چرا بنیانگذاران هوشمند برای موفقیت کارآفرینی “رویکرد عقب مانده” می گیرند

چرا بنیانگذاران هوشمند برای موفقیت کارآفرینی “رویکرد عقب مانده” می گیرند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

همیشه بهتر است در پایان شروع کنید!

چرا از ابتدا شروع می شود همانطور که مادربزرگ به شما گفت وقتی می توانید در پایان شروع به انجام کارها به عقب و بهتر کنید ، انجام دهید؟ در انجام حرکات جسورانه به سمت آزادی مالی شیرین که همراه با موفقیت کارآفرینی است ، بدون شک از مشاوران نیکوکار می شنوید که می گویند کارآفرینان باید فقط یک قدم را شروع کنند.

من به عنوان یک جانباز ارتش آمریكا ، شما را تشویق می كنم كه یك سرباز “درباره چهره” انجام دهید و در جهت مخالف سر انجام دهید. در حالی که مطمئناً مهم است که شروع شود – به تحقق این رویا – درخشان ترین صاحبان مشاغل که عمداً در پایان شروع می شوند ، از لحاظ استراتژیک مسیری روشن را برای تحقق بخشیدن به چشم انداز بزرگ خود ایجاد می کنند. در زیر ، من “رویکرد عقب مانده” خود را به اشتراک می گذارم – سه مرحله با هدایت شورشیان ، افراد زیرگروه و متحدین در تجارت مستقیم به صدر.

مرتبط: چگونه عزیمت از خرد متعارف می تواند به موفقیت منجر شود

مرحله 1: هدف نهایی را تجسم کنید

برخی از مردم از ساختن یک تجارت مادر و پاپ خوشحال هستند. دیگران می خواهند الون مسک بعدی باشند. به هر یک از خودشان. با این حال ، همانطور که یوگی بررا نماد ورزشی یک بار اظهار داشت ، “اگر نمی دانید کجا می روید ، ممکن است به جایی دیگر برسید.”

دروس سخت آموخته شده با شروع از ابتدا:

وقتی اولین بار ازدواج کردم ، 20 ساله بودم. ما از ابتدا شروع می کردیم ، آماده خدمت در ارتش و گذراندن وقت با دوستان بودیم. چهار سال بعد ، من یک مادر مجرد مطلقه از دو فرزند بودم. اگر هدف نهایی را تجسم کرده بودم ، این چیزی نیست که من در ذهن داشتم. خوشبختانه ، جهان به من فرصت دوم داد و این بار ، من با هدف نهایی یک خانواده زیبا در ذهن شروع کردم. اکنون ، من بیش از 21 سال با خوشحالی ازدواج کردم. پسرم دانشجوی حقوق است ، دختر من دانشجوی دامپزشکی است و من از پیاده روی مکرر در خورشید کالیفرنیا لذت می برم. می توانم تأیید کنم که یک رویکرد عقب مانده طلایی است!

نتایج موفق با یک رویکرد عقب مانده:

جیم کراگ ، یک جانباز نظامی 30 ساله ، پیش بینی می کرد که در صورت بروز یک فاجعه طبیعی ، خانه خود را نجات دهد. وی پیش از آتش سوزی پالیزاد 2025 در لس آنجلس طرحی را طراحی کرد. در نتیجه ، هنگامی که آتش سوزی ها شروع به خشم و افزایش زندگی مردم کردند ، کراگ ، که وقت خود را برای تأسیس استراتژی خروج خود گرفته بود ، قبل از استراحت ، آبپاش های باغ گردان و شیلنگ های اطراف خود را به هم وصل کرد. در نتیجه تجسم هدف نهایی خود برای صرفه جویی در دارایی های با ارزش ، هنگامی که زمان اجرای آن به وجود آمد ، او آماده شد. او اقدام کرد ، طوفان های شدید را به وجود آورد و به هدف نهایی خود رسید. رویکرد عقب مانده وی برای ادامه سختی از طریق سختی های شدید و دستیابی به نتایج بسیار ارزشمند ، یادبود بود.

در تجارت ، برای تجسم هدف نهایی پرداخت می شود:

اجتناب از یک رویکرد عقب مانده منجر به اکثر صاحبان مشاغل ایالات متحده نمی شود که به جایی که می خواهند باشند پایان نمی یابند. تنها 17 ٪ از صاحبان مشاغل یک برنامه خروج کتبی ایجاد کرده اند و 80 ٪ در نهایت تجارت خود را برای فروش لیست می کنند اما در یافتن خریدار ناکام هستند. برنامه ریزی خروج یک جنبه اساسی برای ایجاد میراث ارزشمند است. در شرکت من ، Legalucy ، ما به صاحبان مشاغل کمک می کنیم تا استراتژی خروج خود را از روز اول برنامه ریزی کنند. علاوه بر این ، ما پام مارون را ، یکی از 22 شرکت تحت رهبری زنان ، تضمین کردیم که شرکت وی را به عنوان مشاور استراتژی های خروج خودمان به سمت IPO سوق داد.

مارون به حقوقی آموخت که استراتژی های خروج باید متناسب با پتانسیل رشد یک شرکت و موقعیت یابی در بازار باشد ، و در حالی که برخی از مشاغل با برنامه هایی برای فروش به شرکت های بزرگتر در طی چند سال هدف قرار می دهند ، برخی دیگر مانند سرمایه گذاری های خود ، بازارهای گسترده تری را با جدول زمانی طولانی تر برای کسب یا IPO هدف قرار می دهند. مارون تأکید کرد که سرمایه گذاران به طور معمول انتظار یک جدول زمانی مشخص را دارند که اغلب با نقاط عطف درآمد گره خورده است.

وی به ما توصیه کرد که خریداران بالقوه را شناسایی کنیم و این اطلاعات را در برنامه کاری ما برای نشان دادن برنامه ریزی دوراندیشی و استراتژیک درج کنیم. این رویکرد نه تنها سوالات سرمایه گذار را برآورده می کند. همچنین به حفظ چشم انداز روشنی برای مسیر آینده شرکت کمک می کند. مانند Legalucy ، شما باید از روز اول یک رویکرد عقب مانده استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که می خواهید به آنجا بروید.

مرتبط: How-to: ایجاد یک استراتژی خروج برای تجارت خود (حتی قبل از شروع)

مرحله 2: نقاط عطف مهندس معکوس

شورشیان ، کمبودهای و متحدین در تجارت مهندسی معکوس را در اولویت قرار می دهند برای اطمینان از نتایج برنده. به عنوان مثال ، در Legalucy ، ما مدل های مالی مهندس ، برنامه های پیشرفته فناوری و عرشه های زمین را معکوس می کنیم. نقاط عطفی که ما انتخاب می کنیم امکان انعطاف پذیری کارآفرینی را فراهم می کند زیرا ما به سمت اهداف روشن ادامه می دهیم.

مشاور استراتژی های خروج ما همچنین بر اهمیت آماده سازی برای سناریوهای مختلف تأکید کرد و خاطرنشان کرد که “زمان بندی و شانس بسیار درگیر است”. شرکت Marrone یک برنامه سه ساله IPO را بر اساس مشاوره بانکداران که پنج نقطه عطف اصلی را تشریح کرده اند ، تهیه کرد. این اهداف بدون در نظر گرفتن استراتژی نهایی خروج برای تجارت سودمند بود. با تجزیه این اهداف در مراحل عملی سه ماهه ، تیم مارون نقشه راه را ایجاد کرد که ارزش این شرکت را برای جذابیت برای خریداران بالقوه یا سرمایه گذاران بازار عمومی افزایش داد. این روش از نقاط عطف مهندسی معکوس نه تنها شرکتی را برای فرصت های خروج آماده می کند بلکه باعث رشد و موفقیت کلی تجارت می شود.

مرحله 3: برای اجرای برند ، منابع و هم تیمی ها

پس از تجسم هدف نهایی و برنامه ریزی نقاط عطف ، شما در موقعیتی قرار می گیرید که با استفاده از برند شخصی ، مشارکت و پرورش یک تیم فوق ستاره ، این طرح را اجرا کنید. ایجاد استراتژیک برند شخصی شما در اوایل و هماهنگی آن با دیدگاه شرکت باعث افزایش اعتبار برای جذب سرمایه گذاران می شود. مشارکتهای جامد ، هیئت مشاوران و تیمی با مهارت های مکمل پایه و اساس محکم برای رشد را ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، من در یک شهر کوچک و روستایی با فرصت کمی اقتصادی بزرگ شدم. من در نوجوانی با مادربزرگم زندگی کردم. اگرچه من می خواستم وکیل شوم ، وضع موجود من را به تبدیل شدن به یک تشویق کننده ، ملکه پیج یا سرپرست محدود کرد. برای تأسیس برند شخصی خود به عنوان یک رهبر دستیابی به موفقیت ، در بخش اول پیاده نظام ارتش آمریكا ثبت نام كردم و در خارج از كشور وظیفه فعال را انجام دادم. من یک شرکت کننده در NBC بودم عامل ترس با جو روگان ، و من به دره سیلیکون نقل مکان کردیم و به یک دادخواست مالی و بنیانگذار فناوری تبدیل شدم.

در نتیجه مارک شخصی که من ایجاد کردم ، شرکت من – فرصت هایی برای همکاری با مارک لملی ، دانشمند حقوقی برتر IP در سراسر جهان را به خود جلب می کند. ادی هارتمن ، بنیانگذار LegalZoom ؛ Eren Bali ، بنیانگذار Edtech Unicorn ، Udemy ؛ و آدو رسی ، بنیانگذار موسس موسس و هم اتاقی سابق الون مسک ، همانطور که ما بستر حقوقی شماره 1 پیش حقوق را در بازار ساختیم. در سال 2024 ، ما توسط صندوق LegalTech به عنوان یک شرکت برتر Gen AI در اوایل مرحله برجسته شدیم.

همانطور که مشاور استراتژی های خروج Legalucy به اشتراک گذاشت ، “هر کاری که من شخصاً انجام دادم همیشه از این شرکت سود می برد.” این رویکرد برای موفقیت IPO Marrone بسیار مهم بود و نشان می دهد که چگونه مارک شخصی یک بنیانگذار می تواند به میزان قابل توجهی بر موقعیت بازار یک شرکت تأثیر بگذارد.

ساختن یک تیم قدرتمند نیز با تمرکز بر تراز فرهنگی و ارزشهای مشترک بسیار حیاتی است. مارون بر اهمیت “مأموریت محور” تأکید کرد و به ما توصیه کرد که ابتدا با نامزدها برای فرهنگ مناسب مصاحبه کنیم. او توصیه کرد که ارزشهای واضح شرکت را زودتر و انجام ارزیابی های منظم ایجاد کند. این رویکرد پیشگیرانه به جلوگیری از “رانش فرهنگی” کمک می کند و تضمین می کند که سازمان با مأموریت و اهداف مطابقت دارد. با اولویت بندی برندسازی شخصی ، منابع قوی و تیم سازی ، مشاغل می توانند پایه و اساس محکمی برای اجرای نقاط عطف و هدایت موفقیت طولانی مدت ایجاد کنند.

مرتبط: 5 راه مؤثر برای ساخت تیم برنده

ادامه پیروزی!

برای شورشیان ، افراد زیرگروه و متحدین در تجارت ، موفقیت تصادفی نیست – این یک فرآیند استراتژیک طراحی عمدی است. با استفاده از یک رویکرد عقب مانده ، هدف نهایی ، نقاط عطف مهندس معکوس را متبلور می کنید و به طور عمدی برند شخصی ، مشارکت و تیم خود را برای اجرای خود می سازید. با این کار ، شما به طور موثری دید دنباله دار بنفش خود را به واقعیت تبدیل می کنید. کارآفرینان با جسارت اعتقاد دارند که می توانند موفق شوند و چه کسانی را اجرا و استقامت می کنند ، در نهایت برنده طلا می شوند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/why-smart-founders-take-a-backward-approach-to/486474

دیدگاهتان را بنویسید