قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

قیمت لوله فلکسیبل برق تولید کننده جدید خرطومی فلزی خرید روز تیک صنعت برق تهران

در قدیم از کانال های گالوانیزه برای کانال کشی تهویه هوا استفاده میکردند که علاوه بر هزینه زیاد مشکل هدر رفت انرژی از قسمت درزها وجود داشت و علاوه بر این ها زمان زیادی صرف اجرای قیمت لوله فلکسی آن میشد. انواع فشار های ناشی از انفجار را تحمل می کند, تحمل افزایش بسیار زیاد دما را دارد, این نوع لوله ها در برابر اشعه های ماوراء بنفش مقاومت دارد. در محیط هایی مانند پتروشیمی ها و یا کارخانه های تولیدی صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. این لوله ها که لایه ای از مواد عایق را درون خود دارند سبک هستند و کمک بسیار بالایی در صرفه جویی انرژی دارند. قطر های مختلفی از این لوله ها وجود دارد و با توجه به سفارش مشتری نیز می تواند قابل تغییر باشد.

  • در یک پروژه سیم کشی برق ساختمان ممکن است از چندین سایز مختلف لوله فلکسی برق استفاده کنید که این مورد بستگی به حجم سیم های کار گذاشته شده در یک مسیر واحد دارد.
  • پس از عملیات تداخل دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر در داخلِ ساختارِ درونیِ لوله فلکسیبل صداگیر ،این نقطه ی اتصال باید بوسیله ی بست هوابندی محکم و تثبیت گردد.
  • این نوع لوله‌‌های فلکسیبل‌ نوارهای فلزی به شکل مدور با سطح مقطع مربعی هستند که در انتهای کار با روکش PVC پوشانده می‌شوند.
  • محصول خواسته شده بر حسب نیاز و سفارش مشتری بوده و گروه صنعتی نظری در سریع‌‌ترین زمان ممکن، محصول با کیفیت استاندارد را برای کارفرما تولید خواهد نمود.
  • طبق اطلاعات ارائه شده در بخش‌‌های بالا، لوله‌‌های فلکسی دارای انواع گوناگونی بوده و هر کدام از آن‌‌ها توانایی رفع نیاز خاصی را بر عهده دارند.

اما لوله فلکسیبل هوا که مناسب انقال جریان هوا میباشد بسیار سبک و قابل انعطاف است و از جنس های مختلف با کاربرد های متفاوت تولید میشود. لوله خرطومی فلکسیبل نسوز از جنس فلز و روکش نسوز بوده جهت سیم کشی کنار کوره ها دارای دمای بالا. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی مستحکم از جنس فلز فشرده ساخته شده و در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود.

تفاوت لوله فلکسی برق با لوله های پی وی سی

ساختارِ بدنه لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی از جنسِ پی وی سیِ نرمِ تقویت شده با فنر مارپیچ از جنس پی وی سیِ سخت می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانیدر قطرهای ۴ تا ۲۵ سانت و در شاخه های ۶ متری عرضه می گردد. گستره ی دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی بین ۲۰- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد(بطور دایم) و بین ۲۰- تا ۸۰+ درجه سانتیگراد(بطور موقت)، می باشد. دو بخش داخلی و خارجی لوله خرطومی پشم شیشه عایق دار را آلومینیوم تشکیل داده و قسمت میانی با پشم شیشه پر شده است. به‌کارگیری از این فلکسیبل در سیستم تهویه هوای گرم کارگاه و شرکت‌ها مرسوم بوده و از توان حرارتی مابین منفی 30 الی مثبت 250 درجه سانتی‌گراد برخوردار است. تنوع سایز، انعطاف‌پذیری، وزن کم و نصب آسان از دیگر دلایل مصرف لوله فلکسی با عایق پشم شیشه است.

قیمت لوله فلکسی هوا

لوله خرطومی شیاردار یا همان لوله خرطومی چاکدار بیشتر در خودروسازی و در کنار و روی موتور ماشین ها استفاده می شود و مقاومت دمایی آن 150+تا30-درجه سانتیگراد می باشد و در برابر مواد شیمیایی از قبیل بنزین،روغن،اسید سولفوریک 2درصد و روغن هیدرولیک مقاومت دارد.لوله خرطومی شیاردار خودرویی دارای یک چاک سرتاسری برروی آن می باشد. فروش لوله خرطومی فلکسیبل در گروه صنعتی پارس صنایع که عرضه کننده خرطومی فلکسیبل (فروشنده خرطومی فلکسیبل) می باشد. همچنین وجود گلند از ورود خاک، حشرات، رطوبت و نفوذ آب به داخل فلکسی جلوگیری خواهد نمود. استفاده از گلد در ساختمان‌‌های صنعتی رواج بسیاری داشته و موجب افزایش کارایی و کیفیت در طراحی سیستم برقی واحد صنعتی خواهد شد. گلندها در سایزهای مختلف وجود داشته و باید برحسب اندازه لوله فلکسی مصرف شود.

پلی استر موجود در لایه داخلی از افت فشار هوا جلوگیری کرده و از رشد انواع باکتری در مسیر طولانی کانال تهویه ممانعت به عمل خواهد آورد. لوله فلکسی آلومینیومی برای دمای مابین منفی 30 الی مثبت 150 درجه سانتی‌گراد مناسب بوده و در صورت حریق احتمالی، گاز سمی تولید نخواهد کرد. 3 لایه آلومینیوم و 2 لایه مجزا از پلی استر به انتخاب این فلکسیبل برای سیستم تهویه هوا، انواع هود و فن هواکش منجرب شده است. این نوع از لوله‌های فلکسی طبق استاندارد جهانی EN و با مواد اولیه گالوانیزه و شیلد آلومینیومی ساخته شده است. اصلی‌ترین قابلیت این نوع از فلکسیبل حفاظت از سیم و کابل‌ها در قسمت‌های صنعتی با حرارت و فشار مکانیکی بالا بوده و از ایجاد اختلال نویز یا امواج مزاحم جلوگیری خواهد کرد. به طور معمول از لوله فلکسی فلزی در شرکت‌ تولیدی، سیستم‌های هوایی، ریلی و دریایی به‌همراه صنایع نظامی استفاده خواهد شد.

سبب ایجاد استحکام کافی شده، اما با توجه به نبود پی وی سی، توان مقاومتی مناسبی در برابر آتش‌‌سوزی نداشته و عایق حرارتی محسوب نخواهد شد. از فلکسیبل نسوز می‌‌توان در کوره‌‌، سیستم هوارسانی و تهویه هوا، تخلیه بخارهای گاز با درجه حرارت بالا استفاده کرد. لایه درونی از یک لایه فویل آلومینیوم که با فنر ساختارِ گرد به خود گرفته و لایه میانی از یک لایه پشم شیشه به ضخامتِ حدوداً یک اینچ و لایه بیرونی نیز از یک لایه فویلِ آلومینیومِ لمینیت شده بعنوانِ محافظِ عایق پشم شیشه تشکیل یافته است. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید. تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. این نوع خرطومی از جنس فلز می باشد و بر روی آن روکش پی وی سی قرار گرفته است که استحکام آن را به مراتب بالا برده است.

از لوله فلکسیبل بیشتر به منظور انتقال کابل های CAT6 , CAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. ۱-وزن سبکِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق پلی استر، با توجه به لایه های مجزای تشکیل دهنده ی این محصول جزوِ نکاتِ مثبتِ این محصول می باشد. ۶- به لحاظِ هوابندی، لوله فلکسیبل صداگیر باعایق الاستومری به خاطرِ ساختارِ یکپارچه ی خود، بسیار قابلِ اعتمادتر و مطمئن تر از لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پشم شیشه می باشد. ۲- ساخت ،اجرا و نصبِ لوله فلکسیبل صداگیر با عایق الاستومری نسبت به ساخت،اجرا و نصب لوله خرطومی با عایق پشم شیشه بسیار آسانتر،کم دردسرتر و بدون عوارض می باشد. شرکت پتروکاسپین در ویترین خود طیف گسترده ای از انواع لوله برق از قبیل لوله فولادی، لوله pvc نسوز، انواع لوله فلکسیبل یا همان لوله های خرطومی را دارد. هر کدام از اینها از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند که شما می توانید با قیمت مقرون به صرفه به خرید آنها از این شرکت بپردازید.

کاربرد این لوله خرطومی فلزی در سیم کشی داخل سوله ها جاهایی که امکان زیر پا بودن خرطومی می باشد استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت های روز لوله فلکسیبل برای پروژه های ساختمانی بزرگ و کوچک با ما تماس حاصل نمایید. جامع ترین و کاملترین نمونه کانال فلکسیبل عایقدار ،در میان انواع کانال فلکسیبل هوا، کانال فلکسیبل عایقدار الاستومری می باشد. ۸- یکی دیگر از مزایای استفاده از لوله خرطومی با عایق الاستومری، مقاومتِ عایق الاستومری در برابر فشار هوا می باشد. یکی از مهمترین وسایلی که در این زمینه می‌تواند نقش پر رنگی ایفا کند لوله شلاقی فلزی است. این وسیله با مقاومت بالای خود از انواع رشته‌های موجود در تاسیسات الکتریکی به خوبی محافظت می‌کند و خیال شما را از بابت صدمه وارد نشدن به تاسیسات الکتریکی (سیم‌ها و کابل‌ها) کاملا راحت می‌کند.

لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی با در عینِ استحکام لازم و دارای وزن سبک می باشد که این خصوصیت(وزن سبُک) باعث گردیده عملیاتِ نصب و اجرای لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی به راحتی و بسیار آسان در مسیرِ خود نصب و تعبیه گردد. از لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی بیشتر برای تهویه فضاهایی با کاریریِ مسکونی،اداری،تجاری،صنعتی ،ورزشی و… بطورِ عُرفی استفاده می گردد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی از دلایلِ مهم و ویژه ی استفاده ی روزافزونِ از آن به حساب می آید. مهمترین ویژگی این لوله فلکسیبل صداگیر مقاومتِ آن در برابر تعرق و رطوبت است و از نفوذ هرگونه نم از محیط به داخل لوله فلکسیبل صداگیر ممانعت می نماید.این لوله فلکسیبل صداگیر در محدوده دماییِ ۱۴۰+ درجه تا ۳۰- درجه سانتیگراد مقاوم است.

لوله های خرطومی شکل یا فنری برای انتقال هوا در سیستم تهویه به کار می‌روند. این شرکت تولیدی،کانال های فلکسیبل خرطومی داکت اسپیلت (لوله خرطومی انعطاف پذیر هوا یا لوله فلکسیبل قابل انعطاف) خود را برندهای تجاری خود در بازار عرضه می نماید. برند خود این شرکت دارای قیمت و کیفیت بسیار مناسب و به عنوان برند اصلی این شرکت بوده و برند STIHVAC.COM نیز دارای قیمت های بسیار مناسب همراه با کیفیت مورد تایید از سوی این شرکت می باشد که به مشتریان محترم در زمان خرید پیشنهاد می گردند و با توجه به شرایط و حساسیت های پروژه نوع مطلوب کانال ها ارسال خواهد گردید. شرکت صنعتی نظری تولید کننده انواع لوله خرطومی مناسب واحدهای ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است. سال‌‌ها سابقه تولید تجهیزات ساختمانی سیستم هوارسانی و محافظتی کابل‌‌های برق مثل لوله فلکسی نشان از استمرار در کیفیت قطعات تولیدی این مجموعه دارد. کاهش میزان هزینه‌‌های خرید به دلیل حذف واسطه‌‌ها و سودجویی افراد غیرمسئول نیز از دیگر مزایای همکاری مستقیم با شرکت تهویه نظری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید