رئیس مشترک اسمارتیز این توصیه “بد” رهبری را نادیده گرفت
لیز دی، رئیس شرکت آمریکایی آب نبات اسمارتیز به همراه خواهرش جسیکا دی سایر و دختر عموی سارا دی، همیشه نمیدانست که میخواهد به تجارت خانوادگی بپیوندد که توسط پدربزرگش ادوارد دی در بلومفیلد، نیوجرسی در سال 1949 تأسیس شد. .
با این حال، دی به «پاسخ دادن به تماس» ادامه داد، زمانی که در مدرسه راهنمایی بود، روی اولین وبسایت اسمارتیز کار کرد و به راهاندازی و حفظ حسابهای رسانههای اجتماعی آن در کالج و تحصیلات تکمیلی کمک کرد. او در سال 2008 نقش رهبری فعلی خود را بر عهده گرفت.
اسمارتیز که به تازگی هفتاد و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت، هنوز در نیوجرسی مستقر است، جایی که ادوارد دی در همان سالی که شرکت را راه اندازی کرد با خانواده اش از انگلستان مهاجرت کرد. از زمان تأسیس، و حتی در طول دوره تصدی خود دی به عنوان رئیس مشترک، چشم انداز بازاریابی به طور قابل توجهی تغییر کرده است.
دی می گوید: «این یک نبرد سخت برای حفظ ارتباط و فضای قفسه است. حتی اگر مردم محصول شما را دوست داشته باشند و برند شما را دوست داشته باشند، [you have] شاید چند روبه روی قفسه زمانی که برخی از شرکتهای دیگر در آنجا، مثلاً 25 درصد فضای قفسه را دارند، و این یک منبع محدود است.”
مطالب مرتبط: مردم ایده “شیرین” او را دست کم گرفتند و او از آن بهره برد – تا 125 میلیون دلار فروش سالانه و خروج 360 میلیون دلار
هالووین نزدیک است و اسمارتیز بیش از 25 درصد از فروش سالانه خود را به تعطیلات نسبت می دهد. امسال، اسمارتیز اولین تقاضا برای هالووین را در زمان دی با این شرکت مشاهده کرد، با درخواستهایی برای ارسال برای تعطیلات از ژوئن.
اسمارتیز کمپینهای هدایایی مبتکرانه را راهاندازی میکند، از جمله یکی برای هالووین: سوئیچ شیرین، که به افراد مبتلا به آلرژی یا حساسیت غذایی اجازه میدهد آبنباتهایی را که برایشان ناامن است را با اسمارتیز عوض کنند.
دی توضیح می دهد: “در واقع نیازی نیست که آب نبات خود را برای ما ارسال کنید.” “کسی می تواند فقط یک عکس از آن را برای ما آپلود کند، و ما جلوتر می رویم و اسمارتیزها را برای آنها می فرستیم. این یک راه خوب برای ما است تا هر دو این واقعیت را برجسته کنیم که ما در درجه اول بدون آلرژن هستیم. [and] در کنار افرادی باشید که قرار است مقدار زیادی آب نبات دریافت کنند، اما ممکن است احساس کنند کمی کنار گذاشته شده اند.”
اعتبار تصویر: با حسن نیت از اسمارتیز
دی در دوران ریاست مشترک اسمارتیز، با یک هدف مهم رهبری کرده است: تعهد شرکت به ماندن در مالکیت خانواده و در عین حال حفظ ارتباط و اعتبار آن در فضای شلوغ شیرینی.
مطالب مرتبط: بهترین توصیه های رهبری جالب نیست. اما این بهترین بازگشت سرمایه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
دی با کارآفرین درس های رهبری که به اسمارتیز کمک می کند تا به آن اهداف دست یابد – از جمله نصیحتی که او تصمیم گرفت نادیده بگیرد.
“هیچ شغلی خیلی کوچک نیست.”
به درستی، پدربزرگ دی، ادوارد دی، که به تازگی به تالار مشاهیر آب نبات راه یافته بود، به او توصیه هایی برای رهبری کرد که در طول مدت حضورش در اسمارتیز به خوبی به او خدمت کرده است.
دی میگوید: «پدربزرگم این نقل قول را به توماس ادیسون نسبت داد، اما او میگوید: «فرصتها را بیشتر مردم از دست میدهند، زیرا لباسهایی به تن دارند و شبیه کار هستند». “و این واقعاً نشان دهنده نحوه مدیریت ما است، یعنی هیچ شغلی خیلی کوچک نیست.”
مطالب مرتبط: اشتیاق، سخاوت، انعطاف پذیری: فرمول موفقیت
در اسمارتیز، دی تلاش میکند تا با «تقصیر» و «سختی» رهبری کند. کف کارخانه درست در طرف دیگر دیوار دفترش است و او میگوید که آستینهایش را بالا زده تا از نزدیک روند تولید را ببیند.
دی توضیح می دهد: “من می توانم در آنجا از اعضای تیم حمایت کنم و همچنین ببینم در جایی که شیرینی درست می شود چه اتفاقی می افتد.” اگر مردم از نردبانها بیشتر و بیشتر بالا بروند، ممکن است از تولید محصولاتی که به آنها اجازه میدهد حتی چراغهای دفترشان را روشن کنند، فاصله بیشتری بگیرند.»
“شما مردم را با خود بزرگ می کنید.”
در مورد نردبان، دی یکی دیگر از نکات رهبری را ذکر می کند که به شدت به آن اعتقاد دارد: شما از یک نردبان بالا نمی روید و آن را با خود بالا نمی آورید.
دی می گوید: «شما مردم را با خود بزرگ می کنید. “[I’ve always] بر این باور بود که ادامه حمایت، توانمندسازی و ارتقای اعضای تیم بسیار مهم است و ما به دنبال فرصت هایی برای انجام این کار در جایی که می توانیم هستیم. این قطعاً بیانگر احساس ارتباط و قدردانی است که من نسبت به نحوه حضورم در اینجا و چرایی حضورم در اینجا احساس میکنم – زیرا ما از یکدیگر حمایت میکنیم و برای دستیابی به اهداف مشترک و در سطح شرکت با هم کار میکنیم.”
مطالب مرتبط: چگونه رهبران “آسانسور” همه را به دستاوردهای بالاتر می برند
ما قصد نداریم که کیستیم را پنهان کنیم.»
علاوه بر این، در اوایل کار دی، زمانی که او به رهبری در صنعت آب نبات تبدیل شد، او یک نصیحت رهبری “بد” دریافت کرد که با آن مخالف بود – و ترجیح داد از آن استفاده نکند.
دی به یاد میآورد که این پیشنهاد از سوی یک مرد 60 ساله بود که به او گفت که او و رئیسجمهورهای مشترکش باید این واقعیت را پنهان کنند که اسمارتیز یک تجارت زنانه است. دی می گوید، او فکر نمی کرد که این برای شرکت خوب باشد – اعتقادی که بیشتر از هر تحلیل مصرف کننده واقعی در مورد این موضوع با دیدگاه او صحبت می کند.
اعتبار تصویر: با حسن نیت از اسمارتیز. سارا دی، سمت چپ؛ جسیکا دی سایر، مرکز; و لیز دی، درست است.
دی میگوید: «بدون در نظر گرفتن اینکه چه کسی هستیم، نمیخواهیم پنهان کنیم. «این واقعاً مهم است، بهویژه به عنوان زنانی که در مقام رهبری هستند، گفتن داستانهایمان [and] از اینکه خودمان واقعی باشیم خجالت نکشیم یا نترسی. ما یک تجارت زنانه هستیم. ما یک کسب و کار تحت مالکیت اکثریت زنان هستیم. و ما یک رهبری سه گانه داریم که یک ساختار رهبری غیرعادی است، اما برای ما کار می کند.”
مطالب مرتبط: این رشته ریاضی استخدام شده توسط گلدمن ساکس به خوبی با شرکت های آمریکایی و عبارت “مشکل” که رهبران زن را تضعیف می کند آشنا شد – اکنون او در حال مبارزه است.
“مردم اسمارتیز را دوست دارند.”
اکنون، در حالی که دی به 75 سال آینده اسمارتیز و بعد از آن نگاه می کند، هیجان زده است که میراث آن را به پیش ببرد، میراثی که ریشه در تاریخچه خانوادگی دارد که پیش از این پایه و اساس آینده ای موفق را گذاشته است.
دی می گوید: «مردم اسمارتیز را دوست دارند. “[They] به من در مورد آن بگویید این برای آنها شادی به ارمغان می آورد و آنها در این شادی سهیم هستند و من می خواهم که این شادی ادامه یابد. می دانم که می توانیم با پیمودن مسیرمان، حفظ میراث خانوادگی و انجام کارهایی که انجام می دهیم، که اول از همه مردممان را حفظ می کنیم، آن را ادامه دهیم. [and] اطمینان حاصل کنیم که همچنان همان محصولات ثابت و باکیفیت را ارائه می دهیم که مردم ما را می شناسند و به خاطر آنها دوست دارند.”
https://www.entrepreneur.com/leadership/smarties-co-president-ignored-this-bad-leadership-advice/482025