فروشگاه خرده فروشی لوکس با مشتریان خود رابطه 100 ساله ایجاد می کند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
در عصری که بیشتر خرید با کلیک یک دکمه اتفاق می افتد ، و خرده فروشی به طور فزاینده ای غیر شخصی می شود ، جواهرات Polacheck از هم جدا می شوند. فروشگاه لوکس Calabasas بیش از یک فروشگاه است – این یک مقصد آخر هفته است. مشتریان ثروتمند ضمن لذت بردن از غذا و طراوت و گپ زدن با یک کارکنان متخصص ، مارک هایی مانند Rolex ، Patek Philippe و Cartier را مرور می کنند.
برنت پولاچک ، مالک می گوید: “من تمام مشتری هایم را به دوستان تبدیل کرده ام.” “این برای من مهم است که بدانم چه کسی با من پول خرج می کند زیرا ما می خواهیم 10 ، 20 ، 30 سال با هم خرج کنیم.”
این تجارت از 101 سال پیش آغاز شد که بن تیپ یک فروشگاه الماس کوچک در سیاتل افتتاح کرد. پس از جابجایی در لس آنجلس در سال 1949 ، این یکی از خرده فروشان برتر لوکس آمریکا شد. Polacheck نسل چهارم است که مشاغل خانوادگی خود را اداره می کند.
با یک مورد عروس که الماس و ساعتهای ده قیله را نشان می دهد که می تواند 2 میلیون دلار به بالا هزینه کند ، Polacheck برای همه نیست. اما این ارزش بیشترین اهمیت را می فهمد: ایجاد روابط چند نسلی و ارائه یک تجربه به یاد ماندنی. رویکرد وی دروس ارزشمندی را برای کارآفرینان در هر صنعت ارائه می دهد.
در یک ظاهر اخیر در یک روز با پادکست جان بییر ، Polacheck بینش هایی را در مورد ایجاد یک تجارت خرده فروشی لوکس ماندگار در عصر آمازون به اشتراک گذاشت.
تجربه ای را که ارزش بازگشت به آن را ایجاد کنید ایجاد کنید
در حالی که بسیاری از زنجیره های خرده فروشی لوکس احساس یکسان و غیر شخصی می کنند ، Polacheck's به یک مرکز جامعه تبدیل شده است. شنبه ها فروشگاه را به یک مقصد اجتماعی تبدیل می کند ، با نوشیدنی و سوشی.
“اگر می خواهید پول خود را در جایی خرج کنید ، آیا در یک محیط عالی قرار نمی گیرد؟” Polacheck می پرسد.
نکته مهم این است که خدمات شخصی و به یاد ماندنی باشد – از اطمینان از کارکنان متخصص در زمینه خود تا ایجاد فضایی که مشتریان و خانواده هایشان واقعاً از آن استقبال می کنند ، نه فقط تحمل.
روابط پایدار ایجاد کنید ، نه معاملات
برای Polacheck ، تجارت به معنای ناهار با مشتری ها ، میزبان شام های ساعت مچی و حتی ترتیب سفرهایی به ژنو برای حراج با مشتریان اختصاصی خود است. هنگامی که مشتری در مورد هدیه تماس می گیرد ، تیم وی عکس ها را ارسال می کند و بسته بندی هدیه را انجام می دهد و برای آنها سفر به فروشگاه را ذخیره می کند. این رویکرد شخصی فراتر از خریدهای منفرد است-او به طور فعال مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار می دهد ، و با تمرکز بر روی کسانی که در شعاع 15-20 مایل قرار دارند که می توانند به جای خریداران یک بار از خارج از کشور ، بخشی از جامعه فروشگاه شوند. درس؟ در خرده فروشی لوکس ، ایجاد ارتباطات عمیق با مشتریان مناسب بیشتر از حداکثر رساندن فروش فردی است.
نسبت به تغییر بازارها هوشیار باشید
موفقیت در خرده فروشی های لوکس نیاز به ماندن هوشیار و به دست آوردن فرصت ها قبل از اینکه رقبا بتوانند عمل کنند. هنگامی که پولاچک فهمید که یک فروشنده دیگر در نظر دارد در منطقه Topanga افتتاح شود ، او به سرعت حرکت کرد تا خود مکان را تأمین کند. اکنون او در حال ساخت یک بوتیک 3500 متر مربعی رولکس در آنجا است که یکی از حدود 20 نفر در ایالات متحده است. در همین زمان ، او در حال بازسازی فروشگاه پرچمدار خود و برنامه ریزی یک مکان جدید Patek Philippe است.
مشتریان خود را عاقلانه انتخاب کنید
با هزاران سفارش و موجودی محدود ، Polacheck با دقت ولیرا که هر ساعت را دریافت می کند.
او می گوید: “فروش یک واحد فقط برای فروش یک واحد امروزه معنی ندارد.”
تیم وی به جای خریداران خارج از منطقه که ممکن است برای سود سریع ساعت ها را به خود جلب کنند ، روی مشتریان در شعاع 15-20 مایل که به مشتری های بلند مدت تبدیل می شود ، تمرکز می کند. این رویکرد به معنای دور کردن فروش آسان ، به ویژه از فروشندگان است. اما پیدا کردن مشتری مناسب ، نه مشتری مناسب ، ارزش وزن آن را در طلا دارد.
امروز ، Polacheck با مکان های جدید ، از جمله یک بوتیک مستقل Rolex به زودی در Topanga در حال گسترش است. همانطور که پولاچک فرزندان خود را آماده می کند تا سرانجام این کار را به دست آورد – از جمله دخترش که در یک فروشگاه جواهرات دیگری در ورمونت تجربه می کند – او می بیند که فرزندان مشتریان خود به نسل بعدی مشتری تبدیل می شوند.
“بسیاری از مشتریان من بچه های خود را وارد می کنند. این بدان معناست که ما کاری درست انجام می دهیم.”
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/luxury-retail-store-builds-100-year-relationships-with-its/486791