فلفل قرمز افزایش ترافیک پا ، فروش و Gen Z Love را افزایش می دهد
شش ماه پیش ، کاربر LinkedIn لورن نیکلاس متوجه شد که با رستوران ناهار خوری گاه به گاه ، چیلی در جریان است.
او نوشت: “چیلی لحظه ای در حال گذراندن است.” او همچنین گفت: “ژنرال Z با سه گانه سه گانه وسواس دارد.” (به عنوان مثال ، یک فیلم از یک چوب موزارلا “پنیر” از بشقاب بیش از 16 میلیون بازدید دارد.)
به نظر می رسد که نیکلاس قطعاً درست بود. در تماس با درآمد روز چهارشنبه ، شرکت مادر چیلی برینکر فاش کرد که فروش در رستوران ها حداقل برای یک سال در سه ماه گذشته 31 درصد افزایش یافته است-و رشد فروش دو رقمی برای سه چهارم مستقیم ثابت بوده است.
@edwards.kaylee پنیر کشش ؟؟ #Chilis #trippledipper #yummy #foodtok #relatable #fyppppp #getmefamous @grill & bar ♬ big back – تقلید اصلی – Thecincomedy –
کوین هوچمن ، رئیس جمهور و مدیرعامل برینکر در مورد تماس با تحلیلگران گفت: “سرمایه گذاری هایی که ما طی سه سال گذشته انجام داده ایم ، کار می کنند.” “بازاریابی در حال انجام کار بسیار خوبی برای ورود میهمانان و قرار دادن دوباره چیلی در فرهنگ است. ساده سازی سرمایه گذاری در بهبود کار و تسهیلات در تلاش است تا میهمانان را برگرداند.”
این شرکت اعلام کرد که افزایش ترافیک پا – حدود 20 ٪ در سه ماهه گذشته – باعث رشد آن شد. این ، و برخی از اجاق های جدید فانتزی.
مرتبط: زنجیره بوفه محبوب Golden Corral ده ها میلیون دیدگاه در رسانه های اجتماعی به نمایش گذاشته است. در اینجا چگونه ویروسی می شود.
هوچمن گفت: “ما سرآشپزها و رستوران های توربو را آزمایش کرده ایم و به آرامی آنها را برای سه سال گذشته با بازخورد بسیار مثبت از طرف اپراتورها گسترش داده ایم.” “آنها غذا را خیلی سریعتر و به طور مساوی تر می پزند. آنها گرمای کمتری را به وجود می آورند و آشپزخانه را برای اعضای تیم ما راحت تر می کنند.
در این تماس ، یکی از تحلیلگران گفت که چرخش این شرکت “بهترین یکی از همه زمان ها” در هر CNN است.
News News News News گزارش می دهد که چیلی نیز منوی خود را با 13 مورد کاهش داده و ده ها SKU های مربوط به Pantry را از بین برد. همچنین کیفیت سینه های مرغ خود را بهبود بخشید و شروع به ساخت گواکامول تازه و داخلی کرد.
هوچمن به CNBC گفت که برینکر قصد دارد برخی از مکان های قدیمی را مجدداً طراحی کند ، در حدود “200 مورد از 1200 املاک رستوران ما که … به برخی از عشق ها” نیاز دارد “زیرا این شرکت سعی می کند به” مکان سوم برای جمع شدن “تبدیل شود.
هوچمن به The Outlet گفت: “ما همیشه با آن مارگاریتا 6 دلار در آنجا خواهیم بود.”
https://www.entrepreneur.com/business-news/chilis-sees-increased-foot-traffic-sales-and-gen-z-love/486379