چرا این دو مادر دختر در نیوجرسی در حال کشتن کیف های دستی محموله هستند؟

آیا این نوع خدمات مشتری با آنچه رقبای شما ارائه می دهند متفاوت است؟

اگر کسی یک کیف دستی 7000 دلاری دیور را پیدا کند که به قیمت 1700 دلار فروخته شده است، ممکن است مشکوک شود. به همین دلیل است که برای دو مادر و دختر دایان و گابریل ملیلو، تجارت محموله فقط مربوط به کالاهای خوب نیست. این در مورد اعتماد است.

من سال‌های زیادی را به‌عنوان مدیر فروش ملی آمریکای شمالی برای طراح مد اروپایی، Giambattista Valli، کار کردم. من 58 سال دارم و شوهرم مغازه بدنسازی خودرو دارد. او باعث شد فکر کنم که می‌خواهم صاحب کسب و کار خودم باشم. اقلام لوکس خودم را در بازار ثانویه می فروختم و می خریدم. وقتی فصل 2 Consign در اینستاگرام اعلام کرد که آنها می خواهند فرنچایز را شروع کنند، من به آن پرداختم.

مطالب مرتبط: 5 راه برای ایجاد اعتماد مشتری به برند (و چرا اهمیت آن بیش از همیشه)

گابریل: بسیار متفاوت است.

آیا تا به حال با مشتریان خود به صورت حضوری ملاقات کرده اید؟

Melillos دارای حق امتیاز با Season 2 Consign هستند، نام تجاری که کالاهای دست دوم را به صورت حضوری و آنلاین می فروشد. آنها اولین قلمرو خود را در سال 2023 در مرکز نیوجرسی افتتاح کردند (منطقه منطقه ای است که برای تامین کالاها اختصاص داده شده است) و امسال، پس از انتخاب شدن به عنوان یکی از صاحبان امتیاز سال انجمن بین المللی فرنچایز، منطقه دوم را در شمال نیوجرسی افتتاح کردند. – آنها را به اولین مالکان چند واحدی فصل 2 Consign تبدیل می کند. در اینجا، آنها آنچه را که برای ایجاد یک تجارت مبتنی بر اعتماد آموخته اند به اشتراک می گذارند.

به نظر می رسد یک محیط غنی از هدف برای پر کردن مجدد سهام شما نیز باشد.

چگونه اعتماد مشتریان باهوش را با اقلام از قبل به دست می آورید؟

دایان: بخش فنی یک منحنی یادگیری بزرگ بود. ما برای همه چیز از نرم افزار استفاده می کنیم: بارگذاری چیزها در وب سایت، نحوه انجام کارها با فرستنده خود. گابریل واقعاً این جنبه آن را می‌دانست، اما من می‌دانستم که از کجا می‌توانیم سود کنیم، اقلام چگونه باید قیمت‌گذاری شوند، اگر بتوانیم آنها را تهیه کنیم، چه اقلام لوکس عالی خواهند بود.

گابریل می‌گوید: «ما در زمینه‌ای کار می‌کنیم که اقلام ما از قبل مالکیت دارند. “مشتریان ما باید به ما و سطح شفافیت ما اعتماد کنند. ما با آنها همانطور رفتار می کنیم که با دوستان خود رفتار می کنیم. ما هرگز آنها را در جهت اشتباه در مورد این موارد هدایت نمی کنیم.”

گابریل: من باید همه نام چرم ها، انواع کیف های دستی، بیشتر در مورد جنبه لوکس آن، و تمام تاریخچه پشت اقلام لوکس و مارک های لوکس را یاد می گرفتم. ما یک پایگاه مشتری بسیار باهوش داریم.

دیانا: مردم از طریق DM با ما تماس خواهند گرفت. آنها از طریق اینستاگرام با ما تماس خواهند گرفت. یکی از مشتریان یک کیف 2000 دلاری از ما خرید و از ما فیلمی در مورد نحوه تعویض بند خواست. یکی دیگر از ما خواست از چیزی در کیف عکس بگیریم. ما با مشتریان و ارسال کنندگان خود در سطوح مختلف بسیار شخصی هستیم. ما آن ویدیو را برای آنها خواهیم گرفت.

بزرگترین چالش های شما چه بود؟

دایان: برخی از این زنان آنقدر کلکسیون های بزرگ دارند، کیف هایشان را کنار می گذارند که دیگر از آن استفاده نمی کنند. اساساً آنجاست که ما موجودی خود را بدست می آوریم. آن رویدادها – برخی از آنها برای ما واقعا شگفت انگیز بوده اند.

من برای چند شرکت مختلف کار کردم، از مد گرفته تا بالم لب. من در مورد تجارت الکترونیک می دانستم زیرا وب سایت های شرکت ها را اداره می کردم. من 31 سال دارم و برای این کار شغلم را رها کردم. من هم می خواستم کسب و کار خودم را راه اندازی کنم.

مطالب مرتبط: مشتریان شما به شما اعتماد نخواهند کرد مگر اینکه از این 5 استراتژی استفاده کنید

دایان، چرا تصمیم گرفتی یک فرنچایز فصل دوم Consign را باز کنی؟

مطالب مرتبط: پسرش در مدرسه مبارزه کرد. پس از کمک به او برای تبدیل شدن به یک دانش آموز، او کسب و کاری را برای تکرار موفقیت آنها راه اندازی کرد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/franchises/why-this-mother-daughter-duo-are-making-a-killing-on/479305

مشتریان ما فقط دنبال کنندگان ما نیستند. ما دائماً نظراتی دریافت می کنیم که از ما برای کمک به آنها تشکر می کنند. من احساس می‌کنم تنها راهی که می‌توانیم به آن سطح از نظرات برسیم، زمانی است که شما خیلی به مشتریان خود نزدیک هستید.

دایان: و چون گابریل دختر من است، ما بین خود اعتماد دیوانه‌وار داریم. ما برای این تجارت اهداف مشابهی داریم و خیلی سخت کار می کنیم. این کار عشق باورنکردنی است.

گابریل، چرا تصمیم گرفتی با مامانت شریک 50-50 بشی؟

دایان: بله، وقتی ما فروشگاه های پاپ آپ را انجام می دهیم. ما رویدادهایی را در یک باشگاه روستایی، یک بوتیک و چند اسپا برگزار کردیم. اکثر زنانی که بوتاکس و درمان های آبگرم انجام می دهند، آماده و مایل به خرید اقلام لوکس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید