خرید انواع دریچه زیر فن کویل و دریچه بازدید فن کویل قیمت

دریچه فن کویل پلاستیکی گاه در هنگام مشاهده سقف های ساختمان و یا کف زمین دیده شده اند که با وجود ابعاد کوچکی که دارند باعث زیبایی نمای سقف ساختمان هم هستند. ابعاد فن کویل و دریچه دسترسی فن کوئل ارتباط مستقیمی با ابعاد فن کویل دارد. می توان آن را برای فن کوئل ها، فلکه ها و شبکه ها و فیوز های توکار برق و تاسیسات آب و فاضلاب که دوره ای نیاز به چکاپ دارند، استفاده کرد. پیش از هرچیز باید گفت که دریچه های فن کویل برای انواع فن کویل های مورد استفاده در محیط های اداری یا محیط های تجاری و مسکونی مناسب می باشند.

لازم به ذکر است که معمولا این دریچه ها بر روی سقف نصب می شوند و مناسب برای سیستم های فنکوئل و داکت می باشند. زایده های پیچ بر روی نمای بیرونی پدیدار نماند و دریچه زیر فن کویل به زیباترین شکل قابل مشاهده باشد. ل آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه ساخت و نصب انواع دریچه زیر فن کوئل می باشد. بعداز عملیات رنگ کاری دریچه زیرفن کویل را درون کاور های مشمایی بسته بندی می کنیم تا از هر گونه آسیب دیدگی و خراش در امان بماند . دریچه زیر فن کویل برای بازدید،تعمیر و چکاپ فن کویل ساخته و به کار می رود. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.

طریقه ساخت دستگاه های فن کوئل

شما می توانید نمونه های مختلف مربوط به این مدل از دریچه ها را از همین فروشگاه پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید. این نوع دریچه از دو نوع لولایی و وزنه‌ای تشکیل می‌شود که هر نوع از این دریچه‌های لولایی و وزنه‌ای به انواع مختلف تقسیم می‌شود. باید دقت داشت در انتخاب این محصول یکی از ضعف‌های مشهود در این نوع دریچه زیر فن کوئل مکش محدود این دریچه ها می باشد. به طوری که بعد از مدت زمان کوتاهی در هوای گرم تهویه اتاق نامناسب میشود و باعث این می شود که فشار زیادی به دستگاه وارد آید و در نتیجه عمر دستگاه کوتاه می شود. دریچه های زیر فن کویل از جنس پروفیل و ورق آلومینیوم ضد زنگ می باشند .

نحوه ی ساخت انواع مختلف دریچه زیر فن کویل باهم متفاوت است که در زیر به توضیح آن می دریچه فن کویل پردازیم . هم چنین طریقه نصب فریم شان بر روی چارچوب جلویی فن کویل می تواند به صورت پیچ از رو و پیچ مخفی باشد. پرکاربردترین دریچه های خطی هستند دارای پره های ثابت هستند که با استفاده از دمپر هوادهی کنترل می شود در این مدل افت فشار پایین است و قابل ساخت در همه ابعادی بر طبق سفارش کارفرما هستند. پخش هوا در دو جهت رفت و برگشت ثابت بوده و دارای پره های ثابت و متحرک هستند.امان گذاشتن توری برای دفع حشرات را نیز دارند.

خرید انواع دریچه زیر فن کویل و دریچه بازدید فن کویل قیمت این دریچه برای دسترسی به فن کویل هایی که هوای برگشت را از کانال هوایی که در محیط نصب شده تأمین می‌نماید. دریچه دسترسی فن کویل ساده، نیازی به شیار برای تردد هوا به داخل محفظه‌ی دستگاه فن کویل ندارد و درب این دریچه دستزسی فن کویل به صورت بدون شیار و سوراخ به صورت ورق ساده‌ی فلت از آلومینیوم ساخته می‌گردد. دریچه زیر فن کویل ساده، با دو مدلِ لولایی با قفل زیمنس و مدل وزنه‌ای تولید می‌گردد. دریچه دسترسی فن کویل ساده لولایی با لولا و قفل های روی درب به فریم متصل می‌گردد و با باز و بسته شدنِ درب، امکانِ بازدید و تعمیر فن کویل ایجاد می‌گردد. در دریچه دسترسی فن کویل ساده وزنه‌ای، درب دریچه دسترسی فن کویل از فریم جدا و پس از تعمیر و بازدید فن کویل مجددا به صورت تایلی جانمایی می‌گردد. دریچه دسترسی فن کویل ساده آلومینیومی به شکل پیچ مخفی و پیچ از رو در محل خود نصب میگردد.

دریچه فن کویل خطی یک و دو طرفه

جهت انجام سرویس دوره‌ای و تعمیر تجهیزات فن کویل نیازمند مشخص بوده محل نصب فن کویل خواهید بود. این جانمایی توسط دریچه بازدید فن کویل انجام شده و از طرفی با خاصیت دکوراتیو بودن خود موجب بهبود ظاهر فضای محیط داخلی خواهد شد. سیسم‌های خنک‌سازی فراوانی در دنیا مورد استفاده قرار گرفته و دریچه فن کویل نیز یکی از آن‌ها است.

  • با توجه به کارکرد سیستم فن کویل با آب و احتمال نشت آب باید از محصولاتی با مواد اولیه مقاوم در برابر حوادث احتمالی بهره برد.
  • استفاده از دریچه خطی برای مدل‌های از فن کویل که نیازمند جریان هوای بازگشت بیشتری هستند استفاده خواهد شد.
  • شیارهای روی درب دریچه زیر فن کویل بسته به ابعاد دریچه بین ۹ تا ۱۸ سانت متغیر است .
  • یکی از ارزان ترین دریچه های زیر فن کویل، دریچه زیر دستگاهی گریل خور یا پانچی میباشد.

در یک نگاه کلی می توان این طور گفت که دو روش کلی برای نصب کردن دریچه های بازدید زیر فن کویل وجود دارد. روش اولی که برای نصب این دریچه ها استفاده می شود به روش “پیچ از رو” معروف بوده و روش دوم نیز تحت عنوان روش ” پیچ مخفی (پیچ از داخل)” شناخته می شود. جهت افزایش هوای بازگشتی به فن کویل و دسترسی به قطعات فن کویل در زمان تعمیر آن نیازمند استفاده از دریچه فن کویل خواهید بود. فن کویل در سه حالت سقفی، کانالی و دیواری بوده و قرارگیری تجهیزات اصلی سیستم فن کویل در سقف ساختمان نوع سقفی فن کویل نام دارد. از دریچه زیر فن کویل نیز جهت جانمایی دقیق محل قرارگیری آن در سقف استفاده خواهد شد. به منظور دسترسی و تعمیر و نگهداری دستگاه فن کویل و دمنده و مکنده‌هایی که در سقف تعبیه می‌شوند از این نوع دریچه استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید