دیزنی از هوش مصنوعی برای رشد تجارت 16 میلیارد دلاری خود در ESPN استفاده می کند

پیتارو گفت که این فناوری می‌تواند محتوا را با علایق هر بیننده مطابقت دهد و «بدیهی است که کمک قابل توجهی» در مورد شخصی‌سازی برنامه، تولید کلیپ‌ها و روایت آن‌ها به میان می‌آید.

ESPN در حال حاضر از هوش مصنوعی برای نقل اخبار تحقیقاتی استفاده می کند. پیتارو گفت که در رفت و آمدش به این قطعات با هوش مصنوعی گوش می دهد.

اکنون که شبکه ورزشی قدیمی با علاقه فزاینده ای به جریان مواجه است، ESPN در حال تقویت آن از طریق حضور در رسانه های اجتماعی خود است.

این حرکت بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای انطباق با تغییر سلیقه بینندگان است. بر اساس گزارش های نیلسن، بیش از 40 درصد از استفاده از تلویزیون در ماه ژوئن و رکورد بالای 41.4 درصد در ماه جولای، از طریق استریم بوده است. در مقابل، کابل و پخش به ترتیب حدود 26 درصد و 20 درصد از کل بینندگان تلویزیون را در ماه جولای به خود اختصاص دادند.

پیتارو در فوریه 2023 رئیس ESPN شد و اکنون یکی از چهار مدیر اجرایی دیزنی است که در سال 2026 جایگزین مدیر عامل باب ایگر می شود. ESPN در سال 2022 16 میلیارد دلار درآمد برای دیزنی به ارمغان آورد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/business-news/disney-using-ai-to-grow-its-16-billion-espn-business/479146

مرتبط: به لطف یک برنامه هوش مصنوعی جدید که صدای جودی گارلند را شبیه سازی کرد، به «جادوگر شگفت انگیز اوز» که توسط خود دوروتی خوانده شده است گوش دهید.

مرتبط: آیا ESPN بند ناف خودش را قطع می کند؟

جیمی پیتارو عکس از کوین مازور/گتی ایماژ

جیمی پیتارو، رئیس ESPN روز چهارشنبه گفت که SportsCenter برای اولین بار در سال آینده به اپلیکیشن اختصاصی خود تبدیل خواهد شد.

SportsCenter نمایش شاخص ESPN بود. اولین قسمت آن زمانی پخش شد که شبکه در سپتامبر 1979 راه اندازی شد. اکنون دیزنی که 80 درصد از ESPN را در اختیار دارد، از قدیمی ترین پیشنهاد خود استفاده می کند و هوش مصنوعی را به اخبار، خلاصه ها و تحلیل های ورزشی خود اضافه می کند تا توجه نسل جوان پخش جریانی را به خود جلب کند.

برک مگنوس، رئیس محتوای ESPN روز چهارشنبه گفت: «ما باید این شرکت را راه‌اندازی کنیم تا برای نسل بعدی طرفداران ورزش مناسب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید