صاحبان مشاغل کوچک نگران ممنوعیت TikTok هستند
از آنجایی که TikTok تلاش می کند تا ضرب الاجل سریعی را متوقف کند که آن را مجبور به جدایی از شرکت مادر مستقر در پکن ByteDance می کند یا در ایالات متحده با ممنوعیت مواجه می شود، صاحبان مشاغل کوچک شروع به آماده شدن برای بدترین شرایط می کنند. دادگاه عالی روز جمعه به استدلال ها گوش داد و انتظار می رود تا پایان هفته آینده در مورد این پرونده تصمیم گیری کند.
در این میان، سازندگان در حال ساخت لیستهای ایمیل، پیوستن به سایر پلتفرمهای اجتماعی و راهاندازی خبرنامه هستند.
لیز اسموک، یکی از بنیانگذاران آژانس برندینگ و بازاریابی، Maiden Media، و مربی و رئیس سازمان داوطلبانه مربی کسب و کار SCORE، گفت که این ممنوعیت چیزی بیش از برنامه است.
مرتبط: به گفته یکی از مدیران عامل، “موج های ارسال شده از طریق دنیای بازاریابی”: آنچه که کسب و کارها اکنون می توانند برای آماده شدن برای ممنوعیت احتمالی TikTok انجام دهند
اسموک گفت: «این مربوط به کسبوکارها و سازندگانی است که به آن متکی هستند کارآفرین. من دیده ام که پلتفرم هایی مانند TikTok چقدر برای کارآفرینان حیاتی هستند.
سازندگانی که روز جمعه مقابل دادگاه عالی واشنگتن تظاهرات کردند، همین را گفتند. آندریا سلست اولد، خالق محتوای TikTok، به نیویورک تایمز گفت که این پلتفرم به او کمک کرد پس از 10 سال خانه نشینی، کسب و کار خود را راه اندازی کند.
او به این نشریه گفت: «TikTok جایی است که من جامعه خود را ایجاد کردم. “من دوستی برقرار کرده ام. من شرکای تجاری دارم. ما به این ترتیب با هم ارتباط برقرار می کنیم.”
اسموک میگوید که الگوریتم TikTok آن را به یکی از تنها پلتفرمهایی تبدیل میکند که صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان نوظهور میتوانند بدون صرف هزینههای گزاف برای انتشار محتوای خود، به صورت ویروسی دربیایند و ممنوعیت آن «هزاران کسبوکار را از مسیر خود خارج میکند».
در ماه دسامبر، TikTok در یک پرونده قضایی هشدار داد که در صورت اجرای این ممنوعیت، سازندگان و کسبوکارهای کوچک در ایالات متحده ممکن است 1.3 میلیارد دلار درآمد و درآمد را در یک ماه از دست بدهند.
مرتبط: ممنوعیت قریب الوقوع TikTok سازندگان را زیر سوال می برد که واقعاً چقدر از تجارت خود را کنترل می کنند
با این حال، نظرسنجی Statista که از آوریل تا می 2023 در میان کاربران آمریکایی TikTok انجام شد، نشان داد که 73٪ از پاسخ دهندگان فکر می کردند که TikTok اعتیادآور است و 27٪ گفتند که به دلیل این برنامه اثرات منفی بر سلامت روان داشته اند.
اسموک اظهار داشت: “ممنوعیت می تواند زنگ خطری برای عادات آنلاین سالم تر باشد.”
دیوید واکس، بنیانگذار و مدیرعامل سرویس یادداشتهای دستنویس Handwritten، گفت کارآفرین هفته گذشته برندها باید جامعه ای را که در TikTok رشد داده اند با میزبانی رویدادهای مجازی مانند وبینارها، جلسات پرسش و پاسخ زنده و راه اندازی محصولات مجازی که تعامل در زمان واقعی را تشویق می کنند، تقویت کنند.
واکس گفت: «ممنوعیت بالقوه TikTok موج هایی را در دنیای بازاریابی ایجاد کرده است و از برندها خواسته است تا در استراتژی های خود تجدید نظر کنند. اگرچه ممکن است یک شکست به نظر برسد، اما این تغییر فرصت ارزشمندی را برای برندها ایجاد می کند تا تعامل مستقیم با مخاطبان خود را افزایش دهند.
مرتبط: آیا کوین اولری در حال خرید TikTok است؟ همکاری ستاره “کوسه تانک” با فرانک مک کورت برای “People’s Bid”
کارشناسان دیگر پیشنهاد میکنند با برنامههای بازاریابی تأثیرگذار، مانند والمارت و آمازون، با برندهای بزرگ ارتباط برقرار کنید تا محتوا و گزینههای خود را متنوع کنید.
https://www.entrepreneur.com/business-news/small-business-owners-worry-about-tiktok-ban/485425