من در میان آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا زندگی می‌کنم – در اینجا آمده است که چگونه هر کسب‌وکاری می‌تواند برای یک فاجعه طبیعی آماده شود

من در میان آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا زندگی می‌کنم – در اینجا آمده است که چگونه هر کسب‌وکاری می‌تواند برای یک فاجعه طبیعی آماده شود

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

وقتی این را می نویسم، در میان ویرانی و ویرانی احاطه شده ام. اینجا در آگورا هیلز، کالیفرنیا، ما در آستانه منطقه تخلیه هستیم، زیرا آتش سوزی ها هزاران خانه و کسب و کار را در Palisades اقیانوس آرام نابود کرده و از طریق مالیبو به سمت غرب گسترش یافته است. برق ما قطع شده است و از خانه خارج از یک ژنراتور کار می کنیم. شوهر و شریک تجاری من در حال حاضر در گوشه ای از خانه مشغول مصاحبه هستند. من در جای دیگری هستم و با اعضای تیم و مشتریانم که بسیاری از آنها شخصاً تحت تأثیر این فاجعه قرار گرفته اند، بررسی می کنم، بدترین فاجعه آتش سوزی در تاریخ جنوب کالیفرنیا.

در همین حال، با توجه به فعالیت‌های تجاری معمولی‌تر و معمولی‌تر، مانند بررسی گزارش‌های سالانه سال گذشته و همکاری با شرکای بازاریابی خود برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی جدید، از کسب‌وکاری که ایجاد کرده‌ام و توانایی‌هایم بسیار سپاسگزارم. حتی در چنین شرایط خارق العاده ای به آن رسیدگی کند. با یک آتش سوزان تقریباً در آستان ما، همه چیز بسیار لمس می‌شود و می‌رود، اما به نوعی آرامش‌بخش است، تا تمام ترس و اضطراب را کنار بگذارم و روی چیزی که در آن بهترین هستم تمرکز کنم: قفل کردن و انجام کارم.

مقاومت و استقامت ما در این لحظه سخت تصادفی به دست نیامد. در مقابل، ما اقداماتی را انجام داده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که پایداری ما در برابر فاجعه بخشی از فرهنگ شرکتی ما است.

در اینجا چند استراتژی کلیدی برای حفظ تداوم کسب و کار در دنیایی که بلایای طبیعی به طور فزاینده‌ای رایج‌تر می‌شوند، آورده شده است.

مطالب مرتبط: 3 مرحله برای آماده سازی کسب و کار خود برای فصل آتش سوزی

۱- نیازهای عمیق کارکنان خود را در مواقع بحران درک کنید

هنگامی که فاجعه رخ می دهد، کارمندان شما ممکن است اثرات فیزیکی متنوعی را تجربه کنند، و همچنین رویداد را به طور بسیار متفاوتی پردازش می کنند – از یک نفر به دیگری – در سطح روانی و عاطفی. به عنوان یک رئیس و یک رهبر، آنها به شما نگاه می کنند تا لحن پایداری در برابر فاجعه را تعیین کنید. خیلی خوب است که یک ایمیل با آخرین به روز رسانی ها ارسال کرده اید و طرح تخلیه شما به صورت واضح در دفتر مرکزی پست شده است، اما کار شما هنوز انجام نشده است.

اگرچه اولویت اول شما ایمنی است، اما رهبری شما در این لحظه مستلزم توجه به رفاه ذهنی و معنوی کارکنان است. این کار را با برگزاری یک به یک یا گروهی “جلسات ورود” انجام دهید تا در مورد تأثیرات فاجعه بر کارمندان خود و کسانی که به آنها اهمیت می دهند بحث کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها می دانند چگونه به منابع بهداشت روانی موجود دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، برخی از کارفرمایان برنامه های کمک به کارمندان (EAPs) را ارائه می دهند که شامل هزینه کمتر یا خدمات مشاوره رایگان است. علاوه بر مواد عملی واکنش در بلایا و اضطراری، حتماً محتوای نشاط‌آور و الهام‌بخش را با تیم خود به اشتراک بگذارید که قدرت و انعطاف‌پذیری جامعه شما را در هنگام واکنش به فاجعه در حال انجام به نمایش بگذارد.

آنچه در این زمان سعی می کنم با کارمندانم بر آن تاکید کنم این است که مهمتر از همه چیز مهمتر از ایمنی و رفاه عزیزانمان نیست. و مانند هر لحظه و رویداد دیگر زندگی، این دوران ویرانگری برای همیشه دوام نخواهد داشت. برای همه چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید. نفس عمیق بکش. ما از آن عبور خواهیم کرد.

مطالب مرتبط: تقریباً همه چیز را در یک فاجعه طبیعی از دست دادم. در اینجا نحوه بهبودی من است.

2. مسیرهای خود را برای رسیدن به حداکثر انعطاف پذیری درک کنید

انعطاف‌پذیری یک کسب‌وکار با سرعتی که می‌تواند عملیات‌های پایه را پس از تحت تأثیر قرار گرفتن توسط یک فاجعه برقرار کند، تعیین می‌کند. کلید به حداکثر رساندن انعطاف پذیری، حفظ ظرفیت است بیش از حد آنچه برای عملیات پایه مورد نیاز است. برای بیان این موضوع به زبان ساده، ظرفیت ذخیره سازی داده های ابری را در نظر بگیرید که در چندین ارائه دهنده خدمات متنوع است. اگر کسب‌وکار شما از فایل‌های خود در بسیاری از درایوهای ابری پشتیبان‌گیری می‌کند، خرابی یک درایو مانع عملکرد عادی شما نخواهد شد.

حتی ساده‌تر بگوییم: کسب‌وکاری که صندوق اضطراری نگهداری می‌کند، از نظر مالی در مواجهه با فاجعه چابک‌تر از کسب‌وکاری است که از حقوق و دستمزد به چک می‌گذرد. درک کنید که ظرفیت شما برای حفظ خدمات اولیه چگونه است، سپس در منابعی سرمایه گذاری کنید که به شما امکان می دهد بالاتر از خط اصلی خود کار کنید.

3. برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی کنید.

این لازم نیست دشوار باشد و نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست. ابزارهای رایگانی وجود دارد که به شما کمک می کند ریسک های کسب و کار خود را ارزیابی کرده و بر اساس آن برنامه ریزی کنید. برای یک راهنمای آماده سازی جامع، “بسته ابزار Open for Business-EZ” از موسسه بیمه برای ایمنی مشاغل و خانه را بررسی کنید. هنگامی که خطرات خود و نیازهای تداوم کسب و کار خود را به طور کامل درک کردید، در موقعیت بهتری قرار خواهید گرفت تا اقدامات پیشگیرانه دیگری مانند:

  • بررسی گزینه‌های پوشش بیمه مناسب که با مشخصات ریسک منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما مطابقت دارد و ارزش دارایی‌هایی را که احتمالاً در انواع بلایایی که احتمالاً شما را در محل زندگی‌تان تحت تأثیر قرار می‌دهند آسیب می‌بینند یا از دست می‌دهند، پوشش می‌دهد.
  • افزایش آگاهی از کمک‌های بلاعوض و وام‌های امدادی که کسب‌وکار شما ممکن است واجد شرایط آن باشد.
  • درک آسیب پذیری ساختمان ها، وسایل نقلیه یا تجهیزات مورد استفاده برای راه اندازی کسب و کار شما. بلایای رایج در منطقه شما چگونه ممکن است بر این منابع تأثیر بگذارد؟
  • راه‌اندازی یک صندوق اضطراری که می‌تواند کسب‌وکار شما را در روزهای سخت راه‌اندازی کند.
  • تعیین اینکه آیا یک ژنراتور بنزینی یا منبع تغذیه پشتیبان دیگری سرمایه گذاری خوبی برای انجام است یا خیر؟

موارد مرتبط: 8 روشی که کسب و کار شما می تواند از فاجعه جلوگیری کند – و در صورت وقوع آن را بازیابی کند

4. مشتریان خود را در جریان نگه دارید

این مهم است که به مشتریان خود اطلاع دهید زمانی که تحت تأثیر یک بلای طبیعی یا هر رویداد دیگری قرار گرفته اید که ممکن است باعث وقفه در خدمات شود. ارتباط ضعیف با مشتریان، که منجر به برآورده نشدن انتظارات می شود، می تواند فاجعه را بدتر از آنچه باید باشد، کند. آنها را از نحوه تأثیرگذاری بر کسب و کارتان و تلاش های مداوم خود برای بازیابی آگاه کنید. اگر استطاعت مالی دارید، راه بیشتری را طی کنید: تخفیف‌ها و تبلیغات ویژه را برای مشتریان آسیب دیده از فاجعه ارائه دهید. انجام این کار باعث می شود بازخوردهای خوبی در راه شما باشد و شهرت شما به عنوان یک شهروند شرکتی مسئولیت پذیر بیشتر شود.

در حالی که ما به مبارزه با این فاجعه تاریخی در جنوب کالیفرنیا ادامه می دهیم، شرکت من، CorpNet، تمام تلاش خود را برای حمایت از جامعه ای که ما به آن خدمت می کنیم و خانه آن هستیم، انجام می دهد. ما کارمندان و مشتریان خود را گرد هم آورده ایم تا در اهدای کمک های مالی به صلیب سرخ، صندوق امداد آتش سوزی کالیفرنیا و اداره آتش نشانی لس آنجلس به ما بپیوندند. ما این فرصت‌ها را به اشتراک می‌گذاریم و ترویج می‌کنیم، هم به‌عنوان وسیله‌ای عملی برای واکنش به فاجعه، و هم به‌عنوان وسیله‌ای برای تشویق اعضای تیم و مشتریان خود به حفظ سلامت روانی در این زمان پرخاشگرانه با دادن از خود، ارتباط با آنها و حمایت. جامعه در این زمان نیاز

به یاد داشته باشید، چه بخواهید چه نخواهید، کسانی هستند که به دنبال رهبری و الهام گرفتن از شما هستند. روشی که کسب و کار خود را اداره می کنید – و نحوه برخورد شما با افرادی که به شما در اداره آن کمک می کنند – گویای این موضوع است. تلاش کنید تا کسب و کاری بسازید که معیاری برای شفقت، آمادگی و انعطاف پذیری در زمان های چالش برانگیز باشد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/im-living-through-the-california-wildfires-heres-how/485616

دیدگاهتان را بنویسید