6. بعد از اینکه انتخاب کردید چه چیزی بیشتر برای شما مناسب است، باید اطلاعات مربوط به محصول خود را پر کنید.
اگر کمتر از 50 موردی وجود دارد که میخواهید بفروشید یا وقتی بیش از 50 محصول دارید از فید داده استفاده کنید، میتوانید آنها را به صورت دستی اضافه کنید.
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: اکانت اینستاگرام تجارت الکترونیک خود را با Combin رشد دهید
2. کسب و کار شما باید با قرارداد تجاری اینستاگرام مطابقت داشته باشد.
اول از همه، شما باید حساب تجاری خود را به یک کاتالوگ فیس بوک متصل کنید. کاتالوگ فیس بوک مجموعه ای از تمام محصولاتی است که شما می فروشید و نه تنها برای ایجاد پست های اینستاگرامی قابل خرید بلکه برای ایجاد تبلیغات و موارد دیگر نیز قابل استفاده است.
- Business Manager ->Catalogue Manager -> را باز کنید ایجاد کاتالوگ.
پستهای قابل خرید فید اولین ویژگی خرید اینستاگرام بود. تا به امروز، این یکی از ساده ترین راه ها برای کشف اقلام قابل خرید در اینستاگرام است. هنگامی که فروشگاه اینستاگرام خود را راه اندازی می کنید، می توانید حداکثر 5 محصول را در یک پست فید و 20 مورد را در یک چرخ فلک تگ کنید.
خرید زنده اینستاگرام
قرقره ها به طور تصاعدی در اینستاگرام رشد می کنند، بنابراین زمان زیادی بود که اینستاگرام قصد داشت Reels Shopping را راه اندازی کند. در ابتدا، شما فقط میتوانید موارد خود را در توضیحات Reel اضافه کنید. اکنون، می توانید آنها را مستقیماً در ویدیوی خود تگ کنید. بینندگان Reels فقط باید آنها را به سمت بالا بکشند و محصول را در فروشگاه شما مرور کنند.
اینستاگرام تبلیغات خرید را در تابستان 2021 راه اندازی کرد. این تبلیغات به صورت کاشی در صفحه اصلی برگه فروشگاه اینستاگرام ظاهر می شوند. با کلیک بر روی آگهی، به صفحه جزئیات محصول میروید، جایی که میتوانید در مورد آن کالا اطلاعات بیشتری کسب کنید، تصاویر اضافی را مشاهده کنید، و محصولات دیگری از برند را مرور کنید. همچنین می توانید محصول را در لیست علاقه مندی های خود ذخیره کنید یا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید آگهی را مخفی یا گزارش دهید.
فرمی را که روی صفحه خود می بینید پر کنید. یک صفحه فیس بوک مرتبط را انتخاب کنید و یک نام برای کاتالوگ خود انتخاب کنید.
برندها و حتی سازندگان میتوانند محصولات را در پستها و استوریهای خود برچسبگذاری کنند تا به مردم اجازه دهند بدون خروج از اینستاگرام آنها را کشف کنند و خرید کنند.
مرحله 5. محتوای قابل خرید خود را به اشتراک بگذارید
قابل اعتماد و متخصص تنظیمات -> کسب و کار -> خرید. سپس یک کاتالوگ محصول را انتخاب کنید تا آن را به صفحه اینستاگرام خود متصل کنید.
تبریک میگم نمایه شما تأیید شده است و یک اعلان دریافت کرده اید. کاری که در مرحله بعد باید انجام دهید این است که مراحل نصب را دقیقاً در اینستاگرام تکمیل کنید.
اکنون کاتالوگ شما آماده است. مورد ضروری بعدی این است که آن را با پروفایل اینستاگرام خود وصل کنید.
آمار خرید اینستاگرام نشان می دهد که:
- 83 درصد از کاربران خدمات و محصولات جدید را در پلتفرم کشف می کنند.
- 81 درصد تحقیقات خود را برای یافتن محصولات یا خدمات انجام می دهند.
- 80٪ تصمیم می گیرند که آیا می خواهند یک سرویس یا یک محصول را مستقیماً از پلتفرم اینستاگرام خریداری کنند.
1. محصولات شما باید با دستورالعمل های فیس بوک مطابقت داشته باشد، به این معنی که کالاهایی با شخصیت خاصی را نمی توان در اینستاگرام فروخت: الکل، تنباکو، محصولات یا خدمات بزرگسالان، محصولات مراقبت های بهداشتی و غیره. لیست کامل اقلام ممنوعه را می توانید در اینجا بیابید.
وقتی کاتالوگ آماده شد، میتوانید آن را مشاهده کرده و به تنظیم آن ادامه دهید. اگر هدف اصلی شما ایجاد پستهای قابل خرید است، پیشنهاد میکنیم حتماً به آن بروید محصولات، سپس فشار دهید افزودن محصولات.
اینفلوئنسرها دارایی قدرتمندی هستند که هر بازاریاب باید از آن استفاده کند. آنها قبل از اینکه خرید سازندگان در اینستاگرام در دسترس باشد، این قدرت را داشتند و این قدرت چند برابر شده است: اکنون سازندگان می توانند ترافیک مستقیم را به فروشگاه شما بیاورند و فروش را در پلتفرم افزایش دهند. چگونه؟ سازندگان محصولات شما را در پستها برچسبگذاری میکنند و دنبالکنندگان آنها مستقیماً به فروشگاه شما میروند تا آنها را مرور کنند.
گام 2. کاتالوگ را به صفحه اینستاگرام خود متصل کنید.
علاوه بر این، اقلام قابل خرید برچسب گذاری شده شما می توانند در صفحه کاوش قرار گیرند.
همه این گزینههای خرید تا زمانی که یک فروشگاه اینستاگرام راهاندازی نکنید، در دسترس نیستند.
مرحله 4. برای خرید اینستاگرام در اپلیکیشن بومی ثبت نام کنید.
برای ایجاد یک پست قابل خرید، همان کاری را که معمولا انجام می دهید انجام دهید: یک تصویر را انتخاب کنید، یک شرح بنویسید، یک مکان قرار دهید و غیره، و این بار، برچسب گذاری محصولات را فراموش نکنید. برای انجام این کار، را فشار دهید محصولات را تگ کنید، نام محصولاتی را که می خواهید برچسب گذاری کنید تایپ کنید و موارد مربوطه را از لیست ظاهر شده انتخاب کنید.
3. حساب اینستاگرام شما باید یک حساب تجاری باشد.
سر به تنظیمات -> پروفایل های کسب و کار اینستاگرام متصل -> مدیریت پروفایل ها.
اینطور نیست. شما می توانید در اپلیکیشن بومی اینستاگرام خرید و فروش کنید.
تبلیغات خرید اینستاگرام
حساب خود را برای بررسی ارسال کنید. روند بررسی معمولاً چند روز طول می کشد.
داستانهای قابل خرید برای مدت زیادی در دسترس بوده و همراه با پستهای قابل خرید فید منتشر شدهاند. شما می توانید اقلام فروشگاه خود را با برچسب محصول خاص در استوری ها تگ کنید، با کلیک بر روی آن که بینندگان می توانند از فروشگاه شما بازدید کرده و کالا را خریداری کنند.
خرید قرقره های اینستاگرام
مرحله 1. یک کاتالوگ فیس بوک ایجاد کنید.
6. کشور شما باید جزو کشورهایی باشد که خرید اینستاگرام در آن ها در دسترس است. لیست بازارهای موجود اینجاست.
تبلیغات در کشورهایی که برگه فروشگاه اینستاگرام در آن موجود است منتشر می شود. در اینجا نحوه اجرای تبلیغات خرید در اینستاگرام آورده شده است.
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: تبلیغات حلقه های اینستاگرام: هر آنچه که باید بدانید
دیگر سؤالی در نظرات درباره لباس این سازنده در پست وجود ندارد!
خرید استوری اینستاگرام
4. تنظیمات کاتالوگ خود را پیکربندی کنید.
یک تصویر با ابعاد حداقل 600×600 پیکسل آپلود کنید، نام محصول، توضیحات آن، لینک وب سایت و قیمت را به هر ارزی انتخاب کنید.
مرحله 6. عملکرد را دنبال کنید.
اگر در تجارت الکترونیک هستید، این روزها نمی توانید بدون اینستاگرام کار کنید. اینستاگرام گزینه های خرید پیشرفته متعددی برای افزایش فروش و نشان دادن برند شما دارد. این گزینه ها و روش های فروش در اینستاگرام در سال 2022 همان چیزی است که این مقاله در مورد آن است.
2. نوع کاتالوگ خود را انتخاب کنید: تجارت الکترونیک، مسافرت، ملک یا خودکار.
این ها میزان محبوبیت تجارت الکترونیک در اینستاگرام را نشان می دهند.
اگر به Instagram Checkout دسترسی دارید، می توانید تا 30 محصول را از فروشگاه خود قبل از پخش زنده تگ کنید. سپس، در طول پخش زنده، می توانید محصولات را پین کنید تا بینندگان شما بتوانند به طور یکپارچه آنها را خریداری کنند.
خرید اینستاگرام از طریق راهنما
همانطور که می بینید، تسلط بر تجارت الکترونیک اینستاگرام علم موشکی نیست. اگر کسب و کار شما فراتر از بازارهایی باشد که خرید اینستاگرام در آن ها در دسترس است، چالش هایی وجود دارد. اما اگر اینطور نیست، راه اندازی خرید اینستاگرام و استفاده حداکثری از صفحه اینستاگرام خود بسیار آسان است. و با ابزارهایی مانند Combin Growth، این کار حتی راحتتر است.