مزایا و ویژگی های صرافی کوینکس چیست؟ -ایران ارز دیجیتال

یادآوری: به یاد داشته باشید که ایمیلی که با آن ثبتنام میکنید، به حساب کوینکس شما متصل است و تمام عملیات تراکنشی و مالی در آینده به این ایمیل وابسته صرافی coinex برای ایرانیان است. این الگوریتم تجارت را منعطف تر نسبت به روش های تراکنش سنتی میکند، و به کاربران یک رابط عملیاتی بسیار کاربردی، ساده و با کاربری آسان ارائه میدهد. CoinEx فقط از روش های واریز و برداشت فقط از ارزهای دیجیتال پشتیبانی میکنند، ادعا میشود که سپرده ها آنی هستند. صرافی کوینکس در دسامبر ۲۰۱۷ در هنگ کنگ شروع به کار کرد و به یکی از مشهورترین نام ها در صرافی های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان تبدیل شده است. در یکی از این روش ها نیاز است تا سرمایه گذاران رمز ارزهای خود را برای معاملات در استخر صرافی سهام گذاری کنند. برای برداشت از صرافی کوینکس ابتدا باید به صرافی ورود کنید و سپس از قسمت asset وارد قسمت withdraw شوید.

کد تاییدی که از طریق ایمیل دریافت کردید را وارد کرده و سپس روی «next» کلیک کنید. کاربران میتوانند از طریق یک رابط کاربر پسند که هم برای دسکتاپ و هم برای دستگاه های تلفن همراه (iOS و Android) در دسترس است، ارزهای دیجیتال را خرید، فروش یا معامله کنند. این کیف همچنین دارای برنامه های اختصاصی برای دستگاه های تلفن همراه میباشد. زنجیره هوشمند CoinEx: زنجیره ی هوشمند Coinex یا (CSC)، بر اساس پروتکل اجماع POS ساخته شده است که غیرمتمرکز و کارآمد در مصرف انرژی است و به شما کمک میکند تا برنامه های غیرمتمرکز خود را به راحتی بسازید. با توجه به نوع گوشی خود، نسخه اندروید یا «ios» برنامه «Google Authenticator» بارگیری و نصب کنید.

نکاتی بسیار مهم برای بررسی صرافی کوینکس را با هم مرور کردیم. این صرافی انگیزه های مختلفی برای معاملات ارزهای دیجیتال با حجم بالا و همچنین برای مبتدیان از طریق یک رابط کاربری جذاب و آسان دارد. ViaWallet یک کیف پول دیجیتال است که توسط صرافی CoinEx ساخته شده و با برخی از بالاترین استانداردهای ایمنی مهندسی سازی شده است. و در نهایت در قسمت Deposit To ، شما میتوانید آدرس کیف پول را مشاهده کنید و به دلخواه آن را کپی یا اسکن کنید.

این کیف پول از بیش از ۳۰ کوین و بیش از یک میلیون توکن مبتنی بر بلاکچین BTC و ETH پشتیبانی میکند. ترید کریپتو: صرافی CoinEx با پشتیبانی از موتور تطبیق پرسرعت اختصاصی، کوین ها و توکن های انتخابی بیشتری را فهرست میکند و تجربه بهتری به کاربر میدهد، همچنین تجارت مارجین را برای خدمت به کاربران بیشتر در سطح جهانی معرفی میکند. صرافی غیرمتمرکز: پلتفرم معاملات غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره هوشمند CoinEx، از الگوریتم بازارسازی خودکار و حالت دفتر سفارش سنتی پشتیبانی میکند. این صرافی برخلاف صرافی های ایرانی که گاهی اوقات به دلیل حجم بالای کاربران در پشتیبانی دچار مشکل میشوند پشتیبانی مناسبی دارد و ۲۴ ساعته پاسخگوی تمام کاربران است. در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که این صرافی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است، از سوی دیگر کاربران ایرانی خود را تحریم نکرده است و در انتها بهتر است به این نکته اشاره کنیم که کوینکس جزو چند صرافی معتبر جهان محسوب می شود در نتیجه اگر شما هم قصد دارید در این صرافی ثبتنام کنید پیشنهاد میکنیم تا پایان محتوای آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس با ما در آکادمی ارزهای دیجیتال دکتر صادقی نیا همراه باشید.

کد «Google Authenticator» را دریافت و وارد کنید.

بمباران رسوایی ها توجه مخاطبین صرافی ها را به خود جلب کرده و دو علت کنترل ریسک ضعیف و عملکرد ضعیف دلایل این حوادث امنیتی را نشان می دهد. علاوه بر این، یک صرافی همچنین باید با اماده کردن ذخایر کافی، آمادگی کافی برای مقابله با حوادث امنیتی غیرمنتظره داشته باشد. برای برخورداری از تخفیف 5.1% از پرداخت کارمزدهای صرافی کوینکس میتوانید کد رفرال ggp2f را در قسمت Referral code وارد نمایید. کد «Google Authenticator» را دریافت و وارد کنید. پس از وارد کردن حساب ایمیل یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبتنام کردید و نوشتن رمز عبورتان روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید. پس از تایید هویت آنها میتوانند امتیازات بیشتری داشته باشند. ۳. اگر از قبل، ورود خود را دو مرحلهای کرده باشید، در این قسمت باید کدی که برای تایید حساب خود از «Google Authenticator» دریافت کردهاید را وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید