شرکت ملی صنایع مس ایران سامانه صبا صنایع بالادستی ایران-دیزما

معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی صنایع مس ایران از موافقت شورای عالی بورس برای ایجاد شرکت «تامین سرمایه کیمیا» خبر داد. توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت. تندیس سیمین ۳ ستاره و لوح تقدیر در نهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی به دلیل اقدامات موثر در حوزه آموزش و توسعه به «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی مس اهدا شد. در پی انتشار اخبار کذب در فضای مجازی با «عنوان کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت ملی مس به تیم تراکتور سازی تبریز» روابط عمومی شرکت ملی مس در اطلاعیه‌ای ضمن نادرست خواندن مفاد خبر مذکور، برای روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد. شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای تحقق شعار امسال و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه دانش بنیان، اقدام به برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع «بهره برداری از قابلیت‌های مراکز نوآوری و شرکت‌های دانش‌بنیان کرد. شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف حمایت از سهامداران خرد ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمایت از سهام مس در بورس اختصاص داد.

یکی از رخدادهایی که در سال جهش تولید و به یمن دستاوردهای شرکت مس در سال جاری محقق شد قرار گرفتن شرکت مس در رده دومین شرکت بزرگ بورسی کشور به لحاظ ارزش مارکت است. شرکت مس به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فلز مس در کشور، در راستای توسعه سبد محصولات تولیدی، راهبردهای مختلفی را پی گرفته است که شامل بهره‌برداری از پروژه‌های توسعه‌ای فاز 2 معدن میدوک، فاز 3 معدن سرچشمه و فاز 3 معدن سونگون و … ششمین همایش و نمایشگاه صنعت دیرگداز ایران روز سه‌شنبه ۱۸ آبان با حمایت شرکت مس و با حضور پیشکسوتان و فعالان عرصه صنعت و معدن در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد. كاتد مس عمدتاً در كارخانه ریخته‫گری مجتمع مس سرچشمه مورد استفاده قرار می‫گیرد، اما گاهی ممكن است بر اساس وضعیت بازار، مستقیماً نیز به فروش برسد. شرکت مس با سرمایه‌گذاری مناسب اقدام به نوسازی و توسعه ظرفیت تولید اسید سولفوریک کرده و ظرفیت تولید این محصول را به بیش از ۱.۵ میلیون تن افزایش داده است. تیم فوتبال کارگران مجتمع مس سرچشمه در مسابقات کارگری شرکت‌های جهان در امارات با غلبه بر حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مس افزایش ۱۰۰درصدی سرمایه «فملی» به عنوان بزرگ‌ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس از محل سود انباشته به تصویب رسید. در نشستی با حضور امیر خرمی شاد، عضو هیات عامل ایمیدرو و معاون برنامه‌ریزی و توانمندسازی، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران شرکت مس، علی رستمی به‌عنوان سرپرست جدید شرکت مس معرفی شد. همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمان، وزیر صمت صبح روز جمعه ۲۱ مرداد ماه پس از حضور در مجتمع مس شهر بابک از بخش های مختلف تولیدی و طرح های توسعه مجتمع مس شهر بابک بازدید کرد.

شرکت ملی صنایع مس ایران نخستین محموله اقلام ضروری را برای یاری رسانی به مردم سیل زدهِ منطقه جنوب استان کرمان ارسال کرد. در پی بارش‌های هفته‌های اخیر مناطق جنوبی استان کرمان بخصوص بارش‌های روزهای گذشته شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، دومین محموله اهدایی نیازهای مردم آسیب‌دیده را به مناطق آسیب دیده ارسال کرد. مدیر برنامه ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران در چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز از صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری های وابسته با نگاه به تولید و بازار، آخرین وضعیت بازار جهانی فلزات اساسی را تشریح کرد.

در شهرستان عنبرآباد و معدن مس کرور با اکتشافاتی که انجام شده بیش از ۵۰۰ میلیون تن ذخیره جدید کشف مس رشت شده است. مشاوران با بیش از 15 سال تجربه و با پایبندی به اصول مشاوره مدیریت و مدل‌های مدیریت دانش به اولین و بزرگ‌ترین مجری طرح‌ها و سامانه‌های مدیریت دانش در ایران تبدیل شده است. مس به عنوان فلزی مهم شناخته می شود كه در طول تاریخ، بسيار مورد استفاده قرار گرفته است.

شرکت ملی صنایع مس ایران سامانه صبا صنایع بالادستی ایران-دیزما

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری صبا تامین (سهامی عام) به مبلغ ۱۰هزار میلیارد ریال بدون ضامن و با تکیه بر رتبه اعتباری از طریق شرکت فرابورس ایران، اوایل هفته آتی عرضه عمومی می‌شود. از نظر من مهمترین موضوع در شرکت مس مسئله نیروی انسانی است که از همه جهات از اولویت بالایی برخوردار است. از این رو با برنامه‌ریزی و در زمان‌بندی‌های مشخص بیشترین وقت را برای ساماندهی به مسائل این حوزه صرف خواهم کرد. کسب هفت مدال رنگارنگ ارمغان تیم دومیدانی شرکت مس در مسابقات شرکت‌های کارگری جهان/ فوتسال شرکت مس بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. استاندار کرمان با ارسال لوح تقدیر از تلاش‌های جهادی دکتر علی رستمی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده تقدیر و تشکر کرد.

صدور مجوز افزایش سرمایه سرمایه گذاری مس سرچشمه

کاراته‌کاهای باشگاه صنعت مس کرمان با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان و به گردن آویختن ۴ مدال طلا و یک نقره، برای کشورمان و صنعت بزرگ مس ایران افتخار آفریدند. علی رستمی در دیدار با نمایندگان «اتحادیه پیشکسوتان کارگری مس سرچشمه» با تأکید بر لزوم کار جهادی و تقویت روحیه کارگران؛ بهبود شرایط زندگی آنان را در صدر برنامه‌های شرکت مس دانست. معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، عملکرد شرکت مس در زمینه تولید دانش‌بنیان را مثبت ارزیابی کرد و راه‌اندازی مرکز دانش‌بنیان در رفسنجان را اقدامی ارزشمند خواند. کارگروه اطلاع رسانی شرکتهای پیشران پیشرفت ایران با حضور مدیران روابط عمومی هفت هلدینگ بزرگ اقتصادی کشور تشکیل جلسه داد. محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس از حمایت کامل شرکت مس از مدیریت باشگاه مس کرمان خبر داد. یک مقام مسئول، از افزایش ۱۳۰ هزار تنی ظرفیت تولید کنسانتره مس با بهره‌برداری از معدن درآلو خبر داد.

  • در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران، سود نهایی 25 تومان به ازای هر سهم تعیین شد.
  • با حضور آیت‌الله رئیسی در مراسم روز ملی صادرات از شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان صادر کننده نمونه ملی سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.
  • پس از ورود اسلام به ایران مخصوصاً در دوره‌ی سلجوقیان و صفویان، بهره برداری از معادن مس بسیار پر رونق و شکوفا بوده است.
  • مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از رشد 10 درصدی کل استخراج در 5 ماهه نخست سال نسبت به برنامه خبر داد.
پس از تایید اطلاعات ثبت نامتان، یک تیک آبی دریافت نموده و پس از آن می توانید به عنوان کاربر عادی در سامانه صبا فعالیت نمایید. در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه نظر درباره شرکت ارائه اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند ارتباط با شرکت است. از سال۹۳ تاکنون ۳۲۲۵۶متر حفاری مغزه گیری اکتشافی به انضمام نظارت کارگاهی، لاگینگ مغزه‌های حفاری، آرشیو مغزه‌ها، آماده‌سازی و آنالیز نمونه و اعتبارسنجی داده‌های اکتشافی انجام شده است. استفاده از تکنیک‌های جدید و دستگاه‌های به‌روز در بخش اکتشاف ضروری است و لازم است از روش‌های جدید استخراج از معادن به ویژه معادن عمقی استفاده کنیم.

اردشیر سعدمحمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیر مجتمع مس سونگون که به صورت ویدیو کنفرانس در دفتر تهران برگزار شد، از زحمات صادقانه بیات ماکو مدیر قبلی مجتمع مس سونگون تقدیر کرد. آیت‌الله سیدابراهیم رییسی صبح امروز با همراهی اعضای هیات‌دولت با حضور در مجتمع مس سونگون از معدن، بخش‌های تولیدی و طرح‌های توسعه بازدید به‌عمل آورد. کار جهادی سخت‌کوشان صنعت مس در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با کشف یک میلیارد تن ذخیره معدنی جدید در مس سونگون به بار نشست به طوری که ذخیره این معدن که در سال گذشته حدود ۴ میلیارد تن بود اکنون به بیش از ۵ میلیارد تن رسیده است. عملکرد استخراج شرکت ملی مس تا ۲۶ شهریورماه ۱۱ درصد از برنامه بیشتر بوده است و نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ نیز عملکرد بهتری داشته است.

مدیرعامل شرکت مس در معیت رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مقامات استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان از مجتمع مس سونگون و طرح‌های توسعه آن بازدید کردند. مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده شرکت ملی صنایع مس ایران روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ساعت ۱۴ در سالن همایش‌های وزارت کشور به صورت حضوری برگزار می‌شود. کان مس سرچشمه در ۱۶۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان و ۵۰ کیلومتری جنوب رفسنجان و در ناحیه مرکزی رشته کوه زاگرس قراردارد . کان مس سرچشمه بزرگترین تولیدکننده مس ایران است و یکی از بزرگترین گردایه‌های صنعتی معدنی جهان می‌باشد. ذخیره زمین‌شناسی معدن بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تن سنگ سولفوری با عیار متوسط ۰٫۷ درصد برآورد شده است.

رکوردهای بی‌نظیر تولید و فروش شرکت مس در نیمه اول امسال

دیدگاهتان را بنویسید