نوجوان با فلج مغزی شروع به کار 5 میلیون دلار در سال می کند

نوجوان با فلج مغزی شروع به کار 5 میلیون دلار در سال می کند

به عنوان یک نوجوان جوان ، درو دیویس واقعاً وارد سس داغ شد.

دیویس ، که فلج مغزی دارد ، در سن 14 سالگی 300 پوند وزن داشت و پزشکان گفتند که اگر او تغییر بزرگی در شیوه زندگی نداشته باشد ، 18 در بستر خواهد بود. چاشنی کم کالری به همراه سایر تنظیمات رژیم غذایی به او کمک کرد تا در طول سال 150 پوند از دست بدهد.

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دادن سس داغ. درو دیویس.

سال بعد ، دیویس مجبور شد یک تکلیف مدرسه را تمام کند – و شور و شوق سس داغ او دوباره بازی شد. دیویس می گوید: “دو روز قبل از آن بود.” کارآفرین، “بنابراین من به پایین نگاه کردم ، و من مثل آن هستم ، ها ، من دوست دارم خودم را مسخره کنم و سس داغ را دوست دارم. بیایید سس داغ را فلج کنیم.

ایده کسب و کار دیویس تقریباً بیشتر از خود محصول بود ، هرچند: در مأموریت برای الهام بخشیدن و حمایت از جامعه معلول ، دیویس متعهد شد 5 ٪ از کل فروش ها را به تحقیقات فلج مغزی اهدا کند.

مرتبط: ای کاش این توصیه را به عنوان یک کارآفرین جوان دریافت کردم

دیویس برنامه کاری خود را نوشت و آن را ارائه داد ، متقاعد شد که وی 100 ٪ در این انتصاب دریافت کرده است. اما او 82 ٪ یا B- دریافت کرد. وقتی از معلم خود پرسید که چرا ، به او گفته شد که این یک “ایده خوب” است – اما “غیرواقعی”. دیویس به جای اینکه بازخورد او را از بین ببرد ، فقط از آن به عنوان انگیزه استفاده کرد.

دیویس با استفاده از 3000 دلار پس انداز کرده بود ، دیویس سس داغ فلج را در سال 2023 از آشپزخانه والدینش در شهر کوچک میسوری راه اندازی کرد. او 18 ساله بود.

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دادن سس داغ فلج

“ما در یک مأموریت هستیم که نشان دهیم بدون توجه به وضعیت شما ، هر چیزی ممکن است.”

دو سال بعد ، این برند بیش از 500،000 بطری فروخته است ، در سال 2024 2 میلیون دلار تولید کرده است و در سال 2025 5 میلیون دلار در مسیر است. این در بیش از 500 فروشگاه خرده فروشی موجود است و همچنین در رسانه های اجتماعی ویروسی شده است ، همه در حالی که به مأموریت اصلی خود صادق است و 5 ٪ از سود آن را به تحقیقات Ceerebral اهدا می کند.

دیویس می گوید: “ما در یک مأموریت هستیم که نشان دهیم بدون توجه به وضعیت شما ، هر چیزی ممکن است.” “[We’re] بازنویسی برداشت های مردم در اطراف جامعه معلول از طریق طنز و تجزیه کلیشه ها. “

با این حال ، مانند همه کارآفرینان جوان ، دیویس مجبور شد در سفر خود به موفقیت با برخی از فراز و نشیب ها مقابله کند.

دیویس سرمایه گذاری اولیه 3000 دلاری خود را برای استفاده خوب قرار داد. این پول یک مارک تجاری ، مجوز بهداشت و هزینه های جشنواره را تأمین می کرد. یک جستجوی گوگل به او کمک کرد تا یک دستور العمل پایه سس داغ را پیدا کند ، که او برای تهیه طعم های خودش را تغییر داد.

مرتبط: 3 روش بالا بردن روایت در مورد معلولیت منجر به موفقیت در تجارت می شود

“طنز ما این است که چگونه بسیاری از چیزهای زندگی را پشت سر می گذاریم.”

دیویس با تکیه به چشم انداز اصلی خود برای برندسازی جسورانه و طنزآمیز ، ابتدا فقط برای پارکینگ (خفیف) ، لنگ (متوسط) و عذاب فلج (داغ) آزاد شد. اکنون ، این برند دارای سه طعم اضافی است: Life’s A Beach (خفیف) ، درمان ویژه (متوسط) و فلج فلفل شبح (داغتر).

دیویس می گوید: “در حال رشد ، شماره 1 همه دوستانم که دارای معلولیت بودند و من مشترک بودند طنز ما بود.” “[But for people who] در جامعه نیستند ، همیشه این چیزی بود که شما نمی توانید در مورد آن شوخی کنید زیرا آنها نمی خواستند به احساسات کسی آسیب برساند. ما به مردم نیاز داریم تا بدانند که لازم نیست بچه دار شویم. جامعه معلول درست مثل شما شوخی می کند. طنز ما این است که چگونه ما در زندگی بسیاری از موارد را پشت سر می گذاریم. “

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دادن سس داغ فلج

در هنگام راه اندازی ، سس داغ فلج کننده ظرف 35 دقیقه به خانواده و دوستان فروخته شد و دیویس “قلاب شد”. او هفته آینده دسته دیگری ساخت و اولین مشتری تجاری خود ، یک فروشگاه محلی قصاب را فرود آورد.

دیویس خاطرنشان می کند که رشد یک برند نیاز به تلاشهای “چکمه های روی زمین” دارد. خوشبختانه ، او بهترین دوست خود را از کلاس سوم استخدام کرد تا در این جنبه به او کمک کند. اگرچه دیویس می گوید که قادر به انجام کار بدنی در بعضی مواقع چالش برانگیز بود ، اما هرگز اجازه نمی داد که رشد تجارت خود را متوقف کند. سس داغ فلج شده که در جشنواره ها بر روی حرکت خود ساخته شده است تا وارد اولین فروشگاه بزرگ مواد غذایی منطقه ای خود شود.

دیویس می گوید ، رسانه ها و رسانه های اجتماعی نیز تغییر دهنده بازی برای برند جوان بوده اند. داستان این برند در Tiktok به صورت ارگانیک از بین رفت – یک فشار بزرگ بازاریابی که به سرمایه صفر نیاز داشت. این دسترسی گسترده به میلیون ها نفر کمک کرده است تا با این برند و مأموریت آن ارتباط برقرار کنند و وضعیت هفت رقمی فلج کننده سس داغ را تقویت کنند.

مرتبط: چگونه این 2 فرصت رشد رسانه های اجتماعی باعث تغییر تجارت می شوند

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دادن سس داغ فلج

“زندگی کوتاه است و وقتی وقت شما تمام شده است ، شما نمی خواهید پشیمانی کنید.”

همانطور که دیویس به آینده سس هات هات می پردازد ، او از دیدن چگونگی رشد سکوی خود به تقویت ارتباطات جدید و تقویت داستان های الهام بخش در سراسر جامعه معلول ، هیجان زده است.

دیویس می گوید: “من می خواهم سکوی من مکانی باشد که مردم بتوانند از آن الهام بگیرند و با انگیزه باشند و در مورد وضعیت خود پایین بیایند.” “مهم نیست که پیر شوید ، جوان باشید ، مهم نیست که نژاد شما باشد. [Hopefully] داشتن یک جوان که دارای معلولیت است [this] پلتفرم با Underdogs طنین انداز خواهد شد. “

مرتبط: چگونه ناتوانی فیزیکی به من کمک کرد تا به یک بنیانگذار فناوری تحت حمایت VC تبدیل شوم

برای سایر کارآفرینان جوان که می خواهند رویاهای بزرگ را تعقیب کنند و مشاغل خود را شروع کنند ، دیویس توصیه های موجز اما ضروری دارد: “فقط بیرون بروید و این کار را انجام دهید.”

دیویس می گوید: “وقتی شما جوان هستید ، زمان آن است که همه خطر در جهان را به خود اختصاص دهید.” “من با 3000 دلار شروع کردم. شما می توانید این کار را با 100 دلار انجام دهید. شما با رفتن به آنجا و تلاش برای رسیدن به رویاهای خود ، فرصتی بهتر دارید تا اینکه فقط در حاشیه نشسته باشید و امیدوار باشید که رویاهای شما به سمت شما بیاید. زندگی کوتاه است و وقتی زمان شما تمام شده است ، نمی خواهید پشیمانی داشته باشید.”

این مقاله بخشی از سریال های جوان کارآفرین ما در حال انجام است که داستان ها ، چالش ها و پیروزی های بودن را برجسته می کند صاحب مشاغل جوان.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/teen-with-cerebral-palsy-starts-business-making-5m-a-year/488688

دیدگاهتان را بنویسید