نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر اینستاگرام برای بازاریابی موفق

UGC همچنین داده های مفید زیادی در مورد رفتار مشتری ارائه می دهد. شما می توانید نظرات مشتریان و بازخورد آنها را درک کنید و درک ارزشمندی در مورد محصولات و خدمات جمع آوری کنید.

مصرف کنندگان احتمال بیشتری دارد که UGC را به عنوان محتوای معتبر ببینند و در نتیجه به محتوای اینستاگرام در مقایسه با محتوای ایجاد شده توسط یک برند اعتماد بیشتری دارند. این امر اعتبار برند را افزایش می دهد زیرا مردم به طور فزاینده ای بر این عقیده هستند که هیچ محتوای معتبری را از برندها دریافت نمی کنند. این بدان معناست که UGC فوراً برند شما را در نور بهتری قرار می دهد. مردم به آنچه در تبلیغات اینستاگرام می بینند اعتماد ندارند و این بی اعتمادی به رفتارهای خرید نیز نفوذ می کند. آیا می خواهید نام تجاری شما معتبرتر احساس شود؟ از UGC استفاده کنید

هر محصول یا مارکی باشد—تصاویر معتبر به طور منظم لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و تعامل‌های بیشتری از جمله اقدام بازدیدکننده‌های مشخص نسبت به محتوای مارکدار، به‌ویژه از برندهایی که با آن‌ها آشنایی ندارید، دریافت می‌کنند.

محتوای تولید شده توسط کاربر اینستاگرام به ایجاد اعتماد کمک می کند

هنگامی که آن را به بخشی از برندسازی اینستاگرام خود تبدیل کردید، قبل از هر چیز دیگری آن را در نظر بگیرید. همچنین می توانید آن را داخل بسته بندی محصول قرار دهید. این مکان آشکاری است و باعث جذب و تشویق مخاطب می شود.

بدتر آنها می توانند بگویند نه، اما حالا شما حداقل با یک طرفدار واقعی درگیر شده اید!

همچنین، هر چه UGC بیشتر در کانال رسانه‌های اجتماعی شما نمایش داده شود، افراد بیشتری با فکر کردن به استقبال مثبتی که از شما نشان می‌دهید، محتوا ارسال می‌کنند.

شفافیت را در محتوای مورد نظر خود حفظ کنید

UGC روشی قدرتمند برای توصیف آنچه که شخص مقابل هنگام انجام کاری دید و احساس کرد و می‌تواند دیگران را وادار به تمایل به همان نوع تجربه کند.

اگر شخصی عکسی از یک تجربه یا محصولی که در حال استفاده از آن است را در رسانه های اجتماعی پست کند، افراد دیگر تمایل دارند که تجربه مشابهی داشته باشند. به آخرین چیزی که خریدید یا فیلمی که رفتید فکر کنید؟ به احتمال زیاد این اقدام را انجام داده اید زیرا شخصی آن را به شما توصیه کرده است. داشتن آنچه دیگران دارند بخشی از طبیعت انسان است. برندهای مسافرتی و سبک زندگی اغلب از تصاویر برای برانگیختن همین احساسات استفاده می‌کنند و با نمایش کارهایی که سایر افراد از پلتفرم آن‌ها استفاده می‌کنند و افراد بیشتری را وادار می‌کنند تا از آن استفاده کنند.

UGC تنها در مورد درخواست از مشتریان برای ارسال عکس محصول نیست. به عنوان مثال، به عنوان یک شرکت، می‌توانید مشتریان را تشویق کنید که یک عمل محبت آمیز انجام دهند و برند را با تصویری از همان علامت گذاری کنید. همه این اعمال در کانال اینستاگرام نمایش داده می شوند. این باعث ایجاد UGC و حسن نیت زیادی برای برند می شود.

Starbucks #RedCupContest محتوای تولید شده توسط کاربر اینستاگرام

اگر بخواهید محتوا را در توییتر، فیس بوک و هر کانال دیگری به اشتراک بگذارید چه؟ ممکن است لازم باشد بفهمید که سازنده چگونه می‌خواهد به اثرش اعتبار داده شود، بنابراین باید از آنها بپرسید که چگونه باید برچسب‌گذاری شوند.

ممکن است مرور خدمات و نقل قول های مشتریان در مورد معاملات و پیشنهادات را به خاطر بیاورید که راه خود را برای تبلیغات روزنامه یا تبلیغات رادیویی پیدا می کنند. UGC چیزی شبیه به آن است، با این تفاوت که اثر بسیار واضح تر و در زمان واقعی است.

راه هایی برای جذب محتوای تولید شده توسط کاربر در رسانه های اجتماعی

Vivadogs از شبکه ای از تصاویر اینستاگرام استفاده می کند

پست های رسانه های اجتماعی در زمان واقعی به روز می شوند. برخلاف تبلیغات، توصیفات قبل از بازدیدکنندگان زنده هستند و اتفاق می‌افتند و نه چیزی که از چندین سال پیش بازگردانده شده است.

مهم است که هنگام اشتراک گذاری UGC، صاحب تصویر را تگ کنید. به این می گویند اعتبار دادن و با تگ کردن آنها نشان می دهید که از عکس ها و کلمات آنها استفاده می کنید.

این بدان معنا نیست که بررسی ها و رتبه بندی ها ضروری نیستند. مشتریان شما همیشه قبل از اینکه چیزی سفارش دهند، نظرات رستوران شما را بررسی می کنند.

بنابراین با تیم طوفان فکری کنید و دریابید که چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند برای تقویت اهداف بازاریابی فعلی گنجانده شود. و سپس مجموعه ساده ای از دستورالعمل ها را ایجاد کنید که به کاربران می گوید نوع محتوایی را که باید ارسال کنند.

قانون مسابقه RedCup Starbucks ساده است. عکس های قهوه را برای یک شات در کارت مبارزه ارسال کنید.

مسئله این است که به تلاش ادامه دهید.

آنها تماس به اقدام را در هر نقطه تعامل با مشتری از بسته بندی تا وب سایت و همچنین در داخل ایمیل هایی که ارسال می کنند، اضافه می کنند.

عکس از Kalos Skincare در Unsplash

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران اینستاگرام، کلید موفقیت در بازاریابی اینستاگرام است.  نحوه استفاده صحیح از UGC را با مثال در این پست بیاموزید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://nealschaffer.com/instagram-user-generated-content/به نظر می رسد این روزها محتوای تولید شده توسط کاربران اینستاگرام توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اگر هنوز با این ایده موافق نیستید، این پست همه چیز در مورد ارائه چند دلیل محکم است که چرا UGC باید بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشد.

محتوای تولید شده توسط کاربر اینستاگرام باعث افزایش اعتبار برند می شود

در نهایت محتوای تولید شده توسط کاربر باید اهداف درآمدی برند شما را پشتیبانی و هدایت کند

در زیر هر پست UGC، زنبورهای برت دستورالعمل‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که افراد را تشویق می‌کند تا محصولات برت را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام با هشتگ از پیش تعیین‌شده خود به اشتراک بگذارند و به نمایش درآیند.

با دستورالعمل ها، پر کردن دقیق نوع محتوای مورد نیاز صفحه رسانه های اجتماعی را برای کاربران آسان می کنید.

برای اکثر مردم، به اشتراک گذاری عکس محصولات برای خود یک پاداش است. اما حرف من را قبول نکن یک تحقیق ادعا می کند که 60٪ از مردم UGC را به اشتراک می گذارند تا لایک های بیشتری برای خود بگیرند و همچنین به دلیل این واقعیت که محتوای آنها توسط یک برند بزرگ برجسته می شود.

مانند آن برندها نباشید و کاربران را در حدس زدن رها کنید.

برای تشویق بیشتر و بیشتر افراد به ایجاد و آپلود UGC، در اینجا چه کاری باید انجام دهید:

دریابید که چرا مردم می خواهند محتوای تولید شده توسط کاربر اینستاگرام را به اشتراک بگذارند

یک حساب کاربری غیرفعال اینستاگرام مساوی است با یک تجربه بد غذایی.

به اشتراک گذاری نظرات مشتریان به عنوان بخشی از کمپین UGC چیزی است که باید امتحان کنید.

در نهایت، در اینجا چیزی است که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که هنگام استفاده از UGC در سمت راست قانون باقی می‌مانید.

همیشه مطمئن شوید که صاحب حق را ذکر می کنید

رضایت روانی از کار آنها که باعث قدردانی می شود اغلب کافی است.

این به آنها کمک کرد تا داده‌های مفیدی را در مورد مخاطب جمع‌آوری کنند و تعامل بسیار بیشتری را ایجاد کنند.

هیچ چیز در ایجاد اعتماد بهتر از UGC نمی شود. مهم نیست محصول یا خدمات چه باشد، مردم می خواهند بدانند وقتی چیزی را سفارش می دهند، چه چیزی به دست می آورند.

همیشه ابزارهای شنیداری اجتماعی را اجرا کنید تا منبع هر اشاره ای به محصول یا برند خود را به دست آورید و اختصاص دهید. به احتمال زیاد UGC را در این مکان ها پیدا کنید. با پوستر تماس بگیرید و از آنها اجازه بگیرید. از آنجایی که آنها از محصولات استفاده کردند، همیشه این شانس وجود دارد که شما از این عکس در کانال های رسانه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید.

اما این دستورالعمل ها در یک سند Word شروع نمی شوند. مهمتر از همه، شما نیاز به درک روشنی از استراتژی شما در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر دارید و می‌خواهید با آن به چه اهدافی برسید.

ایده ای که Travelex با معرفی تم های جدید به دنبال کنندگان هر ماه و درخواست از آنها برای ارسال بهترین عکس های خود در مورد این موضوع استفاده می کند، کاری است که شما نیز می توانید به همین راحتی انجام دهید.

به عنوان مثال، Travelex، هر روز از 365 روز موجود را با استفاده از هشتگ های منحصر به فرد برای هر ماه، به روز کمپین تبدیل کرد. با این هشتگ‌هایی مانند مثلا #Travelxwow دستورالعمل‌هایی در مورد نوع محتوایی که انتظار داشتند ارائه کردند. آنها به سادگی هر ماه یک موضوع متفاوت را تعیین می کنند و از شرکت کنندگان می خواهند بارها و بارها شرکت کنند.

هنگامی که شرکت کنندگان عکس ها را برچسب گذاری کردند، این عکس ها سپس در کانال های اجتماعی Travelex مانند اینستاگرام پست شدند.

با تمام این مزایای محتوای تولید شده توسط کاربران اینستاگرام، منتظر چه چیزی هستید؟

مردم می خواهند محتوا را به اشتراک بگذارند. این خیلی واضح است. به عنوان یک برند، وظیفه شما این است که دستورالعمل هایی را برای آن مشخص کنید. فقط تعداد بسیار کمی از برندها در مورد نوع محتوای تولید شده توسط کاربر که می خواهند پست کنند، شفافیت ارائه می دهند.

Vivadogs، یک سرویس اشتراک ماهانه برای صاحبان سگ است. آنها محصولات غذایی سالم می فروشند و بیش از 500000 صاحب سگ دارند که UGC را به کانال های رسانه های اجتماعی آن ارسال می کنند. به عنوان مثال، شبکه ای از تصاویر اینستاگرام منتشر شده در صفحه اصلی سایت آنهاست که به بازدیدکنندگان نشان می دهد که چه چیزی قرار است به دست آورند. این باعث افزایش تبدیل می شود.

این همیشه طرفداران را به شرکت تشویق می کند. بیش از 30000 عکس از فنجان قرمز وجود دارد که در مجموع از زمان شروع مسابقه ارسال شده است.

الزامات بیان می کند که یک شرکت کننده باید کانال را دنبال کند. در مرحله بعد، آنها باید در حالی که @burtsbees را تگ می کنند و از هشتگ #myburtsbees استفاده می کنند، عکس ارسال کنند.

محتوای تولید شده توسط کاربر اینستاگرام باعث می شود افراد با برند شما درگیر شوند

تحقیقات نشان می دهد که بیش از 30 درصد از هزاره ها از یک رستوران دیدن نمی کنند اگر رستوران خاصی حضور خوبی در اینستاگرام نداشته باشد. حضور در اینستاگرام به چه معناست؟ این به معنای داشتن حساب کاربری نیست. این بدان معناست که به طور مرتب عکس‌ها را اضافه می‌کند و مشتریان خود را در مورد آخرین محصولات و اخبار خود به‌روز نگه می‌دارد.

اگر دلیل انجام کاری را بیابید، تشویق آن عمل خاص آسان تر می شود.

اعطای اعتبار راهی عالی برای شناخت کار تولیدکنندگان محتوا است و اطمینان حاصل می کند که دفعه بعد فرصت مشابهی وجود دارد که مخاطبان شما مانند همیشه هیجان زده شوند. برای دنبال کنندگان برند شما در رسانه های اجتماعی و مشتریان بالقوه آسان است که ببینند و بررسی کنند که آیا محتوا توسط شخصی خارج از برند شما ارسال شده است یا خیر. یک کاربر واقعی از محصولات که تصویری را در قالب یک ویدیو یا عکس ارسال می کند، در مورد کیفیت محصول بسیار صحبت می کند. چنین اقداماتی باعث اعتماد می شود. اگر می‌خواهید در این مورد بسیار مراقب باشید، از کاربران شبکه‌های اجتماعی بخواهید با یک قرارداد ساده برای استفاده از محتوای آنها موافقت کنند.

UGC همچنین می تواند راهی برای هدایت چندین راه خلاقیت باشد. از UGC استفاده کنید تا طرفداران را وادار کنید عکس های بهترین کارهایی را که انجام داده اند یا بهترین خاطراتشان را با استفاده از محصول شما به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید یک صفحه ویژه در سایت خود اجازه دهید که در آن کاربران بتوانند مستقیماً محتوا را همراه با اطلاعات تماس خود به اشتراک بگذارند و آن را به نمایش بگذارند.

این بدان معناست که به‌عنوان یک برند، می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید UGC تولید کنید، به شرطی که به درستی به پشت صحنه اعتبار بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید