دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

دریچه کولر آلومینیومی قابل شست و شو بوده و در مقابل زنگ زدگی بسیار مقاوم است. دریچه کولر گالوانیزه ارزانتر از دریچه کولر آلومینیومی می باشد. به منظور تنظیم مسیر باد دریچه کولر و جهت دهی آن به سمت بالا و پایین می توان از دمپر استفاده نمود. همچنین برای اینکه ورود هوا از بیرون به درون را متوقف کنیم می توانیم دمپر دریچه کولر را کاملا بسته و مانع نفوذ هوا به داخل فضا شویم.

دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت اما دریچه های آلومینیومی از جنس پروفیل آلومینیومی ساخته می شوند که به نسبت دریچه های آهنی سبک وزن تر می باشند. به کمک این دریچه نیز شما می توانید میزان فشار هوای ورودی را به خوبی تنظیم نمایید و همچنین ورودی را در صورت نیاز کاملا مسدود کنید. دارای استحکام و مقاومت کاملا مناسب بوده، وبا توجه به کیفیت و سبکی وزن این محصول در برابر فرسایش و خوردگی مقاوم می باشد.. این دریچه کولر دارای دمپر جهت مسدود کردن و باز کردن جریان هوا می باشد. یکی از نکات مهم در زمان ساخت دریچه کولر آهنی، تعبیه ی محل پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ بر روی فریم قبل از انجام عملیات رنگ کردن آن می باشد.

  • شرکت تهران دما آرکا انواعدریچه کولررا در جنس های گوناگون و در ابعاد متفاوت عرضه می کند.
  • دریچه های آلومینیومی همانگونه که در بالا عنوان شد دارای پره های عمودی و افقی است، یکی از مزیت های اصلی این پره ها آن است که می توان به راحتی جهت پره های عمودی را تغییر داد.
  • یکی از محبوب ترین محصولات تهران دمادریچه کولر قفل زیمنس دار می باشد.
  • انواع َخطوط گریلی این دریچه کولر به صورت زاویه دار و زاویه صفر است .

کاربرد هر یک از دریچه کولر تزئینی علاوه بر تنظیم دما و جهت باد، زیبا نمودن محیط و دکوراسیون داخلی می شود. تهران دما این محصول را با توجه به سایز و اندازه های دلخواه مشتریان خود تولید می نماید. امروزه به دلیل وسعت ارتباطات، اینترنت نقش بسیار مهمی در امور زندگی هر فرد ایفا می کند. به همین جهت می توان گفت خرید اینترنتی دریچه کولر بهترین روش برای خرید و دریافت این کالا می باشد. بهترین راه برای خرید دریچه کولر مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر می باشد. شرکت تهران دمافروشگاه اینترنتی خرید دریچه کولر را برای رفاه خرید مشتریان دایر نموده است.

افزودن نظر جدید

برای تولید طرح‌های متنوع و همچنین ایجاد پره‌های دریچه از فناوری CNC استفاده می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که این نوع دریچه‌ها به دلیل جنس چوبی‌شان برای مناطق با آب و هوای گرم و مرطوب دریچه کولر مناسب نیستند. همه بخش‌های دریچه کولر آهنی ازجمله تیغه‌های هوا، پره‌های دمپر و فریم از جنس آهن هستند. استفاده از ورق‌های ضخیم علاوه بر افزایش طول عمر باعث می‌شود که هنگام برخورد هوا با دریچه، صدای اضافی و لرزش در پره‌ها ایجاد نشود. دریچه‌های آهنی به صورت عادی و سفارشی در بازار عرضه می‌شوند.

دریچه کولر

نمونه دیگری از دریچه های پرکاربرد، دریچه پلاستیکی تهویه مطبوع بوده و برای انواع کولرها مناسب است. دریچه پلاستیکی اندازه های مختلفی دارد و در ابعاد متفاوت تولید و عرضه می شود. یکی از مهم ترین مزایای این نوع دریچه، سبک و قابل شستشو بودن آن است. مواد اولیه ای که برای ساخت این دریچه استفاده می شوند، کیفیت و عمر بسیار بالایی دارند. کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول باعث شده است که در طول زمان تغییر رنگ ندهد و از استحکام بالایی برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید