شیرجه به آخرین ترندهای حلقه اینستاگرام

شیرجه به آخرین ترندهای حلقه اینستاگرام

اینستاگرام Reels بدون شک بسیار پیشرفت کرده است. مسلماً، هنوز آن چیزی نیست که مردم با شنیدن “ویدیوهای کوتاه” به آن فکر می کنند. این هنوز هم به TikTok می رسد، یکی که این قالب را محبوب کرد. با این حال، می توانید آن را یک رقیب شایسته نامید.

طبق گزارش متا در اوایل سال جاری، کاربران در حال حاضر 20 درصد از زمان خود را در اینستاگرام صرف تماشای Reels می کنند. این تعجب آور نیست زیرا این شرکت تمرکز خود را از عکس ها به فیلم ها تغییر داده است. این عملاً قرقره ها را به صورت کاربران هل می دهد.

فیلم های آموزشی ترند جدید در حلقه های اینستاگرام هستند

اینستاگرام ۱ میلیارد دلار روی سازندگان سرمایه گذاری کرده است تا مردم را تشویق کند که Reels را امتحان کنند. این پلتفرم برای Reel هایی که عملکرد خوبی دارند، ماهیانه 35000 دلار به مردم پرداخت می کند.

رقابت در Reels سخت است، اما نه به سختی که در TikTok است. و ادغام آن با اینستاگرام به این معنی است که مردم می توانند از این پلت فرم برای دو چیز استفاده کنند. TikTok فقط برای تماشای ویدیوهای کوتاه است. در همین حال، اینستاگرام چیزهای بیشتری را خارج از Reels ارائه می دهد. بنابراین، تعداد بیشتری از افراد تصمیم گرفتند که Reels را راه بیندازند.

حال، اگر می‌خواهید در Reels شکست بخورید، باید بدانید که چه نوع محتوایی کار می‌کند و چه چیزی نه.

نگاه کردن به روندها تضمین می کند که قرقره های شما توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد. اگر آن اطلاعات را ندارید، ممکن است وقت خود را برای ویدیویی تلف کنید که نتیجه خوبی نخواهد داشت. گاهی اوقات ممکن است کار کند، اما برای اینکه نتایج به این شکل باشد، کمی شانس می خواهد. ساخت ویدیوهای کوتاه به اندازه ساخت ویدیوهای بلند مدت زمان نمی برد. اما شما همچنان تلاش می کنید. بنابراین، ما به شدت توصیه می کنیم که به روندها نگاه کنید.

بنابراین، محبوب ترین موضوعات در حلقه های اینستاگرام چیست؟

چرا باید با جدیدترین ترندها در اینستاگرام به روز باشید؟

حلقه های اینستاگرام، ویژگی جدیدی که در آگوست 2020 در چشم انداز رسانه های اجتماعی ظاهر شد، به سرعت در میان کاربران شتاب گرفته است و موقعیت خود را به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ابراز وجود و تعامل مستحکم می کند. به‌عنوان یک فیلسوف معاصر، دلایلی را بررسی می‌کنم که چرا باید از آخرین روندهای ریل‌های اینستاگرام مطلع شد و اینکه چگونه می‌تواند به عنوان عاملی برای تغییر شکل برند شخصی یا حساب کاربری خود عمل کند.

برای شروع، اجازه دهید به طور خلاصه به بررسی ماهیت حلقه های اینستاگرام بپردازیم. در اصل، این رسانه ای است که به کاربران خود اجازه می دهد ویدیوهای 15 ثانیه ای را با یک موسیقی متن ملودیک ساخته و به اشتراک بگذارند که می تواند با افکت های فراوانی تزئین شود. این ویدیوها را می توان در پروفایل شخص یا در بخش Reels اینستاگرام به نمایش گذاشت.

یکی از دلایل اصلی که چرا باید با آخرین ترندهای ریل اینستاگرام همراه بود این است که به عنوان مجرای برای گسترش دسترسی و افزایش مخاطبان خود عمل می کند. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه یک غول غیرقابل انکار در قلمرو رسانه های اجتماعی است. قرقره‌ها به عنوان یک ویژگی مکمل عمل می‌کنند و یک راه اضافی برای کاربران برای ایجاد و انتشار محتوا فراهم می‌کنند و در نتیجه حضور فرد را در پلتفرم تقویت می‌کنند.

یکی دیگر از دلایل قانع کننده برای مطلع ماندن از آخرین روندهای حلقه های اینستاگرام این است که به افراد اجازه می دهد خلاقیت و فردیت خود را به نمایش بگذارند. با توانایی تزیین ویدیوها با جلوه ها و موسیقی های مختلف، می توان محتوای منحصر به فردی ایجاد کرد که در دریایی از یکسانی خودنمایی می کند. انبوهی از افکت‌ها و گزینه‌های موسیقی موجود در این پلتفرم، گستره‌ای از امکانات را ارائه می‌دهد، شبیه به بوم نقاشی یک نقاش.

به‌علاوه، به‌روز ماندن با آخرین روندهای حلقه‌های اینستاگرام نیز می‌تواند به افزایش دیده شدن برند شما کمک کند. همانطور که کسب و کارها و تأثیرگذاران بیشتری شروع به استفاده از قدرت Reels می کنند، این ابزار به وسیله ای رایج برای تبلیغ محصولات، خدمات و رویدادها تبدیل شده است. با آگاهی از آخرین روندها، می توان اطمینان حاصل کرد که محتوای آنها به مخاطبان بیشتری می رسد و نام تجاری آنها مرتبط باقی می ماند، دقیقاً مانند فانوس دریایی که تاریکی تاریکی را روشن می کند.

در نهایت، ضروری است که در جریان آخرین روندها در ریل های اینستاگرام باشید، زیرا به عنوان یک کاتالیزور برای تعامل با فالوورها عمل می کند. با ایجاد محتوای گیرا که احساسات را برمی انگیزد و تعامل را دعوت می کند، می توان تعامل را در نمایه آنها افزایش داد و ارتباط عمیق تری با دنبال کنندگان در حال رشد خود ایجاد کرد، دقیقاً مانند یک نوازنده که با مخاطبان تماس می گیرد.

فیلم های آموزشی

حتی در یوتیوب، بزرگترین پلتفرم پخش ویدیو در جهان، ویدیوهای نحوه انجام بسیار محبوب هستند. بنابراین، جای تعجب نیست که این ویدیوها در Reels نیز محبوب ترین هستند.

مردم برای یادگیری چیزهای جدید به اینترنت مراجعه می کنند. راحت تر از رفتن به کتابخانه یا خرید کتاب از کتابفروشی است. و طبق تحقیقات، افراد با دیدن اطلاعات بهتر آن را حفظ می کنند. که ویدیوها را به مطلوب ترین قالب برای آموزش تبدیل می کند. آموزش های ویدئویی کوتاه نیز با ارائه اطلاعات در لقمه های به راحتی قابل هضم آن را بهتر می کند.

اگر از اینستاگرام برای کسب‌وکار کوچک خود استفاده می‌کنید، به شدت توصیه می‌کنیم ویدیوهایی از این قبیل بسازید. می‌توانید ویدیوهای «نحوه استفاده از *درج محصول در اینجا*» را بسازید. همچنین می توانید آموزش های عیب یابی را انجام دهید. مصرف کنندگان شما از آن قدردانی خواهند کرد.

اگر یک وبلاگ نویس مد هستید، می توانید ویدیوهایی بسازید که در آن به بینندگان خود نشان دهید چگونه به یک سبک خاص دست پیدا کنند. یک مربی تناسب اندام می تواند به پیروان خود نحوه انجام تمرینات گرم کردن مناسب را نشان دهد.

اصل ماجرا این است که مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، یک ویدیوی نحوه انجام آن برای شما وجود دارد. اگر قبلاً وبلاگ‌هایی برای نحوه کار دارید، عالی است. می توانید با ارائه آنها به عنوان قرقره، آنها را تغییر کاربری دهید.

فیلم های آموزشی ترند جدید در حلقه های اینستاگرام هستند

نکته: فراموش نکنید که متنی را به حلقه‌های نحوه کار خود اضافه کنید. برخی افراد با صدای خاموش در اینستاگرام اسکرول می کنند. با قرار دادن متن، از رد شدن ویدیوهای شما توسط آنها جلوگیری می کنید زیرا نمی توانند آنها را درک کنند.

چالش ها

مردم چالش های ویدیویی را دوست دارند. ببینید چند چالش رقص در TikTok وجود دارد. چالش سطل یخ نیز در صدر اخبار قرار گرفت. بنابراین، می‌توانید چالش‌ها را در Reels جستجو کنید و شرکت کنید. این یک راه فوق العاده برای هدایت ترافیک، افزایش فالوورها و افزایش تعامل است.

اما به یاد داشته باشید که فقط در چالش هایی شرکت کنید که مربوط به کاری است که انجام می دهید. در غیر این صورت مخاطب خود را گیج خواهید کرد. بدتر از آن، آنها ممکن است شما را لغو فالو کنند، زیرا شما محتوایی را به آنها نشان می دهید که به دنبال آن نیستند.

Story-Times

استوری ها (استوری های واقعی، نه استوری های اینستاگرام) برای بازگرداندن کاربران عالی هستند. بسته به جایگاه خود، می توانید یکی را ایجاد کنید یا از تجربیات واقعی استفاده کنید. سپس، آنها را به بخش ها تقسیم کنید و متناوب پست کنید. اگر داستانی که انتخاب کردید جالب باشد، کاربران کنجکاو مدام برمی گردند تا بدانند بعدا چه اتفاقی می افتد یا داستان چگونه به پایان می رسد.

طرح های کمدی

رئیس بازاریابی کسب و کار اینستاگرام، گریس کائو، با Axios صحبت کرد و فاش کرد که دیگر انواع محتوای محبوب در Reels چیست. کمدی یکی از انواعی است که او به آن اشاره کرد.

باز هم، که به سختی تعجب آور است. مردم ویدیوها را تماشا می کنند تا احساس خوبی داشته باشند. ویدیوهای کمدی باعث خنده آنها می شود. دو و دو را کنار هم قرار دهید و این کاملاً منطقی است. در حال حاضر تقاضای زیادی برای این نوع ویدیو وجود دارد. مردم به دلیل بیماری همه گیر و همه چیزهای دیگری که در حال وقوع است استرس دارند. چیزی که بتواند روزهای آنها را روشن کند عالی خواهد بود.

اگر حس شوخ طبعی خوبی دارید می توانید این نوع قرقره ها را درست کنید.

واقعیت افزوده

حتی در عصر کامپیوتر، مردم هنوز به شدت از پیشرفت های تکنولوژی شگفت زده می شوند. بنابراین، قرقره هایی با فیلترهای واقعیت افزوده و جلوه های ویژه نیز محبوب هستند. آن‌ها به سازندگان محتوا اجازه می‌دهند تا با تعداد زیادی از کارهایی که می‌توانند انجام دهند، سرگرم شوند. و بینندگان آنها دوست دارند ببینند با این جلوه های ویژه چه می کنند.

لحظات فرهنگی

کاربران رسانه های اجتماعی نیز در مورد تقاضای تغییرات اجتماعی بسیار پر سر و صدا هستند. بنابراین، قرقره هایی که لحظات بزرگ فرهنگی را جشن می گیرند عملکرد خوبی دارند. کائو ماه پراید آکسیوس را به عنوان مثال عنوان کرد. فیلم‌های مربوط به حقوق دگرباشان جنسی در ماه ژوئن بسیار محبوب بودند. و حتی زمانی که ماه غرور نیست، این ویدیوها همچنان خوب عمل می کنند.

بنابراین هنگامی که چنین چیزی اتفاق می افتد، و مربوط به کاری است که شما انجام می دهید، سعی کنید یک قرقره در مورد آن بسازید. می تواند به شما کمک کند توجه کاربران را در اینستاگرام جلب کنید. به نوبه خود، این می تواند بازدیدها، تعاملات و فالوورهای شما را افزایش دهد.

فیلم های آموزشی ترند جدید در حلقه های اینستاگرام هستند

حیوانات خانگی

چه کسی می تواند در برابر یک توله سگ طلایی رتریور شایان ستایش و باهوش یا یک گربه درشت مقاومت کند؟ خیلی بامزه هستند که فقط با دیدنشان لبخند میزنی. در حالی که حیوانات خانگی به اندازه TikTok در حلقه های اینستاگرام محبوب نیستند، کاربران همچنان دوست دارند آنها را ببینند.

بردن

اگر می خواهید مخاطبان خود را در Reels افزایش دهید، باید ویدیوهای چگونه انجام دهید. این محبوب ترین نوع محتوا در پلتفرم است. اگر با تخصص شما مناسب نیست، سایر موارد موجود در این لیست را امتحان کنید. آنها قبلاً اثبات شده و آزمایش شده اند.

تاریخ: 10 ژانویه 2023 / دسته بندی ها: جالب هست، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

Unleashing Creativity: A Dive into the Latest Instagram Reel Trends

دیدگاهتان را بنویسید