ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تماس بخش آموزش خبری توربو رایان | instaa

در صفحه بعدی اطلاعات خود شامل ایمیل و یا شماره موبایل ، نام ، رمز عبور و … روند ساخت اکانت اینستاگرام در سایت ، تقریبا همانند مراحل اپلیکیشن است و تنها در برخی جزئیات تفاوت دارد. از آن جایی که تمامی کاربران این روز ها از گوشی های اندروید و یا ios استفاده میکنند، پیشنهاد ما دانلود اینستاگرام و اسفاده از اپلیکیشن آن است تا کاربری بهتری را تجربه نمایید. شرکت اینستاگرام برای افزایش سطح امنیت کاربران خود ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل را منع نموده است یعنی از طریق ایمیل متصل به مرورگر نمیتوانید روی حساب کاربری خود لاگین کنید. در این زمینه باید یوزر و رمز خودرا روی برنامه ذخیره سازی یا وارد نمائید تا بطور کامل تائید شود که شما مدیر اصلی اکانت مربوط هستید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله ایجاد اکانت اینستا با موبایل باما همراه باشید که به اطلاعات خوبی در این زمینه اشاره شده است که نباید آنهارا ساده از دست داد.

  • ٢- در فیلد اول ایمیل و یا شماره موبایل را وارد می کنیم.
  • شما می توانید برای تغییرات پروفایل خود، در قسمت پایین صفحه روی عکس خود کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی خود شوید.
  • فهرست مطالب برای دسترسی آسان فروشنده حرفه ای در اینستاگرام فروشندگی سخت ترین کار دنیاست.
  • پس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاهتان، آن را اجرا کنید.

دقت کنید که این مرحله یکی از مراحل بسیار مهم ثبت نام در اینستاگرام است و حتما تاریخ تولد درست و دقیق خود را وارد کنید و از وارد کردن اطلاعات فیک خودداری کنید. برای ساختن اکانت جدید، اولین چیزی که اینستاگرام از شما می‌خوهد این است که یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. اگر اسمی که در مراحل اول انتخاب کرده‌اید را دوست ندارید یا پشیمان شده‌اید، این‌جا می‌توانید آن را عوض کنید. فقط کافی‌ست که روی گزینه تغییر نام کاربری کلیک کنید. امکان تغییر نام کاربری پس از ساخت اکانت توسط کاربر وجود دارد.

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت و اپلیکیشن

در این مرحله برای ساختن اکانت جدید روی گزینه add account کلیک کنید. اطلاعات خودتان درباره استفاده و کار با اپلیکیشن اینستاگرام را بالا ببرید. همواره سعی کنید از یک لوکیشن مشخص وارد برنامه اینستاگرام مجله خبری اینستا خود شوید و تا جای ممکن در هنگام استفاده از اینستاگرام از ابزارهای تغییر موقعیت جغرافیایی استفاده نکنید. به هیچ عنوان اطلاعات ورود به حساب اینستاگرام خود را در اختیار سایر افراد قرار ندهید.

آیا نوع اکانت اینستاگرام را قبل از ساخت آن باید مشخص کنیم؟

یکی از چالش‌های پر تکرار مردم در هنگام استفاده از بزنامه اینستاگرام، ساخت اکانت اینستاگرام می‌باشد. امروزه اینستاگرام به قدری پرطرفدار است و کاربران به آن علاقمند هستند که به عنوان بهترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شده است و همچنین یکی از بهترین رسانه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود. هر روز کسب و کارها و مشتریان بیشتری به این رسانه اجتماعی اضافه می‌شوند پس اگر زودتر وارد این رسانه نشوید و هدف خود را دنبال نکنید ممکن است رقبای شما بیایند و کار را برای شما مشکل کنند. در این مرحله از شما خواسته می‌شود که یک گذرواژه برای حساب کاربری خودتان ایجاد کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

ساخت اکانت اینستاگرام شاید یکی از مهم ترین سوالاتی باشد که کاربران مبتدی ممکن است با آن روبرو شده باشند و به دلیل عدم آشنایی با این شبکه مجازی نتوانند به سادگی مراحل اولیه را پشت سر بگذارند. اگر شما بنابر دلایلی قادر به عضویت در اینستاگرام با موبایل نیستید، می توانید در این مطلب با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر آشنا شوید. در صورتی که علاقه‌مند به خاطر سپردن رمز عبور اکانت خود در اینستاگرام هستید تیک گزینه به خاطر سپردن گذرواژه را بزنید. به کمک این قابلیت در دفعات بعدی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید، بدون نیاز به رمز عبور می‌توانید وارد حساب خود شوید. حتما توصیه می‌شود که بعد از ثبت نام، برای امنیت بیشتر رمز عبور دو مرحله‌ای اکانت اینستاگرام خود را نیز فعال کنید. اما اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود و با مراجعه به سایت اینستاگرام هم نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کنید.

نحوه راه اندازی مجدد آیفون 13

دیدگاهتان را بنویسید