جواب مراحل 21 تا 30 بازی آمیرزا تازه های روز-فاوینو

بازی آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های کلمات و دانستنی ها است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در این نوشته از سایت بازیزا جواب کامل مراحل بازی آمیرزا با لینک دانلود را در اختیار شما همراهان گرامی قرار می دهیم، پس با ما همراه باشید. جواب بازی آمیرزا برترین بازی کلمات جواب کامل مراحل آمیرزا Amirza بازی آمیرزا که یکی از بازی های سبک کلمات پرطرفدار … در مطالب قبلی جواب مراحل 1 تا 10 بازی آمیرزا و همین طور پاسخ مراحل 11 تا 20 آمیرزا را ارائه کردیم. اگر علاقه مند به مشاهده ی پاسخ مرحله ی 21ام تا 30ام نیز هستید، همچنان با سی اس وب همراه بمانید. همچنین شما عزیزان می‌توانید جواب کامل مراحل بازی آمیرزا نسخه‌های قبل و بعد که در این سایت قرار می‌گیرد را در حل بازیدنبال کنید.

برای دریافت جواب و پاسخ همه مراحل بازی آمیرزا مرحله کامل اندروید وارد سایت نکس لود بشوید. به محض بروزرسانی و ایجاد کلمات جدید علاوه بر مراحل قبلی جواب بازی آمیرزا مرحله 1500 به بعد هم اضافه خواهد شد . در صورتی که هر یک از مراحل را با خوبی پشت سر گذاشته اید لطفا در قسمت کامنت های کلمات یا حروف مرحله را برای کمک به دیگر بازیگنان اعلام بفرمایید.

جواب بازی آمیرزا مرحله 1 تا 99:

در بخش پایین منوی بازی آمیرزا گزینه سکه رایگان وجود داشته و شما با دعوت از دوستان امکان دریافت ۹۰ سکه را خواهید داشت. سپس در گوشی هوشمند جدید آن را از طریق استفاده از جیمیل، بارگذاری کنید. در این بخش از مقاله به سوالات احتمالی شما در خصوص انجام بازیحدس کلمات آمیرزاپاسخ خواهیم داد. در صورتی که سوال جدیدی برای شما پیش آمده، آن را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در بازی آمیرزااگر کلمه اضافی پیدا کردید، می‌توانید آنها را قندانی که در اختیار دارید بریزید و سکه جایزه بگیرید.

سلام وقت بخیر..چرا از مرحله ۱۳۶۹تا ۱۳۹۵در دسترس نیس.جواباش تو هیچ سایتی نیس. در این بازی شما باید از بین حروفی که در روی صفحه نمایش داده می شود کلمات را پیدا کنید .در بازی آمیرزا از شخصیت های جذاب و زیبایی ایرانی استفاده شده است ،تا محیطی سرگرم کننده و بدون خستگی برای علاقمندان فراهم کرده باشد . گیم های زیادی توسط بازی سازان موفق ایرانی طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آن ها با استفاده از هوش و خلاقیت های سازندگان خود به بهترین نتیجه ها دست پیدا کرده اند. گیمرهای زیادی این روزها برای سرگرم شدن خود به بازی های زیادی از جمله آمیرزا رو آورده اند.

پاسخ های این نسخه، دارای بازبینی کامل بوده، به طور کامل جایگزین نسخه ی پیشین می جواب بازی آمیرزا شود. داداش مرحله ۱۷۷ اصلا “ی” نداره.شما نمیدونم چجوری اون کلمات رو نوشتید. در هر مرحله تعدادی حرف در یک سینی پایین صفحه چیده شده و در بالای صفحه خانه هایی برای کلماتی که باید پیدا شوند وجود دارد. اجرای سریع، زیاد بودن مراحل، نداشتن امتیاز منفی، گرافیک زیبا و انیمیشن های جذاب از نقاط قوت این بازی سرگرم کننده است و شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

  • آمیرزا بهترین بازی فکری و حدس کلمات و همچنین محبوبترین بازی فکری در بین مردم هست.
  • شاید ایده کلی بازی برای برخی از افراد کمی کودکانه به نظر برسد؛ اما وقتی به مراحل بالای بازی برسید و چندین دقیقه دنبال کلمه مناسب بگردید، می‌بینید این بازی به سن شما هیچ کاری ندارد و تنها هوش‌تان را به چالش می‌کشد.
  • سلام بچه ها شما برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا حروف اون مرحله رو توی باکس پایین تایپ کنید و بعدش دکمه پیدا کن رو بزنید بعد همه جواب ها میاد.
  • جواب کامل آمیرزا در سایت قرار داده شده است و برای دسترسی آسان تر، هر 99 مرحله داخل یک مطلب می باشد.

تهران-ایرنا- معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای (دایرک) برای سومین سال متوالی پرمخاطب ترین بازی ایرانی را معرفی کرد و بازی آمیرزا در سال 97 با نزدیک به چهار میلیارد دست بازی، پدیده سال صنعت بازی ایران و پرمخاطب ترین بازی ویدیویی ایرانی در تاریخ لقب گرفت. “خیبرآنلاین” – یکی از درخشان ترین بازی های ایرانی که در مارکت های بزرگ موبایل ایران نیز قرار گرفته است، بازی جذابی می باشد که همه کم و بیش نام آن را شنیده اند. بازی آمیرزا از دسته بندی بازی های حدس کلمات است که کارنامه فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است … بعد از تجربه خوبی که نردبان اندیشه فردا با باقلوا داشت، حالا با آمیرزا نشان داد که استاد بازی با کلمات است. ساخته جدید آن ها هر چه قدر مرحله ایده عاری از خلاقیت بوده ولی به خاطر استفاده فوق العاده از پتانسیل های حروف ایرانی و معماهای گوناگونش توانسته یکی از جذاب ترین عناوین ایرانی را بسازد.

دیدگاه دربارهٔ «جواب بازی آمیرزا ؛ جواب کامل آمیرزا آپدیت جدید 1401 (اختصاصی)»

جواب مراحل 21 تا 30 بازی آمیرزا تازه های روز-فاوینو

دیدگاهتان را بنویسید