هنوز هیچ ویژگی در اینستاگرام وجود ندارد که بتوانید اینفوگرافیک را در برنامه ایجاد کنید. برنامه های سازنده اینفوگرافیک و گرافیک رایگان و پولی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین از آنها استفاده کنید. این برنامهها دارای قالبها و طرحبندیهایی هستند که بهراحتی در دسترس کاربران هستند. به سادگی یک الگو/طرح بندی را انتخاب کنید و سپس سایر عناصر را متناسب با میل خود ویرایش کنید.
آیا اینفوگرافیک ها در اینستاگرام محبوب هستند؟
مواردی که هنگام ایجاد اینفوگرافیک برای رسانه های اجتماعی باید در نظر داشته باشید:
بسیاری از بازاریابان برای جذب پیروان هزاره تلاش می کنند. به منظور جذابیت برای نسل جوان کاربران اینستاگرام، صاحبان مشاغل کوچک باید بتوانند آثار خود را از طریق ایجاد محتوای بصری و مدیریت ترجمه کنند. اینفوگرافیک ها به بازاریابان و صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا ایده ها و داده های پیچیده و پیچیده را به طرح های ساده تبدیل کنند. به هر حال، اگر یک هزاره محتوای شما را دوست داشته باشد، این احتمال وجود دارد که آنها به بزرگترین مدافع شما تبدیل شوند.
نکته دیگری که باید در مورد هزاره ها در نظر گرفت این است که آنها به طور کلی درآمد قابل تصرف بسیار بالایی دارند. این گروه سنی است که گرفتار وام مسکن و فرزندان نمیشود و به مراتب از نسل بچههای پربیننده بازتر هستند.
شکی نیست که برای کسب و کارهای در حال رشد، ادغام اینفوگرافیک و اینستاگرام در استراتژی کسب و کارشان بسیار مهم است. بسیاری از کسبوکارها هنوز فیسبوک را بهترین گزینه برای اشتراکگذاری اجتماعی میدانند، با این حال حقیقت این است که اگر میخواهید توجه جمعیت جوانتر و تأثیرگذارتر را جلب کنید، باید بتوانید به علایق آنها توجه کنید.
بله، می توانید اینفوگرافیک را در اینستاگرام ارسال کنید. این برنامه در اصل به عنوان برنامه اشتراک گذاری عکس در نظر گرفته شده است و اینفوگرافیک ها تصاویر هستند. تا زمانی که از فرمت و اندازه صحیح اینفوگرافیک استفاده کنید، مشکلی وجود ندارد. دانستن انواع مختلف اینفوگرافیک و زمان استفاده از آنها مفید خواهد بود.
چندی پیش اینستاگرام بهروزرسانیای را منتشر کرد که به کاربران اجازه میدهد از محدودیتهای قاب مربعی پلتفرم فاصله بگیرند و تصاویر پرتره و منظره را ارسال کنند. ممکن است این یک گام به ظاهر کوچک برای ابزار اشتراکگذاری تصویر باشد، اما در را به روی طیف گستردهای از انواع بالقوه تصاویر باز میکند. برای هر شرکتی که سعی می کند دسترسی اجتماعی خود را به حداکثر برساند، این خبر خوبی است زیرا نیاز به تولید تصاویر متناسب با پارامترهای محدود را از بین می برد. همچنین درهای اینفوگرافیک را برای اینستاگرام باز کرده است.
این تصویر نه تنها نشان دهنده عواملی است که تعیین می کند مردان و زنان چگونه شامپوها را انتخاب می کنند، بلکه پیچیدگی هایی را نیز نشان می دهد که ذهن زنان را از طریق تنوع رنگ استفاده می کند.
اگر شما یک بازاریاب هستید، پس به اهمیت یافتن محل تولید محتوا و مدیریت آن پی می برید. طبق مطالعه ای که توسط AppSumo انجام شده است، محبوب ترین فرم های محتوا، مقالات مبتنی بر فهرست یا اینفوگرافیک ها هستند. دلیل اهمیت توجه به این موضوع این است که با مزایای جدید اینستاگرام، اکنون پست کردن طرح های اینفوگرافیک کمی طولانی تر در این ابزار آسان تر شده است.
هزاره ها عمدتاً محتوای بصری را به اشتراک می گذارند زیرا ارتباط و هضم آن آسان است. چگونه شرکتها میتوانند دادهها و آماری را به اشتراک بگذارند که جذاب اما آموزنده است؟ با استفاده از اینفوگرافیک Infographic.ly در هدف قرار دادن محتوای بصری خود برای جمعیت جوانتر کار بسیار خوبی انجام میدهد. در زیر نمونه ای از طراحی و اینفوگرافیک است که آماری ساده را در قالبی جذاب به تصویر می کشد.
در ایجاد یک پست آموزنده در اینستاگرام، دانستن بخش های ضروری یک اینفوگرافیک بسیار مهم است. یک گرافیک آموزنده شامل موارد زیر است:
1. معرفی قدرتمند 2. بدنه با ساختار مناسب 3. تصاویر حرفه ای، نمادها، و دیگر عناصر بصری 4. موضوع ثابت 5. لوگوی برند شما و حساب های رسانه های اجتماعی
آیا می توانید اینفوگرافیک را در اینستاگرام ارسال کنید؟
چیزی که می توانید از این اطلاعات جزئی بگیرید این است که با ایجاد محتوایی که چیزی را به روشی خنده دار یا جالب آموزش می دهد، شانس بسیار بیشتری برای جذب فالوورهای بیشتری دارید. این پست اینستاگرامی Venngage را در نظر بگیرید. مطمئنا اینفوگرافیک است، اما به روش معمولی انجام نمی شود. استفاده از مواد واقعی و لمسی که برای نمایش تجسم دادهها استفاده میشود، محتوایی «خندهدار» یا «جالب» است.
یک مطالعه توسط Iconosquare نشان داد که 73 درصد از کاربران اینستاگرام بین 15 تا 35 سال سن دارند و اگر تعداد زیادی از این کاربران (میان سنین 13 تا 18 سال) حتی به فیس بوک نگاهی هم نکنند، پس بازار بسیار بزرگی است که نادیده گرفته می شود.
این ما را به نکته بعدی میرساند – کنار هم قرار گرفتن در محتوای بصری شما احتمالاً برای جمعیت جوانتر جذاب است. هزاره ها از ارائه دیدگاه های متناقض، مضامین متضاد یا مقایسه های مرتبط لذت می برند. در اینجا یک مثال دیگر توسط Infographic.ly آمده است:
بله، اینفوگرافیک ها نه تنها در اینستاگرام بلکه در اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی محبوب هستند. در واقع، ثابت شده است که اینفوگرافیک ها محبوب ترین نوع محتوا هستند. اگر می خواهید در رتبه بندی گوگل قرار بگیرید، از اینفوگرافیک استفاده کنید. آنها محبوب هستند زیرا به مصرف کنندگان اجازه می دهند به راحتی اطلاعات را بدون خواندن زیاد هضم کنند. علاوه بر این، آنها همچنین بدون زحمت توجه مصرف کننده را به خود جلب می کنند.
چگونه می توانم یک اینفوگرافیک رسانه اجتماعی ایجاد کنم؟
عکس از Kerde Severin در Unsplash
اینفوگرافیک برای سوالات متداول اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام اینفوگرافیک بسازید؟
بنابراین سوال بعدی این است چگونه آیا می توانید با استفاده از نرم افزار اینفوگرافیک آنلاین که برای این گروه سنی طراحی شده است، اینفوگرافیک ایجاد کنید؟ ترفند این است که اطمینان حاصل کنید که محتوایی که ایجاد می کنید به موضوعی که به این نسل علاقه دارد، می پردازد. به طور متوسط، کاربران اینستاگرام پست هایی را ترجیح می دهند که موضوعاتی مانند مد (۸۰٪)، دکوراسیون (۶۷٪) و فرهنگ (۶۵٪) را پوشش دهد. علاوه بر این، دلیلی که کاربر برای دنبال کردن یک برند در اینستاگرام انتخاب میکند، 62 درصد به این دلیل است که آن برند را دوست دارد، 54 درصد برای کشف چیزهای جدید و 48 درصد به این دلیل است که محتوا را جالب یا خندهدار میداند.
1. پلتفرمی را که در حال ایجاد اینفوگرافیک برای آن هستید مشخص کنید زیرا ابعاد و اندازه های مختلف برای هر پلتفرم بهترین است. 2. عناصر بصری سبک را در به تصویر کشیدن پیام و داده های خود انتخاب کنید 3. مطمئن شوید که اطلاعات اینفوگرافیک خود را به شیوه ای بصری جذاب چیدمان کنید.
چگونه یک پست آموزنده در اینستاگرام انجام می دهید؟
یکی از رایج ترین سوالات در حال حاضر در بازاریابی این است که به این موضوع می پردازد که چگونه شرکت ها می توانند نسل هزاره را هدف قرار دهند. چه چیزی در این نسل جوان وجود دارد که رسیدن به آنها را بسیار پیچیده می کند؟ خوب اول از همه، بین سالهای 2011 تا 2014، اکثر جوانان بین 13 تا 18 سال استفاده از فیسبوک را کاملاً کنار گذاشتند و اینستاگرام را به عنوان ابزار اصلی اشتراکگذاری اجتماعی خود انتخاب کردند.