معروف ترین شبکه های اجتماعی 2023 آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان | instaa

کافه محیطی سالم و مناسب است که شما در چند جمله یا به صورت تصویر می توانید اتفاقات و روزمرگی های خود را به اختصار در آن با دیگران به اشتراک بگذارید. از مهم ترین امکانات ارائه شده در این نسخه می توان به “تماس تصویری” اشاره کرد. کیفیت تصویر مجله خبری اینستا و صدا، همچنین امنیت بالا و کاربر پسند بودن و راحتی تماس های تصویری مزیت بزرگی در این نسخه محسوب می شود. جالب است بدانید تماس صوتی در سروش پلاس تقریبا رایگان است، زیرا تعرفه محاسبه مصرف مقدار اینترنت در سروش پلاس یک سوم می باشد.

دیگر برنامه‌های کاربردی و جذاب مرتبط با شبکه‌های اجتماعی

شما با هربار twitt زدن، نظرات و ایده‌های خودتان را در معرض دید دیگران قرار می‌دهید و مخاطبین شما نیز می‌توانند پیام شما را retwitt کنند. بحث‌های مختلفی که در این شبکه اجتماعی رخ می‌دهد همیشه جذاب بوده و شما می‌توانید تا ساعت‌ها به بحث و تبادل نظر با دیگران بپردازید. در پینترست عکس‌هایتان را می‌توانید اصطلاحا Pin کنید (عکس‌هایی که در صفحه تان منتشر می کنید) و یا ببینید دیگر کاربران چه تصاویری Pin کرده اند. در کل هدف پینترست این است که افراد با ایده های مختلف همدیگر را از سرتاسر جهان پیدا کنند. اگه از به اشتراک گذاری روزمرگی خودتون و دنبال کردن روزمرگی سایر افراد لذت می برید و این کار برای شما تفریحی خوشایند است ما به شما کافه جمله معروف به کافه را معرفی می کنیم.

Reddit – حدود 330 میلیون MAU

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است. در حالی که این روزها اکثر مردم درگیر اتصال به اینترنت و استفاده از شبکه های اجتماعی مطرح در جهان هستند، مجلس با تصویب چراغ خاموش طرح صیانت می تواند اوضاع اینترنت کشور را حتی وخیم تر کند. ترکیه چهار نفر را به دلیل انتشار پست های ترسناک در شبکه های اجتماعی بعد از زلزله شدید بازداشت کرد. پلیس ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که چهار نفر را به دلیل پست های تحریک آمیز در شبکه های اجتماعی پس از زمین لرزه 7.8 ریشتری در جنوب ترکیه بازداشت کرده است.

  • در عین حال بروز و ظهور چالش­ها و بحران­های جدید در عرصه­های سیاست، فرهنگ، اقتصاد، امنیت و…
  • اسپیرلی یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که عاری از هرگونه سانسور و ممنوعیت سایه است.
  • برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.
  • فروش اطلاعات به شرکت‌های فناوری اطلاعات دیگر (شرکت‌های سازنده تلفن همراه، لپ تاپ و …).
  • اینفلوئنسر یا افراد تاثیرگذار جزو جدیدترین تبلیغات و در عین حال با جوابدهی بالا می باشند.

کاربران در تامبلر می توانند مانند وبلاگ، متن یا رسانه ای را منتشر کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران به راحتی می توانند وبلاگ خود را ایجاد کنند و در محیط زیبا و کاربر پسند تامبلر فعالیت خود را آغاز کنند. از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی و جدیدترین آن‌ها در سال ۲۰۲۱ که سر و صدای زیادی راه انداخته‌اند می‌توان به تیک‌تاک و کلاب هاوس اشاره کرد.

http://amoozesh-agrcs.irلینکداین یک سایت رسانه اجتماعی برای متخصصان است و در بین مخاطبان B۲B بسیار محبوب است. سرویسی با سابقه بسیار زیاد که در سال ۲۰۰۳، به صورت وب‌سایت راه‌اندازی شد و بعد از گذشت ۳ سال و در سال ۲۰۰۶ به آمار ۲۰ میلیون بازدید دست یافت. این برنامه در سال 2003 توسط شرکت مایکروسافت عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت. شبکه اجتماعی اسکایپمحصولی از شرکت مایکروسافت می باشد که با هدف ارسال و دریافت پیام متنی، مکالمات صوتی و تصویری با کیفیت بالا شکل گرفته است. یکی از مزایای این برنامه در اختیار گذاشتن کیفیت عالی هنگام تماس تصویری و صوتی به کاربران است و با وجود شکل گرفتن شبکه های اجتماعی دیگر مانند وایبر، ایمو و… همچنین این شبکه اجتماعی امروزه بیش از 700 ملیون کاربر را دارا می باشد.

نظر در “بازاریابی شبکه های اجتماعی”

دیدگاهتان را بنویسید