لیست شرکتهای نصب دوربین مدار بسته : بانک اطلاعات مشاغل برتر

استفاده از دوربینهای مداربسته تحت شبکه روز به روز درحال افزایش است. و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. همین طور که می دانید نخستین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ و توسط آلمانی ها برای مشاهده و نظارت بر چگونگی شلیک موشک در ایستگاه پرتاب موشک نصب شد و مورد استفاده قرار گرفت. این لنز ها کیفیت فوق العاده ای را نسبت به سایر لنز هایی که در بازار این نیم این صنعت عرضه می شوند بر عهده دارد . البته این دوربین ها در عین کیفیت بالای خود متاسفانه قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی در از بین رفت بازار این محصولات داشته است . در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.

و همگام با تکنولوژی روز دنیا توسعه پیدا کند. آنها به فکر توسعه و صادر کردن محصول خود به کشور ایالات متحده آمریکا افتادند. بعدها به این فکر افتادند که برای اینکه بتوانند چند دوربین مداربسته را در جهات مختلف در یک مکان قرار دهند و همه آنها را با یک نمایشگر ببینند از دوربین های مدار بسته تحت شبکه استفاده کردند. در سال 1401 با رشد گیفیت محصولات برند داهوا این شرکت توانست خود را در میان لیست بهترین دوربین مداربسته رشد جایگاه دهد. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مداربسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کند. این اختراع در سال ۲۰۱۲ باعث دگرگونی شگرفی در صنعت دوربین های مدار بسته آنالوگ شد. PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ، PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . دفتر اصلی برند اکسیس در استکهلم سوئد است.اکثر فروش دوربین مداربسته Axis توسط منطقه تولید محصول تولید می شود .

در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. لنز های تولیدی سونی بخش عمده ای لنز های موجود در بازار نو نیم (بی نام) بازار تجهیزات حفاظتی را در بر می گیرد . اما از معایب دوربین های مداربسته این برند میتوان به : نداشتن قابلیت ضبط صدا و محدودیت پهنای باند اشاره کرد. تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند . هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. برند های لوک یکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد. در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. در دسامبر سال 2014 برند سامسونگ تکوین توسط شرکت هنوها خریداری شد. محصولات این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد.

پاناسونیک ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می بهترین شرکت نصب دزدگیر اماکن کند. همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. و بازار بسیار خوبی در تولید و فروش محصولات صوتی تصویری دارد. و هدف اول این برند تولید سیستم های صوتی برای سخنرانی بود. همچنین مجموعه هایک لوک شما را در تمام مراحل خرید نصب و راه اندازی اینسیستم های نظارتی یاری خواهد کرد و شما می توانید تمامی مراحل اجرا را به این تیم بسپارید. که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد. نخستین دوربینهای مداربسته تحت شبکه توسط شرکت “Axis” در سال ۱۹۹۶ با استفاده از سیستم عامل لینوکس (Linux) تولید شد، این دوربینها بر اساس پرتوکل HTTP و RTSP طراحی شده بودند و از IP و شبکه برای ارسال تصاویر و دیدئو استفاده میکردند. حدودن هفت سال بعد از نخستین دوربین مدار بسته در آمریکا دوربینهای مدار بسته تجاری به بازار آمدند و جالب است که بدانید که استفاده از این دوربينهای مدار بسته نیازی به مجوز از دولت نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید