گوگل پلاس در کشور ما، به خاطر تاثیر بر سئو مورد استفاده قرار میگیرد و به همین خاطر است که معمولا در آن شاهد اشتراکگذاری لینکها هستیم. اگر مدتی در گوگل پلاس به جستجو بپردازید، برای شما هم مشخص میشود که گوگل پلاس محتوای متفاوتی دارد. گوگل پلاس که در ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرد، از همان اول محتواهای GIF را تحت پوشش قرار میداد که به نوعی آن را از فیسبوک مجزا میکرد. در صورتی که می خواهید با این شبکه اجتماعی به خوبی آشنا شوید، ما نکات نابی را در صفحه آموزش لینکدین برای شما تهیه کرده ایم.
واین در ژوئن 2012 تاسیس شد و قبل از عرضهی رسمی آن به بازار، در اکتبر 2012 توسط شرکت توئیتر خریداری شد. مدیر عامل یک شرکت معروف هستید یا یک کارمند ساده هستید و یا حتی یک دانشجوی سال اولی هستید که دنبال اولین کارش میگردد. لینکدین برای همه افراد ساخته شده و به نوع خاصی از افراد تعلق ندارد. در واقع هر کسی که دنبال یادگیری بیشتر در حرفه تخصصیاش است یا دنبال نیروی کار است یا خود نیروی کار است میتواند از آن استفاده کند.
- این شبکه در سال 2006 گستردگی خوبی پیدا کرد و الان میان کاربران خود بسیار دوست داشتنی است.
- این ربات ها بسیار کاربردی هستند و شما می توانید در توسعه کسب و کارتان از آنها استفاده کنید.
- شبکه های اجتماعی فارسی زبان نیز از این قائده جدا نیستند، شما می توانید با عضویت در این شبکه های اجتماعی و لینک سازی درست، ترافیک سایت خود را افزایش دهید.
- فلیکریک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصاویر است که کاربران می توانند تصاویری که با دوربین خود ثبت کرده اند را با دیگران به اشتراک بگذارند.
- این موارد را در صفحه آموزش یوتیوبری به صورت کامل مورد بررسی قرار داده ایم.
- دلیشز به عنوان یک سرویس پیشرو در به اشتراکگذاری لینک صفحات شناخته شده است که در سال ۲۰۰۳ راهاندازی شده و برای ذخیرهسازی، اشتراکگذاری و کشف بوکمارکهای وب ایده آل است.
در این مقاله شما را با بهترین شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز جایگزین پلتفرمهای متمرکز قدیمی آشنا کردیم. اکنون با آگاهی کامل میتوانید پلتفرم مناسب خود را انتخاب و شروع به فعالیت کنید. یوتیوب، بزرگترین و محبوبترین رسانهی تصویری در بین شبکه های اجتماعی مجازی است که در ۱۴ فوریه سال ۲۰۰۵ با همکاری سه کارمند سابق پی پال، تاسیس و بعدها در نوامبر ۲۰۰۶ به قیمت ۱.۶۵ میلیارد دلار توسط کمپانی گوگل، خریداری شد. این وبسایت در حال حاضر، بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بازدید ماهانه دارد اما شبکههای اجتماعی می توان نمونه یوتیوب را در شبکه اجتماعی ایرانی، آپارات را نام برد.
این پلتفرم شبکه اجتماعی مبتنی بر علاقه، شما را قادر میسازد تا با به اشتراک گذاشتن پیامها، عکسها، فیلمها، لینکهای مفید در سایتها و غیره با افراد در تماس باشید. آن همچنین از طریق پاتوقها از کنفرانسهای ویدئویی پشتیبانی کرده و به کسبوکارها اجازه میدهد تا محصولات و برندهایشان را از طریق صفحات تجاری گوگل پلاس تبلیغ کنند. وب سایت Meetup (میت آپ) یک شبکه اجتماعی مجازی تأسیس شده در سال 2002 است که امکان برقراری ملاقات های گروهی آفلاین در سرتاسر دنیا را فراهم می کند. در Meetup کاربران می توانند به جستجو و عضویت در گروه های مختلف پرداخته و با یکدیگر در یک کلاب به صورت آفلاین ملاقات داشته باشند. گروه ها معمولاً در زمینه های کلی مانند سیاسی، کتاب، سلامتی و بهداشت، فیلم، سرگرمی، شغل ها، بازی و … در واقع Meetup مکانی است که آدم های با علاقمندی های یکسان می توانند یکدیگر را پیدا نموده و به صورت مجازی با یکدیگر ملاقات داشته باشند.
۲- پلتفرم PeerTube جایگزین یوتیوب
از بازاریابی شبکههای اجتماعی معمولا برای بدست آوردن ترافیک در کسب و کار استفاده میشود. برای رسیدن به این هدف باید از مطالب جالب و کاربردی با استراتژی مناسب استفاده شود. از آنجا که کاربران شبکههای اجتماعی میتوانند در معرفی محصولات و برند یا نام تجاری شما مشارکت کنند همین امر شبکههای مجله خبری اینستا اجتماعی را به یکی از ابزارهای مهم بازاریابی تبدیل کرده است. شبکههای اجتماعی این امکان را به شما میدهد رایگان کسب و کارتان را معرفی کرده و اجازه دهید کاربران محصولاتتان را به دیگران معرفی کنند. میتوان گفت شبکه اجتماعی لینکدین بیشتر مخصوص حرفه ای ها و در حوزه شغلی است.
نقد و بررسی پروژه Treenvest؛ چرا پروژه ترین وست کلاهبرداری است؟