فیس بوک و یوتیوب، هر دو کانال های چند رسانه ای پیشرو و جوامع اجتماعی، بیشتر بصری هستند.
اگر در حال فروش محصولات هستید، می توانید اینستاگرام، فیس بوک و Shopify را ادغام کنید و فوراً به دنبال کنندگان خود بفروشید. ارسال تصاویر و ویدیوهای مرتبط و ایجاد برند خود به صورت آنلاین و جذب مشتریان و فالوورهای بیشتری.
3 نوع اصلی از تبلیغات اینستاگرام برای شروع یک کمپین آنلاین وجود دارد:
1. تبلیغات عکس اینستاگرام
تبلیغات ویدیویی تا 60 ثانیه ایجاد کنید و آنها را به مخاطبان هدف خود تحویل دهید. این روزها زمان بسیار محدود است و من ویدیوهای کوتاه تر را توصیه می کنم. آنها حداکثر توجه و پاسخ مورد انتظار مشتریان بالقوه و فعلی شما را جلب خواهند کرد.
مطمئنم اکثر افرادی که این مقاله را می خوانند قبلاً اینستاگرام را آزمایش کرده و از آن استفاده کرده اند. اگر از قبل یک حساب شخصی دارید، باید یک حساب کاربری جدید برای کسب و کار کوچک خود راه اندازی کنید.
آیا پلتفرمی وجود دارد که بصری و محبوب باشد، دسترسی به آن آسان باشد و بتواند پیام های فوری را ارائه دهد؟ بله، وجود دارد، و ما به اینستاگرام و یکی از مزایای متعدد اینستاگرام اشاره می کنیم.
چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

در نظرات به من بگویید که از کدام یک از این استراتژی های بازاریابی برای کمک به کسب و کار کوچک خود برای کسب نتایج بیشتر استفاده خواهید کرد.
البته فیسبوک تعداد کاربران فعال تری نسبت به اینستاگرام دارد. با این حال، اعداد برشی ممکن است اولین چیزی نباشند که هنگام تبلیغات یک کسب و کار کوچک به آن توجه کنید. اگر می خواهید کسب و کار کوچک خود را با موفقیت تبلیغ کنید، ابتدا باید به داده های مربوطه نگاه کنید. آمارها چیزی بیش از اعداد ساده محاسبه شده برای جذب کاربران بیشتر است.
این نوع تبلیغات باعث میشود که کاربران اینستاگرام برای دیدن تصاویر اضافی و فراخوانی برای اقدام در وبسایت رسمی شما، انگشت خود را بکشند تا درباره محصولات یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. از بسیاری جهات، کمپین تبلیغاتی چرخ و فلک شبیه کمپین بازاریابی محتوا است زیرا اطلاعات ارزشمندی را به کاربران ارائه می دهد.
مردم می خواهند بیشتر ببینند، بشنوند و بیاموزند، اما زمانشان محدود است. مشکل این است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی کلاسیک وقت گیر هستند.
شما می توانید یک داستان بگویید یا محصولات خود را به صورت آنلاین از طریق تصاویر جذاب بصری تبلیغ کنید. کسب و کار کوچک یا نام تجاری خود را برای مخاطبان گسترده ای بازاریابی کنید یا فقط مشتریان محلی از منطقه جغرافیایی یا شهر خود را هدف قرار دهید.

2. تبلیغات ویدیویی اینستاگرام
با خواندن هر آنچه که در اینترنت در مورد این موضوع می توانید پیدا کنید تا حد امکان در مورد تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام بیاموزید.
اصولاً 2 روش تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد، روش رایگان و البته ویژگی تبلیغات پولی.
1. بازاریابی رایگان
توجه داشته باشید که این تصاویر باید هدفمند، جذاب و در عین حال با کیفیت باشند. اگر عکاس ماهری نیستید، عکاسی را استخدام کنید که بتواند بهترین تصاویر را برای موفقیت ارائه دهد. همچنین باید به بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای حداکثر تعامل توجه کنید.
استراتژی “Word of Mouth” برای مشاغلی که در جوامع کوچکی فعالیت می کنند عالی بود، جایی که هر مشتری می توانست این خبر را منتشر کند و مشتریان دیگری را از همان شهر یا شهر جذب کند.
به گفته فارستر، اینستاگرام سلطان رسانه های اجتماعی با یک 4.21٪ نرخ تعامل
این از بسیاری جهات دلیل اصلی موفقیت آنهاست.
شما باید پیام خود را سریع و مختصر برسانید تا بتوانید طرفداران یا مشتریان را جذب کنید. و همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی این نوع ارتباطات را ترویج نمی کنند.
زمانی بود که صاحبان مشاغل تنها به بازاریابی ارجاعی متکی بودند.
شما باید انتخاب کنید که کدام نوع کمپین برای کسب و کار شما بهترین است.
در قرن بیستم، زمانی که رادیو و تلویزیون به مردم اجازه دسترسی به اطلاعات بیشتر را داد، همه چیز تغییر کرد. با این حال، این اینترنت بود که یکی از مهمترین و شدیدترین تغییرات را در بازاریابی، تجارت و سبک زندگی ایجاد کرد. این شیوه ارتباط ما و البته روش بازاریابی و تبلیغات محصولات و کسب و کارمان را تغییر داد.
[clickToTweet tweet=”People react better to images and videos than texts and slogans.” quote=”People react better to images and videos than texts and slogans.”]
هنگام راه اندازی کمپین اینستاگرام چندین گزینه وجود دارد. اما شما باید از همان ابتدا بدانید که دقیقاً چه می خواهید و هدف شما چیست.
با توجه به اینکه فیس بوک و توییتر در مجموع به ندرت به نرخ تعامل 0.10 می رسند، این رقم بسیار بزرگی است. «اینستاگرام به ازای هر فالوور 58 برابر بیشتر از فیس بوک و 120 برابر بیشتر از توییتر تعامل به ازای هر فالوور ارائه کرد.» تبلیغات Forrester
[clickToTweet tweet=”Instagram is the king of social media with 4,21% engagement rate.” quote=”Instagram is the king of social media with 4,21% engagement rate.”]
مزایای تبلیغات اینستاگرام چیست؟
هدف اصلی این است که وقتی توانستید توجه آنها را جلب کنید، مشتریان بالقوه خود را به بازدید از وب سایت خود ببرید.
4. تبلیغات استوری اینستاگرام
در حالی که ممکن است بازاریابی پولی نیز در نظر گرفته شود، تعامل با اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام را برای همکاری و همچنین یک گزینه اضافی در اینجا فراموش نکنید.
2. بازاریابی پولی
در حال حاضر هیچ محدودیتی در بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. اینترنت کار را برای همه آسان می کند. پلتفرم مناسب و راه درست برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود را انتخاب کنید و موفقیت در گوشه بعدی است. بیایید در مورد آخرین روند در تبلیغات رسانه های اجتماعی و یکی از بهترین پلتفرم ها برای ارائه پیام خود صحبت کنیم:
موفقیت را هدف بگیرید و بصری بروید!
من با ارائه اسلاید از Socialbakers در مورد اینکه چرا اینستاگرام برای هر صاحب کسب و کار کوچک در سال 2017 مهم است، پایان خواهم داد.

عکس براندون لی در Unsplash
