پیتارو گفت که این فناوری میتواند محتوا را با علایق هر بیننده مطابقت دهد و «بدیهی است که کمک قابل توجهی» در مورد شخصیسازی برنامه، تولید کلیپها و روایت آنها به میان میآید.
ESPN در حال حاضر از هوش مصنوعی برای نقل اخبار تحقیقاتی استفاده می کند. پیتارو گفت که در رفت و آمدش به این قطعات با هوش مصنوعی گوش می دهد.
اکنون که شبکه ورزشی قدیمی با علاقه فزاینده ای به جریان مواجه است، ESPN در حال تقویت آن از طریق حضور در رسانه های اجتماعی خود است.
این حرکت بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای انطباق با تغییر سلیقه بینندگان است. بر اساس گزارش های نیلسن، بیش از 40 درصد از استفاده از تلویزیون در ماه ژوئن و رکورد بالای 41.4 درصد در ماه جولای، از طریق استریم بوده است. در مقابل، کابل و پخش به ترتیب حدود 26 درصد و 20 درصد از کل بینندگان تلویزیون را در ماه جولای به خود اختصاص دادند.
پیتارو در فوریه 2023 رئیس ESPN شد و اکنون یکی از چهار مدیر اجرایی دیزنی است که در سال 2026 جایگزین مدیر عامل باب ایگر می شود. ESPN در سال 2022 16 میلیارد دلار درآمد برای دیزنی به ارمغان آورد.