سانیستا اینستاگرام پیشرفته | instaa

هزینه تبلیغات در مجله خبری اینستا، بر اساس نوع محتوا و پیج‌ها متفاوت است. شما می‌توانید لیست تعرفه‌های بسیاری از پیج‌ها و اینفلوئنسرها را در جریان ببینید. ما در جریان با بیش از ۱۰۰۰ پیج اینستاگرامی در دسته‌بندی‌های مختلف همکاری داریم. شما می‌توانید باتوجه به نوع کسب‌وکار و بودجه خود پیج‌های مناسب را انتخاب کنید.

  • بدین معنا که در این بخش می توانید به تنظیمات حساب کاربری، پروفایل، بیو و…
  • هر چقدر که کاربران با استوری های شما ارتباط برقرار کنند، احتمال این که پست‌های شما در صفحه‌ی هوم (تایملاین) آن‌ها ظاهر شود بیشتر می‌شود.
  • این کپشن عکس یک متن call-to-action را برای بازدید پروفایل کاربران فراهم می کند به طوری که می توانید روی لینک مرتبط با پست کلیک کنید.
  • اینستاگرام از راه اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است.
  • واژه اینستاگرام ترکیبی از دو واژه Instant Camera و Telegram به معنی پیام رسانی فوری از راه عکس و دوربین است.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. برای دانلود Instagram و استفاده از امکانات آن باید حتماً ۱۳ سال به بالا باشید. اگر مدل گوشی شما در لیست بالا موجود نبود ؛ از طریق کامنت این موضوع را اطلاع دهید تا اضافه شود. یه علامت فلش مانند زیر تمام پستها هست که وقتی روش میزنید میتونید همون پستو تو استوریتون بزارید . تعیین هدف، نوع محتوا، بودجه، بازه زمانی و سناریو، همگی از مراحل اجرای کمپین هستند. تبلیغات شما توسط پیج‌ها یا اینفلوئنسرها منتشر می‌شود و شما تنها به اندازه‌ای که تبلیغتان در این رسانه‌ها بازدید خواهد داشت، هزینه پرداخت می‌کنید.

گزینه اواتار اینستاگرام وجود نداره چکار کنم؟

با توجه به افزایش روزافزون کاربران اینستاگرام در همه سنین و با سلایق، ویژگی‌ها و رفتارهای متفاوت، تبلیغات اینستاگرامی می‌تواند برای همه کسب و کارها مناسب باشد. اما برای دریافت بهترین نتیجه از تبلیغات در اینستاگرام، ابتدا لازم است که به شناخت خوبی از ویژگی‌ها و نیازهای مخاطبان خود برسید و بدانید که چه نوع محتوایی، می‌تواند توجه آنان را جذب نماید. سپس براساس این اطلاعات، محتوای تولید شده را در پیج‌های اینستاگرامی مناسب و در زمان درست منتشر کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

سپس گزینه های ذیل برای شما نمایش داده خواهند شد که با انتخاب گزینه اول می توانید عکس جدید را بارگزاری کنید. همچنین اگر تصمیم به حذف عکس پروفایل خود نیز دارید، با گزینه آخر می توانید این کار را انجام دهید. از این رو آیکون و نماد خانه که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، مروبط به نمایش پست ها و استوری های جدید می باشد. برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام، شما می توانید از یک حساب کاربری ایمیل و یا از یک شماره تلفن استفاده کنید. از این رو اگر تصمیم به وارد کردن شماره تلفن دارید، باید گزینه Phone را انتخاب کنید و بلعکس اگر تصمیم به وارد کردن آدرس ایمیل خود دارید، بایستی گزینه Email را انتخاب و سپس آنرا وارد کنید.

متن زیبا برای کپشن و استوری

اگر می‌خواهید از این کار جلوگیری کنید و حجم اینترنت مصرفی‌تان را کاهش دهید، کافی است وارد بخش Settings حساب کاربری‌تان شوید، از آنجا Account را انتخاب کنید و به Cellular Data Use بروید. در اینجا گزینه Data Saver را فعال کنید تا ویدیوها خودبه‌خود بارگیری نشوند. لایو یا ویدیوی زنده، یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی است که پس از نصب اینستاگرام جدید توجهتان را به خودش جلب می‌کند. اگر می‌خواهید با دنبال‌کنندگان صفحه‌تان صحبت کنید یا از محیط زیبای جایی که هستید فیلم زنده پخش کنید، می‌توانید روی امکان لایو حساب کنید. برای ارسال یک عکس جدید به صورت خصوصی، یک عکس آپلود کنید و شروع به ویرایش آن کنید، همانطور که در هنگام ویرایش یک پست جدید انجام می دهید.

خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!

دیدگاهتان را بنویسید