می توانند هر زمان که بخواهند تبلیغات ارسال کنند و نتایج را با استفاده از یک داشبورد ساده پیگیری کنند.

اکثر کاربران اینستاگرام از ترکیب اولیه پست های حمایت شده متنفر بودند. با این حال، اکنون به تبلیغات درون ویژگی داستانی رسیده ایم. چیزی که به عنوان یک وقفه از فیس بوک آغاز شد، به یک پلت فرم بازاریابی بزرگ تبدیل شده است که هر شرکت در حال رشدی احمقانه است که از آن استفاده نکند.

در حالی که محتوای غیرمنتظره از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید کمی مزاحم به نظر می‌رسد، ارتباطی که اینستاگرام و بازاریاب‌ها می‌توانند به آن دست یابند، چیزی کمتر از چشمگیر است. در واقع، کاربران اعتراف کرده‌اند که یک پست حمایت‌شده یا یک آگهی تجاری مختصر در فید استوری خود را با محتوای ارگانیک اشتباه گرفته‌اند.

بهترین روش ها برای محتوای ارگانیک در اینستاگرام

برای ایجاد محتوای جذاب در اینستاگرام، با عکس‌ها یا ویدیوهای باکیفیت و مطابق با برندتان شروع کنید. اینها توجه مردم را جلب خواهد کرد. با برنامه ریزی از قبل با یک تقویم محتوا، به طور منظم پست کنید.

از استوری ها و حلقه های اینستاگرام برای اشتراک گذاری لحظات سرگرم کننده پشت صحنه استفاده کنید. زیرنویس‌های جذاب بنویسید و از هشتگ‌ها استفاده کنید تا به افراد بیشتری کمک کنید پست‌های شما را پیدا کنند. همچنین برای ارتباط با فالوورهای خود و ایجاد یک جامعه وفادار به نظرات و پیام ها پاسخ دهید.

آینده اکنون است

آینده تبلیغات با تمرکز بر روی موبایل و محتوای واقعی به سرعت در حال تغییر است. مردم به سرعت از تبلیغاتی که جعلی یا آزاردهنده به نظر می رسند صرف نظر می کنند، بنابراین برندها باید استراتژی های بازاریابی اینستاگرام خود را تازه و واقعی نگه دارند. انعطاف پذیر ماندن و پیروی از روندهای جدید به برندها کمک می کند تبلیغات خود را مفید و به روز نگه دارند.

نتیجه گیری

در رقابت بین اینستاگرام و اسنپ چت، اینستاگرام همچنان بهترین انتخاب برای کاربران و تبلیغ کنندگان است. ویژگی‌های قوی، نرخ تعامل بالا و راه‌اندازی مناسب برای تبلیغات، آن را به یک منبع تجاری ضروری تبدیل می‌کند. اسنپ ​​چت گزینه های خلاقانه منحصر به فردی دارد. با این حال، برندها باید خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، زیرا مخاطبان گسترده آن می توانند اثربخشی را افزایش دهند. از آنجایی که تبلیغات به سمت محتوای واقعی و متمرکز بر روی موبایل می روند، موفقیت به سازگاری و خلاقیت نیاز دارد.

  • الکس میلرالکس میلر

    الکس حرفه خود را حول کمک به موفقیت برندها در اینستاگرام بنا کرده است. با تمرکز بر رشد ارگانیک و ایجاد جامعه، او می داند که برای تبدیل فالوورهای معمولی به حامیان وفادار چه چیزی لازم است. الکسز عاشق آزمایش استراتژی های محتوای جدید است و معتقد است که هر برندی پتانسیل پیشرفت آنلاین را دارد.

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

Instagram Vs Snapchat: All You Need To Know

دیدگاهتان را بنویسید