هوش مصنوعی در حال تغییر محل کار – از جمله بازاریابی رسانه های اجتماعی است. در اینجا نحوه استفاده مشاغل در واقع می تواند از آن استفاده کند.
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
در دو سال گذشته ، هوش مصنوعی (AI) همچنان بر عناوین حاکم است. یک جریان پایدار از سرمایه گذاری ها و سرمایه انسانی موجود ، این صنعت را به سرعت با سرعت به نظر می رساند.
در خارج از اتخاذ گسترده این ابزارها در بین مصرف کنندگان ، سازمان ها ، بزرگ و کوچک ، آزادی سرمایه گذاری و استفاده از برنامه های کاربردی AI را برای بهبود ، خودکار سازی و تجزیه و تحلیل فرایندهای مختلف تجاری به دست آورده است.
در سال 2023 ، برآوردها حاکی از آن است که حدود 34 ٪ از کل کارکردهای مربوط به مشاغل قبلاً توسط ماشین آلات انجام شده و به اتمام رسیده است. به همین ترتیب ، آن دسته از شرکت هایی که ابزارهای هوش مصنوعی را در عملیات خود ادغام کرده اند می توانند افزایش بهره وری نیروی کار را با 1.5 درصد در طی یک دهه آینده تسهیل کنند.
این امکانات بی پایان است ، اما بیش از این ، فرصت های هوش مصنوعی برای تبدیل مدیریت رسانه های اجتماعی برای شرکت های کوچک و متوسط (SME) مزایای ارزشمندی را فراهم می کند که می تواند باعث تقویت مشتری و مقیاس پذیری شود.
مرتبط: چرا سال 2025 سال خواهد بود که AI تنظیمات محتوا و استراتژی های جستجو را دوباره تعریف می کند
آینده رسانه های اجتماعی و هوش مصنوعی
حضور قابل توجه ابزارهای دارای هوش مصنوعی در برنامه های رسانه های اجتماعی باید بر نیازهای تجاری تأکید کند ، داده های دقیق مشتری را ارائه داده و استراتژی های رسانه های اجتماعی را تقویت کند.
محتوای عمیق و تجزیه و تحلیل پست
امسال نقطه عطفی برای هوش مصنوعی در کمک به SME ها در رمزگشایی آنچه در رسانه های اجتماعی آنها کار می کند ، خواهد بود. مجموعه ای از ابزارهای جدید به صاحبان مشاغل کمک می کند ، به همراه کارآفرینان جنبه های مختلفی از پست های رسانه های اجتماعی خود مانند نرخ نامزدی ، کلیک و جمعیتی را ردیابی می کنند.
این ابزارها ممکن است از قبل در برخی از ظرفیت ها وجود داشته باشند ، اما در سال 2025 ، نرم افزار دارای هوش مصنوعی این برنامه ها را بسیار شارژ می کند و به صاحبان مشاغل کمک می کند تا این بینش ها را با وضوح بیشتری درک کنند و به آنها اجازه دهند تا استراتژی های رسانه های اجتماعی خود را اصلاح کنند. استفاده از Analtics با قابلیت AI در تغییر نحوه دستیابی به مشاغل به مشتریان خود و در نهایت نحوه استفاده از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی کمک خواهد کرد.
کمپین های تبلیغاتی با قدرت AI
تبلیغات با هوش مصنوعی به طور فزاینده ای مکرر می شود ، به ویژه در بین شرکت هایی که به دنبال استفاده از قابلیت های ماشین محور برای هدف قرار دادن مخاطبان هستند و درک بهتر نحوه تعامل مصرف کنندگان با تبلیغات مختلف در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی را درک می کنند.
نه تنها کمپین های تبلیغاتی با هوش مصنوعی بینش عمیق تری در مورد تعامل با مشتری ارائه می دهند ، بلکه می توانند به یک جایگزین مقرون به صرفه برای روشهای سنتی تبدیل شوند. تبلیغات در موتورهای جستجو به یک تمرین بسیار گران قیمت تبدیل شده است ، به طوری که حدود 61 ٪ از صنایع گزارش افزایش سالانه در هر کلیک در هر کلیک (CPC) بین سالهای 2022 تا 2023. هوش مصنوعی اطمینان می دهد که مشاغل به AD مناسب دسترسی دارند منابع کمپین برای تأمین نیازهای آنها. این برنامه ها به کاهش مداخله انسان و کاهش بیشتر هزینه های تبلیغاتی کمک می کند.
شخصی سازی تجربه کاربر
سال گذشته ، مشتریان همچنان در طول فرآیند تبلیغات و خرید ، تجربیات متناسب را تقاضا می کنند. شرکت هایی که قبلاً برای درک رفتار مشتری به داده های بازاریابی در رسانه های اجتماعی اعتماد داشتند و تعامل بیشتر را برای تحقق این ترجیحات اصلاح می کردند. شخصی سازی نه تنها تعامل را بهبود می بخشد بلکه به تقویت یک رابطه معتبرتر با تجارت مشتری کمک می کند.
امسال ، تجزیه و تحلیل های هوش مصنوعی ، در کنار خدمات مشتری محور هوش مصنوعی ، بینش SMES را در مورد ترجیحات مشتری ، فعالیت های نامزدی و تجربیات پیشرفته تر کاربر ارائه می دهد. این اقدامات می تواند مشاغل کوچکتر را قادر به ارائه تبلیغات شخصی تر رسانه های اجتماعی در مقیاس کند. تجربیات متناسب به SME اجازه می دهد تا با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند و ردپای خود را در مخاطبان جدید برقرار کنند.
مرتبط: نحوه تعادل اتوماسیون بازاریابی و شخصی سازی
الگوریتم های با قابلیت AI تصفیه شده
تا همین اواخر ، الگوریتم ها به درک ترجیحات کاربر آنلاین کمک می کنند ، محتوای خود را به سمت تعامل خود متناسب می کنند و بیشتر از مطالب مشابه را در مورد فید خود نشان می دهند. این امر صادق است ، با این حال ، پیشرفت های جدید در هوش مصنوعی الگوریتم ها را قادر می سازد تا جمعیت و ترجیحات کاربران را با دقت بیشتری مطالعه کنند تا محتوای شخصی تر در صفحات رسانه های اجتماعی خود ارائه دهند.
الگوریتم های تصفیه شده تر ، SME ها را به درک مشتریان خود نزدیکتر می کنند و آنها را ترغیب می کنند تا محتوایی را ایجاد کنند که مربوط به مخاطبان هدف و نیازهای تجاری آنها باشد. علاوه بر این ، این بینش ها به تجزیه و تحلیل عناصر مختلف هر پست کمک می کنند. هشتگ ، کلمات کلیدی و رسانه ها همچنان به موفقیت و تعامل کلی پست ها مربوط می شوند ، زیرا مشتریان بیشتری شروع به استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان موتور جستجو می کنند.
رسانه های اجتماعی به عنوان موتورهای جستجو
یک بررسی جدید نشان می دهد که در اکثر گروه های سنی ، کاربران به عنوان موتور جستجوی اصلی به رسانه های اجتماعی روی می آورند. تقریباً 66 ٪ از افراد 18-26 ساله ، 60 ٪ از افراد 27-34 ساله و 62 ٪ از افراد 35-42 ساله اغلب از رسانه های اجتماعی برای جستجو استفاده می کنند. کاربران قدیمی تر ، 58 سال و بالاتر تمایل به استفاده بیشتر از فیس بوک دارند ، در مقایسه با کاربران جوان تر که سیستم عامل های مکرر مانند اینستاگرام یا Tiktok.
بله ، رسانه های اجتماعی به یک موتور جستجوی محبوب در بین کاربرانی که در جستجوی هر چیزی از مارک ها ، محصولات و خدمات گرفته تا اخبار هستند ، تبدیل شده است. استفاده از تغییر در عادات جستجو به SME اجازه می دهد تا محتوای خود را تغییر دهند تا محتوای بصری همهجانبه را در نتایج جستجوی کاربران فراهم کند. با استفاده از برنامه های کاربردی AI ، SME ها می توانند در مورد ترجیحات مشتری بینش بهتری داشته باشند و تجارب محتوای خیاطی را با استفاده از پلتفرم مشتری مطابقت دهند.
اعتدال فوق العاده شارژ شده
2025 سال بزرگی برای اعتدال محتوا خواهد بود. در سالهای اخیر ، شرکت های برجسته شروع به استفاده از ابزارهای اعتدال محتوا برای ردیابی بررسی های آنلاین و حفظ حضور مثبت آنلاین. اعتدال محتوا به ردیابی آنچه کاربران در مورد یک شرکت به اشتراک می گذارند کمک می کند و باعث می شود مارک ها بتوانند محتوای جعلی یا مضر مربوط به تجارت خود را مشاهده کنند.
SME ها همین رویکرد را اتخاذ می کنند. هوش مصنوعی در کمک به نحوه کار ابزارهای تعدیل محتوا کمک می کند و استفاده از ابزارهای یادگیری ماشین به آنها کمک می کند تا اطلاعات نادرست ، اخبار جعلی یا بررسی های منفی را به سرعت تشخیص دهند. به نوبه خود ، این امر به SMES اجازه می دهد تا در حالی که کنترل بیشتری بر کانال های مختلف رسانه های اجتماعی دارد ، به بازخورد منفی مشتری پاسخ دهد. اعتدال محتوا روشی سریع و کارآمد برای حل بازخورد منفی و به حداقل رساندن گسترش اطلاعات نادرست یا محتوای مضر است.
مرتبط: استفاده از قدرت AI: 5 تاکتیک های تغییر بازی برای مشاغل کوچک
افکار نهایی
در سال 2025 ، شرکت های کوچک و متوسط از هوش مصنوعی بیشتر استفاده می کنند و به تلاش های تبلیغاتی خود کمک می کنند ، اما مهمتر از همه ، ارائه استراتژی های بازاریابی در رسانه های اجتماعی قوی. از طریق این برنامه ها ، SME ها کنترل بیشتری بر محتوای خود خواهند داشت و به آنها امکان می دهد محتوای شخصی شده را به کاربران ارائه دهند و تجربیات متناسب ایجاد کنند. بازاریابی رسانه های اجتماعی با قدرت هوش مصنوعی ضمن کمک به ایجاد روابط بین مشتریان و مشاغل ، فرصت های جدیدی را در بازار کشف می کند.
https://www.entrepreneur.com/science-technology/ai-is-transforming-the-workplace-including-social-media/485423