نکاتی برای خرید تلویزیون شهری

هر چه میزان دات پیچ کم تر باشد شفافیت تصویر بالاتر و هر چه دات پیچ بالاتر باشد، شفافیت کم تر خواهد ویدئو وال بود. اصطلاح دات پیچ یا پیکسل پیچ برای تعیین شفافیت نمایشگر LED به کار می رود. برای اینکه بدانیم هر نمایشگر چه میزان برق مصرف می کند باید بفهمیم تعداد پیکسل ها چقدر است و هر پیکسل چقدر برق مصرف می کند. یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید تلویزیون شهری باید به آن توجه کنید، مصرف برق و هزینه ی آن است. برای فاصله های کوتاه از دات پیچ کوچکتر استفاده کنید، اما وقتی مخاطبان از نمایشگر دور هستند از دات پیچ بزرگتر استفاده کنید. اطلاعات جزیی را دریافت کنید، سراغ سوابق بروید و محصولاتی که توسط شرکت نصب شده است را بررسی کنید. تلاش کنید اطلاعات و ایده های عرضه کنندگان نمایشگر LED را بدست آورید به خصوص آن هایی که در تلویزیون های شهری سرمایه گذاری کرده اند و با مردم یا موسساتی که قبلا از آن ها استفاده کرده اند مشورت کنید. در مورد طراحی پنل، مشخصه ها و طراحی های اضافی و منافعی که بدست می آورید اطلاعات کسب کنید. این سیستم ها مطابق با ساعت های کاری و محیط طراحی می شوند.

اگر قصد خرید تلویزیون شهری را دارید، مدل های متفاوتی وجود دارد که همین نکته، تصمیم را برای شما سخت می کند.مدل های مختلفی از نظر قیمت، مشخصات فنی و مکان تولید کننده وجود دارد. اما اگر نور خورشید به طور مستقیم به آن می تابد استفاده از صفحات LED با روشنایی خیلی زیاد بهتر است. به طور کلی زاویه دیدن به روشنایی گره خورده است. به طور مثال حداقل فاصله ی دیدن 10 متر، به دات پیچ 10 میلیمتر نیاز دارید. فاصله ی دید بهینه و دات پیچ تلویزیون شهری به چه میزان است؟ این نوع کارت کنترل برای هر استفاده ای مناسب است و نیاز به آپدیت روزانه نمایشگر های LED ندارد. اما ایجاد روشنایی و رنگ های متنوع بیشتر نگاه ها را تسخیر می کند که همین دو عامل برای محیط بیرونی و نمایشگر های دیجیتال ضروری است. پیکسل ها در فاصله ی خیلی نزدیک به هم قرار گرفته شده اند به طوری که از فاصله ی نسبتا دور، چشم قادر به دیدن فاصله ی بین پیکسل ها نیست، که همین عامل باعث ایجاد تصویری با کیفیت می شود.

استفاده ای که به تازگی از نمایشگر های LED باب شده است، نصب تلویزیون های شهری بر روی کف زمین است، مثل آنچه که در پاساژ ها می بینیم. صفحات LED از پنل های LED ساخته شده اند. آیا پنل ها در معرض نور خورشیدی قرار خواهند گرفت؟ اگر صفحات LED در معرض نور خوشید قرار خواهند گرفت باید بدانیم برای چه مدتی است و مکان قرار گرفتن پنل ها را بدانیم. اگر وضوح لازم را نداشته باشد، تصاویر و محتوا ها، غیر واقع بینانه به نظر می رسد. همچنین نسبت رسانه ای که می خواهید در آن نمایش دهید به محیط را در نظر بگیرید. روشنایی نمایشگر بستگی به نور خورشیدی دارد که ویترین مغازه یا هر محیط خارجی دیگری در طول روز دریافت می کند. به خاطر همین مطمئن شوید محصولی که می خرید هدف شما را برآورده می کند. بررسی تفاوت ها و مزیت های هر کدام می تواند به شما کمک کند.

مثل آنچه که بر روی دیوار ها، فروشگاه ها، باشگاه ها توانید از LED هایی که بر اساس صفحه نمایشگر های دیجیتال هستند، استفاده کنید. در نمایشگر ها نیز می توان از تلویزیون گرفته تا مانیتور و تابلوهای دیجیتال، با تنظیم روشنایی بالاتر، بر نور محیط غلبه کرد. این مشخصات را با محصولات سایر رقبا مقایسه کنید. محصولات و خدماتی که باید در قیمت سیستم های نمایشگر LED لحاظ شود شامل مولفه های زیادی می شود.تمام مولفه هایی که برای سیستم نهایی لازم است بررسی کنید و قیمت کل را مورد ارزیابی قرار دهید. این تصمیم گیری می تواند بر مسایل مختلفی تاثیر گذار باشد و یا حساسیت های شما را در مورد برخی مسایل کم یا زیاد نماید. بنابراین سعی کنید در صورتی که در حال سرمایه گذاری بر روی تلویزیون شهری هستید قیمت خرید و یا قیمت اجاره تلویزیون شهری را به اولویت های بعدی خود منتقل کنید. بعضی از نمایشگر های دیجیتال یک زاویه دید دارند.

دیدگاهتان را بنویسید