عذرخواهی شرکت لباس زیر برای تبلیغ “خزنده” سوتین رایان رینولدز
این مطمئناً یکی از راههای فروش لباسهای صمیمی است.
برند لباس زیر زنانه هارپر وایلد بابت پست حمایت شده بسیار ناراحت کننده در اینستاگرام که سطح راحتی سوتین هایش را با لمس شدن توسط بازیگر رایان رینولدز مقایسه می کند عذرخواهی می کند.
مطالب مرتبط: 8 کمپین بازاریابی بحث برانگیز که نتیجه داد
یکی از کاربران تصویری از این تبلیغ را در توییتر به اشتراک گذاشت، جایی که بیش از 1.3 میلیون بار مشاهده شده است.
???? pic.twitter.com/uILFuFNowW
— براندی جنسن (@BrandyLJensen) 27 ژانویه 2023
این سوتین مانند این است که رایان رینولدز به آرامی سینه های شما را بالا می گرفت و در گوش شما زمزمه می کرد که دارید کار خوبی انجام می دهید … صادقانه بگویم، بدون عکس یا اشاره دیگری به ددپول ستاره در هر نقطه از تبلیغات یا در وب سایت شرکت.
کاربران توییتر یک روز میدانی با این کپی داشتند، بسیاری از آنها به بازیگران دیگر اشاره کردند و دیگران کلمه انتخاب را “وحشتناک” نامیدند و خاطرنشان کردند که چقدر آنها را ناراحت می کند.
آنها آن را انجام داده اند. من الان رسما از لباس زیر می ترسم
– آدریانا پورتر فلت (@__apf__) 28 ژانویه 2023
این در واقع من را ترساند
— مدی آیزنبرگ (@maddyeisenberg) 27 ژانویه 2023
شما نمی توانید مرا متقاعد کنید که یک زن این را نوشته است
— کتی دایر (@kegelsandlox) 27 ژانویه 2023
این باعث شد من از نظر فیزیکی از تلفنم عقب نشینی کنم.
— کیتی (@KatieAlbitz) 27 ژانویه 2023
وای برعکس نقطه فروش
— مگنا تولوان (@Magna_Tolvan) 27 ژانویه 2023
هارپر وایلد که نمیتوانست گرما را نادیده بگیرد، در یک سری توییتها توضیح داد که این تبلیغ توسط تیمش نوشته نشده است، بلکه در عوض یک نقل قول مستقیم از یک بررسی مشتری است که شرکت معتقد است به اندازه کافی “شاد” است که به تنهایی اجرا شود. توییتی اشاره کرد که انتساب به مشتری توسط رابط تبلیغاتی اینستاگرام قطع شده است.
2. تیم ما 99٪ زن هستند و ما مطلقاً از گرفتن سینههای وحشتناک و غیر توافقی از هر نوع، حتی به معنای فرضی تصویری بررسی سوتین، نمیپذیریم. ما بسیار متاسفیم که این موضوع باعث ترس کسی شد! مطلقاً قصد ما این نبود و ما تبلیغ را پس گرفتیم.
– هارپر وایلد (@harperwilde) 28 ژانویه 2023
این شرکت نوشت: “تیم ما 99٪ زن هستند و ما مطلقاً از گرفتن سینههای وحشتناک و غیر توافقی از هر نوع، حتی به معنای فرضی تصویری بررسی سوتین، نمیپذیریم.” “ما بسیار متاسفیم که این موضوع باعث شد هر کسی بیاید! مطلقاً قصد ما این نبود و ما تبلیغ را پس گرفتیم.”
هارپر وایلد سپس به شوخی گفت که شاید منتقد (با امضای “Kelly D”) قصد داشت به جای رایان رینولدز از بازیگر رایان گاسلینگ یاد کند.
این شرکت با وقاحت نوشت: «بخش قابل توجهی از جمعیت مشتریان ما، طرفدار هزار ساله رایان رینولدز است – اگر این اتفاق به طور غیرمنتظره شما را به سال 2017 انتقال داد، عذرخواهی می کنیم.
هارپر وایلد یک خرده فروش آنلاین است که در سال 2016 تاسیس شد و در زمینه سوتین و سایر محصولات لباس زیر تخصص دارد.
جای تعجب نیست که رایان رینولدز هنوز در مورد این جنجال تبلیغاتی اظهار نظری نکرده است.
مطالب مرتبط: چگونه آژانس بازاریابی رایان رینولدز به موفقیت های ویروسی ادامه می دهد
https://www.entrepreneur.com/business-news/lingerie-company-apologizes-for-creepy-ryan-reynolds-bra/444292