نحوه پنهان کردن لایک ها در اینستاگرام: یک راهنما

مرحله 1. طبق معمول شروع به ایجاد پست بعدی اینستاگرام خود کنید. وقتی به بخش نوشتن شرح، برچسب‌گذاری محصولات یا افزودن مکان می‌رسید، روی ضربه بزنید تنظیمات پیشرفته.

گام 2. در تنظیمات منو، ضربه بزنید حریم خصوصی.

اسکرین شات از منوی تنظیمات حساب کاربری اینستاگرام.
برای مخفی کردن لایک در پست های اینستاگرام دیگران مراحل زیر را دنبال کنید:

حالا بیایید نحوه مخفی کردن لایک های پست اینستاگرام خود را توضیح دهیم. متأسفانه، هیچ تنظیمی وجود ندارد که به طور خودکار پنهان شود همه از لایک های اینستاگرام شما – باید این کار را برای هر پست جداگانه انجام دهید. اما، شما می توانید این تغییر را نیز انجام دهید در حالی که شما در حال انتشار پست هستید یا بعد از شما منتشر می کنید

با این حال، حتی به عنوان یک برند، می تواند مزایایی برای خاموش کردن لایک ها داشته باشد.

مرحله 3. که در تنظیمات پیشرفته، همچنین می توانید قبل از انتشار تغییرات بیشتری ایجاد کنید، مانند افزودن متن جایگزین به پست اینستاگرام خود برای کسانی که از صفحه خوان ها استفاده می کنند یا حتی کامنت گذاری را خاموش کنید.

اولاً، لایک‌هایی که دریافت می‌کنید یک معیار بیهودگی است. هنگام اندازه گیری عملکرد کلی تلاش های بازاریابی اینستاگرام شما اهمیت بسیار کمی دارد. دوست داشتن در حین پیمایش به طبیعت دوم تبدیل شده است، بنابراین معنایی فراتر از آن ندارد.

در اینجا نمونه‌ای از نحوه پنهان کردن لایک‌های اینستاگرام در عمل توسط برند دکور منزل است که تعداد لایک‌ها و بازدیدها در تقریباً همه پست‌های اینستاگرام پنهان شده است:

برندی در اینستاگرام که تعداد لایک های پست خود را خاموش کرده است.

چگونه لایک های پست های اینستاگرام خود را پس از انتشار مخفی کنیم؟

اکنون چیزی شبیه به این را در پست های اینستاگرام خواهید دید:

اسکرین شات از لایک های مخفی در یک پست اینستاگرام به نظر می رسد.

آیا باید شروع به مخفی کردن لایک های اینستاگرام کنید؟ اگر مخاطبان جوان‌تری را با محصولات یا خدمات خود هدف قرار می‌دهید، ممکن است انتخاب مناسبی باشد. یا، اگر به سادگی می‌خواهید این اعداد را نادیده بگیرید، زیرا لایک‌ها یک معیار بیهوده هستند، به هر حال. معیارهای مهم تری مانند تعامل کلی، مانند نظرات و اشتراک گذاری ها را ردیابی کنید تا بسنجید که آیا افراد با پست های شما همنوا هستند یا خیر.

در عوض، شما می خواهید به معیارهای اینستاگرام مانند نظرات و اشتراک گذاری ها توجه کنید. این نشان می دهد که پست شما به اندازه کافی طنین انداز شده است تا کاربران اقدامات عمدی انجام دهند.

چگونه لایک ها را در اینستاگرام مخفی کنیم

و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد محتوایی که برای مخاطبان شما جذاب باشد، جدیدترین Sprout Social Index™ ما را بررسی کنید. از این تحقیق برای تقویت استراتژی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید و کشف کنید که کاربران رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند از برندها و تجارت چه چیزی را ببینند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/how-to-hide-likes-on-instagram/

در Insights اینستاگرام خود، می‌توانید به محتوای اخیری که به اشتراک گذاشته‌اید نگاه کنید و تعداد لایک‌ها، نظرات، برداشت‌ها و تعداد بازدیدکنندگان را ببینید.

با این حال، اینستاگرام تصمیم گرفت به یک رسانه شاد بسنده کند – به کاربران این امکان را داد که لایک‌ها را از پست‌های خود یا سایر پست‌های اینستاگرام مخفی کنند.

دو روش وجود دارد که می توانید لایک های اینستاگرام خود را مشاهده کنید، حتی پس از اینکه آنها را در فید خود پنهان کردید.

حتی اگر نه شما و نه هیچ کس دیگری نمی‌توانید لایک‌هایتان را به صورت عمومی مشاهده کنید، همچنان می‌توانید آنها را به صورت داخلی دنبال کنید تا رشد خود را دنبال کنید. لایک‌ها یک معیار بیهوده هستند، اما همچنان می‌توانید با رشد حسابتان آن‌ها را پیگیری کنید تا میزان دسترسی خود را اندازه‌گیری کنید.

شما همچنان به داده‌های مهم دسترسی دارید تا در گزارش ماهانه خود وارد کنید، بدون اینکه اعداد و ارقام را در اینستاگرام تحریک کنید.

در نظر بگیرید که آیا پنهان کردن لایک های اینستاگرام برای برند شما مناسب است یا خیر

درست است که لایک‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تأثیر منفی بر سلامت روان کاربر بگذارند. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​رسانه های اجتماعی تأثیر ثابت شده ای بر مغز ما دارند. بنابراین جلوگیری از دیدن تعداد لایک های پست های شما توسط فالوورها می تواند به مبارزه با این مقایسه کمک کند – به خصوص به عنوان یک تأثیرگذار.

می‌توانید لایک‌ها را هم در پست‌های اینستاگرام خود و هم در حساب‌های اینستاگرامی که دنبال می‌کنید پنهان کنید.

مرحله 1. به پستی که می خواهید به روز کنید بروید و روی آن ضربه بزنید منوی سه نقطه برای دسترسی به تنظیمات و ترجیحات بیشتر.

اگر شروع کنیم به مقایسه خودمان یا ارزش خودمان را بر اساس میزان لایک هایی که آنلاین دریافت می کنیم، به خصوص در مقایسه با اینفلوئنسرها و افراد مشهور مشهور، روزهای بدی را سپری خواهیم کرد. به همین دلیل است که بسیاری از اینستاگرام در گذشته با ایده پنهان کردن لایک ها بازی می کردند.

مرحله 3. در حریم خصوصی منو، ضربه بزنید نوشته ها.

اسکرین شات تنظیمات حریم خصوصی حساب اینستاگرام.

اگر می‌خواهید لایک‌های پست‌های اینستاگرام دیگران را در فید خود پنهان کنید، می‌توانید به راحتی این کار را در تنظیمات خود انجام دهید. این می تواند به شما کمک کند تا حساب های شخصی یا حساب های رقیب را با حساب های خود مقایسه نکنید. همچنین شما را مجبور می کند که در حین پیمایش به مواردی بیش از موارد مشابه نگاه کنید.

بیایید گام به گام نحوه پنهان کردن لایک ها در اینستاگرام را بررسی کنیم.

چگونه لایک های پست های اینستاگرام دیگران را مخفی کنیم؟

ابتدا، می توانید به داده های لایک های خود در Insights داخلی اینستاگرام دسترسی داشته باشید. تا زمانی که یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام دارید، می توانید با رفتن به نمایه خود و ضربه زدن روی آن به تجزیه و تحلیل خود دسترسی پیدا کنید. بینش ها دکمه.

اسکرین شات نمای کلی Instagram Insights، جایی که همچنان می‌توانید تعامل‌ها را ببینید.

مرحله 4. را تغییر دهید پنهان کردن تعداد لایک و مشاهده گزینه روشن

اسکرین شات نحوه خاموش کردن تعداد لایک و بازدید در تنظیمات حریم خصوصی پست اینستاگرام.

مرحله 3. این منو همچنین گزینه‌های دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد، مانند خاموش کردن عطف به ماسبق نظرات، سنجاق کردن پست به بالای نمایه و موارد دیگر.

چگونه لایک های خود را در اینستاگرام ببینید حتی اگر مخفی باشند

به جای دیدن «لایک شده توسط نام کاربری و 11034 نفر دیگر,” یک “پسندیده شده توسط” ساده را خواهید دید نام کاربری و دیگران

چگونه لایک های پست های اینستاگرام خود را قبل از انتشار مخفی کنیم؟

در طول این مقاله، ما در مورد روش‌های مختلفی که می‌توانید لایک‌های اینستاگرام را مخفی کنید، صحبت خواهیم کرد چرا ممکن است بخواهی.

چرا می خواهید لایک در اینستاگرام را خاموش کنید؟

گام 2. سپس به سادگی ضربه بزنید پنهان کردن تعداد لایک برای اطمینان از اینکه هیچ کس نمی تواند تعداد لایک های پست شما را ببیند.

اسکرین شات نشان می دهد که چگونه می توان لایک ها را در یک پست اینستاگرام پس از انتشار از طریق تنظیمات تصویر پنهان کرد.

مرحله 1. روی منوی همبرگر در نمایه خود ضربه بزنید، سپس ضربه بزنید تنظیمات.

اسکرین شات از منوی تنظیمات حساب کاربری اینستاگرام.

در مطالعه ای که قبلاً ذکر شد، محققان گروهی متشکل از 182 دانش آموز بین 13 تا 18 سال را انتخاب کردند و از آنها خواستند وضعیتی را تصور کنند که یکی از پست های اینستاگرام آنها تعداد زیادی لایک و یکی از آنها بسیار کم است. شرکت‌کنندگانی که تصور می‌کردند لایک‌های کمی دریافت کنند، احساسات منفی بسیار بیشتری نسبت به مثبت داشتند، به‌ویژه در افرادی که بیشتر مستعد بازخورد بودند.

توجه داشته باشید: حتی به عنوان یک بازاریاب اجتماعی، ممکن است والدین، خواهر یا برادر بزرگ‌تر یا کاربران جوان رسانه‌های اجتماعی را بشناسید. اگر نوجوانان یا بزرگسالان جوانی در اینستاگرام دارید، ممکن است این تنظیمات عالی برای تغییر باشد. آنها را تشویق کنید که این به روز رسانی را انجام دهند تا مقایسه آنلاین کمتری انجام شود.

اگر قبلاً پست خود را منتشر کرده‌اید و متوجه شده‌اید که فراموش کرده‌اید تعداد لایک‌ها را پنهان کنید، استرس نداشته باشید—به همین راحتی می‌توانید پس از اشتراک‌گذاری پست خود با مخاطبان خود، این موضوع را غیرفعال کنید.

گام 2. در اینجا، گزینه جابجایی را در کنار آن خواهید دید تعداد لایک و بازدید این پست را مخفی کنید تا مطمئن شوید که لایک های پست شما مخفی است. با این کار تعداد بازدیدهای ویدیوهای ارسال شده در فید شما نیز پنهان می شود. با این حال، این گزینه برای Reels در دسترس نیست.

اسکرین شات تنظیمات نحوه خاموش کردن تعداد لایک و بازدید در پست خود در اینستاگرام قبل از انتشار.
همچنین می توانید از حساب Sprout Social خود برای بررسی لایک ها و سایر تجزیه و تحلیل ها استفاده کنید. در گزارش پروفایل های کسب و کار اینستاگرام، تعداد بازدیدها، فالوورها، لایک ها و موارد بیشتر را در طول بازه زمانی مشخص شده دریافت خواهید کرد.

عکس صفحه‌نمایش گزارش پروفایل‌های کسب‌وکار اینستاگرام Sprout Social که خلاصه عملکرد، از جمله لایک‌ها و نظرات را نشان می‌دهد.

همانطور که رسانه های اجتماعی بیشتر و بیشتر در زندگی ما رایج می شوند، ما همچنان می بینیم که مطالعات نشان می دهد که اثرات آن بر بهزیستی، سلامت روان و ادراک از خود ما دارد. یک مطالعه اخیر به ویژه تأثیری را که لایک های اینستاگرام می تواند بر نوجوانان بگذارد را کشف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید