راهنمای کامل خرید اینستاگرام در سال 2022

مرحله 4. برای خرید اینستاگرام در اپلیکیشن بومی ثبت نام کنید.

اینستاگرام تبلیغات خرید را در تابستان 2021 راه اندازی کرد. این تبلیغات به صورت کاشی در صفحه اصلی برگه فروشگاه اینستاگرام ظاهر می شوند. با کلیک بر روی آگهی، به صفحه جزئیات محصول می‌روید، جایی که می‌توانید در مورد آن کالا اطلاعات بیشتری کسب کنید، تصاویر اضافی را مشاهده کنید، و محصولات دیگری از برند را مرور کنید. همچنین می توانید محصول را در لیست علاقه مندی های خود ذخیره کنید یا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید آگهی را مخفی یا گزارش دهید.

6. بعد از اینکه انتخاب کردید چه چیزی بیشتر برای شما مناسب است، باید اطلاعات مربوط به محصول خود را پر کنید.

وقتی کاتالوگ آماده شد، می‌توانید آن را مشاهده کرده و به تنظیم آن ادامه دهید. اگر هدف اصلی شما ایجاد پست‌های قابل خرید است، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به آن بروید محصولات، سپس فشار دهید افزودن محصولات.

قابل اعتماد و متخصص تنظیمات -> کسب و کار -> خرید. سپس یک کاتالوگ محصول را انتخاب کنید تا آن را به صفحه اینستاگرام خود متصل کنید.

سر به تنظیمات -> پروفایل های کسب و کار اینستاگرام متصل -> مدیریت پروفایل ها.

همین چند سال پیش، قابلیت‌های خرید اینستاگرام با پست‌های برچسب خورده فید و فروشگاه در صفحه پروفایل برند محدود شد. اینستاگرام از آن زمان ویژگی‌های خرید را گسترش داده است و اکنون می‌توانید محتوای قابل خرید برچسب‌گذاری شده را در فیدها، استوری‌ها، پست‌های سازنده، استریم‌های زنده، حلقه‌ها و موارد دیگر پیدا کنید.

فروشگاه های اینستاگرام

اینطور نیست. شما می توانید در اپلیکیشن بومی اینستاگرام خرید و فروش کنید.

تبلیغات خرید اینستاگرام

4. حساب کسب و کار شما باید به صفحه فیسبوک مربوطه متصل باشد.

مرحله 1. یک کاتالوگ فیس بوک ایجاد کنید.

از تجزیه و تحلیل درون برنامه ای اینستاگرام یا ابزارهایی مانند Combin Growth استفاده کنید تا ببینید محتوای شما چگونه کار می کند. عملکرد محتوای خود را دنبال کنید و استراتژی را همانطور که دوست دارید تغییر دهید.

آیا خرید اینستاگرام اپلیکیشن دارد؟

تبلیغات در کشورهایی که برگه فروشگاه اینستاگرام در آن موجود است منتشر می شود. در اینجا نحوه اجرای تبلیغات خرید در اینستاگرام آورده شده است.

دیگر سؤالی در نظرات درباره لباس این سازنده در پست وجود ندارد!

خرید استوری اینستاگرام

اگر به Instagram Checkout دسترسی دارید، می توانید تا 30 محصول را از فروشگاه خود قبل از پخش زنده تگ کنید. سپس، در طول پخش زنده، می توانید محصولات را پین کنید تا بینندگان شما بتوانند به طور یکپارچه آنها را خریداری کنند.

خرید اینستاگرام از طریق راهنما

3. پس از انتخاب، فشار دهید بعد.

تبریک میگم نمایه شما تأیید شده است و یک اعلان دریافت کرده اید. کاری که در مرحله بعد باید انجام دهید این است که مراحل نصب را دقیقاً در اینستاگرام تکمیل کنید.

اینفلوئنسرها دارایی قدرتمندی هستند که هر بازاریاب باید از آن استفاده کند. آنها قبل از اینکه خرید سازندگان در اینستاگرام در دسترس باشد، این قدرت را داشتند و این قدرت چند برابر شده است: اکنون سازندگان می توانند ترافیک مستقیم را به فروشگاه شما بیاورند و فروش را در پلتفرم افزایش دهند. چگونه؟ سازندگان محصولات شما را در پست‌ها برچسب‌گذاری می‌کنند و دنبال‌کنندگان آنها مستقیماً به فروشگاه شما می‌روند تا آنها را مرور کنند.

اگر فروشگاه اینستاگرام خود را راه‌اندازی کنید، به دنبال‌کنندگانتان اجازه می‌دهید محصولات را مستقیماً در اینستاگرام در فهرست علاقه‌مندی‌ها ذخیره کنند، اقلامی را که در حال فروش هستند را بیابند، جزئیات بیشتری در مورد کالا بیابند (توضیحات آن را کشف کنید)، در صورت سؤالات اضافی مستقیماً به فروشنده پیام دهید، رجوع کنید به قیمت، آن را در فروشگاه وب سایت خود پیدا کنید، اقلام را بر اساس پارامترهای مختلف (اندازه، رنگ و غیره) مرتب و فیلتر کنید و موارد دیگر.

همه این گزینه‌های خرید تا زمانی که یک فروشگاه اینستاگرام راه‌اندازی نکنید، در دسترس نیستند.

اکنون کاتالوگ شما آماده است. مورد ضروری بعدی این است که آن را با پروفایل اینستاگرام خود وصل کنید.

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: اکانت اینستاگرام تجارت الکترونیک خود را با Combin رشد دهید

وقتی آماده شدید، فشار دهید افزودن محصول.

فراتر از پست‌های فید، اینستاگرام به برندها اجازه می‌دهد در جریان پخش زنده بفروشند. خرید پخش زنده به شما امکان می‌دهد محصولات خود را به نمایش بگذارید، به تمام سؤالات مشتریان در زمان واقعی پاسخ دهید و اقلام را مستقیماً از جریان بفروشید. بله، بسیار شبیه به تبلیغات تلویزیونی خوب قدیمی است.

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: تبلیغات حلقه های اینستاگرام: هر آنچه که باید بدانید

3. حساب اینستاگرام شما باید یک حساب تجاری باشد.

گام 2. کاتالوگ را به صفحه اینستاگرام خود متصل کنید.

اگر در تجارت الکترونیک هستید، این روزها نمی توانید بدون اینستاگرام کار کنید. اینستاگرام گزینه های خرید پیشرفته متعددی برای افزایش فروش و نشان دادن برند شما دارد. این گزینه ها و روش های فروش در اینستاگرام در سال 2022 همان چیزی است که این مقاله در مورد آن است.

فرمی را که روی صفحه خود می بینید پر کنید. یک صفحه فیس بوک مرتبط را انتخاب کنید و یک نام برای کاتالوگ خود انتخاب کنید.

اگر کمتر از 50 موردی وجود دارد که می‌خواهید بفروشید یا وقتی بیش از 50 محصول دارید از فید داده استفاده کنید، می‌توانید آنها را به صورت دستی اضافه کنید.

5. حساب کسب و کار اینستاگرام شما باید به کاتالوگ فیس بوک متصل باشد (در زیر در مورد آن صحبت خواهیم کرد).

4. تنظیمات کاتالوگ خود را پیکربندی کنید.

فروشگاه‌های اینستاگرام را می‌توانید در صفحه پروفایل اصلی یک برند، درست زیر بیو پیدا کنید – مشاهده فروشگاه دکمه. فروشگاه اینستاگرام می تواند به شما در دستیابی به مشتریان جدید، به دست آوردن ترافیک بیشتر وب سایت و افزایش فروش کمک کند. به زبان ساده، این باید دارایی اصلی هر برندی در اینستاگرام باشد.

یک تصویر با ابعاد حداقل 600×600 پیکسل آپلود کنید، نام محصول، توضیحات آن، لینک وب سایت و قیمت را به هر ارزی انتخاب کنید.

حساب خود را برای بررسی ارسال کنید. روند بررسی معمولاً چند روز طول می کشد.

برای ایجاد یک پست قابل خرید، همان کاری را که معمولا انجام می دهید انجام دهید: یک تصویر را انتخاب کنید، یک شرح بنویسید، یک مکان قرار دهید و غیره، و این بار، برچسب گذاری محصولات را فراموش نکنید. برای انجام این کار، را فشار دهید محصولات را تگ کنید، نام محصولاتی را که می خواهید برچسب گذاری کنید تایپ کنید و موارد مربوطه را از لیست ظاهر شده انتخاب کنید.

پس از انتخاب برچسب، دوباره لیست محصولات خود را مشاهده خواهید کرد. محصول را انتخاب کنید، استوری خود را ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید. این ویژگی در واقع حتی بهتر از “Swipe Up” است، زیرا برای مورد اول، تعداد فالوورهای حساب شما نمی تواند کمتر از 10000 باشد.

در مورد داستان ها، یک برچسب قابل خرید در اینجا به شما کمک می کند. شما می توانید این استیکرها را روی هر داستانی اعمال کنید، فرقی نمی کند اینها تصویر یا ویدیو باشند.

اول از همه، شما باید حساب تجاری خود را به یک کاتالوگ فیس بوک متصل کنید. کاتالوگ فیس بوک مجموعه ای از تمام محصولاتی است که شما می فروشید و نه تنها برای ایجاد پست های اینستاگرامی قابل خرید بلکه برای ایجاد تبلیغات و موارد دیگر نیز قابل استفاده است.

  1. Business Manager ->Catalogue Manager -> را باز کنید ایجاد کاتالوگ.

ابتدا مطمئن شوید که اصلاً می توانید در اینستاگرام بفروشید.

الزامات خرید اینستاگرام

1. محصولات شما باید با دستورالعمل های فیس بوک مطابقت داشته باشد، به این معنی که کالاهایی با شخصیت خاصی را نمی توان در اینستاگرام فروخت: الکل، تنباکو، محصولات یا خدمات بزرگسالان، محصولات مراقبت های بهداشتی و غیره. لیست کامل اقلام ممنوعه را می توانید در اینجا بیابید.

مرحله 3. منتظر تایید اینستاگرام باشید.

پست‌های قابل خرید فید اولین ویژگی خرید اینستاگرام بود. تا به امروز، این یکی از ساده ترین راه ها برای کشف اقلام قابل خرید در اینستاگرام است. هنگامی که فروشگاه اینستاگرام خود را راه اندازی می کنید، می توانید حداکثر 5 محصول را در یک پست فید و 20 مورد را در یک چرخ فلک تگ کنید.

خرید زنده اینستاگرام

همانطور که می بینید، تسلط بر تجارت الکترونیک اینستاگرام علم موشکی نیست. اگر کسب و کار شما فراتر از بازارهایی باشد که خرید اینستاگرام در آن ها در دسترس است، چالش هایی وجود دارد. اما اگر اینطور نیست، راه اندازی خرید اینستاگرام و استفاده حداکثری از صفحه اینستاگرام خود بسیار آسان است. و با ابزارهایی مانند Combin Growth، این کار حتی راحت‌تر است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/instagram-shopping/

2. نوع کاتالوگ خود را انتخاب کنید: تجارت الکترونیک، مسافرت، ملک یا خودکار.

قرقره ها به طور تصاعدی در اینستاگرام رشد می کنند، بنابراین زمان زیادی بود که اینستاگرام قصد داشت Reels Shopping را راه اندازی کند. در ابتدا، شما فقط می‌توانید موارد خود را در توضیحات Reel اضافه کنید. اکنون، می توانید آنها را مستقیماً در ویدیوی خود تگ کنید. بینندگان Reels فقط باید آنها را به سمت بالا بکشند و محصول را در فروشگاه شما مرور کنند.

بنابراین، شما تمام الزامات فوق را رعایت می کنید. بعدش چی؟

💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: 5 ابزاری که باید با اینستاگرام برای تقویت تجارت الکترونیک خود در سال 2022 استفاده کنید

6. کشور شما باید جزو کشورهایی باشد که خرید اینستاگرام در آن ها در دسترس است. لیست بازارهای موجود اینجاست.

این ها میزان محبوبیت تجارت الکترونیک در اینستاگرام را نشان می دهند.

برندها و حتی سازندگان می‌توانند محصولات را در پست‌ها و استوری‌های خود برچسب‌گذاری کنند تا به مردم اجازه دهند بدون خروج از اینستاگرام آن‌ها را کشف کنند و خرید کنند.

آمار خرید اینستاگرام نشان می دهد که:

  • 83 درصد از کاربران خدمات و محصولات جدید را در پلتفرم کشف می کنند.
  • 81 درصد تحقیقات خود را برای یافتن محصولات یا خدمات انجام می دهند.
  • 80٪ تصمیم می گیرند که آیا می خواهند یک سرویس یا یک محصول را مستقیماً از پلتفرم اینستاگرام خریداری کنند.

علاوه بر این، اقلام قابل خرید برچسب گذاری شده شما می توانند در صفحه کاوش قرار گیرند.

خرید اینستاگرام یک اکوسیستم تجارت الکترونیک در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد مرور کنید، در لیست علاقه مندی ها ذخیره کنید و محصولات را روی پلتفرم خریداری کنید. کسب و کارها می توانند محصولات خود را با برچسب قیمت و توضیحات پست کنند، آنها را مستقیماً در اینستاگرام در یک فروشگاه بفروشند یا مشتریان را به فروشگاه وب سایت خود هدایت کنند.

2. کسب و کار شما باید با قرارداد تجاری اینستاگرام مطابقت داشته باشد.

مرحله 6. عملکرد را دنبال کنید.

در اینجا نحوه انجام این کار دقیقا آمده است.

راهنماها در اینستاگرام به اندازه استریم های زنده یا حلقه ها محبوب نیستند، اما به شما امکان می دهند اقلام را نیز بفروشید. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید اقلام خود را دسته‌بندی کنید، موارد جدید ارائه دهید یا محصولات پرفروش خود را جمع‌بندی کنید، می‌توانید با این موارد یک راهنمای ایجاد کنید.

خرید اینستاگرام از سازندگان

مرحله 5. محتوای قابل خرید خود را به اشتراک بگذارید

در زیر نحوه راه اندازی فروشگاه اینستاگرام را به شما خواهیم گفت. اکنون بیایید به گزینه های بیشتری بپردازیم که در آن محصولات برچسب گذاری شده شما را می توان کشف کرد.

خرید پست فید اینستاگرام

داستان‌های قابل خرید برای مدت زیادی در دسترس بوده و همراه با پست‌های قابل خرید فید منتشر شده‌اند. شما می توانید اقلام فروشگاه خود را با برچسب محصول خاص در استوری ها تگ کنید، با کلیک بر روی آن که بینندگان می توانند از فروشگاه شما بازدید کرده و کالا را خریداری کنند.

خرید قرقره های اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید