جوجه بزرگ شکیل اونیل چگونه آغاز شد
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
پری راجرز، مدیر عامل و بنیانگذار مدیریت ورزشی و شرکت مشاوره شرکتی PRP، هم ورزشکاران فوق ستاره و هم ستاره های هالیوود را مدیریت کرده است. او همچنین یک شرکت رستوران موفق به نام JRS Hospitality با نقاط داغ بسیاری در لاس وگاس استریپ ساخت.
این تجربیات او را آماده کرد تا با مشتری خود شکیل اونیل شریک شود تا یک برند رستوران واقعاً بزرگتر از زندگی ایجاد کند. Big Chicken گواهی بر همکاری، چشم انداز و سرگرمی است.
مطالب مرتبط: شکیل اونیل از یک استراتژی غیر متعارف برای راه اندازی رستوران مرغ خود استفاده کرد – در اینجا دلیل کارآمدی آن است.
ساختن میراثی برای شکیل اونیل
داستان مرغ بزرگ با یک سوال شروع شد. پری راجرز به شاون والشف، مجری برنامه گفت: “شکیل در سال 2017 نزد من آمد و گفت: “تو این شرکت رستوران بزرگ را ساخته ای. چه چیزی برای من ساخته ای؟” اینفلوئنسرهای رستوران، در کنفرانس حق رای دادن Big Chicken 2024 در لاس وگاس.
اونیل فقط به دنبال سرمایه گذاری نبود، او یک میراث می خواست. راجرز و تیمش دست به کار شدند و مفهومی را خلق کردند که واقعاً شخصیت اونیل را منعکس می کرد.
راجرز می گوید: «ما به این فکر کردیم که چه چیزی به شکیل می خورد، چه چیزی ارزش ها، شخصیت او را منعکس می کند و به Big Chicken رسیدیم.
اولین پرتاب در لاس وگاس در سال 2018 بود. آنها دو سال را صرف اصلاح مفهومی قبل از گسترش بیشتر کردند. علیرغم تجربه گسترده خود، راجرز اعتراف می کند که روزهای اولیه Big Chicken یک منحنی یادگیری بود.
“ما [other] رستوران ها همه دارای خدمات کامل و با حجم بالا بودند. این متفاوت بود.» او توضیح می دهد.
حتی با برنامه ریزی دقیق، مکان اول پر از چالش های غیرمنتظره بود. راجرز میگوید: «ما خیلی چیزها را اشتباه گرفتیم – فضای زیاد، صندلیهای زیاد، حتی طراحی. اما این موانع به فرصت هایی برای رشد تبدیل شدند. “اگر به زندگی به عنوان یک سفر بهبود مستمر نگاه کنید، خطر بزرگی برای شکست نیست.”
مطالب مرتبط: او ساندویچ فروشی مورد علاقه خود را در کالج کشف کرد. اکنون او آن را اجرا می کند – و 155 مکان دارد.
استقبال از رسانه های جدید
راجرز و تیمش از همان ابتدا می دانستند که بیگ چیکن چیزی بیش از یک رستوران است. صحنه ای بود که برای داستان سرایی در نظر گرفته شده بود.
آنها با الهام از رویکرد بی باک اونیل به کسب و کار و برندسازی، مجموعه ای از ساعت های فیس بوک را به نام ساختمان در عموم راه اندازی کردند. طرفداران می توانند روند پشت صحنه ساخت Big Chicken را در زمان واقعی تماشا کنند.
راجرز میگوید: «شکیل همه چیز در مورد واقعی بودن و شفاف بودن است. “زمانی که شما مایل به نشان دادن فراز و نشیب هستید، باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان می شود. مردم می توانند ببینند که شما از شکست نمی ترسید و این باعث ایجاد ارتباط قوی با مشتریان شما می شود.”
گسترش نام تجاری خود در هر پلت فرم رسانه ای ارزشمند یک کار تمام وقت است. تیم Big Chicken باید تفاوتهای ظریف یک مفهوم سریع، از جمله اندازه، فضا، تم و ترکیب محصول را یاد میگرفت. با این حال، آنها متعهد به بهبود و تکرار ثابت باقی ماندند.
ساختن در فضای عمومی به آنها در مورد خودشان و برند و همچنین نحوه استفاده موثر از رسانه های اجتماعی آموزش داد. زمانی که آماده مقیاس بودند، احساس می کردند که محصولی دارند که مشتریان واقعاً آن را دوست دارند.
مطالب مرتبط: ارزش کسب و کار رستوران او 100 میلیون دلار است – این توصیه های غیر متعارف او برای کارآفرینان مشتاق است
برای راجرز، همکاری کلید موفقیت Big Chicken است. او دیدگاه جسورانه و اصالت اونیل را هسته اصلی هویت آنها می داند. راجرز میگوید: «شکیل به زندگی اینگونه نگاه میکند که اگر نیت من درست باشد، لازم نیست نگران باشم». در نهایت، همه چیز سر جای خود قرار گرفت، اما آنها به کمک نیاز داشتند.
استخدام جاش هالپرن به عنوان مدیر عامل یک نقطه عطف بزرگ بود. راجرز می گوید: «ما به کسی نیاز داشتیم که بداند چه کار می کنند. تخصص هالپرن به Big Chicken اجازه داد تا با مسئولیت پذیری مقیاس کند و اطمینان حاصل شود که برند به ماموریت خود وفادار بماند و در عین حال تجارت را گسترش دهد.
Big Chicken از زمان اولین مکان خود به طور قابل توجهی رشد کرده است، با گسترش داخلی و بین المللی در افق. راجرز میگوید: «ما بهتازگی اولین فروشگاه خود را در بریتانیا، در منچستر، افتتاح کردیم و در سال 2025 در هندوراس در حال ساخت هستیم.
در قلب موفقیت Big Chicken تمرکز آن بر مهمان نوازی است. راجرز میگوید: «فروشگاههایی که خوب کار میکنند، فروشگاههایی هستند که صاحبان آنها به مشتریان سلام میکنند. “اگر مشتریان احساس نمی کنند که شکیل عاشق است، یک قطع ارتباط وجود دارد.”
برای راجرز، صنعت رستوران چیزی فراتر از تجارت است – این یک فراخوان است. او می گوید: «اگر توپ میزبانی از مردم را نمی خواهید، وارد این صنعت نشوید. اما برای کسانی که عاشق ایجاد شادی از طریق غذا و میهمان نوازی هستند، این پاداش بی نظیر است.
همانطور که Big Chicken به رشد خود ادامه می دهد، راجرز همچنان بر احترام به دیدگاه اونیل و ساختن آن میراث متمرکز است. او می گوید: «وظیفه من ایجاد کسب و کاری است که شکیل می خواهد داشته باشد. با هر رستوران جدید، آنها فقط وعده های غذایی سرو نمی کنند – آنها لحظات ارتباط و اجتماع را ایجاد می کنند.
مطالب مرتبط: این سرآشپز از رویای ستاره های میشلن به ایجاد مخاطب به عنوان ستاره یوتیوب رفت
درباره اینفلوئنسرهای رستوران
اینفلوئنسرهای رستوران توسط Toast، سیستم مدیریت و نقطه فروش رستوران قدرتمندی که به رستوران ها کمک می کند تا عملکرد خود را بهبود بخشند، فروش را افزایش دهند و تجربه بهتری برای مهمان ایجاد کنند، برای شما آورده شده است.
نان تست – تقویت رستوران های موفق. درباره نان تست بیشتر بدانید.
مرتبط: پس از تأسیس یک گروه رستوران موفق، او به فناوری روی آورد تا تجربه پرداخت را ساده کند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-shaquille-oneals-big-chicken-got-started/484427