دکوراسیون اداری لاکچری – اجرا و طراحی داخلی دکوراسیون اداری لاکچری

اگر در صرف هزینه مشکلی ندارید، قفسه های فلزی نیز می توانند گزینه های مناسبی باشند. ساختمان اداری آفتاب در منطقه ای متراکم از ساختمان های اداری و در کوچه ای باریک واقع شده است. خانه ای که ریشه در جنگل داشت. خطوط نمای اصلی به داخل واحدها نفوذ کرده و شکاف های خطی مشکی را برای نورپردازی در سقف تشکیل داده اند که شامل اسپات لایت داخلی هستند و همراه با سایر اسپات لایت های موجود در سقف، نور مورد نیاز شب را فراهم کردند. در طراحی نمای این پروژه از محصولات تولیدی شرکت که الوارهای چوبی می باشد استفاده شده است که علاوه بر این که معرف نام تجاری شرکت است، نمایی زیبا و منحصر به فردی را ایجاد کرده است. با توجه به ویژگی های طراحی نمای مسکونی یک خانه، هر طراحی نما می تواند ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد به خود را داشته باشد.

همچنین توجه به هماهنگی بین اجزاء و رنگ وسایل به کار برده در محیط و همچنین ایجاد هماهنگی در بین اجزاء محیط اداری از جمله مواردی است که زیبایی بیشتری به محیط کار می بخشد و از به هم ریختگی و جلوه ناپسند آن جلوگیری می کند. همچنین گفتیم هماهنگی تنها مربوط به اجزای یک ساختمان خاص نمی شود. برای فرار از آلمان نازی و طراحی های مربوط به آن ها، موجی از مدرنیست های اروپایی ، از جمله گروپیوس و لودویگ میس ون، که قبلاً به ایالات متحده آمده بودند. می توان گفت از جمله مشکلات اینگونه طراحی سروصدای موجود در فضا می باشد که در تیجه به عدم تمرکز افراد منجر می شود . با توجه به اهمیت استفاده بهینه از فضا در ادارات ، نحوه چیدن مبلمان موضوعی پر چالش است.

همیشگی نبودن نما به این معنا نیست که بعد از مدت کوتاهی شما مجبور به صرف زمان و هزینهای دوباره برای نمای ساختمان خود می شوید. به همین دلیل است که شما باید خانه ی خود را بعد از مدتی بازسازی کرده و نمای آن را از نو انتخاب کنید و بسازید. اما به این موضوع توجه کنید که اگر مصالح با جنس مناسب ۲۰ تا ۳۰ سال برای ساختمان شما عمر کند، مصالح ساختمان با جنس و قیمت بسیار پایین، تنها ۱۰ سال برای ساختمان شما ماندگار هستند. با خرید یک خانه قدیمی که سن آن بیش از ۲۰ سال است ، باید در اولین مرحله شرایط خارجی را بررسی کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب مواد و مصالح باید به آن توجه کنید این است که هر ارزان بودنی بی حکمت نیست.

خانه ای برای دفتر مرکزی این شرکت تولید کننده، جایی که شرکت حاضر متولد شده، باشد. همانطور که در بالا بدان اشاره شد، طراحان ساختمان اداری حاضر را به خانه ی دوم برای کارمندان این شرکت تولید کننده چوب تبدیل ساختند. همانطور که طراح اشاره می کند، ساختار اصلی نمای این ساختمان اداری از قرار گرفتن یک ساختمان با کاربری اداری در میان محلی مسکونی با بافتی قدیمی آغاز شد. از این رو طراح در طراحی نمای آن سعی بر این داشت تا نقاط ضعف موجود (ناهمگونی کاربری با بافت زمینه-پخهای طرفین نما) را به شاخصه های اصلی در طراحی نما دکوراسیون داخلی اتاق اداری تبدیل سازند. گزینه های لولا و تهویه می توانند طیف گسترده ای از پایان را داشته باشند.

در این پلان فضا دوستانهتر است و کارمندان از روحیه کار گروهی بیشتری بهره مند خواهند بود؛ به طوری که هر فرد میتواند به راحتی مشکلش را با همکار خود در میان بگذارد. رسمی بودن یک فضا به این معنی نیست که بیش از حد خشک و خشن باشد. علاوه بر آن هر گران بودنی نیز، به معنای کیفیت بالا نیست. برخی از انواع پارتیشن MDF ظاهری ساده دارند و از جنس های با کیفیت پایین در آن استفاده شده ولی مزیت ارزان قیمت بودن آن باعث استقبال و محبوبیت مشتریان از این پارتیشن ها می شود ولی برخی از انواع پارتیشن MDF دارای طراحی زیبا، خاص و منحصر به فرد هستند، برخی با ترکیب استیل یا شیشه ارائه می شوند و یا به صورت دوجداره یا با قابلیت های دیگری مانند بلوک بودن یا ریلی بودن که برای جابجایی مناسب هستند و به اینترتیب می توان به دلیل تنوع بالا و محبوبیت انواع پارتیشن های از جنس MDF به صورت کلی اعلام کرد که بهترین پارتیشن از جنس ام دی اف تشکیل شده است.

در این بخش از خط معمار قصد بررسی یک نمونه معماری ساختمان اداری را داریم. چگونگی تکامل صندلی اداری با تغییر ماهیت کارها و گذر زمان را با پیگیری پروسه زمانی بیشتر میتوان درک کرد با شرکت طراحی معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم همراه باشید… هنگامی که می خواهید برای نمای ساختمان خود تصمیم بگیرید ، رعایت و توجه به تمام ویژگی های فنی و مهندسی بسیار مهم است ، زیرا هرگونه کوتاهی، حتی یک خطای جزئی ، مشکلات زیادی را با خود به همراه دارد و می تواند منجر به تغییر شکل ساختار و تخریب آن شود. این شرکت شامل بخش های مختلفی مانند تدارکات، مهندسی مکانیک، توسعه نرم افزار، مدیریت جنگل، طراحی داخلی و ساخت خانه های پیش ساخته با چندین مکان و تقریبا ۱۴۰۰ کارمند می باشد.

طراحی دکوراسیون مینیمال در چند سال اخیر نه تنها در دفتر کار، بلکه در طراحی دکوراسیون منزل نیز کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است. هر خانه مسکونی نمی تواند بیشتر از نیم قرن معادل ۵۰ سال استفاده را تحمل کند. طبق یک قاعده ی کلی ، هر ساختمان به طور متوسط برای ۳۰ سال استفاده طراحی شده است ، اما از آنجا که تقاضا برای املاک و مستغلات بسیار سریعتر از ساخت آن در حال رشد است، ساختمان ها مجبور هستند مدت زمان بیشتری کار کنند. چرا که باقی ماندن آب بر روی نما یا بام خانه، در طولانی مدت باعث بروز مشکلات متعددی می شود. • اگر بودجهی شما محدود است و در عین حال به دنبال ایجاد ظاهری زیبا در طراحی داخلی فضای اداری خود هستید، میتوانید با نقاشی سقف و اجرای نقوش مختلف بر روی آن ظاهری جذاب به آن ببخشید. در دکوراسیون اداری استفاده از رنگها و بافتهای متناسب با فضای اداری، نیز كمك شایانی در جهت دستیابی به فضای مطلوب کاری می كند. این مجتمع اداری دارای ۶ طبقه ی تک واحدی با مساحت ۱۹۶۲ مترمربع فضای مفید با کاربری اداری، یک لابی و همچنین دارای چهار طبقه پارکینگ می باشد.

آن ها به دنبال فضای مناسبی در نزدیکی کارخانه بودند. بیشترین توجه به نمای اصلی خانه می شود ، زیرا این قسمت از خانه ابتدایی ترین مکانی است که مهمانان با آن مواجه میشوند. مبحث پارتیشن بندی اداری در جوامع کشورهای پیشرفته به صورت دانشگاهی تدریس میشود و برای این موضوع اهمیت ویژه ای قائل هستند.از مواردی که میتواند در کیفیبت پارتیشن اداری شما تاثیر گذار باشد می توان به نحوه چیدمان وسایل اشاره کرد .اگر نوع چیدمان بر اساس قواعد فنگشویی باشد همین تکنیک ساده باعث خواهد شد تا محیط ما از انرژی مثبت پر شود.بعد ازاینکه نحوه درست چیدمان مکانی که قرار است درآن پارتیشن اداری اجرا کنیم را تعیین کردیم نوبت به نور پردازی محیط میرسد . افرادی که توانایی اجرای طرحها و نقشههای مورد نظر مشریان خود را در این نرم افزارها داشته و یا به صورت آنلاین با انها ارتباط برقرار میکنند به راحتی فرصت پیروزی در کسب مشتریان بیشتر را از شما ربودهاند. همچنین راحتی در دکوراسیون تنها به راحت بودن وسایل مختص نمیشود. یکپارچگی به معنی هماهنگی کلی است که در یک اداره بین اجزای مبلمان و دیگر وسایل و تجهیزات موجود در این مکان مشخص می گردد.

در حالی که چنین نیست. به نظر شما این محله با چنین ویژگی هایی بهتر است یا محله ای که همهی ساختمان های آن، یک هماهنگی نسبی و مناسب برای خود دارند. اول باید ابعاد فضا را بررسی کرد مثلا طراحی داخلی اداری کلاسیک مناسب ابعاد کوچک نیست اگر کار شما نیاز مند کارتیمی و تعامل بیشتر است بهتر است از سبک مدرن استفاده کنید.نور پردازی و رنگ اتاق مدیریت هم یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. شاید در ابتدا تصور کنید چقدر نکتهی مثبتیست. تصور کنید هر یک از این مبلمان اداری بدون نظم در جای اشتباهی قرار داده شوند به نظر شما چه اتفاقاتی میتواند بیافتد؟ یک محله را تصور کنید که ساختمان ها و خانه های زیادی دارد. اگر یک دیوار خالی در اتاق محل کار تان دارید به سراغ گلدان های کوچک بروید و تعداد زیادی از آن ها را کنار هم روی دیوار نصب کنید. معماری ساختمان در سبکهای ایرانی به اندازهای چشم نواز و خیره کننده است که همچنان با محبوبیت بسیار زیادی از سوی مخاطبین ، مواجه است البته اگر عناصر به خوبی کنار هم چیده شود . خارج از اتاقهای کنفرانس چندین میز گروهی و همچنین اطاقکها و مبلمان راحتی کنار پنجرهای قرار دارد که مراجعهکنندگان بتوانند به تنهایی کار کنند.

در حالی که برای طراحی و ساخت نما باید به نکاتی مانند اقلیم، آب و هوا و نحوهی استفاده ساختمان توجه کرد. پارتیشن ها با تعبیه فضاهایی برای عبورسیم ها بدون ایجاد بریدگی در میز عرضه می شوند که ظاهر تمیزی به آن می دهند. کار کردن در محیطی زیبا و منظم باعث می شود که کارمندان از همه لحظات کار نهایت لذت را ببرند و در طول روز بیشتر زمان شان را صرف کار نمایند و کمتر احساس خستگی و کسالت داشته باشند از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی اداری و دیزاین میز کار اداری حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. این طراحی مبلمان اداری میتواند تمام نیازهای کارکنان از جمله میز کار، اتاق غذاخوری و جلسه را تحت پوشش قرار دهد. طراحی این پروژه حاصل محیط کار، محصولات و فلسفه شرکت می باشد.

نکته ی دیگری که دکوراسیون داخلی دفتر اداری را حائز اهمیت میکند تاثیریست که بر روی کارکنان آن محیط میگذارد. دکوراسیون داخلی دفتر اداری مانند هر فضای دیگری دارای اصول و ایده هایی برای طراحی است. از دیگر نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی اداری باید مورد توجه قرار داد جداسازی فضاهای باز و بهبود کارکرد فضای موجود می باشد. این عنصر عمودیِ مدول نما به عنوان یک بادگیر عمل می کند تا بتواند شرایط آب و هوایی داخل ساختمان را بهبود بخشد. اگر با اصول طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت آشنا شوید و از آن در طراحی اتاق ریاست استفاده کنید، متوجه بالا رفتن تمرکز و بهبود روند فعالیت کاری خواهید شد! اکنون در ادامه به طور خلاصه ایده اصلی، چالش ها و روند طراحی نمای این ساختمان اداری را شرح خواهیم داد. در ادامه پس از تایید طرح اولیه، طراحی داخلی اجرا شده و ساختمان با تغییرات زیادی مواجه خواهدشد. در ادامه خط معمار نمونه ای از طراحی نمای یک ساختمان اداری که تولید کننده محصولات چوبی هستند را به همراه پلان ها آماده ساخته و ارائه خواهد داد.

پیش تر گفتیم توجه کردن به هماهنگی در نمای ساختمان، از اهمیت زیادی برخوردار است. بلکه نمای ساختمان شما باید با نمای ساختمان های اطراف خودش نیز هماهنگی داشته باشد. برای اعمال انعطاف پذیری باید اتاق های چندمنظوره تعبیه کرد یا بخشهای کاری باز را در محیط ایجاد کرد. اولین چیزی که بیشتر مردم برای انتخاب مصالح خود به آن توجه می کنند، ظاهر کار است. از همین رو پیشنهاد می شود که در دکوراسیون فضای اداری از رنگ های متنوع و روشن استفاده کنید. زمانی که می خواهید مصالح و مواد مورد استفاده برای نمای خود را انتخاب کنید، قبل از هر چیزی دربارهی مزایا و معایب هر نما مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید