مشتریان چیزی بیش از یک محصول می‌خواهند – در اینجا نحوه ادامه دادن آمده است

مشتریان چیزی بیش از یک محصول می‌خواهند – در اینجا نحوه ادامه دادن آمده است

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

این روزها مشتریان فقط به دنبال یک محصول یا خدمات عالی نیستند. آن‌ها تجربه‌ای می‌خواهند که روان، بدون دردسر باشد و احساس کند که فقط برای آنها طراحی شده است. اگر شما آن را ارائه نمی کنید، رقبای شما آماده هستند و منتظرند تا آنها را بدزدند.

گزارش Salesforce “وضعیت مشتری متصل” به وضوح نشان می دهد: 80٪ از مشتریان می گویند تجربه ای که یک شرکت ارائه می دهد به اندازه محصولات یا خدمات آن مهم است. بنابراین، اگر روی آسان کردن فرآیند خرید متمرکز نیستید، قایق را از دست داده اید.

این بدان معنی است که شما نمی توانید یک مشکل را حل کنید و آن را یک روز بنامید. شما باید با مشتریان خود در هر مرحله از فرآیند – و گاهی اوقات حتی پس از فروش – قدم بردارید. چرا؟ زیرا بسیاری از آنها پس از خرید به تحقیق ادامه می دهند و سعی می کنند مطمئن شوند که خراب نشده اند. وظیفه شما این است که بارها و بارها به آنها ثابت کنید که انتخاب درستی کرده اند. دیگر چیزی به نام “تمام” وجود ندارد.

آیا رسیدگی به آن زیاد است؟ مطمئنا اما همه ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آن بار اطلاعاتی یک امر عادی است. هنگام خرید، سر و صدا را غربال می کنیم تا آنچه را که می خواهیم پیدا کنیم. هنگامی که ما در حال فروش هستیم، باید آن سر و صدا را برای مشتریانمان پاک کنیم. اگر آنها احساس سردرگمی یا ناامیدی کنند، از در بیرون هستند. اما اگر بتوانید اعتماد ایجاد کنید و تجربه را ساده کنید، آن‌ها به کار خود ادامه خواهند داد.

بنابراین، چگونه چنین تجربه ای را ایجاد می کنید؟ بیایید آن را تجزیه کنیم:

مرتبط: 4 چیز که برای مشتری تجربه های فراموش نشدنی ایجاد می کند

1. تحقیق را آسان و شخصی کنید

مشتریان این روزها آماده می آیند. آنها قبلاً قبل از اینکه حتی به صحبت کردن با شما فکر کنند، تعداد زیادی تکالیف را انجام داده اند. آنها زنجیره های ایمیل طولانی یا جلسات بی پایان نمی خواهند. آنها پاسخ می خواهند، و آنها را سریع می خواهند.

این بدان معناست که وب سایت شما و سایر مطالب باید واضح، مفید و مرتبط باشند. اگر جزئیات اشتباه را به کار می‌گیرید، وقت آن‌ها را تلف می‌کنید و آنها راه می‌روند.

وقتی داشتم ماشین می خریدم این را از نزدیک دیدم. فروشنده در مورد مشخصات موتور و سرعت ماشین صحبت می کرد. اما من یک نرد هستم، نه یک دنده. من فقط به ابزارهای فناوری اهمیت می دادم. من مدام سعی می کردم صفحه لمسی داخل آن را ببینم، اما فروشنده به فیلمنامه خود چسبید و اصرار کرد که لاستیک ها را به من نشان دهد. راه افتادم در مقابل، من با یک نمایندگی دیگر با سوالاتم تماس گرفتم. آنها در عرض چند ساعت با پاسخ و یک ویدیوی نمایشی سفارشی پاسخ دادند. بوم – من یک ماشین جدید داشتم.

مردم به دنبال تجربیات شخصی هستند. گزارش Salesforce “وضعیت مشتری” نشان داد که دو سوم مشتریان انتظار دارند شرکت ها با نیازهای در حال تغییر خود سازگار شوند. بنابراین، همه چیز را یکباره به سمت آنها نیندازید. بفهمید چه چیزی اهمیت دارد این مشتری و تمرکز روی آن

2. باشید که مشتریان متخصص نمی توانند بدون آن زندگی کنند

وقتی به مشتریان یک تجربه قاتل می دهید، فقط یک مشکل را حل نمی کنید. شما خود را به عنوان راهگشای آنها برای مشکلات آینده قرار می دهید. و اینجاست که جادو اتفاق می افتد.

ادوبی دریافت که 71 درصد از مشتریان به برندهایی که به آنها اعتماد دارند پایبند هستند. هنگامی که شما به طور مداوم ارزش و تجربه ای عالی ارائه می دهید، آنها نه تنها برمی گردند بلکه به بازگشت ادامه می دهند. ممکن است مجبور شوید در کوتاه مدت منافع خود را کنار بگذارید، اما بازپرداخت بلندمدت ارزش آن را دارد.

مرتبط: 3 راه برای تبدیل سرنخ های مشتری به بزرگترین طرفداران خود

3. به بهبود تجربه مشتری ادامه دهید

نیازهای مشتری به سرعت تغییر می کند، و اگر سفر مشتری شما برای همیشه ثابت بماند، عقب خواهید ماند. اما نگران نباشید، این به معنای خراب کردن همه چیز و شروع دوباره نیست. گاهی اوقات، تنها چیزی که نیاز است یک نیشگون گرفتن از اینجا و آنجا است.

به یاد داشته باشید، خریداران معمولاً در دو دسته قرار می‌گیرند: حداقل‌کننده‌های ریسک و حداکثرکننده‌های سود. مشخص کنید که با کدام یک سر و کار دارید و بر اساس آن تنظیم کنید. در فروش B2B، مخاطب اصلی شما اغلب باید راه حل شما را به اتاقی پر از تصمیم گیرندگانی که هرگز ندیده اید بفروشد. این بدان معناست که مواد شما باید به اندازه کافی قوی باشند تا زمانی که در اتاق نیستید فروش را برای شما انجام دهند.

آیا می خواهید بدانید چه زمانی زمان آن است که سفر را تغییر دهید؟ از مشتریان خود بپرسید. بازخورد آنها دقیقاً به شما می گوید که شکاف ها کجا هستند و به شما کمک می کند تغییراتی ایجاد کنید که نتایج بهتری را به همراه داشته باشد.

مطالب مرتبط: مشتریان در حال تغییر هستند – آیا کسب و کار شما آماده است؟

بله، رفتار مشتری دائما در حال تغییر است، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید وفاداری آنها را حفظ کنید. با شخصی کردن فرآیند خرید، بدون درز و بر اساس نیازهای آنها، آنها را به بازگشت ادامه می دهید – و کسب و کار خود را برای موفقیت طولانی مدت آماده خواهید کرد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/customers-want-more-than-just-a-product-heres-how-to/482867

دیدگاهتان را بنویسید