خریدارانی که از طریق ایمیل خرید می کنند 138 درصد بیشتر از کسانی که خرید نمی کنند خرج می کنند. در اینجا 9 هک ایمیل برای جذب فروش آنها وجود دارد
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
ایمیل معدن طلایی برای مشاغل است: افرادی که از طریق ایمیل خرید میکنند تا 138 درصد بیشتر از کسانی که این کار را نمیکنند خرج میکنند. در روزهای کلیدی خرید، مانند جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، کمپین های ایمیلی می توانند درآمد سه ماهه آخر شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. اما ارسال چند ایمیل تصادفی به لیست شما برای ایجاد تفاوت کافی نیست. برای دیدن نتایج، باید در نحوه دستیابی به مشتریان بالقوه استراتژیک باشید.
در اینجا نه هک برای بهبود استراتژی بازاریابی ایمیلی تعطیلات و افزایش فروش آورده شده است.
1. ایمیل های بازاریابی تعطیلات خود را هم اکنون آماده کنید
دیرتر از آن چیزی است که فکر می کنید. این یکی از نقل قول های مورد علاقه من از نمایش “مردان دیوانه” است. اگرچه شخصیت راجر استرلینگ به “طبیعت متناهی زندگی” اشاره می کرد و از ما می خواست که از هر روز بیشتر لذت ببریم، من اغلب به این نقل قول فکر می کنم که مربوط به تجارت من است. همچنین برای بازاریابی ایمیلی تعطیلات بسیار مناسب است.
بسیاری از صاحبان مشاغل تلاشی را که برای ایجاد کمپین های ایمیلی موثر انجام می شود دست کم می گیرند. تقریباً 46 درصد از مصرفکنندگان به دلیل نگرانیهای مربوط به تحویل، خرید تعطیلات خود را قبل از نوامبر آغاز میکنند، بنابراین نمیخواهید ایمیلهای خود را خیلی دیر ارسال کنید. زمان کافی برای تصمیم گیری در مورد پیشنهادات، مخاطبان و سرعت ارسال ایمیل به خود بدهید.
مطالب مرتبط: آیا می خواهید در این فصل تعطیلات فروش را افزایش دهید؟ در اینجا 5 نکته برای موفقیت کمپین ایمیلی تعطیلات ارائه شده است
2. به آرامی حجم ایمیل خود را افزایش دهید
ریتم ارسال شما تأثیر چشمگیری بر تحویل ایمیل شما دارد. بسته به اینکه چند بار در چند ماه گذشته ایمیل ارسال کرده اید، به آرامی سرعت خود را افزایش دهید. هر جهش ناگهانی ممکن است باعث ایجاد فیلترهای هرزنامه شود، بنابراین حجم خود را افزایش دهید تا از رفتن ایمیل هایتان به اسپم جلوگیری کنید. ارسال ایمیل های بیشتری در طول تعطیلات طبیعی است، اما در این بین، به طور مرتب با لیست خود تماس بگیرید تا با ارائه دهندگان خدمات ایمیل اعتماد ایجاد کنید.
3. پیشنهادات تعطیلات منحصر به فرد
مردم عاشق احساس خاص بودن هستند، به خصوص در تعطیلات. بنابراین، به این فکر کنید که چگونه می توانید به مشترکین ایمیل خود برای عضویت در باشگاه خود پاداش دهید. برای 40 درصد از مصرفکنندگان، ایمیل یک گنجینه تخفیف است – آنها صندوقهای ورودی خود را چک میکنند و بهطور خاص به دنبال معاملات برند هستند. در طول تعطیلات، مشتریان احتمالی شما ممکن است حتی تمایل بیشتری به خرید از طریق ایمیل داشته باشند، بنابراین با پیشنهادات مربوطه برای افزایش تعامل و فروش نشان دهید.
4. به لیست ایمیل خود اسکراب بدهید
پوشه ناخواسته آخرین جایی است که می خواهید ایمیل های تعطیلات شما ارسال شود، اما یک لیست ایمیل نامرتب می تواند باعث آن شود. نرخ پرش بالا و شکایات هرزنامه ممکن است شما را مانند یک هرزنامهنویس جلوه دهد، بنابراین کمپینهای شما به صندوق ورودی نخواهند رسید.
برای از بین بردن مخاطبین منسوخ و اطمینان از سالم بودن لیست ایمیل خود از یک سرویس تأیید ایمیل استفاده کنید. با حذف حسابهای غیرفعال توسط گوگل و همچنین تشدید قوانین ارسال توسط یاهو، دادههای شما باید تازه باشند تا کمپینهای شما موثر واقع شوند.
5. از اتوماسیون نهایت استفاده را ببرید
اتوماسیون فقط در وقت شما صرفه جویی نمی کند. همچنین می تواند نرخ تبدیل ایمیل تعطیلات شما را افزایش دهد. تقریباً 40 درصد از افرادی که روی یک ایمیل خودکار کلیک میکنند به خرید ادامه میدهند، بنابراین اگر منابع شما اجازه میدهد، ایمیلهای مناسبی را تنظیم کنید تا در زمان مناسب ارسال شوند. پیامهای خوشآمدگویی، بازگشت به انبار و ایمیلهای ترک سبد خرید بیشترین تعامل را دارند. اکنون خودکار کردن آنها به این معنی است که هیچ پولی روی میز باقی نمیگذارید.
6. از تجربه ای روان در بین دستگاه ها اطمینان حاصل کنید
ایمیلهای شما میتوانند روی دسکتاپ عالی به نظر برسند، اما آیا به درستی در تلفنها و تبلتها ارائه میشوند؟ Adobe پیشبینی میکند که فصل خرید تعطیلات 2024 با رکورد 128.1 میلیارد دلاری که از طریق دستگاههای تلفن همراه خرج شده است، «تحرکترین فصل تمام دورانها» خواهد بود.
یک تصویر شکسته یا متن با قالب بندی ضعیف می تواند مشتریان شما را خاموش کند، بنابراین به یاد داشته باشید که قبل از ارسال هر ایمیل آن را آزمایش کنید. شما نمی خواهید یک اتفاق ناگوار کوچک مانع از خرید کسی شود. بهعلاوه، تصور ضعیفی از برند شما به جا میگذارد و ممکن است باعث شود که ایمیلهای آیندهتان بیتفاوت یا حذف شوند.
مطالب مرتبط: 3 نکته و ترفندی که می توانید برای افزایش تحویل ایمیل در طول تعطیلات استفاده کنید
7. با خطوط موضوعی خود احساس فوریت ایجاد کنید
در طول تعطیلات، صندوقهای ورودی به قدری پر هستند که مشترکین شما ممکن است فقط خطوط موضوع را اسکن کنند، بنابراین باید کاری کنید که هر کدام ارزش کلیک کردن را داشته باشند. این هوشمندانه است که از کلماتی مانند «رایگان»، «خرید» یا «فوری» پرهیز کنید و راههای دیگری را برای انتقال ارزشی که ارائه میدهید و القای حس فوریت پیدا کنید. فراخوان هایی برای اقدام مانند «آخرین فرصت» یا «از دست ندهید» برای کسب و کار من عملکرد خوبی دارند. با خیال راحت با رویکردهای کمتر رایج آزمایش کنید.
8. یک تایمر شمارش معکوس را در نظر بگیرید
تایمرهای شمارش معکوس حتی فوریت بیشتری را به کمپین شما اضافه می کنند، بنابراین آنها را در این فصل تعطیلات آزمایش کنید و عملکرد آنها را بسنجید. آنها را به وبسایت و ایمیلهای بازاریابی خود اضافه کنید تا به مردم یک نمایش بصری سریع از پیشنهادات خود و ایجاد پیشبینی ارائه دهید.
9. معیارها را رصد کنید و به سرعت تنظیم کنید
در نهایت، فقط کمپین های ایمیل تعطیلات خود را تنظیم نکنید و آنها را فراموش نکنید. در عوض، معیارهای عملکرد خود را در زمان واقعی نظارت کنید. نرخهای باز، نرخ کلیک و تبدیلها را ردیابی کنید و در صورت ضعیف بودن نتایج، آماده تنظیم باشید. همیشه میتوانید پیشنهادات خود را تغییر دهید، کپی خود را بهبود ببخشید و زمانهای مختلف ارسال را آزمایش کنید تا کمپینهایتان طنینانداز بیشتری داشته باشند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/shoppers-who-buy-via-email-spend-138-more-than-those-who/480441