من با ده ها کارآفرین بسیار موفق – اما ناکامل – کار کرده ام. در اینجا آمده است که چگونه به آنها کمک کردم تا هدف خود را پیدا کنند.

برای روشن بودن، لذت بردن از تعقیب یک لیست سطلی هیچ اشکالی ندارد. اگر رویای پیاده روی به ماچوپیچو یا خرید ماشین رویایی خود را دارید، به دنبال آن بروید! فقط به خاطر علامت زدن این کار را انجام ندهید، زیرا، در تجربه من، به ندرت منجر به تحقق می شود.

وقتی صادقانه زندگی می کنید و از رفاه خود مراقبت می کنید، برای ارتباط و کمک به دنیای اطراف خود مجهزتر هستید. این ارتباطات و مشارکت های خارجی به نوبه خود حس هدف و رفاه درونی شما را تقویت می کند.

در نهایت، این مسئله یافتن تحقق است. اما اغلب اوقات، ما بر تحقق به عنوان یک هدف نهایی تمرکز می‌کنیم: فروش کسب‌وکار شما پس از دهه‌ها کار سخت، اطمینان از بازنشستگی راحت و داشتن وسایلی برای حمایت از خانواده‌تان پس از رفتن. بیشتر اهداف بلندمدت ما در موفقیت مالی ریشه دارند. در حالی که اینها قطعاً اهداف مهمی هستند، من با ده ها کارآفرین موفق کار کرده ام که به سطوح فوق العاده ای از موفقیت تجاری و مالی دست یافته اند اما اساساً محقق نشده اند.

من قویاً معتقدم که اگر مفاهیم هدف درونی و هدف بیرونی را در زندگی شخصی و کاری خود بگنجانید، چرخه ای مثبت از تقویت ایجاد خواهید کرد که میراثی را ایجاد می کند که در تحقق شخصی لنگر انداخته و در عین حال تأثیر معنی داری بر جهان دارد. چه میراثی بهتر از این می تواند باشد؟

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/living/ive-worked-with-dozens-of-highly-successful-but/477343

هدف بیرونی زندگی برای چیزی بزرگتر از خودتان است. این شامل تقویت ارتباطات و کمک های معنادار به خانواده، دوستان، جامعه و جهان است. برای صاحبان کسب و کار و کارآفرینان، این باید در موارد زیر باشد:

  1. خانواده: اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما از زندگی خانوادگی شما حمایت می کند و آن را تقویت می کند – نه برعکس. ایجاد یک کسب و کار یا سازمان موفق اغلب مستلزم این است که وقت خود را با خانواده خود فدا کنیم. در مقادیر کم، این می تواند کارساز باشد، اما در دراز مدت، باید تعادلی بین مسئولیت های حرفه ای و شخصی شما وجود داشته باشد. این تعادلی است که سال‌ها برای رسیدن به آن تلاش کردم، اما برای تحقق شخصی و موفقیت تجاری ضروری است.
  2. دوستان: شبکه ای از دوستان و همکاران حمایت کننده بسازید. سفر خود را با آنها به اشتراک بگذارید و در ازای آن پشتیبانی ارائه دهید. روابط قوی سطح منحصر به فردی از رضایت را فراهم می کند و شبکه هایی را ایجاد می کند که می تواند از کسب و کار شما حمایت کرده و رشد دهد. فراتر از خانواده نزدیکم، این دوستانم هستند که به من الهام بخش و انگیزه می دهند.
  3. جامعه: عضوی فعال در جامعه محلی خود باشید – چه به ایالت، شهر یا محله خود متصل شوید. در رویدادهای محلی ورزشی و رویدادهای خیریه شرکت کنید، از پروژه‌های اجتماعی حمایت کنید و از طریق کار داوطلبانه یا حمایت‌های مالی به آنها کمک کنید. در جامعه خود قابل مشاهده باشید، که به نتایج نهایی شخصی و تجاری شما کمک می کند.
  4. جهان: تأثیر گسترده‌تر کسب‌وکارتان بر جهان را در نظر بگیرید. آیا به سیاره ای بهتر و آینده ای بهتر کمک می کند یا بیشتر از سهم خود استخراج می کند؟ اجرای شیوه های پایدار، حمایت از علل اجتماعی، و هدف ایجاد محصولات یا خدماتی که به طور مثبت به جامعه کمک می کند. یک کسب و کار با هدف بیرونی قوی می تواند مشتریان و شرکای وفاداری را که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند جذب کند.

چرخه تقویت مثبت

دستیابی به موفقیت می تواند یک هدف نامشهود به نظر برسد – آیا تأمین خانواده، ایجاد ثروت، انسان دوست بودن یا محافظت از محیط زیست است؟ این موضوع آنقدر گسترده و مبهم است که وقتی با مشتریان کار می کنم، سعی می کنم آن را به دو بخش تقسیم کنم: هدف درونی و هدف بیرونی.

بسیاری از همان کارآفرینانی که من با آنها کار کرده ام، از راه اندازی و فروش یک کسب و کار گرفته تا خرید خانه دوم (یا سوم یا چهارم) و خرید ماشین اسپورت واقعی که روزی روی دیوار اتاق خواب خود داشتند، می گذرند. پوستر بزرگ شدن، یا سفر به شرق آفریقا برای دیدن “پنج بزرگ”. بسیاری از این اعمال یا اکتساب ها تحت پوشش جستجوی خوشبختی، یقین یا اهمیت هستند.

هدف درونی زندگی به عنوان بهترین و معتبرترین نسخه شماست. این شامل هماهنگ کردن رفاه ذهنی، جسمی، روحی و عاطفی شماست. هنگامی که این چهار زمینه از زندگی شما متعادل باشد، شما پایه ای برای خودآگاهی و ارتباط با خود ایجاد می کنید، که اجزای اساسی تحقق هستند. برای صاحبان مشاغل و کارآفرینان، تمرکز باید بر روی موارد زیر باشد:

  1. رفاه روانی: ذهنیت رشد و انعطاف پذیری را در خود پرورش دهید. درگیر یادگیری مستمر و توسعه شخصی باشید. سعی کنید استرس های مداوم اداره یک کسب و کار و مدیریت زندگی خود را از طریق تمرین های ذهن آگاهی و تمرکز بر حفظ دیدگاه مثبت مدیریت کنید.
  2. سلامت جسمانی: ما هرگز نمی توانیم به اندازه کافی روی سلامت جسمانی خود تمرکز کنیم. این واقعاً مهمترین چیزی است که زیربنای توانایی ما برای رسیدن به هدف و دستیابی به تحقق است. ورزش منظم، یک رژیم غذایی سالم و استراحت کافی همه مهم هستند اما اغلب اولین چیزهایی هستند که در مواقع شلوغ فدا می کنیم. بدن سالم از یک ذهن سالم پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد در تمام زمینه های زندگی بهترین عملکرد را داشته باشید.
  3. رفاه معنوی: با ارزش ها و باورهای اصلی خود ارتباط برقرار کنید. این می تواند شامل مراقبه، تأمل یا تعامل با جامعه ای باشد که ارزش های شما را به اشتراک می گذارد. نیازی به عقب نشینی یوگا یا جستجوهای بینایی ندارد – می تواند به سادگی عضوی از یک باشگاه گلف یا رفتن به کلیسا باشد. رفاه معنوی یک حس هدف و جهت را فراهم می کند، که اغلب با ارتباط با یک جامعه تثبیت می شود.
  4. رفاه عاطفی: هوش هیجانی را با درک و مدیریت احساسات خود تقویت کنید. روابط قوی با دوستان، خانواده و حتی همسالان خود در دنیای تجارت ایجاد کنید و در صورت نیاز از آنها مشاوره و حمایت بگیرید. سلامت عاطفی کلید حفظ تعادل و تصمیم گیری آگاهانه و متفکرانه است.

همانطور که بروکس در می نویسد از قدرت تا قدرت: یافتن موفقیت، شادی و هدف عمیق در نیمه دوم زندگی، این خطر وجود دارد که احساس هدف و معنای شما از بین برود، زیرا موارد موجود در لیست خود را دنبال می کنید تا بگویید این کار را انجام داده اید، نه به خاطر تحقق آنها یا تأثیری که در لیست ایجاد می کنند. جهان

آرتور بروکس، نویسنده پرفروش و استاد دانشگاه هاروارد، این را “تله لیست سطلی” می نامد. همه ما در مورد لیست سطلی می دانیم. بسیاری از شما ممکن است یکی داشته باشید. این لیست تمام چیزهایی است که می خواهید قبل از مرگ ببینید، انجام دهید و به دست آورید.

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

برای بسیاری از افراد در دنیای تجارت، این سوالی است که تا آخر عمر از خود نمی پرسند. در اوایل زندگی حرفه‌ای‌مان، ما تمایل داریم روی نتایج کوتاه‌مدت، سخت‌کوشی و انجام هر کاری که برای سودآور کردن کسب‌وکارمان لازم است تمرکز کنیم. اغلب، این مرحله از زندگی مستلزم مدیریت چالش های روزانه اداره یک کسب و کار و همچنین راه اندازی یا تشکیل خانواده است.

در ساده‌ترین شکل‌هایشان، هدف درونی به زندگی به‌عنوان بهترین نسخه از خود اشاره می‌کند، و هدف بیرونی زندگی برای چیزی بالاتر از خودتان است.

هدف درونی: خود همسویی معتبر

اگر از شما بپرسم میراث شما چیست؟ چه می گویید؟ آیا خانواده‌تان، ثروتتان، بنیادی که راه‌اندازی کرده‌اید، یا اگر یک کارآفرین یا صاحب کسب‌وکار هستید، شرکتی که ایجاد کرده‌اید، تعیین می‌کند که چه کسی هستید و چگونه به یاد خواهید ماند؟

مطالب مرتبط: 10 راه برای اینکه یک کارآفرین معتبر باشید و بهترین خود را بفروشید

هدف بیرونی: ارتباط و مشارکت

مطالب مرتبط: کلید یک زندگی کامل تر را در 3 مرحله ساده باز کنید

طبق تجربه من، تعداد کمی از ما زمانی را صرف نگاه کردن به جایی می‌کنیم که می‌خواهیم در آینده بلندمدت باشیم و میراثمان چه خواهد بود. اما من معتقدم که بررسی این سؤالات در اوایل زندگی به همان اندازه مهم است – نه فقط وقتی بزرگتر می شویم، و بعد از اینکه فرزندانمان بزرگ شدند و خانه را ترک کردند.

دیدگاهتان را بنویسید