جمینانی می گوید: «تونی بی نظیر است. “این اولین رستوران در نوع خود است، و هیچ کس واقعاً به آن اعتقاد نداشت – چندین سبک، فرهای متعدد، از گاز، سوزاندن چوب، زغال سنگ، برق، گاز چرخان. بسته به سبک پیتزای مورد علاقه شما، ما تقریباً تقریباً داریم. که در منوی غذای پانزده سال پیش، شما هرگز ندیدید که یک مرد رومی و ناپلی با هم کنار بیایند. تو هرگز همه آنها را با هم جمع نکردی.”
با انتخابهای بسیار زیاد در منو، جمینانی میدانست که کارکنانش باید بتوانند تفاوتهای سبک پیتزا را بیان کنند و مهمتر از آن، متناسب با هر مشتری را بیابند.
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
برای شنیدن مستقیم اپیزود زیر را گوش کنید جمینیانی و دومینیک، و برای اطلاعات بیشتر از صاحبان کسب و کار جدید و بازبینان هر پنجشنبه در پشت بررسی مشترک شوید. موجود در اسپاتیفای، اپل پادکست، پاندورا و ساندکلاد.
“من دوست دارم به سرورهایم بگویم که به یک میز بروند، از آنها بپرسند اهل کجا هستند، حالشان چطور است، و بگویند، “چه نوع سبکی را دوست دارید؟ آن را ضخیم یا نازک دوست دارید؟ آن را دوست دارید؟ تو تابه رو دوست داری یا مربع؟”
این رویکرد تجربه مشتری را شخصیسازی میکند و به هدایت آنها به سمت پیتزایی که از آن لذت میبرند کمک میکند و در نتیجه رضایت مشتری را افزایش میدهد.
یکی دیگر از جنبه های کلیدی شادی مشتری، سازگاری است. در طول همهگیری، جمینانی خاطرنشان میکند که بسیاری از رستورانهای معروفی که به مشتریهای معمولی متکی بودند، در مورد نحوه سرپا ماندن با مشکل مواجه بودند، زیرا مدل کسبوکار خود را تغییر نمیدهند، مانند بستهبندی غذا برای تحویل.
“دیدن آنچه در آشپزخانه، پشت بار، پشت عملیات اتفاق می افتد… من فکر می کنم که همه اینها فوق العاده جذاب است و راهی عالی برای نشان دادن اینکه مواد اولیه شما چقدر معتبر است و کجاست. [all] دومینیک میگوید: شنیدن این موضوع در یک پلتفرم رسانههای اجتماعی بسیار راحتتر از این است که شخصی به وبسایت شما برود، به بخش درباره آن برود و سپس چندین پاراگراف در مورد آن بخواند.
مطالب مرتبط: او نمی دانست چگونه راهنمای تور باشد. سپس یکی از موفق ترین شرکت های تور آمریکا را ساخت.
حفظ استاندارد بالایی از خدمات مشتری در حین گسترش می تواند برای کسب و کارهای محلی کاری دلهره آور باشد. تونی جمینانی، صاحب پیتزای تونی ناپلتانا در سانفرانسیسکو، هنگام ایجاد رستورانی که با وجود مخالفتها به آن اعتقاد داشت، چالشهای زیادی را تجربه کرد.
مطالب مرتبط: هنگامی که آنها تصمیم گرفتند از تعقیب پول خودداری کنند، صاحبان این فروشگاه منحصر به فرد دریافتند که پول شروع به تعقیب آنها کرده است.
مطالب مرتبط: او دنیای شرکت ها را ترک کرد تا به دنبال اشتیاق خود برای خارج از منزل باشد. 25 سال بعد، تجارت او به لطف این 4 اصل رونق گرفت.
او میگوید: «اکنون افرادی را دارم که هر روز به آنها نگاه میکنند و تا جایی که میتوانیم آنها را مورد خطاب قرار میدهند. “آیا من هر روز به آنها نگاه می کنم؟ نه. هر چند وقت یک بار، مدیرانم پیش من می آیند و می گویند، “عالی بود. ما 20 بررسی 5 ستاره داشتیم، و سپس یک بررسی بد داشتیم.” شاید چیزی تمیز نبود، یا بلند بود [the experience] بهتر است، و ما می خواهیم به مشتریان و تیم آموزش دهیم.”
این مقاله بخشی از مجموعههای در حال انجام ما است که مشاغل تحت مالکیت و اداره خانواده را برجسته میکند.
مشارکت های سرمقاله توسط کریستی لیندال
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/san-francisco-pizzeria-found-success-with-unique-menu/479736
هنگام بحث در مورد مزایای ایجاد یک حضور دیجیتالی، جمینانی بر اهمیت درگیر شدن با بازخورد مشتریان، به ویژه نظرات آنلاین، تاکید کرد. او میداند که همه بازخوردها مثبت نیستند، اما بررسیهای انتقادی را فرصتهایی برای بهبود و ارتباط با مشتریان میداند.
داور Yelp، Dominic B. این توصیه را تکرار کرد و اشاره کرد که وقتی یک کسب و کار با مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی یا پلتفرم هایی مانند Yelp درگیر می شود، به مصرف کنندگان کمک می کند چهره شرکت را نشان دهند، بیانیه ماموریت را بشنوند و ایده بهتری از کیفیتی که می توانند داشته باشند به دست آورند. انتظار می رود.
جمینانی برای بهبود عملیات و حفظ رشد، حتی در زمانهای چالش برانگیز، بر این استراتژیهای کسبوکار کوچک تکیه کرده است:
- کارکنان خود را آموزش دهید. اطمینان حاصل کنید که تیم شما در مورد محصولات یا خدمات شما آگاه است تا بتوانند با اطمینان به مشتریان کمک کرده و به آنها مشاوره دهند.
- سازگار و نوآوری کنید. آماده باشید تا عملیات کسب و کار خود را با شرایط در حال تغییر، خواسته ها و محدودیت ها تطبیق دهید.
- برای تناسب اندام و تمایل به یادگیری استخدام کنید. کارمندانی را استخدام کنید که ماهر و مشتاق پذیرش روش ها و فرهنگ کسب و کار شما باشند.
- با بازخورد مشتری درگیر شوید. به طور منظم بازخورد مشتریان را بررسی کرده و به آنها پاسخ دهید. این نشان می دهد که شما برای ورودی مشتری ارزش قائل هستید و متعهد به بهبود تجربه آنها هستید.
از سوی دیگر، جمینانی همان کاری را انجام داد که بسیاری از صاحبان کسبوکار مدبر تنها گزینه خود میدانستند و به سرعت به سمت روشهای جدید خدمات روی آوردند. این تضمین میکرد که غذای باکیفیت او با وجود چالشهای موجود، همچنان از طریق تحویل در دسترس مشتریان باشد. او همچنین بر اهمیت حضور دیجیتالی تاکید کرد تا مشتریان جدید بدون توجه به شرایط بتوانند شما را پیدا کنند.