شهروندی و پاسپورت سنت لوسیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری ️ خرید پاسپورت-بیات گروپ

نرخ ایمن سازی بیماری در کمپ های پناهندگی سنت لوسیا برای سرخک 97 درصد است. به طور کلی از گزارشاتی که ارائه شده است این مشخص می شود که ‌شرایط تنها شرایط اولیه زندگی در سنت لوسیا فراهم است. اما ما نه تنها پناهندگی را راهی مناسب برای مهاجرت نمی دانیم، بلکه آن را راه نمی دانیم. زیرا مهاجرت از طریق پناهندگی برای شخص و خانواده اش بسیار پر خطر بوده و جدای از امکان رد شدن درخواست پناهندگی متقاضی، احتمال دارد که در این راه جان خود را نیز از دست بدهد.

اما برخی دیگر از کشور‌ها اعطای پاسپورت از طریق تولد را بر اساس قاعده خون اعطاء می کنند. توضیح بیشتر آنکه صرف تولد کودک در خاک این کشور‌ها سبب اعطای تابعیت و پاسپورت به او نمی شود و برای اعطای تابعیت باید یکی از والدین یا هر‌دوی آنها تبعه یا مقیم دائم آن کشور باشند. با این توضیح حال بهتر می توان گفت که اخذ پاسپورت سنت لوسیا از طریق تولد بر اساس قاعده خاک است. توضیحات تکمیلی در این باره در ادامه مقاله خدمت شما عزیزان ارائه شده است. سنت لوسیا در شرق دریای کارائیب، شمال غربی باربادوس و جنوب مارتینیک قرار دارد.

در حال حاضر برنامه دیگری نیز برای ایرانیان به همین صورت برقرار بوده و متقاضیان می توانند از برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا به صورت مشابه نیز بهره مند شوند. برعکس در سنت لوسیا صادق است – شما فقط پس از تأیید و دریافت گواهینامه تابعیت خود پول واقعی را خرج می کنید. شهروندی سریع لازم نیست سالها بنشینید و منتظر بمانید تا تابعیت شما تأیید شود. ارزان ترین پاسپورت دوم پاسپورت سنت لوسیا با چند حوزه قضایی دیگر در کارائیب ، ارزان ترین پاسپورت برای یک فرد مجرد است. یکی از بهترین و محبوب ترین راههای سرمایه گذاری در سنت لوسیا سرمایه گذاری در اوراق قرضه است.در این نوع سرمایه گذاری فرد مجرد می تواند با مبلغ 500 هزار دلار و فرد متاهل با مبلغ 550 هزار دلار می تواند سرمایه گذاری نماید. در این روش پس از 5 سال می توانید اصل سرمایه خود را دریافت کنید.

سنت لوسیا یکی از کشورهای معتبر در جهان است که پاسپورتش نیز از جایگاه و اعتبار خوبی در دنیا برخوردار است. سنت لوسیا در دنیا در جایگاه 28 در بین کشورهای جهان قرار دارد که با داشتن پاسپورت سنت لوسیا می توان به 121 کشور دنیا بدون ویزا سفر کرد. همچنین می توانید با پاسپورت سنت لوسیا در اروپا سالی 180 روز (در هر 180 روز 90 روز) اقامت داشته باشید. کشور سنت لوسیا بعنوان یکی از کشور‌های مجموعه جزایر کارائیب، مقصدی مناسب برای بسیاری از پناهندگان است. سنت لوسیا در سال 2014 پناهگاه 922 پناهنده از کشور‌های مختلفی از سرتاسر جهان بوده است.

شهروندی و پاسپورت سنت لوسیا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری ️ خرید پاسپورت-بیات گروپ

مالیات متوسط مالیات بر درآمد برای درآمد حاصل از خارج از کشور ، بدون ارث و مالیات بر ثروت نیز وجود ندارد. هر وابسته اضافی دلار اضافی هزینه دارد (از دلار کاهش می یابد). و در مورد وابستگان اضافی ، مدت نگهداری به هفت سال کامل افزایش می یابد. این اوراق بهادار باید ثبت نام شود و به نام متقاضی برای مدت پنج سال نگهداری و باقی بماند.

سیر فرایند کاری

اگر تنها سرمایه گذار هستید ، باید حداقل 3،500،000 دلار هزینه کنید ، اما اگر سرمایه گذاری را با شرکای خود انجام می دهید ، هر یک باید حداقل 1،000،000 دلار و در مجموع 6،000،000 دلار کمک کنند. این امر تعجب آور نیست زیرا دولت سنت لوسیا در تلاش است نه تنها سرمایه های خارجی را جذب کند بلکه برای مردم آن شغل ایجاد کند. در اینجا لیستی کامل از پیشرفت های املاک و مستغلات مورد تأیید است که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید. با توجه به جدید بودن برنامه ، در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری از املاک و مستغلات در آنجا وجود دارد.

خرید پاسپورت سنت لوسیا از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

• اصل گواهی ولادت کامل یا کپی برابر اصل آن که به تأیید MOFA رسیده باشد (یعنی گواهی ولادتی که شامل نام والدین، صورت اسامی خانواده،‌ شجره‌نامه و غیره باشد). از نظر بازگرداندن منافع حاصل به زادگاه و ورود سرمایه محدودیتی وجود ندارد. یکی دیگر از موارد اینست که منبع سرمایه باید مشخص باشد و کاملا قانونی بدست آمده باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال و مشاوره تنها از طریق این فرم اقدام کنید. اگر یکی از آن دو زیر 18 سال سن داشته باشد، رضایت نامه متهورانه ای که توسط یک دفتر اسناد رسمی تایید شده است،‌ مورد نیاز است.

  • سفر بدون ویزا به کشورهای اروپایی و انگلستان و هزینه‌ پایین اخذ تابعیت، از کمترین مزایای اخذ پاسپورت سنت لوسیا به شمار می‌روند.
  • برای شروع رسیدگی به درخواست‌تان، لازم پیش‌پرداخت کارمزدهای حرفه‌ای انجام شود.
  • ما در این مقاله سعی کرده ایم تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم.
  • انجام ‎سرمایه‌گذاری و پرداخت کارمزدهای دولت بعد از تأیید تابعیت خواهد بود.
  • و در این میان سنت لوسیا بهترین برنامه اخذ پاسپورت دوم را دارد و دلیل ان این است که پاسپورت قدرتمند دومینیکا در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد و در ضمن ارزان‌ترین راه قانونی دریافت پاسپورت دوم و شهروندی دوم بدون شرط حضور فیزیکی و اقامت است.

بعد از بررسی پرونده و دریافت تایید درخواست،‌ متقاضی اصلی می بایست سرمایه گذاری مورد نظر را ظرف ۶۰ روز انجام دهد. زیبایی این جزیره، مناظر دیدنی اش، پارک های ملی،‌ باغ های گیاه شناسی، سواحل شگفت انگیز کارائیب و … همچنین این کشور در بخش های بین المللی و صنایع گردشگری و کسب و کار؛ سرمایه گذاری های خارجی را نیز جذب می نماید. ما شرایط شما را با توجه به برنامه ها ی مهاجرتی سرمایه گذاری بررسی می کنیم و نتیجه را ظرف ۴۸ ساعت برای شما ارسال خواهیم کرد.

به خاطر داشته باشید که در این مسیر، همواره افراد سودجویی وجود دارند که ممکن است از عدم آگاهی شما سوء استفاده نمایند و ضمن اخذ مبلغ زیاد، شما را به راهی ناصحیح راهنمایی کنند. پیشنهاد ما به شما این است که جهت مهاجرت و اخذ پاسپورت سنت لوسیا یا دیگر کشورها، حتما با مشاورین متخصص موسسه ملک پور تماس برقرار کرده و از تمامی نکات و موارد اخذ پاسپورت کشور مورد نظرتان، به خوبی آگاهی پیدا کنید. لذا هر‌چند که داشتن پاسپورت سنت لوسیا از آزادی سفر و اعتبار خاصی برخوردار است اما مهاجرت به این کشور دارای نکاتی است که در صورت عدم آگاهی از آنها ممکن است درگیر مسائلی خاص شده یا به درد سر بیفتید یا سرمایه تان را از دست دهید. سنت لوسیا به عنوان یکی از بهترین جزایر کارائیب، مکانی فوق العاده برای زندگی و سرمایه گذاری است. همان طور که در این نوشتار بیان شد سنت لوسیا که به دلیل زیبایی، کیفیت زندگی، مشوق های مالیاتی و بازار پررونق املاک و مستغلات مشهور است، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

خلاصه بهترین مسیر مهاجرت و موفقیت

جزیره ای آتشفشانی که عمدتاً پوشیده از جنگل های بارانی است، به خاطر قله های دوقلویش – پیتونز – و سواحل جادویی اش معروف شهروندی سنت لوسیا است. سنت لوسیا یکی از اعضای مشترک المنافع و CARICOM است و دارای ارتباطات هوایی عالی به اروپا و آمریکای شمالی است. در واقع باید بیان نمود که سنت لوسیا، جواهری واقعی در دریای کارائیب، جزیره‌ای است که به خاطر زیبایی‌هایش مشهور است. این کشور که کوه های مسحورکننده پیتون را در خود جای داده است، دارای سواحل شنی طولانی تمیز، جنگل های بارانی سرسبز، آبشارهای با طراوت و صخره های مرجانی رنگارنگ است. سنت لوسیا با پروازهای مستقیم به ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و آلمان به خوبی به سایر نقاط جهان متصل است و هزینه زندگی ارزان ‌تر از بسیاری از کشورهای حوزه کارائیب و همچنین بازار بسیار پویا دراملاک و مستغلات دارد. در حال حاضر کشورهای بسیاری در دنیا برنامه‌های اخذ پاسپورت و شهروندی خود را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار داده‌اند، اما برنامه‌هایی معمولاً پرطرفدار و محبوب بوده‌اند که با کمترین هزینه و در مدت زمانی کم به نتیجه برسند.

دیدگاهتان را بنویسید