نرم افزار CRM ویژگی های نرم افزارCRM آموزش نرم افزار CRM-نرم افزار CRM

47 درصد از کاربران CRM در نظرسنجی‌ها اظهار داشته‎اند که این نرم افزار تأثیر قابل توجهی بر حفظ مشتری داشته و تعداد مشابهی از کاربران اظهار داشتند که بر رضایت مشتری نیز تأثیر دارد. 5- اما مهم‌ترین موضوع برای یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خوب، موضوع پشتیبانی پس از فروش است. هر چه قدر یک نرم‌افزار حوزه‌ها و زمینه‌های بیشتری را پوشش دهد به همان میزان پشتیبانی بیشتری را هم باید تحت کنترل خودش داشته باشد. برای انتخاب یک نرم‌افزار ارتباط با مشتری به موضوعات پشتیبانی تلفنی، آنلاین، مدت زمان قرارداد پشتیبانی و …. نرم افزار CRM ابزاریست که در کسب و کارها برای مدیریت قسمت های مختلف بکار میرود.

در صورت اعلام نیاز شما برای حضور گروه فنی و اجرایی از سوی آیکو، این مهم با اولویت بالا در دستور کار قرار خواهد گرفت. نمونه‌های ایرانی مانند آریانیک، ادسافت، پارس ویتایگر، پیام گستر و… اطلاعات فروش – با استفاده از این ویژگی می توانید دیتا و اطلاعات خود را در بخش های واضح و قابل مدیریت سازماندهی کنید. ویژگی‌های اصلی که در یک نرم افزار CRM باید به‌دنبال آن باشیم بدانیم.

•    نرم افزار CRM عملیاتی

نرم افزار فرادیس کاملا ایرانی و توسط شرکت فرادیس تجزیه تحلیل و با Asp.net , SQL برنامه نویسی شده است و از سال 1390 به صورت رسمی به بازار معرفی شده است. کلیه اطلاعات مشتری شامل مکالمات، مکاتبات، اسناد، مشخصات و هر اطلاعاتی که تیم های مختلف سازمان از مشتری نیاز دارند در نرم افزار CRM ذخیره می شود. بلی،شما به راحتی در CRM ویپینگ می‌توانید به واتس اپ خود و یا سازمان متصل شوید و از همانجا اقدام به ارسال متن، انواع فایل و یا دریافت متن و انواع فایل نمایید. همچنین می‌توانید تمامی پست‌های اینستاگرام خود را ببینید، به کامنت‌های تمامی پست‌ها پاسخ دهید و همچنین تمامی دایرکت‌ها و چت‌های خود را مشاهده و مدیریت نمایید. با استفاده از نرم افزار CRM، رضایت مشتریان که یکی از مهم‌ترین اهداف هر سازمان می‌باشد تا ۷۷% افزایش خواهد یافت. نرم افزار CRM دانا به دو شکل ابری و محلی (On-Premise) ارائه میشه، در نسخه ابری فقط کافیه ثبت نام کنید و شروع به استفاده از دانا کنید، اما اگر به هر دلیلی بخواهید دانا در سازمان شما نصب بشه، خب می تونید از نسخه محلی استفاده کنید.

مزیت اول: پیش‌بینی رفتار مشتری

نرم افزار CRM دانا، همه ابزارهای ضروری برای رشد فروش، ارائه خدمات بهتر و افزایش وفاداری مشتریان رو در اختیار شما قرار میده و عملکرد تیم شما رو به بالاترین نرم افزار های crm چیست نقطه میرسونه. کارتابل CRM به کارشناسان فروش و بازرگانی کمک می‌کند تا وظایف خود را برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی کنند و احتمال فراموش شدن انجام امور در ارتباط با مشتریان به حداقل برسد. در حوزه بازاریابی با کمک نرم افزار CRM می توان با حداقل هزینه به مدیریت مشتریان بالقوه پرداخت که بیشتر در قالب استفاده از ایمیل و شبکه‌های اجتماعی است.

  • پس اگر شما هم مردد هستید برای خرید بهترین نرم افزار CRM کدامیک از شرکت های ارائه دهنده نرم افزار CRM به درد شما می خورند با من در این مقاله فوق العاده همراه باشید.
  • یکی از ملاک‌های انتخاب نرم‌ افزار حسابداری ایده‌آل داشتن کیفیت در خدمات و هزینه مناسب و همچنین خدمات پشتیبانی گسترده پس از فروش می‌باشد.
  • با وجود سیستم پایگاه داده‌ای که از قبل وجود داشت بازاریابان تلفنی دقیقا می‌دانستند کدام مشتری به چه محصولی نیاز دارد.
  • البته پیش فرض من اینست که شما با تعریف CRM و مزایای CRM آشنا هستید.
نرم افزار CRM ویژگی های نرم افزارCRM آموزش نرم افزار CRM-نرم افزار CRM در هر کسب‌وکاری تبلیغات بخش مهم و تأثیرگذاری محسوب شده و بدون انجام آن، تکمیل قیف فروش تقریباً غیرممکن است. با کمک این نرم افزار می‌توانید به صورت کاملاً هدفمند و هوشمندانه و همچنین متناسب با استراتژی بازاریابی خود، تبلیغات انجام دهید. استفاده از این بخش نرم افزار اطلاعات بسیار مفیدی از بازار و مشتریان در اختیار شما قرار می‌دهد و به این صورت به افزایش میزان بازدهی تبلیغات کمک می‌کند. در نهایت نیز می‌توانید تحلیل و بررسی کاملی بر فعالیت‌های تبلیغاتی خود داشته باشید.

پیش بینی فروش موثر

دیدگاهتان را بنویسید